Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

domme vraag, potje opnieuw opwarmen?

+4
Jazzlyn
Parisienne
_Mashimaro_
Floor
8 plaatsers

Ga naar beneden

domme vraag, potje opnieuw opwarmen? Empty domme vraag, potje opnieuw opwarmen?

Bericht  Floor di 10 jul 2012 - 4:08

mag dat? het is een potje van gisteravond (bruine bonen).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

domme vraag, potje opnieuw opwarmen? Empty Re: domme vraag, potje opnieuw opwarmen?

Bericht  _Mashimaro_ di 10 jul 2012 - 4:21

Volgens mij staat er op het potje dat het niet opnieuw opgewarmd mag worden. Ik heb het dus nooit gedaan.
Als je restjes van gisteren over hebt wat nog niet verwarmd is geweest, dan kan je dat wel opwarmen.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636

domme vraag, potje opnieuw opwarmen? Empty Re: domme vraag, potje opnieuw opwarmen?

Bericht  Parisienne di 10 jul 2012 - 4:22

Nee, een restje uit een potje opnieuw opwarmen zou ik niet doen. Wel als het eruit geschept is en de rest in de koelkast heeft gestaan daarna.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Jazzlyn di 10 jul 2012 - 4:27

Ow ik deed dat weleens hoor. Embarassed Hij heeft er niks aan overgehouden domme vraag, potje opnieuw opwarmen? 253468018
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Floor di 10 jul 2012 - 4:32

Potje niet gelezen maar net even gekeken het staat er inderdaad op. Dan gooi ik het maar weg.
Normaal krijgt hij eten uit de babycook vandaar dat ik me nog niet heb verdiept in potjes.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 5:46

officieel mag het niet, maar wij hebben het wel eens gedaan. Net als dat de melk wel eens opnieuw de magnetron in is gegaan, toen de voedingen nog oneindig lang duurden.

Gast
Gast

Bericht  Twellie di 10 jul 2012 - 9:47

Ik heb het ook wel eens gedaan bij de eerste, nu doe ik het niet meer. Melk warm ik wel voor de tweede keer op, niet uren later maar binnen een uur gebeurt daar niks mee.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Flower_L di 10 jul 2012 - 9:48

nooit gedaan zover ik mij kan herinneren.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 9:54

Ik heb het ook weleens gedaan.

*Edit: Alleen geen dag later.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 10:40

Nee, zou ik niet doen. Het is bereidt, opgewarmd en dan ga je het nog een keer opwarmen. Dat mag voor volwassenen al niet en zou ik zeker niet voor een baby doen.

Gast
Gast

Bericht  Floor di 10 jul 2012 - 23:57

Sunprincess schreef:Nee, zou ik niet doen. Het is bereidt, opgewarmd en dan ga je het nog een keer opwarmen. Dat mag voor volwassenen al niet en zou ik zeker niet voor een baby doen.
Ik wist niet eens dat dat voor een volwassenen ook niet mag, dat werd bij mij thuis vroeger altijd gedaan als ik later was of mijn vader later thuis was dan werd het gewoon opgewarmd in de magnetron. Zelfs mijn man doet dat nu ook met zijn eten als hij laat is (of als er is en hij wil later op de avond nog eten)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 11 jul 2012 - 0:04

Floor schreef:
Sunprincess schreef:Nee, zou ik niet doen. Het is bereidt, opgewarmd en dan ga je het nog een keer opwarmen. Dat mag voor volwassenen al niet en zou ik zeker niet voor een baby doen.
Ik wist niet eens dat dat voor een volwassenen ook niet mag, dat werd bij mij thuis vroeger altijd gedaan als ik later was of mijn vader later thuis was dan werd het gewoon opgewarmd in de magnetron. Zelfs mijn man doet dat nu ook met zijn eten als hij laat is (of als er is en hij wil later op de avond nog eten)

Dat doen wij hier ook. Heb er nog niks van opgelopen domme vraag, potje opnieuw opwarmen? 561177 Ik vries ook 9 van de 10 keer het eten en warm het daarna ook weer op, dat doe ik al jaren.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Mashimaro_ wo 11 jul 2012 - 4:48

Ik denk dat Sunprincess bedoeld: het is gekookt, daarna warm je het op en de volgende dag warm je het nog een keer op. Dat is niet goed. Als je het gekookt hebt en daarna warm je 1x op voor je partner, dat kan wel.
In het eerste geval verwarm je het eten 3 keer en bij mijn tweede voorbeeld verwarm je het 2 keer.

Het staat er misschien warrig, maar ik hoop dat het gesnapt wordt...
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636

Bericht  Floor wo 11 jul 2012 - 5:01

oh ok ik snap het verschil. Wij warmen trouwens vaak eten opnieuw op als ik het zo bekijk, ik kook bijna altijd voor 2 dagen dus vandaag eten we er van, dan blijft er genoeg over en morgen eten we het nog een keer. Altijd al zo gedaan.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 7:00

Één keer opwarmen na bereiden doe ik ook wel hoor. Ik warm heb alleen dam niet nog een keer op.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 11 jul 2012 - 7:01

Een potje is al bereid als je het koopt, dus als je het opwarmt en daarna nog een keer telt dat als twee keer opwarmen. Iets wat je vers kookt en daarna opwarmt, warm je dus maar één keer op, dat is anders.

Ik zou nooit een potje twee keer opwarmen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor wo 11 jul 2012 - 7:02

Bedankt allemaal, ik ben echt geen keukenwonder blijkt wel weer.
Ik warm de potjes in elk geval niet nog een keer op.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: