Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen?

+23
lente
kwak
Shy
studiebol
Puggle
tweeling
SarahKey
PapillonRose
Roos
Flower_L
Snoes
Linda
_Mashimaro_
Muppetje
Juutjepetuutje
Bloempjuh23
Jezzie
Happydobby
Lejow
VeryCherry
Aimee
Sylvana
Kruidkoek
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen?

Bericht  Shy di 10 jul 2012 - 19:30

Toen ik 20 weken zwanger was was het kamertje ook af volgens mij. Stom dat er zo'n haast achter zat aangezien hij bij ons op de kamer slaapt Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen?

Bericht  Snoes di 10 jul 2012 - 20:13

Ik wil het ook echt ten laatste afhebben als ik 30 weken zwanger ben. Ik ben zelf iemand die echt alles op orde wil hebben en zeker wil zijn dat alles klaar is. Het liefste heb ik de kamer nog vroeger af, dus ik hoop dat we niet te lang moeten wachten op de meubeltjes.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen?

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 20:34

Bij de eerste zijn we begonnen net na de 20 weken, helemaal af was het toen ik rond mijn verlof zat, dus ongeveer 34 weken. Deze keer moest er veel meer gebeuren aan het kamertje waardoor ik het maar voor me uit schoof. Pas begonnen met 26/27 weken ofzo. Sinds zaterdag is het kamertje echt af, was toen 36 weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen?

Bericht  kwak di 10 jul 2012 - 20:36

D. haar meubels hebben we gekocht met 13 week, ik zag een mooi kamertje op MP en die gekocht.
Daarna ben ik ook al vrij snel begonnen met verven en voor de 30 week was het kamertje klaar.

nu zijn we nog helemaal niet begonnen, we weten welke kamer de baby krijgt en dat D. een groot bed moet hebben.
We willen weten wat het word, ik denk dat we na de 20 weken echo beginnen met de kamer.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen?

Bericht  lente di 10 jul 2012 - 20:43

Met een week of 10 (uit m'n hoofd?) hebben we een ledikantje en commode gekocht via mp, die staan sindsdien bij m'n schoonouders in de kelder haha. Afgelopen weekend hebben we het kamertje leeg gemaakt en behang eraf gehaald. Vandaag ga ik een poging doen om het nieuwe behang erop te plakken. Komende weken rustig aan alle meubeltjes weer in elkaar zetten, kast bij ikea halen, inrichten, accesoires uitzoeken. M'n enige struikelblok op dit moment zijn gordijnen (waar je je al niet druk om kan maken he haha), maar dat komt vast ook goed Laughing .
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen?

Bericht  Poisongirl di 10 jul 2012 - 22:50

Wij hebben met een week of 15 alles besteld. Kamertje, kinderwagen etc. Laten leveren met 27 weken. Alles af met 30 weken. We wonen in ene nieuwbouwwoning en wisten toen al dat ik zwanger was. We hebben de muren gewoon wit, net als overal, met een witte laminaalvloer net als overal. Alleen gordijnen daar zijn anders smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen?

Bericht  vlinder-19 wo 11 jul 2012 - 1:56

Ik heb gister de meubeltje inelkaar gezet. Er hoeft alleen nog vitrage voor de ramen en wat aankleding, verder is het helemaal klaar. Ik heb hele erge bekkenklachten dus wou er niet te lang mee wachten.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen?

Bericht  Lejow wo 11 jul 2012 - 2:05

Vlinder, misschien een rare vraag, maar heb jij een man/partner?

Ik lees hier nu dat je zelf de meubels in elkaar hebt gezet en las ergens anders dat je zelf de box in elkaar hebt gezet.
Ik heb dit echt door mijn vriend laten doen. Goed op jezelf letten, zeker met je bekkenklachten!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen?

Bericht  vlinder-19 wo 11 jul 2012 - 2:10

Lejow schreef:Vlinder, misschien een rare vraag, maar heb jij een man/partner?

Ik lees hier nu dat je zelf de meubels in elkaar hebt gezet en las ergens anders dat je zelf de box in elkaar hebt gezet.
Ik heb dit echt door mijn vriend laten doen. Goed op jezelf letten, zeker met je bekkenklachten!



Ja ik heb een man.... met twee linker handen Wink ( en hij wil me best helpen...maar dan erger ik me vooral...tis een schat hoor maar helemaal niet handigWanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? - Pagina 2 394967 )
Mn moeder heeft gister geholpen met de meubeltjes... maar tegen de tijd dat die kwam was ik al heel ver heen haha. En natuurlijk moest ik gister van mezelf ook nog alles inrichten etc met als gevolg dat ik gisteravond helemaal niet meer kon lopen en ook vandaag erg veel pijn heb. Maarja dit weet ik vantevoren wel hoor, maar wil nou eenmaal alles graag zelf doen. Nu weer paar dagen heel rustig aan en dan is het weer aardig goed. Scheelt dat ik niet meer werk ( ziektewet) maar ik ben te eigenwijs om helemaal niks te doen, en dit soort dingen houden me een beetje bezig.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen?

Bericht  vlinder-19 wo 11 jul 2012 - 2:11

Maar wel lief je bezorgdheid Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? - Pagina 2 3079029344
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen?

Bericht  bolus26 wo 11 jul 2012 - 2:17

ik ben nu 17 weken en we gaan vanavond naar een 2e hands kamertje + box kijken, vanaf een week of 15 hield ik een beetje marktplaats etc in de gaten. we hebben ook al een wiegje gekocht. Het was dat er al wat voorbij kwam hoor anders had ik denk tot na de 20 weken echo gewacht.

vandaag bij de prenatal in de aanbieding een aerosleep topmatras gekocht en van mn moeder lakentjes gekregen voor t wiegje. Komende weken hebben we allebei vakantie dus gaan we es kijken.

muren en vloer zijn al klaar,niet speciaal voor de baby maar we zijn pas verhuisd en hebben toen alles geschilderd e.d. en die kleuren zijn prima (licht aquablauw en grijs)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen?

Bericht  Fearie wo 11 jul 2012 - 6:28

Week 20 al, we hadden onze babykamer gevonden en omdat het een showmodel was moesten we hem de week erop ophalen. Zijn toen in het weekend erg druk geweest met schilderen en afwerken van de kamer en hebben maandags het kamertje opgehaald.
Daarna heeft de fijne afwerking wel weer weken op zich laten wachten, dat heb ik uiteindelijk in mijn verlof gedaan.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum