Hoe laat ga jij naar bed?
+37
Zonnetje
Minx
Ibbeltje
Rovine
Jeanette
Sugarfall
nijntje4
Alex
loura
smurfie
Rose
Roxi3
patjuhhh
Penny Blossom
Rush
Kaboutertje
Blond
Melis1985
Zannah
Japie
Esperanza
kajaka88
Snoes
Poubelle
Kowalski
SleepingBeauty
Zwerver
Arwyn
TukTuk
Lenthe
Silver
Oasis
SuperGrover
Burn
Tyrael
Jezzie
Champagne
41 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe laat ga jij naar bed?
Meestal lig ik rond 23.00 u in bed en slaap ik iets na middernacht.
Wanneer ik uit het werk kom, ben ik nooit echt moe. Wel druk in mijn hoofd, maar die energie verdwijnt nadat ik heb paardgereden. Ik slaap nooit tussendoor. Dat lukt me ook niet.
Wanneer ik uit het werk kom, ben ik nooit echt moe. Wel druk in mijn hoofd, maar die energie verdwijnt nadat ik heb paardgereden. Ik slaap nooit tussendoor. Dat lukt me ook niet.
Gast- Gast
Ja, soms wel. Eerst ging ik dan ook rustig eventjes liggen en slapen, zodat ik 's avonds niet al om 19u zou liggen slapen. Nu doe ik dat niet meer, want sinds ik zwanger ben kan ik 's avonds niet meer in slaap komen als ik overdag geslapen heb, al is het maar een halfuurtje. Dus dat doe ik maar niet meer.Champagne schreef:Zijn jullie dan niet moe als je thuis komt van het werk?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik moet werken meestal tegen 22:00 uur. Als ik vrij heb, verschilt het heel erg.
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Tussen 22.30 en 23.00 uur als ik moet werken. Als ik de dag erna vrij ben ligt het eraan of ik wat die avond aan het doen ben. Kan alsnog 22.30 zijn, kan ook 4.00 uur zijn.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ligt aan wanneer ik thuis kom van het werk (horeca). Bij een sluit dienst wordt het meestal 2uur voordat ik ga slapen, maar dan hoef ik er meestal niet vroeg uit. Als ik niet heb gewerkt ga ik rond 12 uur naar bed. Vind het toch wel fijn om minimaal 8uur slaap te hebben
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
In de zomer rond 12 uur en in de winter eerder, rond half 11.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als ik vrij ben zo rond de klok van 23:00u.
Heb ik de volgende dag een een vroege dienst dan probeer ik meestal rond 22:00u in bed te liggen. En kom ik uit een late dienst dan lig ik er meestal 00:00u/00:30u in.
Heb ik de volgende dag een een vroege dienst dan probeer ik meestal rond 22:00u in bed te liggen. En kom ik uit een late dienst dan lig ik er meestal 00:00u/00:30u in.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Als ik de volgende dag moet werken lig ik er het liefst rond 22.00 uur in. Als ik de volgende dag vrij ben of late dienst heb. Lig ik tussen 22.30 en 23.30 op bed. Heb best veel slaap nodig, denk wel zo'n 8 uur per nacht.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ik ga meestal rond 23:00 naar bed.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Te laat zeker nu het zomer is word het steeds later.
In de winter is het ongeveer rond half 11 en ik de zomer is het zomaar 12uur voordat we liggen.
Alleen vind ik het op het moment wel vervelend omdat ik eigenlijks 8 uren slaap nodig heb maar nu maar aan de 6 uren kom.
In de winter is het ongeveer rond half 11 en ik de zomer is het zomaar 12uur voordat we liggen.
Alleen vind ik het op het moment wel vervelend omdat ik eigenlijks 8 uren slaap nodig heb maar nu maar aan de 6 uren kom.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
als ik moet werken ga ik rond 21.30/22.30 naar bed, ik lees altijd eerst nog wat en ga dan slapen.
Als ik de volgende dag vrij ben let ik niet echt op hoelaat ik ga slapen, gewoon als ik moe ben
Als ik de volgende dag vrij ben let ik niet echt op hoelaat ik ga slapen, gewoon als ik moe ben
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ga meestal tussen 10 en half 11. Ook in het weekend. Of we moeten dan bij een feestje zijn, bezoek hebben of ergens op visite zijn, dan is het afhankelijk van hoe gezellig het is.
Gast- Gast
Het verschilt eigenlijk heel erg. Meestal lig ik als ik moet werken tussen 23.00 en 00.00 in bed. Nou dat is niet helemaal waar, vaak wel eerder, maar gaan we ergens daartussen slapen. Als ik niet moet werken kan het later worden maar ook lang niet altijd, want moet vaak alsnog 's ochtends op tijd op. Maar als ik een feestje heb oid dan let ik niet op de tijd en ga ik gewoon weg als het niet meer leuk is.
Gast- Gast
Als ik ochtenddienst heb en 05:30 op moet dan lig ik er zeker om 21:00 uur in. Als ik avonddienst heb meestal rond 00:00 uur 01:00 uur. Ik ben dan ook pas om 23:00 uur klaar. Als ik gewoon vrij heb lig ik er meestal rond 12:00 in.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik probeer altijd om 11 uur in bed te liggen, dan ga ik zo tegen half 12 slapen. Als ik soms erg moe ben lig ik al om half 11 te slapen, maar dat vind ik weer zonde van mijn avond. Op vrije dagen ga ik meestal rond 12 uur/ half 1 naar bed.
Gast- Gast
Meestal rond 23.00 uur. Althans, dat probeer ik en mislukt negen van de tien keer jammerlijk
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Tyrael schreef:Als ik moet werken moet ik om 7.00 uur op en probeer ik niet later dan 01.00u. te gaan slapen (maar lukt niet altijd). Meestal ga ik tegen 12.00u. naar bed en lees ik nog wat.
Heb aan 6 uur slaap per nacht voldoende.
Als ik vrij heb ga ik rond het zelfde tijdstip naar bed, soms later maar meestal slaap ik dan nog later (tegen een uur of 02.00) als ik de dag erna niet hoef te werken.
Dit heb ik precies hetzelfde. Nu geen werk maar toen ik dat wel had ging het hier ook zo. Slaap nu wel iets langer dan 6 uurtjes, dat houd ik niet heel lang vol.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ga rond 0.00-0.15 naar bed, dan ga ik nog tot 00.45 lezen, tv kijken, op mijn telefoon of whatever, en daarna ga ik slapen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Te laat.. Meestal na 12'en.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Tussen 9 en 10, probeer voor half 11 het licht uit te hebben.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Kunnen jullie wel makkelijk uit bed komen? Of ben je kapot als de wekker gaat?
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Ik kan, desondanks mijn vroege wekker, er toch gemakkelijk uitkomen. Al denk ik wel vaak: "kon ik nog maar een uurtje blijven liggen"
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Vaak tussen 10 en 12.
En s ochtends kan ik er redelijk uit komen,
En s ochtends kan ik er redelijk uit komen,
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Probeer er rond 23.00 in te liggen en uit voor 00.00 te gaan slapen op donderdag meestal wat later want op zaterdag kan ik toch uitslapen. Mijn vriend ligt er meestal later in en gaat er eerder uit. Hoe het straks gaat lopen geen idee ben nu namelijk op zoek naar werk eminent afgestudeerd.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik probeer er ook rond 23 uur in te liggen, maar meestal wordt dat 23.30 uur en soms 0.00 uur voor ik ga slapen. Mijn wekker gaat meestal om 7 uur. Ik kan er dan niet zo gemakkelijk uitkomen, maar het verschilt niet echt of ik dan 7 of 8 uur heb geslapen. Ik wil altijd nog wel blijven liggen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nav hoe laat ga jij naar bed?
» Hoe laat naar bed?
» Hoe laat naar bed?
» Pas laat naar bed
» Hoe laat ga jij door de week naar bed?
» Hoe laat naar bed?
» Hoe laat naar bed?
» Pas laat naar bed
» Hoe laat ga jij door de week naar bed?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: