Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw Ik-ben-verliefd-topic

+29
mii_joyce
Lady4
ellibre
nijntje4
Bazinga
Rumble
Kerel
Sugarfall
Suus
Tinus
Bay
Janelie
Zwerver
May
schuddebuikje
Erin
Arwyn
June
Esperanza
Jeanette
Poubelle
Beachgirl
Ibbeltje
FireButterfly
Pompoen
Kowalski
Burn
Stuiterbal
SuperGrover
33 plaatsers

Pagina 15 van 16 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden

Nieuw Ik-ben-verliefd-topic - Pagina 15 Empty Re: Nieuw Ik-ben-verliefd-topic

Bericht  Beachgirl zo 30 sep 2012 - 9:19

Hahaha grappig! Ik ben juist bang voor het tegenovergestelde.

Wat als hij nee zegt?? Dan zie ik hem alsnog 3 a 4x per week in der sportschool en ik weet me dan echt geen houding te geven.

Ten tweede merk ik dat ik t steeds moeilijker krijg als ik em zie. (echt raar, ken em nauwelijks maar heb echt dikke vlinders in mn buik en sta te wiebelen op mn benen als ik hem zie). En ben echt bang dat ik me best wel flink k*t zal gaan voelen als ie me afwijst.Embarassed
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bazinga ma 1 okt 2012 - 7:02

Bang voor afwijzing ben ik niet écht, ik bedoel, dat is dan niet anders, dan weet je wel waar je aan toe bent Wink

Ik heb 'm vanavond weer gezien en stond echt op 't punt om 'm uit te vragen of zo, toen er opeens allemaal gasten aankwamen dus ik had geen tijd meer voor 'm!! Heb 'm 2x gezien, eerst vanmiddag, toen begin van de avond en toen stelde ik een gerecht voor, maar hij zei 'Ja, later misschien, uur of 20:00' Dus ik zeeeei.. 'Oh dan hoop ik dat je 't dan nog kan krijgen!' Zijn reactie; 'Huh ben jij er niet dan.. Maar ik kom juist voor jouuuu..'

Very Happy

Maar ik weet dus nog steeds niet of hij nou echt flirt of gewoon een charmeur is. M'n collega maakt me ook in de war.. Enerzijds geeft-ie wel complimenten en doet-ie lief enzooo... Maarja, m'n collega vraagt zich dus af, of-ie gewoon aardig is en tegen iedereen zo doet. Zoo verwarrend! :/ Én hij vond m'n pony niet leuk Sad Iig niet icm m'n bril, damnit.. Hij vond 't tuttig en vindt me leuker zonder bril. DAMNIT!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Beachgirl wo 3 okt 2012 - 5:02

Pfoee gister was hij een uur aan het spinnen en heb ik het hele uur naar em kunnen staren zonder dat hij het doorhad Embarassed Embarassed Nieuw Ik-ben-verliefd-topic - Pagina 15 253468018 I love you

Echt erg hahah.... en weet bijna zeker dat ik hem straks weer ga zien. Pff krijg al buikkriebels als ik eraan denk. Vind t echt niet leuk dat ik er zo heftig op reageer haha!

De gedachte om een briefje onder zn ruitenwisser te stoppen gisteren floepte heel even door mijn hoofd maar heb het niet gedaan. Zou ook niet weten wat ik erop zou moeten zetten. Rolling Eyes
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bazinga wo 10 okt 2012 - 7:06

Ik heb een move(je..) gemaakt!!

En nu afwachten wat er gaat gebeuren.. Damnit, voel me gelijk alweer dom!

Hij kwam vandaag in 't restaurant, zoals altijd, rond 15:00, doet-ie altijd. Dus ik liet 'm subtiel weten zsm bij 't bedrijf weg te willen. Hij reageerde lichtelijk geschokt en zei dat 't jammer was en vroeg waarom. Nouja, even gekletst en zo en toen vroeg hij of ik alleen moest werken. Ik gaf aan, dat mijn collega om 16:00 binnenkwam, waarop hij vroeg, of ik dan weg ging. Ik zei dat ik tot 19:00 moest. Hij komt mééstal rond 19:30 nog een keer wat eten halen, maar nu zei hij 'Okay misschien zie ik je later dan nog even'.

Indeed! Hij kwam even na zessen nog een keertje en in de tussentijd, had ik heldhaftig als ik ben, een briefje geschreven Cool Met m'n nummer erop en 'Omdat ik jou zien zal missen als ik hier niet meer werk. Als je een vriendin hebt of geen interesse; no hard feelings! En anders.. How you doin'?'

Hij bestelde een patatje en ik heb 't briefje onder 't bakje in een zak geschoven en deze aan 'm gegeven. Nu dus hopen dat-ie 't briefje wel heeft ontdekt laughcry *Edit; én dat ik iets van 'm hoor natuurlijk..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Beachgirl wo 10 okt 2012 - 8:25

Tris schreef:Ik heb een move(je..) gemaakt!!

En nu afwachten wat er gaat gebeuren.. Damnit, voel me gelijk alweer dom!

Hij kwam vandaag in 't restaurant, zoals altijd, rond 15:00, doet-ie altijd. Dus ik liet 'm subtiel weten zsm bij 't bedrijf weg te willen. Hij reageerde lichtelijk geschokt en zei dat 't jammer was en vroeg waarom. Nouja, even gekletst en zo en toen vroeg hij of ik alleen moest werken. Ik gaf aan, dat mijn collega om 16:00 binnenkwam, waarop hij vroeg, of ik dan weg ging. Ik zei dat ik tot 19:00 moest. Hij komt mééstal rond 19:30 nog een keer wat eten halen, maar nu zei hij 'Okay misschien zie ik je later dan nog even'.

Indeed! Hij kwam even na zessen nog een keertje en in de tussentijd, had ik heldhaftig als ik ben, een briefje geschreven Cool Met m'n nummer erop en 'Omdat ik jou zien zal missen als ik hier niet meer werk. Als je een vriendin hebt of geen interesse; no hard feelings! En anders.. How you doin'?'

Hij bestelde een patatje en ik heb 't briefje onder 't bakje in een zak geschoven en deze aan 'm gegeven. Nu dus hopen dat-ie 't briefje wel heeft ontdekt Nieuw Ik-ben-verliefd-topic - Pagina 15 394967 *Edit; én dat ik iets van 'm hoor natuurlijk..

Whaaaa stoer!!!!!

Ik heb nog steeds geen actie ondernomen... wel weer gezellig gekletst met hem vd week in de sportschool. Was leuk! Very Happy Maar ik durf hem echt niet te vragen of ie eens wat wil gaan drinken... Cry

Afgelopen weekend was ie helaas niet in de kroeg, weet inmiddels wel waarom...had meteen een goed gespreksonderwerp haha! Hoop nu dat hij komend weekend er wel is, en dat ik dan wel durf.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Burn wo 10 okt 2012 - 8:26

Wat super stoer Tris!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Beachgirl wo 10 okt 2012 - 8:32

Nu ik het verhaal van Tris lees ga ik toch wel heel hard twijfelen of ik geen briefje onder zijn ruitenwisser zal doen bij de sportschool hahahah Laughing
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bazinga wo 10 okt 2012 - 8:37

Nouja je weet iig al meer van 'm dan ik van kitejongen weet...

Feit dat ik weg wil, bij m'n werk en al bezig ben met een andere baan, helpt ook wel, hoor. Misschien was vandaag wel de laatste keer dat ik 'm zag! (hoop 't niet en hoop nu nog harder dat-ie m'n briefje zag :/)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Burn wo 10 okt 2012 - 8:39

Beachgirl_24 schreef:Nu ik het verhaal van Tris lees ga ik toch wel heel hard twijfelen of ik geen briefje onder zijn ruitenwisser zal doen bij de sportschool hahahah Laughing
DOEN! :cheering:

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Beachgirl wo 10 okt 2012 - 8:40

Burn schreef:
Beachgirl_24 schreef:Nu ik het verhaal van Tris lees ga ik toch wel heel hard twijfelen of ik geen briefje onder zijn ruitenwisser zal doen bij de sportschool hahahah Laughing
DOEN! Nieuw Ik-ben-verliefd-topic - Pagina 15 281626781

Wat zet ik erop?!?! Nieuw Ik-ben-verliefd-topic - Pagina 15 878948377

Ik ben echt zo'n doos.... stel dat ik het doe en ik hoor niks van hem, en ik zie hem de volgende dag weer met sporten.... dan schaam ik me echt dood!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tabbert wo 10 okt 2012 - 9:04

STOER TRIS!!!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Bazinga wo 10 okt 2012 - 9:50

Nou hij moet allang thuis zijn en ik heb nog niks gehoord! Vrees gewoon dat 't in de prullenbak ligt...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 wo 10 okt 2012 - 10:02

Spannend Tris, echt een stoere actie van je! Hopelijk hoor je nog wat van hem, hij lijkt je toch echt wel leuk te vinden. En mocht het op niets uit lopen, dan heb je dit toch maar mooi even gedaan.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 20:36

Wat een stoere actie Tris! Ik denk alleen dat ik het niet gevonden zou hebben.. Ik kijk nooit in het zakje waar m'n bakje in zat. Ik hoop dat je hem nog eens ziet en er naar kunt vragen (als je niets hoort).

Gast
Gast

Bericht  loura wo 10 okt 2012 - 20:47

Zeker stoer Tris! Ik denk dat jongens in het algemeen zn actie heel leuk vinden! Of hij nou echt oprecht interesse heeft in jou of dat hij je gewoon aardig vind. Echt verkeerd is je actie iig niet geweest! Hoop voor je dat hij het heeft gevonden anders als je hem nog een keer ziet weer doen.. Maar dan op het bakje zelf Wink

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bazinga do 11 okt 2012 - 2:32

Ik vrees dat-ie 't niet heeft gezien, gewoon.. Dénk ik. 't Lijkt me namelijk echt niet 't type om 't te negeren. Als-ie een vriendin heeft, zou ie dat op z'n minst laten weten, denk ik. Hoop ik...

Ik zie 'm volgende week (pas) weer, donderdagochtend, om precies te zijn Wink Helaas zijn m'n collega's er dan ook bij en kan ik niet zoveel doen...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:44

Jeuj Bazinga = back! Nieuw Ik-ben-verliefd-topic - Pagina 15 281626781

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:47

En wat een friggin' stoere actie! Nieuw Ik-ben-verliefd-topic - Pagina 15 281626781

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover vr 19 okt 2012 - 3:26

Ik duikel dit topic maar weer eens op. Heb je nog iets van hem gehoord, Bazinga? Met mij gaat het goehoed :cheering: Die jongen waar ik het dus eerder over had, waarvan ik dacht dat het toch niets zou worden, is vannacht blijven slapen angel Dus misschien wordt het toch wel iets.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bazinga vr 19 okt 2012 - 3:41

Spannend, SG!

Ik heb niks gehoord, maar ben er wel 100% zeker van dat-ie 't briefje niet gevonden heeft, aangezien hij aan een collega van me heeft gevraagd, waar ik was... Was paar dagen vrij en ben nu ziek, dus ben al 1 hele week niet geweest Wink Maar ik weet ook niet of ik 'm nog zie, eigenlijk, aangezien k bezig ben met een nieuwe baan en niks over hem weet.

Nou werkt een vriend van mij wel in dezelfde ploeg, waar hij werkt, maar 't zijn niet directe collega's. Neemt niet weg, dat ik dat contact nog even warm houd Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  SuperGrover vr 19 okt 2012 - 3:46

Ah oké. Jammer dat hij dat briefje niet heeft gezien joh, want het was echt een goede actie. Maar hoezo weet je niets van hem? Via die vriend enzo moet daar toch wel wat mee te regelen zijn Wink
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Bazinga vr 19 okt 2012 - 3:53

Okee nou ik weet;

M.enno, inmiddels zal ie wel 34 jaar zijn, geboren in U.itgeest, heeft in H.eemskerk gewoond en daar wonen nog de meeste van zijn vrienden, woont nu in B.everwijk. Werkt voor T.atasteel, doet aan Kitesurfen, rijdt in een VW station, zwart. Gaat graag stappen, denk ik, maar waar weet ik niet. Nav zijn hints en praatjes, geloof ik dat hij single is.

En dat is het, meer weet ik niet... Vriend van me, werkt in dezelfde ploeg, zelfde fabriek maar héle andere werkplek, maar vooralsnog is hij mijn enige aanknopingspunt Very Happy

Nou, als iemand aan meer info komen, door 't bovenstaande, PM me Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  SuperGrover vr 19 okt 2012 - 5:05

En waarom stap je niet zelf op hem af om de ontbrekende info in te vullen? Wink
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Bazinga vr 19 okt 2012 - 5:14

Omdat ik 'm alleen op 't werk zag; bedrijfsrestaurant waar ik werk, waar hij altijd kwam eten. En ik heb zooveel shit gaande op 't werk, dat ik er weg wil... Zal er niks missen, behalve hem! Hij werkt voor een fabriek dat in 5 ploegendienst draait, dus ik moest ook nog 's mazzel hebben, met wanneer ik werkte en of ik 'm dan zou zien of niet.

Dus ik ken hem alleen daarvan en zou niet weten waar ik 'm verder moet zoeken Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel vr 19 okt 2012 - 5:33

Facebook? De website van het bedrijf? Linkedin pagina van het bedrijf? Misschien kun je daar een emailadres vinden?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud