Nieuw Ik-ben-verliefd-topic
+29
mii_joyce
Lady4
ellibre
nijntje4
Bazinga
Rumble
Kerel
Sugarfall
Suus
Tinus
Bay
Janelie
Zwerver
May
schuddebuikje
Erin
Arwyn
June
Esperanza
Jeanette
Poubelle
Beachgirl
Ibbeltje
FireButterfly
Pompoen
Kowalski
Burn
Stuiterbal
SuperGrover
33 plaatsers
Pagina 8 van 16
Pagina 8 van 16 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16
Re: Nieuw Ik-ben-verliefd-topic
Wat klote FireButterfly. Nou ja, ik meld me ook af. Ik vind m een hork. Heb mijn crushgevoelens weer verplaatst naar een andere jongen (waar ik ook in het vorige ik-ben-verliefd topic over schreef), maar dat wordt toch niets, dus daar heb ik weinig over te vertellen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, dit happy topic is behoorlijk omgeslagen.
SuperGrover- Ratel
maar wat heeft''ie misdaan, Supergrover, dat ie ineens een hork is?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Misschien is hork niet het goede woord. Maar subtiliteit begrijpt ie dus echt niet, hij drinkt echt veel te veel en stuurt mij steeds liefdesverklaringen wanneer hij dronken is. Na de eerste keer heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik dat liever niet heb (subtiel, want ik bedoelde, freaking moron, waar ben je mee bezig, 2 dagen geleden wist je mijn naam niet eens, dus stfu), maar het mocht niet baten. De keren erna heb ik stelselmatig zijn dronken smsjes genegeerd. Maar goed, daaruit blijkt dus wel dat hij een alcoholic is, aangezien ik in anderhalve week tijd 5 keer zulke smsjes heb ontvangen
SuperGrover- Ratel
Ik ben echt nog nooit echt pissig geweest. Maar dat ben ik onderhand wel. Gewoon niet reageren op mijn berichten? Hoe durft ie?! Vraag me serieus af wat er aan de hand is...
Gast- Gast
Kun je hem niet bellen Maura?
SuperGrover- Ratel
Hij heeft 's avonds zijn telefoon uitstaan. En overdag denk ik er weinig aan.
Gast- Gast
Tsja Grover, dan is dat inderdaad niet echt een handige voor de toekomst:) En Maura, probeer hem gewoon morgenochtend te bellen? Dan moet ie vast werken?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Kerel schreef:En Maura, probeer hem gewoon morgenochtend te bellen? Dan moet ie vast werken?
Klopt.
En het is niets voor hem om opeens niets meer te laten horen. En zeker niet om niet te antwoorden op mijn berichten. Ik denk dat hij zwaar de balen van mij heeft.
Gast- Gast
Aah, wat zonde dat de verhalen hier helemaal niet een happy end krijgen.
Maura, als je iemand echt leuk vindt, denk je toch overdag ook aan diegene? Als je echt opheldering wil, kun je niet anders dan overdag bellen, toch?
Burn, wat rot dat je je zo voelt. Het zou mij ook ergens wel afschrikken dat iemand om een date zit te vragen, terwijl ik in het ziekenhuis ben, maar ik snap wel dat als je al onzeker bent, dat je graag een bepaalde bevestiging wil krijgen. Helaas was dit voor hem niet de manier...
SG, kansloos om idd iemand met liefdesverklaringen lastig te vallen in een dronken bui. Zou ik ook echt niet gecharmeerd van zijn en al helemaal niet als het terugkerend is.
Maura, als je iemand echt leuk vindt, denk je toch overdag ook aan diegene? Als je echt opheldering wil, kun je niet anders dan overdag bellen, toch?
Burn, wat rot dat je je zo voelt. Het zou mij ook ergens wel afschrikken dat iemand om een date zit te vragen, terwijl ik in het ziekenhuis ben, maar ik snap wel dat als je al onzeker bent, dat je graag een bepaalde bevestiging wil krijgen. Helaas was dit voor hem niet de manier...
SG, kansloos om idd iemand met liefdesverklaringen lastig te vallen in een dronken bui. Zou ik ook echt niet gecharmeerd van zijn en al helemaal niet als het terugkerend is.
Gast- Gast
Nour schreef:
Dat kan wel. Maar het wordt dan zo'n beladen gesprek. En daar heb ik niet heel erg veel zin in.
Ondanks dat ik zei dat hij normaal gesproken altijd op mijn berichten reageert, is dat niet helemaal waar. Hij neemt soms bewust enige tijd afstand van mij, om me vervolgens te bellen of te berichten over waarom hij afstand heeft genomen. En door zijn afstand, zijn mijn gevoelens voor hem altijd ook alweer bekoeld.
Gast- Gast
Ik snap ook wel dat ik hem heb afgeschrikt. Ahteraf bleek er nog meer aan de hand te zijn. Ik heb er inmiddels wel vrede mee, maar het blijft rot.Nour schreef:Burn, wat rot dat je je zo voelt. Het zou mij ook ergens wel afschrikken dat iemand om een date zit te vragen, terwijl ik in het ziekenhuis ben, maar ik snap wel dat als je al onzeker bent, dat je graag een bepaalde bevestiging wil krijgen. Helaas was dit voor hem niet de manier...
Kon ik maar iets doen aan die rot onzekerheid..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn, misschien mis ik een deel hoor, maar wat heb je tot dusver gedaan om aan je onzekerheid te werken?
Gast- Gast
Ik pm je ff!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Iedereen heeft zich teruggetrokken?
Zal even melden dat ik hem inmiddels heb gesproken. Hij zegt zelf 'op' vakantie te zijn, maar ik denk dat hij bedoelde dat hij vakantie heeft. Want hij is afgelopen weekend nog gesignaleerd in mijn stamkroeg.
En dat was de liefde voor mij ook wel weer, haha. Wat een topic...
Zal even melden dat ik hem inmiddels heb gesproken. Hij zegt zelf 'op' vakantie te zijn, maar ik denk dat hij bedoelde dat hij vakantie heeft. Want hij is afgelopen weekend nog gesignaleerd in mijn stamkroeg.
En dat was de liefde voor mij ook wel weer, haha. Wat een topic...
Gast- Gast
WTF. Ik heb het gevoel dat hij niet weet ie wilt...
Op een sociaal netwerk reageert hij positief op mijn berichten sinds we geen contact meer hebben, wat hij ook blijft doen.
Wat te doen?
Op een sociaal netwerk reageert hij positief op mijn berichten sinds we geen contact meer hebben, wat hij ook blijft doen.
Wat te doen?
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Nou we hebben elkaar op G*oogle+ nog steeds. Zo nu en dan zet ik daar even een update neer, waar hij heel positief op reageert. Alleen hij heeft aangegeven geen contact meer te willen.
FireButterfly- Prater
Dat is wel heel erg vreemd. Geen contact is ook honderd procent geen contact. En dan niet via zoiets nog contact zoeken. Ik zou hem toch nog benaderen via een andere weg en als zijn antwoord dan hetzelfde blijft, hem ontvrienden via andere wegen. Hier word jij ook niet gelukkig van natuurlijk.
Gast- Gast
Daar zat ik ook al aan te denken maar dat durf ik niet zo goed.
FireButterfly- Prater
Dat snap ik wel. Maar de afwijzing heb je al gekregen, dus het kan niet erger worden. Het kan alleen maar meevallen, denk ik.
Gast- Gast
Dat klopt inderdaad.
Zou jij bellen of mailen?
Zou jij bellen of mailen?
FireButterfly- Prater
Ik denk dat ik zou mailen. Ik begin altijd te stotteren als ik van te voren heb bedacht wat ik wil zeggen en dan bel. Alhoewel, je krijgt wel gelijk antwoord en hoeft niet te wachten op het antwoord.
Gast- Gast
Pagina 8 van 16 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Het-ik-ben-verliefd-topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic
» Nieuw Fotografie Topic
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic
» Nieuw Fotografie Topic
» Nieuw foto topic.