Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

+33
Pannetoet
Oasis
Atelier Madame
Penny Blossom
Rush
Frappuccino
Ibbeltje
SarahKey
_Lacey_
Reeza
Polly
SuzieQ
Snoes
Toet
Mermaid
Mees
Annemoontje
Zwerver
Koffieleut
Arwyn
kajaka88
Bazinga
ellibre
Stuiterbal
patjuhhh
SuperGrover
Shopelle
girli
Dennenappel
Magenta
Blond
Twellie
Lenthe
37 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Mees ma 9 jul 2012 - 7:04

Nu nog 7euro voor 200 belminuten en 100 sms. Daar komt vanaf komende maand 6,95 bij voor 200Mb internet (zit vrijwel altijd op Wifi)..is sim only met een Samsung Galaxy Advance.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Mermaid ma 9 jul 2012 - 7:13

Ik heb prepaid.. denk dat ik hooguit 5/10 euro per maand gebruik. Krijg met opwaarderen een maand gratis smsjes. Internet doe ik niet aan op mijn mobiel.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Toet ma 9 jul 2012 - 7:20

Ik heb geen idee hoeveel ik nu precies betaal Embarassed

Maaarrr, ik ga van de week een nieuwe telefoon halen, de Samsung galaxy S3, dan betaal ik de eerste 6 maanden 26 euro per maand en daarna 51. Het is belachelijk veel geld eigenlijk, maar ik ben die paupertelefoons zat (heb hiervoor twee middelmatige smartphone's gehad) en voor de galaxyS2 zou ik 41 euro per maand kwijt zijn, dan heb ik voor die 10 euro meer véél liever de 3!

Ohja dat is van voor een abonnement met 1GB internet, 150 belminuten en onbeperkt sms (niet dat ik daar nog iets aan heb laughcry )


Laatst aangepast door Toet op ma 9 jul 2012 - 7:22; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 7:21

Mijn telefoonrekening bij Vodafone was afgelopen maand 25 euro. Web+bel+sms 210 of 2100?

Met mijn vaste telefoon heb ik voor 5 euro verbeld afgelopen maand.

(Ik ben met mijn mobiel enkel naar mobiel en met mijn vaste telefoon enkel naar vaste nummers)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 7:21

Vanaf volgende week heb ik een nieuw abbo bij Ben. Ik betaal dan voor 250 belminuten/smsjes en 200 mb internet iets van 14 euro per maand

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Blond ma 9 jul 2012 - 8:33

Lenthe schreef:
Arwyn schreef:Ik betaal ongeveer 30,- per maand en hiervoor heb ik 150 minuten/300 smsjes en onbeperkt internet.

Nieuwe abonnementen zijn gewoon veel duurder.. Ik twijfel dan ook heel erg of in stilzwijgend wil verlengen en zelf een toestel ga kopen of een nieuw abonnement af ga sluiten..
Dat plan had ik eerst ook, ik heb nu namelijk ook onbeperkt internet. Maar het blijkt dat ik nu heel erg langzaam internet heb (ik dacht altijd dat dat gewoon aan mijn telefoon lag), dus ik neem toch maar een ander abonnement.
Chance, wat betaal jij weinig icm die iPhone! Welke provider heb je?

Vodafone. Was een aanbieding via Www.studenten.net, via hen kwam ik op een aanbieding bij the Phone House.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Snoes ma 9 jul 2012 - 8:50

12,50 euro.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 8:51

De eerste 4 maanden niets, dan 35 euro per maand voor 500 mb internet 100 belminuten en75 sms.
Twee jarig met de HTC One x

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 9:28

16 euro ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  SuzieQ ma 9 jul 2012 - 9:32

Ik heb een Galaxy SII en betaal ook 40 euro per maand (300 minuten en onbeperkt internet). Ik wil nu een andere telefoon (Sony Ericsson Xperia Pro met toetsenbord) want ik word echt niet blij van dat touchscreen, maar wil wel een 8mp camera en dan is de Sony Ericsson de enige keus (met Android). Ik heb even gezocht, maar kan geen goedkoper abonnement vinden, de mijne was toch best wel goedkoop. Ik kan hem niet verlengen want het abonnement wat ik nu heb bestaat niet meer. Aangezien ik die 300 minuten echt niet opmaak (hou er elke maand zeker 200 over en die van de maand daarvoor ben ik dan weer kwijt, dus heb er elke maand ruim 500) en wel onbeperkt internet wil ga ik een abonnement nemen met 230 minuten en onbeperkt internet en dan kom ik ook rond de 40 euro per maand. Ik neem wel altijd een jaarabonnement, want ik ben mijn telefoon meestal na een jaar wel weer moe.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Lenthe ma 9 jul 2012 - 10:02

Chance schreef:
Lenthe schreef:
Arwyn schreef:Ik betaal ongeveer 30,- per maand en hiervoor heb ik 150 minuten/300 smsjes en onbeperkt internet.

Nieuwe abonnementen zijn gewoon veel duurder.. Ik twijfel dan ook heel erg of in stilzwijgend wil verlengen en zelf een toestel ga kopen of een nieuw abonnement af ga sluiten..
Dat plan had ik eerst ook, ik heb nu namelijk ook onbeperkt internet. Maar het blijkt dat ik nu heel erg langzaam internet heb (ik dacht altijd dat dat gewoon aan mijn telefoon lag), dus ik neem toch maar een ander abonnement.
Chance, wat betaal jij weinig icm die iPhone! Welke provider heb je?

Vodafone. Was een aanbieding via Www.studenten.net, via hen kwam ik op een aanbieding bij the Phone House.

Dat klinkt goed! Kan ik nog even mijn studentenpas gebruiken! Is dat toevallig deze aanbieding? http://www.studentenpas.nl/profile/28222
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Polly ma 9 jul 2012 - 12:01

Maximaal 10 euro per maand, ik heb prepaid.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Reeza ma 9 jul 2012 - 17:40

Ik heb de iPhone 4 met T-Mobile, betaal de eerste 9 maanden 22,50 en daarna 45,00 voor 2 jaar. 150 belmin. en onbeperkt internet..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  _Lacey_ ma 9 jul 2012 - 17:46

Polly schreef:Maximaal 10 euro per maand, ik heb prepaid.
Ik ook. Gemiddeld verbruik ik 3 euro per maand, denk ik.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  SarahKey ma 9 jul 2012 - 18:43

4 euro
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Ibbeltje ma 9 jul 2012 - 18:48

Snoes schreef:12,50 euro.

Waarbij heb jij een abbo? Ik weet ook niet of het veel verschilt met NL of B.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Ibbeltje ma 9 jul 2012 - 18:49

_Lacey_ schreef:
Polly schreef:Maximaal 10 euro per maand, ik heb prepaid.
Ik ook. Gemiddeld verbruik ik 3 euro per maand, denk ik.

Oh nog meer prepaid, dacht dat ik de enige was Very Happy

Ik maak 10 euro ook niet altijd op. Hoewel ik 10 euro betaal, maar voor 20 euro krijg Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Frappuccino ma 9 jul 2012 - 19:03

Ik betaal de eerste 9 maanden 19,97 en daarna de resterende tijd (2 jarig-abonnement) 39,95 per maand.
Daarvoor krijg ik 300 belminuten/sms en 500 mb internet.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Rush ma 9 jul 2012 - 19:54

Ik heb iets van 18 euro voor 250MB internet en 300 minuten/smsjes ofzo.

Maar m`n baas betaald €30 telefoonvergoeding per maand, dus het kan wel uit. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Penny Blossom ma 9 jul 2012 - 21:07

Ik heb mijn HTC Sensation toen los gekocht voor 350 euro. Daarnaast heb ik een SimOnly met 300 belminuten en 500mb internet voor 14,50. Dit was de goedkoopste combinatie voor mij.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Atelier Madame ma 9 jul 2012 - 21:11

Ik betaal het eerste jaar 17,50 per maand en het tweede jaar 35 euro.

Daarvoor heb ik 150 belminuten, 1 gig internet, onbeperkt smsen bij HI met een Iphone 4 toestellease
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 21:13

29.50 pm 1 jarig abbonnement

500 mb internet (geen idee hoeveel bellen en sms-en - ik denk iets van 150/200 belminuten/sms ofzo haha)
Kreeg er gratis een HTC Wildfire S bij

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 21:15

Ik zit bij T-Mobile.
Betaal 20.- per maand voor 150 belminuten, 200 smsjes en onbeperkt internet.
Het is een 2-jarig abbonement (moet nu nog een jaar) en kreeg er een gratis BB bij.
(Ik weet nu wel waarom dat ding gratis was...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Lenthe ma 9 jul 2012 - 22:39

Atelier Madame schreef:Ik betaal het eerste jaar 17,50 per maand en het tweede jaar 35 euro.

Daarvoor heb ik 150 belminuten, 1 gig internet, onbeperkt smsen bij HI met een Iphone 4 toestellease
Ook al zo weinig voor een Iphone 4. Had jij ook een aanbieding?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Blond di 10 jul 2012 - 1:03

Lenthe schreef:
Chance schreef:
Lenthe schreef:
Arwyn schreef:Ik betaal ongeveer 30,- per maand en hiervoor heb ik 150 minuten/300 smsjes en onbeperkt internet.

Nieuwe abonnementen zijn gewoon veel duurder.. Ik twijfel dan ook heel erg of in stilzwijgend wil verlengen en zelf een toestel ga kopen of een nieuw abonnement af ga sluiten..
Dat plan had ik eerst ook, ik heb nu namelijk ook onbeperkt internet. Maar het blijkt dat ik nu heel erg langzaam internet heb (ik dacht altijd dat dat gewoon aan mijn telefoon lag), dus ik neem toch maar een ander abonnement.
Chance, wat betaal jij weinig icm die iPhone! Welke provider heb je?

Vodafone. Was een aanbieding via Www.studenten.net, via hen kwam ik op een aanbieding bij the Phone House.

Dat klinkt goed! Kan ik nog even mijn studentenpas gebruiken! Is dat toevallig deze aanbieding? http://www.studentenpas.nl/profile/28222

Nee, was destijds een aanbieding die maar een paar dagen geldig was..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum