Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor het eerst logeren

5 plaatsers

Ga naar beneden

Voor het eerst logeren Empty Voor het eerst logeren

Bericht  yes1984 vr 16 maa 2012 - 2:05

J. gaat zo voor het eerst een nachtje naar zijn opa en oma.

A. en ik gaan samen uit eten en naar een cabaret voorstellen. Ondanks dat ik er heel veel zin in heb, heb ik ook buikpijn om J. zo weg te brengen...
Mijn ouders passen iedere woensdag op hem, dus ze zien elkaar veel en hij vindt het fijn daar. Ondanks dat vind ik het erg spannend!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst logeren Empty Re: Voor het eerst logeren

Bericht  Lady4 vr 16 maa 2012 - 2:10

Kan ik me voorstellen hoor! Toch goed dat je doorzet. Daarbij is het vast ook heerlijk om weer eens samen met je partner wat te ondernemen. Mijn zusje heeft volgende week de vuurdoop, dan gaat mijn neefje ook voor het eerst bij opa en oma logeren. Zij vindt het ook erg spannend.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst logeren Empty Re: Voor het eerst logeren

Bericht  koNijntje vr 16 maa 2012 - 2:13

dat is ook spannend, heel begrijpelijk! ik hoop dat je wel lekker kunt genieten van jullie avond samen!

t. heeft nu 1x gelogeerd, vond het best lastig om hem achter te laten, maar toen wij eenmaal weg waren was het ook oké. ik vond het alleen maar niets dat zijn bedje leeg was toen wij thuis kwamen, dat gaf me echt een vervelend gevoel dus ik was wel super blij toen hij er de volgende avond weer gewoon in lag!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst logeren Empty Re: Voor het eerst logeren

Bericht  yes1984 vr 16 maa 2012 - 2:15

Dat lege kamertje lijkt me inderdaad heel vervelend!
Ik denk dat het heel stil in huis is.

Wij zijn vanavond rond een uur of twaalf terug in het dorp, waar mijn ouders ook wonen. Dus mocht het echt niet gaan kunnen we hem zo ophalen. Dat geeft ook een goed gevoel Al verwacht ik niet dat het nodig zal zijn. Ik houd me steeds voor dat het immers ook iedere woensdag goed gaat...
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst logeren Empty Re: Voor het eerst logeren

Bericht  koNijntje vr 16 maa 2012 - 2:31

en zo is het, iedere woensdag komt hij daar, het bedje zal hij dan ook kennen, waarschijnlijk zal het geen problemen opleveren, maar vaak is het voor de moeder moeilijker dan voor het kindje Wink het komt vast helemaal goed meid, geniet van jullie avond!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst logeren Empty Re: Voor het eerst logeren

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 2:52

Als mijn kinderen uit logeren zijn, doe ik altijd de slaapkamerdeuren dicht. Dan zie ik die lege bedden ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst logeren Empty Re: Voor het eerst logeren

Bericht  SparklingEyes vr 16 maa 2012 - 5:35

Ik vond het de eerste keren bij de oudste ook heel lastig. De jongste is al wel een middagje alleen bij m'n schoonouders geweest, maar nog niet de nacht. Dat doe ik ze nog niet aan omdat hij nog twee keer in de nacht een voeding krijgt.

Maar ik moet er binnenkort wel weer aangeloven.. Dan gaan ze met z'n tweetjes logeren zodat mijn man en voornamelijk ik weer een nachtje door kan slapen. Dat is al een maand of 10 geleden voor mij! (begon tijdens mijn zwangerschap, toen ik door een burn - out thuis kwam te zitten).

Het is heel normaal dat het even raar voelt, maar probeer er echt van te genieten. Ik heb de eerste keren gevraagd of ze even wilden laten weten hoe het ging, 1 smsje op een avond. Dat vond ik erg fijn!

Deuren dicht heb ik ook gedaan! Want 't ziet er echt heel leeg uit! Vond het vooral ook ineens heel stil in huis, ook overdag, terwijl ik dat niet heb als de oudste naar het dagverblijf is!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst logeren Empty Re: Voor het eerst logeren

Bericht  Linda vr 16 maa 2012 - 7:16

Kan me voorstellen dat je dat spannend vind. Ik roep ook iedere keer dat wel dl eens een nachtje naar opa en oma kunnen brengen (die door de weeks ook op haar oppassen). Maar het is er nog steeds niet van gekomen...

Heel veel plezier vanavond!!!!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst logeren Empty Re: Voor het eerst logeren

Bericht  yes1984 vr 16 maa 2012 - 22:14

De avond was heel fijn! Lekker gegeten en lekker bijgepraat samen. De voorstelling was ook geweldig.
Tijdens het eten kregen we een sms dat alles goed ging.
Na de voorstelling heb ik even gebeld, toen lag hij al lekker te slapen en hadden ze hem niet weer gehoord.

Nog een kwartiertje gaan we hem ophalen. Ik heb zoveel zin om hem te knuffelen! Het is hier nu zo stil!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst logeren Empty Re: Voor het eerst logeren

Bericht  koNijntje vr 16 maa 2012 - 22:19

fijn dat het zo goed is gegaan en dat julie even tijd met z'n 2en hebben gehad,
dat is ook niet onbelangrijk! Wink

wij gaan t. straks wegbrengen.. ook even qualitytime met z'n 2tjes!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst logeren Empty Re: Voor het eerst logeren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum