Zelfbruiner egaal verdelen..
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zelfbruiner egaal verdelen..
Aangezien ik woensdag en donderdag twee diploma-uitreikingen heb waarvoor ik wel een beetje bruine benen moet hebben, heb ik een zelfbruiner gekocht. Maar eigenlijk ben ik als de dood om het op te smeren, uit de angst dat het oranje wordt.
Ik heb de zelfbruiner uit de notenserie van het Kruidvat. Heeft iemand toevallig ervaring met deze?
Ik heb de zelfbruiner uit de notenserie van het Kruidvat. Heeft iemand toevallig ervaring met deze?
Gast- Gast
Re: Zelfbruiner egaal verdelen..
I'M AN 8?!
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Hahaha Discordia.
Maar fruity, ik heb die ook, die is fijn! Niet teveel gebruiken, en zorgen dat je het overal hebt zitten. Ik had niet het idee dat het heel nauw luistert of je het overal wel even dik doet. Wat je wel echt moet doen is je handen wassen daarna, MAAR dat had ik dus te goed gedaan aan de bovenkant en daardoor zag je heel erg een lijn lopen bij mijn polsen.
Ik begrijp dat jij alleen je benen gaat doen? Pas dan op voor je knieen (daar wordt het vaak donkerder) en je knieholtes. Verder ook je enkels niet teveel op smeren!
Maar fruity, ik heb die ook, die is fijn! Niet teveel gebruiken, en zorgen dat je het overal hebt zitten. Ik had niet het idee dat het heel nauw luistert of je het overal wel even dik doet. Wat je wel echt moet doen is je handen wassen daarna, MAAR dat had ik dus te goed gedaan aan de bovenkant en daardoor zag je heel erg een lijn lopen bij mijn polsen.
Ik begrijp dat jij alleen je benen gaat doen? Pas dan op voor je knieen (daar wordt het vaak donkerder) en je knieholtes. Verder ook je enkels niet teveel op smeren!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Hahaha Discordia.
Haha discordia, die aflevering heb ik laatst nog gezien
Maar ik wil het alleen op mijn benen doen inderdaad... Ik had gehoopt dat ze inmiddels wel wat bruiner waren door de zon, maar helaas.
Gast- Gast
Van te voren goed scrubben, dat voorkomt ook vlekken.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Scrubben en dan dun smeren.
Je kunt beter elke dag een dun laagje doen dan in 1 keer een dikke laag, dat vlekt eerder.
Met een dunne laag kun je het ook beter verhullen mocht de kleur voor jou toch niet goed zijn
Je kunt beter elke dag een dun laagje doen dan in 1 keer een dikke laag, dat vlekt eerder.
Met een dunne laag kun je het ook beter verhullen mocht de kleur voor jou toch niet goed zijn
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Gescrubt en gesmeerd. Heb een dotje in mijn handen gedaan en heel goed uitgesmeerd. Tot nu toe geen vlekken
Gast- Gast
Goed bezig! Handen goed gewassen? Haha.
Hopelijk heb je lekker bruine benen morgen!
Gast- Gast
als je je knieholtes eerst insmeert met een beetje vaseline dan krijgt het een natuurlijkere kleurverloop heb ik begrepen. Ik ben wel benieuwd naar het resultaat, ik wil het voor mijn bruiloft gaan gebruiken. Smeren is blijkbaar beter voor je dan zonnebanken.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Powerbabe schreef:Goed bezig! Handen goed gewassen? Haha.
Jaaa! Dat heb ik heel snel gedaan. Ben als de dood voor oranje handen haha
Hopen dat door het zweten in bed de boel niet extreem gaat verkleuren.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe kleur ik egaal bij?
» Zelfbruiner (gebruik van handschoen)
» inboedel verdelen
» Aandacht verdelen tweede kindje
» Voor de samenwoners: Hoe verdelen jullie de kosten?
» Zelfbruiner (gebruik van handschoen)
» inboedel verdelen
» Aandacht verdelen tweede kindje
» Voor de samenwoners: Hoe verdelen jullie de kosten?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: