Hoe kleur ik egaal bij?
+4
Arwyn
Beachgirl
Error
mzcharlotte
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe kleur ik egaal bij?
Ik heb mijn badpak en verschillende shirtjes op mijn huid 'staan' qua kleur. Ik ben normaal gesproken bleek, maar tijdens de vakantie en de mooiere dagen eerder dit jaar zijn mijn shirtjes blijven staan.
Over 8 maanden 'moet' het een beetje egaal zijn en ik vind het eng om af te wachten tot oktober/november om te kijken of alles weer weg is. Waar kan ik het beste advies krijgen?
Overigens heb ik ook losse stukjes bruin/voormalig verbrand.
Over 8 maanden 'moet' het een beetje egaal zijn en ik vind het eng om af te wachten tot oktober/november om te kijken of alles weer weg is. Waar kan ik het beste advies krijgen?
Overigens heb ik ook losse stukjes bruin/voormalig verbrand.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe kleur ik egaal bij?
Hmm, eigenlijk geen ervaring mee. Ik word snel bruin, heb soms ook last van wat lichtere afdrukken van shirtjes en/of bikini. Vaak eind van de zomer, wanneer ik steeds dezelfde bikini heb aangehad in de zon, ben ik wel weer egaal bruin en overal hetzelfde zegmaar. Maargoed, snap dat je dat niet wilt afwachten. Misschien advies vragen in een zonnestudio ofzo?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik weet het ook niet. Nu zorgen dat je geen bandjes meer draagt? Op vakantie en met mooie dagen als het echt heet is, draag ik zoveel mogelijk strapless. Mijn bikini's ook. Of ik maak de bandjes los.
Gast- Gast
hier hetzelfde probleem...heb nu al inderdaad, horloge die je ziet, ringen, topjes...
irritant dat je er nu al rekening mee moet houden dat het eind september goed zal zijn.
denk dat ik naar een zonnestudio ga inderdaad, als ik nu al af en toe ga gaat het misschien beter...
irritant dat je er nu al rekening mee moet houden dat het eind september goed zal zijn.
denk dat ik naar een zonnestudio ga inderdaad, als ik nu al af en toe ga gaat het misschien beter...
Gast- Gast
Bruinen uit een potje
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Sowieso proberen vanaf nu te zonnen zonder bandjes. Met make-up hadden ze mijn schouders nog bijgewerkt. Ik had wel heel licht mijn bikini, had zoveel mogelijk met de bandjes omlaag gezond.
Gast- Gast
Ik word gewon niet bruin, dus ik heb dat probleem niet, haha
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Is het over 8 maanden niet al lang en breed weg? Dat duurt echt nog wel heel erg lang.
Zonnebank is inderdaad wel handig.
Zonnebank is inderdaad wel handig.
Gast- Gast
Arwyn schreef:Ik word gewon niet bruin, dus ik heb dat probleem niet, haha
Ik normaal dus ook niet. Ja, ik verbrand en dan is het weer weg.
@ Marin, 8 maanden is inderdaad nog heel ver weg, maar wat nou als het wel blijft zitten? Ik ben nog nooit 'zo' bruin geweest. Voor een ander stelt dit niks voor hoor, haha.
@ All, ik denk dat ik inderdaad maar eerst eens langs een studio ga. Zon-bruinen is niet echt een optie, want ik verbrand meer dan dat ik bruin.
Bedankt voor alle tips!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ja dan zou ik de zonnebank doen, en dan blijft je bruine huid misschien nog lekker even zo.
Gast- Gast
Als je egaal bij wilt kleuren moet je je goed insmeren met een goede factor... Dan heb je meteen die losse stukjes ook niet meer waar je verbrand... En verder zou ik gewoon een paar keer van te voren naar de zonnebank gaan... Neem aan dat je gaat trouwen ofzo? Zorg er wel voor, als je onder de zonnebank ligt, dat je dan vaak genoeg draait, je armen niet tegen je lichaam enzo... want dat zorgt weer voor die enorme witte plekken.. Spreek zelf uit ervaring haha! Was geen gezicht
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
ik zou zelf beginnen met een goede scrub, daarmee goed je huid opschonen zodat alle dode huidcellen weg gaan. je word daar ook veel egaler bruin door! zelf zou ik kiezen voor een zonnebankje, nu de komende 4 maanden zou ik nog niks doen, maar daarna zou ik 1 keer per week een zonnebankje gaan nemen..
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Of gewoon naakt zonnen
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Marin schreef:Ja dan zou ik de zonnebank doen, en dan blijft je bruine huid misschien nog lekker even zo.
+1
Bij mij is m'n zomerbruin er over 8 maanden al láng weer af. Zou gewoon een zonnebankkuurtje doen. Niet om poepiebruin te worden, maar meer om niet bleek te zijn en egaal een kleurtje te hebben...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Soortgelijke onderwerpen
» NAV Kleur, ook ik wil kleur in mijn huis toevoegen! Hoe?
» Zelfbruiner egaal verdelen..
» Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?
» Kleur jas
» Welke kleur tas?
» Zelfbruiner egaal verdelen..
» Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?
» Kleur jas
» Welke kleur tas?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: