Hoe kleur ik egaal bij?
+4
Arwyn
Beachgirl
Error
mzcharlotte
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe kleur ik egaal bij?
Ik heb mijn badpak en verschillende shirtjes op mijn huid 'staan' qua kleur. Ik ben normaal gesproken bleek, maar tijdens de vakantie en de mooiere dagen eerder dit jaar zijn mijn shirtjes blijven staan.
Over 8 maanden 'moet' het een beetje egaal zijn en ik vind het eng om af te wachten tot oktober/november om te kijken of alles weer weg is. Waar kan ik het beste advies krijgen?
Overigens heb ik ook losse stukjes bruin/voormalig verbrand.
Over 8 maanden 'moet' het een beetje egaal zijn en ik vind het eng om af te wachten tot oktober/november om te kijken of alles weer weg is. Waar kan ik het beste advies krijgen?
Overigens heb ik ook losse stukjes bruin/voormalig verbrand.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe kleur ik egaal bij?
Hmm, eigenlijk geen ervaring mee. Ik word snel bruin, heb soms ook last van wat lichtere afdrukken van shirtjes en/of bikini. Vaak eind van de zomer, wanneer ik steeds dezelfde bikini heb aangehad in de zon, ben ik wel weer egaal bruin en overal hetzelfde zegmaar. Maargoed, snap dat je dat niet wilt afwachten. Misschien advies vragen in een zonnestudio ofzo?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik weet het ook niet. Nu zorgen dat je geen bandjes meer draagt? Op vakantie en met mooie dagen als het echt heet is, draag ik zoveel mogelijk strapless. Mijn bikini's ook. Of ik maak de bandjes los.
Gast- Gast
hier hetzelfde probleem...heb nu al inderdaad, horloge die je ziet, ringen, topjes...
irritant dat je er nu al rekening mee moet houden dat het eind september goed zal zijn.
denk dat ik naar een zonnestudio ga inderdaad, als ik nu al af en toe ga gaat het misschien beter...
irritant dat je er nu al rekening mee moet houden dat het eind september goed zal zijn.