Borstvoeding opnieuw opwarmen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Borstvoeding opnieuw opwarmen?
Hoi mama's!
Ik pas deze week op mijn neefje omdat mijn zus weer aan het werk is. Nu heb ik hem net een flesje gegeven (mijn zus heeft borstvoeding afgekolfd en ik heb een voorraadje in de koelkast staan). Alleen viel hij halverwege de voeding in slaap en ging de fles er niet meer in! Het was een flesje van 100cc en hij heeft 60cc opgedronken. Kan ik die overige 40cc weer terug in de koelkast zetten en later opnieuw aanbieden of moet ik het nu weggooien?
Ik pas deze week op mijn neefje omdat mijn zus weer aan het werk is. Nu heb ik hem net een flesje gegeven (mijn zus heeft borstvoeding afgekolfd en ik heb een voorraadje in de koelkast staan). Alleen viel hij halverwege de voeding in slaap en ging de fles er niet meer in! Het was een flesje van 100cc en hij heeft 60cc opgedronken. Kan ik die overige 40cc weer terug in de koelkast zetten en later opnieuw aanbieden of moet ik het nu weggooien?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Borstvoeding opnieuw opwarmen?
Volgens mij moet dat officieel weggegooid worden.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nee, dat kan je beter niet doen. Drinkt hij vaker minder? Want dan kan je beter kleinere beetjes opwarmen. Zonde om gekolfde melk weg te gooien.
Je kan het nog wel in het badje doen.
Je kan het nog wel in het badje doen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn zus zei dat hij gemiddeld 100 per keer dronk, dus vandaar dat ik zoveel had opgewarmd. Maar hij was vanmorgen vrij vroeg wakker (6 uur, normaal is hij een stuk later) dus hij was nu heel moe. Ik zal straks minder maken, als hij dan niet genoeg heeft kan ik altijd nog weer wat extra opwarmen. Bedankt voor de antwoorden!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Soortgelijke onderwerpen
» mozzarella in lasagne en opnieuw opwarmen?
» domme vraag, potje opnieuw opwarmen?
» Gekolfde voeding opwarmen in de magnetron, Ja of Nee?
» Loempia's nog een keer opwarmen
» Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?
» domme vraag, potje opnieuw opwarmen?
» Gekolfde voeding opwarmen in de magnetron, Ja of Nee?
» Loempia's nog een keer opwarmen
» Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: