Nieuw Ik-ben-verliefd-topic
+29
mii_joyce
Lady4
ellibre
nijntje4
Bazinga
Rumble
Kerel
Sugarfall
Suus
Tinus
Bay
Janelie
Zwerver
May
schuddebuikje
Erin
Arwyn
June
Esperanza
Jeanette
Poubelle
Beachgirl
Ibbeltje
FireButterfly
Pompoen
Kowalski
Burn
Stuiterbal
SuperGrover
33 plaatsers
Pagina 14 van 16
Pagina 14 van 16 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16
Re: Nieuw Ik-ben-verliefd-topic
Spannend. Ik wacht het morgen wel even af of ik hier een bericht van je lees.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Hoe gaat 't met jullie updates?
Ik was vergeten dat zijn ploeg vanmiddag werkt en ik stond net m'n haar te doen toen ik 't me opeens bedacht.. M'n haar zat niet echt, dus ik ben even snel onder de douche gesprongen om half 2 's middags
Ik was vergeten dat zijn ploeg vanmiddag werkt en ik stond net m'n haar te doen toen ik 't me opeens bedacht.. M'n haar zat niet echt, dus ik ben even snel onder de douche gesprongen om half 2 's middags
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Even een kopie uit het date-topic:
Hij komt het weekend weer terug in Nederland. Nu ben ik iets voor hem en twee van zijn vrienden aan het maken als welkom terug cadeautje .
Ik vind het gewoon heel fijn dat hij zich nu nog duizenden kilometers bij me vandaan bevindt. Ik heb een van zijn vrienden heel leuk gevonden maar hij mij niet. Hoe die jongen tegen me gedaan heeft, heeft toch wel z'n sporen achtergelaten. Aan de andere kant heb ik er zin in om hem weer te zien. En wat ik ook wel heel eng vind, is dat ik weet dat hij op zoek is naar dates en een relatie.
Ik weet even niet zo goed wat ik zou moeten doen.
Hij komt het weekend weer terug in Nederland. Nu ben ik iets voor hem en twee van zijn vrienden aan het maken als welkom terug cadeautje .
Ik vind het gewoon heel fijn dat hij zich nu nog duizenden kilometers bij me vandaan bevindt. Ik heb een van zijn vrienden heel leuk gevonden maar hij mij niet. Hoe die jongen tegen me gedaan heeft, heeft toch wel z'n sporen achtergelaten. Aan de andere kant heb ik er zin in om hem weer te zien. En wat ik ook wel heel eng vind, is dat ik weet dat hij op zoek is naar dates en een relatie.
Ik weet even niet zo goed wat ik zou moeten doen.
FireButterfly- Prater
Kick! Hoe gaat het met iedereen? Met mij goed
FB: Hoe is het gegaan?
FB: Hoe is het gegaan?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Een van z'n vrienden heeft me al bedankt. Echt super lief.
Ik heb het naar z'n studentenkamer gestuurd en ik weet niet of hij nu daar is of bij z'n ouders.
Tussen hem en mij staat momenteel een misverstand in, dat eerder ontstaan is. Ik heb het echt super druk met m'n studie. Dus ik ga het weekend hem even mailen om het misverstand uit de weg te ruimen. Ik wil wel eerder maar kom er gewoon even niet aan toe.
Langsgaan of bellen is misschien ook wel een optie, maar ik wacht het nog even af. Voor langsgaan heb ik het weekend alle tijd wel maar dan ben ik bij m'n ouders.
Ik heb het naar z'n studentenkamer gestuurd en ik weet niet of hij nu daar is of bij z'n ouders.
Tussen hem en mij staat momenteel een misverstand in, dat eerder ontstaan is. Ik heb het echt super druk met m'n studie. Dus ik ga het weekend hem even mailen om het misverstand uit de weg te ruimen. Ik wil wel eerder maar kom er gewoon even niet aan toe.
Langsgaan of bellen is misschien ook wel een optie, maar ik wacht het nog even af. Voor langsgaan heb ik het weekend alle tijd wel maar dan ben ik bij m'n ouders.
FireButterfly- Prater
Maar waarom kun je niet nu mailen? Dat kost toch niet zoveel tijd? Dan zou je eventueel het weekend kunnen gebruiken om er uitgebreid(er) over te praten.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Als je weet wat ik voor maandag af moet hebben, zou je het ook nog even voor je uit schuiven denk ik. Het is gigantisch veel.
FireButterfly- Prater
Ik lees stiekem mee
*Oh shit, weg stiekem gedrag*
Ik ben trouwens ook nog volop in love!
*Oh shit, weg stiekem gedrag*
Ik ben trouwens ook nog volop in love!
Gast- Gast
Ik zag m'n Kitejongen vandaag weer Hij lacht zooo lief.... Helaas stonden m'n collega's en manager naast me, dus kon niet zo vriendelijk en uitbundig als normaal doen, aangezien zij er dan gelijk bovenop springen. We gaan maandelijks met een clubje naar een muziekquiz en daar zijn ze ook continue gefocused op elke jongen die naar me lacht 'Oh love is in the air, Tris, doe er wat mee!' En naarmate de avond vordert 'Kom op nou, Tris, je hebt al de hele avond kunnen oefenen met je rietje..' Dus ik hou mijn crush voor deze jongen angstvallig stil
Maaaarrr morgen heb een middagdienst als hij ook moet werken, dan heb ik weer een kans...
Maaaarrr morgen heb een middagdienst als hij ook moet werken, dan heb ik weer een kans...
Bazinga- Ratel
Heb je hem nog weer gezien Tris?
Ik meld me hier ook maar denk ik!
Ik meld me hier ook maar denk ik!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben inmiddels heel verliefd :$
Al heel wat zwijmel momentjes gehad, alleen jammer dat ik hem in 1 maand nu voor 2e keer ga zien. Toch ben ik er heel blij mee
Echt een geweldige jongen:lol:
Al heel wat zwijmel momentjes gehad, alleen jammer dat ik hem in 1 maand nu voor 2e keer ga zien. Toch ben ik er heel blij mee
Echt een geweldige jongen:lol:
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Burn, vertel.
Mii_joyce, hoe ken je hem?
Mii_joyce, hoe ken je hem?
FireButterfly- Prater
Aww, dit is echt een heel leuk topic om in mee te lezen Vooral Tris haar verhaal vind ik spannend, ben zo benieuwd wanneer er eindelijk iets gaat gebeuren.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Nou weet niet of er wat gaat gebeuren, ik vind 't zo lastig haha. Meestal heb ik er niet zo'n moeite mee, maar dit is wel m'n werk... Maakt 't op de één of andere manier voor mij wat lastiger of zo. En 't feit dat-ie ene keer heel flirterig en leuk doet, en dan weer heel lauw, maakt 't óók lastig!!
Gelukkig weet ik de ploegenrooster uit m'n hoofd en kan ik dus wel al ruim van te voren weten, wanneer ik 'm weer zie, met 't oog op makeup en haar en zo... Ik zie 'm zondagmiddag weer, tumtuumtuuuum!
Geen idee hoe ik dit ooit tot een volgend niveau kan brengen. Vriendinnen vinden dat ik gewoon nonchalant moet doen en gewoon 's moet vragen of 's een keertje wat wilt drinken of zo. Maar dan moet er wel een opening zijn, vind ik. Misschien dat ik kan beginnen over een nieuwe film die draait of zo en dan die richting op hinten...
Gelukkig weet ik de ploegenrooster uit m'n hoofd en kan ik dus wel al ruim van te voren weten, wanneer ik 'm weer zie, met 't oog op makeup en haar en zo... Ik zie 'm zondagmiddag weer, tumtuumtuuuum!
Geen idee hoe ik dit ooit tot een volgend niveau kan brengen. Vriendinnen vinden dat ik gewoon nonchalant moet doen en gewoon 's moet vragen of 's een keertje wat wilt drinken of zo. Maar dan moet er wel een opening zijn, vind ik. Misschien dat ik kan beginnen over een nieuwe film die draait of zo en dan die richting op hinten...
Bazinga- Ratel
Ben hopeloos verliefd.... en ik durf er niks mee te doen
En volgens mij is hij ook nog eens totaal onbereikbaar en niet bepaald op zoek naar een date.
En volgens mij is hij ook nog eens totaal onbereikbaar en niet bepaald op zoek naar een date.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Beach_Girl: Tell us more.
FireButterfly- Prater
Ken em nu een paar weken, voor t eerst met elkaar gekletst in de kroeg. Hij was met een vriend en die vriend was weer een ex collega van een vriendin van mij. Ik vond hem meteen al aantrekkelijk en een hele leuke jongen om te zien.
Dus we raakten aan de praat. Bleek hij mij te herkennen van de sportschool (had hem nog nooit gezien) maar na wat langer praten bleken we vroeger bij elkaar op strand te hebben gezeten. GEzellig met elkaar gekletst over vroeger en over de sportschool enzo.
(lang verhaal maar mijn ouders hadden vroeger een strandhuisje, zo'n tentje, en zijn ouders ook en nog 2 andere families en wij zaten naast elkaar en trokken dus met alle kinderen veel met elkaar op. Dat is alleen al zon 15 jaar geleden en hij is behoorlijk lekker opgedroogd dus ik herkende hem niet meteen!)
Op een gegeven moment elkaar uit t oog verloren in de kroeg... Wel via facebook chat af en toe een praatje. 3 weken geleden zag ik hem weer in de kroeg en hij zag mij ook. Ik durfde alleen niet op hem af te stappen en kan mezelf nu wel voor mijn klop slaan want net toen ik genoeg moed verzameld had om em aan te spreken was hij weg.
Tsja en daar blijft t een beetje bij. Spreken elkaar af en toe via facebook en af en toe is het "Hoi" in de sportschool maar verder niks.
Hij heeft best een druk leven, hij werkt veel, lange dagen, gaat daarna snel eten thuis en daarna sporten. En dat zo'n beetje elke dag. Hij is ook nog eens druk met wielrennen en zwemsport.
Ik durf hem niet mee te vragen om een keer een drankje te gaan doen omdat we elkaar zo weinig "persoonlijk" spreken, en volgens mij heeft hij ook een verlegen kant. Of hij is niet verlegen maar ziet dit gewoon niet zoals ik het zie en heeft weinig interesse in verder contact.
Hij is ook wat jonger (ik ben 25 en hij is net 22 ) en ik denk dan altijd dat jongens/mannen geen oudere meid willen daten enzo.... complete onzin misschien maar dat zijn mijn hersenspinsels!
(Niet quoten svp ivm herkenbaarheid)
Dus we raakten aan de praat. Bleek hij mij te herkennen van de sportschool (had hem nog nooit gezien) maar na wat langer praten bleken we vroeger bij elkaar op strand te hebben gezeten. GEzellig met elkaar gekletst over vroeger en over de sportschool enzo.
(lang verhaal maar mijn ouders hadden vroeger een strandhuisje, zo'n tentje, en zijn ouders ook en nog 2 andere families en wij zaten naast elkaar en trokken dus met alle kinderen veel met elkaar op. Dat is alleen al zon 15 jaar geleden en hij is behoorlijk lekker opgedroogd dus ik herkende hem niet meteen!)
Op een gegeven moment elkaar uit t oog verloren in de kroeg... Wel via facebook chat af en toe een praatje. 3 weken geleden zag ik hem weer in de kroeg en hij zag mij ook. Ik durfde alleen niet op hem af te stappen en kan mezelf nu wel voor mijn klop slaan want net toen ik genoeg moed verzameld had om em aan te spreken was hij weg.
Tsja en daar blijft t een beetje bij. Spreken elkaar af en toe via facebook en af en toe is het "Hoi" in de sportschool maar verder niks.
Hij heeft best een druk leven, hij werkt veel, lange dagen, gaat daarna snel eten thuis en daarna sporten. En dat zo'n beetje elke dag. Hij is ook nog eens druk met wielrennen en zwemsport.
Ik durf hem niet mee te vragen om een keer een drankje te gaan doen omdat we elkaar zo weinig "persoonlijk" spreken, en volgens mij heeft hij ook een verlegen kant. Of hij is niet verlegen maar ziet dit gewoon niet zoals ik het zie en heeft weinig interesse in verder contact.
Hij is ook wat jonger (ik ben 25 en hij is net 22 ) en ik denk dan altijd dat jongens/mannen geen oudere meid willen daten enzo.... complete onzin misschien maar dat zijn mijn hersenspinsels!
(Niet quoten svp ivm herkenbaarheid)
Beachgirl- Kletskop
Lastige kwestie.
Ik kan je helaas niet adviseren. Maar niet geschoten is altijd mis.
FireButterfly- Prater
FireButterfly schreef:Lastige kwestie.
Dat is ook wel waar. Maar via fb vragen vind ik onpersoonlijk... en in de sportschool is hij altijd druk bezig met spieren kweken.
Dus ik wacht tot ik hem weer een keer in de kroeg tref. Vorige week zaten we te chatten en zou hij komen, alleen kwam er iets tussen waardoor hij niet meer op tijd in onze woonplaats kon zijn om de kroeg nog binnen te komen.
Beachgirl- Kletskop
Okeeee had niet verwacht zo snel een update te kunnen geven haha!
Was net in de sportschool.... hij was er ook. Had ook wel door dat ie mij al gezien had. Was ik druk bezig met buikspieren komt ie ineens naast me zitten . HIj vroeg hoe mn weekend was, en we hebben flink zitten kletsen over werk, sporten etc.
Buiten ook nog ff staan kletsen, heb even staan kwijlen bij zn auto (hij heeft auto die ik onwijs leuk vind, verder niks speciaal hoor maar was natuurlijk wel even een leuk gespreksonderwerp ) En hij vroeg tenslotte of ik er morgen weer zou zijn. Hell yes!!
Haha goede motivatie om te gaan sporten hoor!
Was net in de sportschool.... hij was er ook. Had ook wel door dat ie mij al gezien had. Was ik druk bezig met buikspieren komt ie ineens naast me zitten . HIj vroeg hoe mn weekend was, en we hebben flink zitten kletsen over werk, sporten etc.
Buiten ook nog ff staan kletsen, heb even staan kwijlen bij zn auto (hij heeft auto die ik onwijs leuk vind, verder niks speciaal hoor maar was natuurlijk wel even een leuk gespreksonderwerp ) En hij vroeg tenslotte of ik er morgen weer zou zijn. Hell yes!!
Haha goede motivatie om te gaan sporten hoor!
Beachgirl- Kletskop
Super gaaf. Heb je abonnement om onbeperkt naar de sportschool te gaan?
FireButterfly- Prater
FireButterfly schreef:Super gaaf. Heb je abonnement om onbeperkt naar de sportschool te gaan?
Jep! Ging al 3 a 4 keer per week... en nu blijf ik dat natuurlijk doen
Beachgirl- Kletskop
Zucht ik zou willen dat ik wat meer lef had! Ik heb 'm vandaag weer gezien - 2 keer zelfs, en ik vind 'm echt zooo leuk, maar durf gewoon 'm niet uit te vragen. Voel me zo stom haha. Morgen zie ik 'm weer, dat weet ik al, ik ga morgenochtend naar de kapper en ik weet bijna zeker dat-ie er iets van gaat zeggen.. (Heeft-ie paar maanden geleden ook gedaan, toen ik highlights had laten zetten) en misschien ga ik er dan wel op voort borduren. Misschien.. Als k durf..
Bazinga- Ratel
@Tris
Zo herkenbaar! Heb mijn vlam ook gister weer gezien, en we hadden steeds oogcontact en hebben gelachen naar elkaar. En nog durf ik niet op hem af te stappen!!
Wou dat hij wat meer initiatief nam maarja... volgens mij is hij ook verlegen.
Zo herkenbaar! Heb mijn vlam ook gister weer gezien, en we hadden steeds oogcontact en hebben gelachen naar elkaar. En nog durf ik niet op hem af te stappen!!
Wou dat hij wat meer initiatief nam maarja... volgens mij is hij ook verlegen.
Beachgirl- Kletskop
Nou er is nog iets dat me tegenhoudt; stél dat ik 't lef vind.. En stél dat-ie ja zegt en we gaan naar de bioscoop en drinken wat... Wat dan? :/ Ik ken 'm niet, of zo, ik vind 'm onwijs leuk, omdat-ie zoo lief lacht (zit nu te grijnzen haha) en iets arrogants heeft, wat ie verder niet is en 'm dus alleen maar leuker maakt...
Maar de gesprekken duren hooguit 10 minuten :/ Ik heb geen idee hoe ik een hele avond zou moeten vol praten, zonder mezelf voor lul te zetten. Hoewel hij me niet uit lachte toen hij m'n Frits-tattoo zag. Da's wel al heel wat...
Maar de gesprekken duren hooguit 10 minuten :/ Ik heb geen idee hoe ik een hele avond zou moeten vol praten, zonder mezelf voor lul te zetten. Hoewel hij me niet uit lachte toen hij m'n Frits-tattoo zag. Da's wel al heel wat...
Bazinga- Ratel
Pagina 14 van 16 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16
Soortgelijke onderwerpen
» Het-ik-ben-verliefd-topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic
» Nieuw Fotografie Topic
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.