Hoe laat naar bed?
+32
blondje1313
Knillis
Monnie
Jazzlyn
Fearie
koNijntje
Flower_L
Tazz
PapillonRose
Thunder
Darius
Viva
Printje
pindaatje
*Lookie*
Ayla
Flip Fluitketel
Mama_1987
Happydobby
Linda
Theeleut
Parisienne
Liadan
Fiwen
meisje
Theezakje13
Bruintje Beer
Limburg85
Floor
Tiara
Aagje!
Schism
36 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe laat naar bed?
Hoe laat gingen jullie kindjes 's avonds naar bed toen ze 10 maanden waren?
K ligt altijd tussen kwart over 7 en half 8, maar de laatste tijd maakt hij er een verschrikkelijk drama van. Nu zit hij ook in een sprong, en dan heeft hij altijd wel moeite om 's avonds te gaan slapen.
Het cb zei een tijd geleden tegen ons probeer de laatste fles tussen 8 en half 9 te geven, maar dit lijkt me zo laat.
Ik twijfel nu dus of ik hem niet gewoon wat later in bed moet leggen.
K ligt altijd tussen kwart over 7 en half 8, maar de laatste tijd maakt hij er een verschrikkelijk drama van. Nu zit hij ook in een sprong, en dan heeft hij altijd wel moeite om 's avonds te gaan slapen.
Het cb zei een tijd geleden tegen ons probeer de laatste fles tussen 8 en half 9 te geven, maar dit lijkt me zo laat.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Hoe laat naar bed?
Hier ging ze om 19.00 naar bed. en nu nog steeds
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Onze dochter ging toen en nu nog steeds tussen 20.00 en 20.30 naar bed en dan krijgt ze ook de laatste voeding.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Onze zoon gaat pas tegen een uur of 22 geen goed voorbeeld sorry.
Ik ben nu al een uur bezig om hem in bed te krijgen, in de hoop dat hij een paar uur slaapt en dan weer een voeding wil, ipv dat hij wakker blijft tot de volgende voeding.
Ik ben nu al een uur bezig om hem in bed te krijgen, in de hoop dat hij een paar uur slaapt en dan weer een voeding wil, ipv dat hij wakker blijft tot de volgende voeding.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
R. gaat hier al maanden, kan me eigenlijk niet anders meer heugen, tussen 18.30 uur en 19.00 uur naar bed. Ook heeft hij een tijdje gehad dat hij lastiger in slaap kon vallen maar dat is van zelf over gegaan (gelukkig).
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ze gaan hier beide tussen 19.00 en 19.30 uur naar bed. Altijd zo geweest.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
K gaat rond 19 uur naar bed. Dit is al een hele lange tijd zo.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Mijn dochter is ook 10 maanden en gaat altijd rond 20.00 naar bed.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
J. gaat in principe om half 8 naar bed en slaapt dan rond 8 uur. Vandaag waren we later thuis en ligt ze dus net in bed. Ik verwacht dat ik rond half 9 beneden zal zijn.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Hij ging toen meestal rond 18.00 uur naar bed.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Hier gaan ze meestal rond 18.30/ 19.00. Kan half uurtje eerder, kan half uurtje later, afhankelijk van hoe moe ze zijn en hoe laat we eten.
Vandaag vroeg gegeten en lagen ze net na 18.00 en dat vonden ze prima.
Vandaag vroeg gegeten en lagen ze net na 18.00 en dat vonden ze prima.
Gast- Gast
N. ging op die leeftijd altijd rond 19.00 uur naar bed, nu nog steeds.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier gaat hij al vanaf de geboorte rond 19.00 uur naar bed. Meestal nog iets eerder ook. Voor de laatste fles rond 23.00 uur maakte we hem gewoon wakker. Op den duur hebben we hem niet meer wakker gemaakt en was zijn laatste fles degene die hij kreeg voor het slapen gaan.
Ik heb met geen van beide kinderen 's avonds gezeten. Gewoon naar bed rond 19.00 uur, hebben ze geen zin dan is dat jammer, ze blijven gewoon in bed. Nu valt de jongeste altijd snel in slaap, maar mocht hij eens huilen (wat gelukkig zelden voorkomt) blijft hij gewoon liggen. De oudste ging op een bepaalde leeftijd zingen en kletsen in bed, prima, zolang ze maar in bed bleef. Nu leest ze gewoon een boekje als ze nog niet kan slapen.
Ik heb met geen van beide kinderen 's avonds gezeten. Gewoon naar bed rond 19.00 uur, hebben ze geen zin dan is dat jammer, ze blijven gewoon in bed. Nu valt de jongeste altijd snel in slaap, maar mocht hij eens huilen (wat gelukkig zelden voorkomt) blijft hij gewoon liggen. De oudste ging op een bepaalde leeftijd zingen en kletsen in bed, prima, zolang ze maar in bed bleef. Nu leest ze gewoon een boekje als ze nog niet kan slapen.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
hier mogen we blij zijn als ze voor 20.30u slaapt. Het is dus regelmatig later.
waarschijnlijk wordt het wel beter als ze van haar middagslaap af is, ze hangt er nu precies tussenin.
waarschijnlijk wordt het wel beter als ze van haar middagslaap af is, ze hangt er nu precies tussenin.
Laatst aangepast door Rejoy. op ma 25 jun 2012 - 8:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ruim gezien tussen 18 en 19, nu is het vaak tegen 19uur aan, maar toen ze wat jonger was lag ze er ook al vaak om 18uur al in.
Gast- Gast
Niet vroeger dan 20.00 uur. En dat is eigenlijk nog steeds zo. Gister was ze erg moe en sliep ze om 19.00 uur al, maar toen was ze vanmorgen al om 06.00 uur wakker en dat is niet zo'n succes.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
M. gaat zonder problemen rond 19.45 naar bed.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Schism schreef:Hoe laat gingen jullie kindjes 's avonds naar bed toen ze 10 maanden waren?
Lijkt wel of ik ons eigen verhaal lees. Zo herkenbaar! Onze zoon van bijna 10 maanden maakt er de laatste tijd ook een potje van. Daarvoor hadden we nooit problemen. Als we hem uit bed halen gaat hij gewoon lief zitten spelen :S Denk dat het toch een fase is.
Mama_1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11
Hier gaat ze 9 van de 10 keer tussen 19.00 en 19.30 naar bed. Is eigenlijk altijd zo geweest.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
20:00 de laatste fles en dan naar bed, 20:15 ligt ze er ongeveer wel in. Als ze vroeger de fles krijgt is ze ook (voor mij) te vroeg wakker dus we houden het lekker zo.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
H (7 mnd) gaat tussen 19.00 en 19.30 naar bed. Ik merk ook dat hij sinds een week, anderhalve week moeilijker gaat slapen (af en toe even jengelen of huilen, soms moeten we er heen, soms ook niet). Hopelijk is het - net als bij jou- een fase. Ik geloof niet dat ik hem er later om naar bed zou doen, de regelmaat erin houden lijkt me juist zo belangrijk.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
De oudste ging met 10 maanden tussen 18.30 en 19.00 op bed, en nu nog steeds rond 19.00.
De jongste (nu 5mnd) krijgt tussen 18.30 en 19.30 zijn laatste fles en ligt uiterlijk 20.00 ook in bed
De jongste (nu 5mnd) krijgt tussen 18.30 en 19.30 zijn laatste fles en ligt uiterlijk 20.00 ook in bed
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
R lag altijd rond 19 uur in bed, eigenlijk wel van kleins af aan. Maar nu hij groter wordt redden we het vaak niet meer met eten etc en is het eerder tegen 20 uur dat hij erin ligt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mama_1987 schreef:Schism schreef:Hoe laat gingen jullie kindjes 's avonds naar bed toen ze 10 maanden waren?
Lijkt wel of ik ons eigen verhaal lees. Zo herkenbaar! Onze zoon van bijna 10 maanden maakt er de laatste tijd ook een potje van. Daarvoor hadden we nooit problemen. Als we hem uit bed halen gaat hij gewoon lief zitten spelen :S Denk dat het toch een fase is.
Haha ja hier haalden we hem de eerst paar avonden er ook maar uit als hij hysterisch was, en dan ging ie vrolijk zitten spelen.
Nu consequent neerleggen, speentje, aai over z'n bol en weglopen. Moest zeggen dat hij al weer wat sneller gaat slapen gelukkig, al was het vandaag nog half 9
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Oeh lastig, ik denk dat ze toen gewoon naar bed ging, zoals ze nu ook naar bed gaat, dus rond half 7 of ietsje later naar boven.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe laat gaan jullie dan naar bed?
» Hoe laat naar bed?
» Pas laat naar bed
» Hoe laat ga jij naar bed?
» Hoe laat ga jij door de week naar bed?
» Hoe laat naar bed?
» Pas laat naar bed
» Hoe laat ga jij naar bed?
» Hoe laat ga jij door de week naar bed?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: