Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw Ik-ben-verliefd-topic

+29
mii_joyce
Lady4
ellibre
nijntje4
Bazinga
Rumble
Kerel
Sugarfall
Suus
Tinus
Bay
Janelie
Zwerver
May
schuddebuikje
Erin
Arwyn
June
Esperanza
Jeanette
Poubelle
Beachgirl
Ibbeltje
FireButterfly
Pompoen
Kowalski
Burn
Stuiterbal
SuperGrover
33 plaatsers

Pagina 9 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Nieuw Ik-ben-verliefd-topic - Pagina 9 Empty Re: Nieuw Ik-ben-verliefd-topic

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 2:28

Als je het durft zou ik bellen in dit geval. Dan heb je tenminste gelijk antwoord en kan hij je ook niet dagen laten wachten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Erin do 26 jul 2012 - 2:33

Reva schreef:Als je het durft zou ik bellen in dit geval. Dan heb je tenminste gelijk antwoord en kan hij je ook niet dagen laten wachten.

+1

Met mailen kan het ook dagen duren voordat ie een keer antwoord geeft. Nu zet je hem voor het blok en heb je gelijk duidelijkheid en weet je waar je aan toe bent!

Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  FireButterfly zo 29 jul 2012 - 8:45

Dames, dat klopt. Hij is al heel boos lang op me.

Laatst aangepast door FireButterfly op do 2 aug 2012 - 21:03; in totaal 2 keer bewerkt
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 8:55

Waarom is hij boos op jou?

Gast
Gast

Bericht  Rumble do 2 aug 2012 - 9:28

Is dit topic dood of zal ik me melden? Nieuw Ik-ben-verliefd-topic - Pagina 9 281626781
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  FireButterfly do 2 aug 2012 - 21:03

Meld je maar.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Bericht  FireButterfly vr 3 aug 2012 - 21:46

Maura schreef:Waarom is hij boos op jou?

Hij irriteerde zich soms aan mijn gedrag en in plaats van dat uit te spreken, hield hij het voor zich. Als ik er om vroeg, zei hij het ook niet. In plaats van op het moment zelf het te zeggen, zei hij het later pas. Ook communiceerde hij heel indirect over die dingen. Dus hij gaf signalen in plaats van het te benoemen. Hij vindt het niet leuk om die dingen uit te spreken.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 5:35

Hoe is het nu, FBF?

Volgens mij ben ik echt verliefd aan het worden. Nieuw Ik-ben-verliefd-topic - Pagina 9 394967

Gisteravond, laat, heb ik de buurman gesmst. Zijn reactie op mijn sms was door op het balkon te gaan staan. We hebben goed gepraat. Aangegeven dat ik 'dit' helemaal niet leuk vind, omdat ik me absoluut geen houding weet te geven. Ook verteld dat ik het eerder met een buurman heb aangelegd en dat ik daardoor de situatie niet kon afdoen met 'zoiets doe ik normaal gesproken nooit'. Hij vond het allemaal wel vermakelijk.

Vanochtend werd ik wakker met mijn hoofd op zijn schoot. Nieuw Ik-ben-verliefd-topic - Pagina 9 2474380249

Gast
Gast

Bericht  FireButterfly za 4 aug 2012 - 9:42

Hoe het nu is, goede vraag. Ik ben in m'n hoofd nog steeds bezig met een e-mail voor hem, maar ik wil die pas versturen als ik m'n draai heb gevonden in mijn nieuwe leven. Per begin september ga ik verhuizen voor mijn studie naar de stad, waar hij ook woont. Super spannend allemaal. Eerst wil ik alles even op de rit hebben voor mezelf.

Maar misschien is dat ik eerst m'n draai wil hebben gevonden in mijn nieuwe leven ook wel een reden om het uit te stellen. Ik vind het gewoon zo lastig. Het is heel dubbel allemaal. Aan de ene kant wil ik hem dolgraag mailen maar aan de andere kant vind ik het heel eng.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Bericht  Bazinga zo 5 aug 2012 - 6:52

Ik vind iemand leuk. Héél.. leuk. Maar ik ken 'm niet! Ik weet z'n voornaam, z'n leeftijd, ik ben zo sneu geweest om z'n kenteken te noteren en ik weet dat ie aan Kitesurfen doet, maar verder weet ik niks... Hij is een gast in 't restaurant waar ik werk en ik zie 'm wekelijks en dan praten we. Ik heb geen idee of ie langer blijft hangen omdat ie mij ook ziet zitten of omdat-ie 't gewoon 'wel gezellig vindt', maar hij blijft wel hangen... Vorige keer kwam ik achter z'n leeftijd (bijna 10 jaar ouder, slik) en de keer daarna, vroeg hij naar mijn leeftijd, maar bleef 't wel weer stil verder. De gesprekjes gaan over.. Niks eigenlijk, koetjes en kalfjes en 't weer, maar ik vind 'm zoo leuk! Durf alleen verder niks te ondernemen, omdat ik geen flater wil slaan. Tegelijkertijd denk ik; hij blijft wel altijd nét ietsjes langer plakken, dat zegt toch wel iets? Anderzijds; hij komt alleen als ie pauze heeft (bedrijfsrestaurant/kantine) dus mss is ie gewoon ff blij pauze te hebben en blij met de verandering van omgeving en mensen (hij werkt met alleen kerels om 'm heen en mijn collega's zijn allemaal vrouwen van +/- 50 jaar)

God dit is irritant, ik moet steeds aan 'm denken en hoop steeds te moeten werken als hij werkt, zodat ik 'm kan zien en als ie er dan is, weet ik niks te zeggen!! Frustraaatie...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  nijntje4 zo 5 aug 2012 - 8:40

Oe spannend Tris! Is het geen mogelijkheid om hem te zoeken op Facebook? Als je op voornaam en plaatsnaam zoekt wil het nog weleens lukken om iemand te vinden
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 9:24

Leuk, Tris!

Firebutterfly, misschien is het wel handig om het nog even te laten bezinken. Tot je lekker op je plek zit in de stad.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 5 aug 2012 - 9:38

Nope hij is niet te vinden op Social Media en geloof me... Ik heb gezocht Very Happy

Ik kwam achter z'n leeftijd, doordat ie een station rijdt en ik dacht dat ie nog vrij jong was en vond een station meer iets voor een familyguy dus vroeg of ie soms kinderen had of dat ie veel ouder was... En toen zei hij, ik ben jonger dan ik lijk (echt waar, hij is bijna 33 maar ik zou 'm rustig 26 geven) en dat ie een station heeft voor z'n kitespullen... En dat was 't gesprek. Dag later geloof ik, was-ie er weer en moest ik 'm weer helpen en vroeg-ie (redelijk vanuit 't niks) "Want jij bent... 23?" Dus ik zei ja.. En omdat ik gelijk bang was dat ie te jong vond, blaatte ik er gelijk achteraan dat ik in nov 'al' 24 werd.. Toen knikte-ie alleen en deed een 'Ahaa ja dacht ik al..'

Grrr enerzijds denk ik; jeej Very Happy Als je dag later naar mijn leeftijd vraagt, zegt dat wel iets, toch? Anderzijds; ik ben 10 jaar jonger, misschien vindt-ie me een onwijs broekkie en is 't klaar :P ARGH!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  nijntje4 zo 5 aug 2012 - 9:40

Hm klinkt wel als n leuk gesprek haha! Wel zonde om niets mee te doen Wink
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 9:41

Moest stiekem wel lachen om het leeftijdsverhaal. Very Happy

Maar je weet wel dat hij vrijgezel is? Anders kan het nog vervelend worden, natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 5 aug 2012 - 9:46

Ha! Ook daar ben ik al achter gekomen! (Joh ik heb 't zo druk op m'n werk...)Ik moest maaltijden maken en serveren etc ennn een keuzemaaltijd was iets van Gyros dus met een knoflooksaus. En ik zei 'Moet je niet nemen, joh... Of moet je niet zoenen vanavond..?' (Heel cool en onschuldig he, zo tussen neus en lippen door opgemerkt) En toen zei-ie 'Neuh alleen in de weekenden als ik mazzel heb..'

Klinkt single toch? Very Happy En! Elke keer als-ie komt, moet ik dus vragen of ik 'm ergens mee kan helpen... Dan kijkt-ie moeilijk naar 't menu en zegt 'Ja, maarja, dat staat niet op 't menu en bieden jullie niet aan denk ik haha' Grappen en zo.. Of flirten? Very Happy Ik weet 't niet!!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 9:47

Dat klinkt wel aardig single inderdaad. Very Happy

Wat gaat de volgende stap zijn? Ik ben absoluut niet nieuwsgierig hoor...

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 5 aug 2012 - 9:52

Geen. Idee. Normaal gesproken heb ik wel meer ballen, maar nu durf ik opeens niet.. 't Is immers wel op m'n werk en hij is 10 (!) jaar ouder. Maar er is hier binnenkort feestweek, heb ik 'm ook over uitgehoord, of ie er naar toe gaat, om er achter te komen of-ie in de buurt woont (ik ben zo sneu bezig...) en hij gaat dus heen. We hadden 't er over dat ik niet drink dus blijkbaar niet goed kan feestweken en nu wil ik - als ik durf - er volgende keer weer over beginnen en 'm min of meer uitnodigen 't me dan te leren...

Of ik ga dapper zijn en 'm m'n nummer geven met tekst erbij dat ik 't gezellig vind met 'm te kletsen en volgende keer langer wil praten. of zo... Maar daar moet ik wel héél dapper voor zijn Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 9:53

Je hebt in ieder geval genoeg leuke plannen. Very Happy

Ben benieuwd hoe dit verder gaat en wat voor staartje het gaat krijgen. Wink

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 5 aug 2012 - 9:54

Ja ik ga moed verzamelen Very Happy en m'n collega uithoren hoe hij bij haar is en of ie dan sneller weg is, zegmaar...

En me bedenken hoe ik mezelf er beetje leuk uit kan laten zien in m'n werkkleding...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 9:59

Ja! Very Happy

Verliefd zijn kan soms zo leuk zijn. Al vind ik er momenteel niet zo heel erg veel aan. Het maakt me zo ongelofelijk onzeker, dat ik al de hele dag aan het bedenken ben wat ik nu zoal 'verkeerd' heb gezegd vrijdag en zaterdag. En ik kan natuurlijk van alles bedenken. Hoop dat hij niet zo'n goed geheugen heeft. Nieuw Ik-ben-verliefd-topic - Pagina 9 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 10:00

Vertel eens hoe hij heet! Want zijn omschrijving klinkt als een gast die ik ken, is 33, kite, en komt in jouw omgeving.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 5 aug 2012 - 10:01

M.enno....
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Bazinga zo 5 aug 2012 - 10:02

Hij is trouwens 32 hè, bíjna 33, we verschillen niet écht 10 jaar namelijk!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 21:31

Haha we hebben het inmiddels uitgebreid besproken. Helaas kan ik je niet helpen ;-)!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: