HBO en boeken bestellen.
+15
girli
sonly
TukTuk
Phileine
Lenthe
Kowalski
Jade
Rose
Blond
Minx
Antibes
Kqip
Mamsie
silly-one
Toet
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: HBO en boeken bestellen.
Toet schreef:Fontys Tilburg.
Ik zou de boeken echt niet aanschaffen. Ik studeer aan Fontys in Den Bosch en heb er zoveel spijt van dat álle boeken meteen gekocht heb. Wacht bij het aanbod op je opleiding af welk(e) boek(en) je nodig hebt en koop (of leen, want de mediatheek van Fontys is goed) het boek dan pas.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
girli schreef:Bij mijn opleiding wordt gewerkt met studiehandleidingen. Daar staat precies in welke literatuur je nodig hebt en hoeveel je uit een boek moet lezen. Aan de hand daarvan bepaal ik altijd welke boeken ik koop en welke niet. Sowieso bestel ik boeken per blok en niet voor het hele jaar.
Dit deed ik ook altijd tijdens mijn studie (de laatste jaren, eerste jaar dus ook aantal ongelezen boeken vandaar)
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Pas kopen als je het echt nodig hebt! En vooral zoeken via Marktplaats!! Daarbij wel letten op de druk want dat is wel belangrijk.
Eerste 2 jaar gewoon besteld via een organisatie, maar hoeveel boeken ik niet heb gebruikt... Echt zonde.
Eerste 2 jaar gewoon besteld via een organisatie, maar hoeveel boeken ik niet heb gebruikt... Echt zonde.
Gast- Gast
Ik heb ze ook niet allemaal tegelijk besteld hoor. Onzin.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb ze toen wel allemaal besteld en dat was dus niet nodig, ben nu afgestudeerd als pedagoog en de helft van de boeken heb ik nog niet open gehad. Bij study store verkopen ze ook 2e hands boeken en ik heb evt nog boeken thuis. Je mag me altijd een pm sturen met de boeken die je zoekt.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» studeren = > boeken bestellen?
» Bestellen bij New Look?
» Bestellen bij Welikefashion
» van internet bestellen
» Bestellen via hema.nl
» Bestellen bij New Look?