Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoort dit bij hand voet en mondziekte of toch waterpokken?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hoort dit bij hand voet en mondziekte of toch waterpokken? Empty Hoort dit bij hand voet en mondziekte of toch waterpokken?

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 22:58

Hoort dit bij hand voet en mondziekte of toch waterpokken? Img1505962287

J.anneman heeft allemaal van deze bultjes en hij heeft een blaasje in zijn mond. C.iske heeft 2 van die buljes op zijn handpalmen en ook blaasjes in zijn mond.

Nu weet ik dat de blaasjes bij mond en klauwziekte kunnen horen maar die bultjes over het hele lijf ook?

En heeft er nog iemand tips tegen de pijn in hun mond?

Laatst aangepast door Sunprincess op za 7 jul 2012 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij hand voet en mondziekte of toch waterpokken? Empty Re: Hoort dit bij hand voet en mondziekte of toch waterpokken?

Bericht  maiadebij vr 6 jul 2012 - 23:10

Het is volgend mij hand voet mond ziekte. Jennah heeft het ook gehad maar nuet zo hevig. De huisarts zei dat er niets tegen te doen is, gewoon uitzieken. Tegen de pijn in de mond kun je een waterijsje geven. Beterschap voor je mannen!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Hoort dit bij hand voet en mondziekte of toch waterpokken? Empty Re: Hoort dit bij hand voet en mondziekte of toch waterpokken?

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 23:57

maiadebij schreef:Het is volgend mij hand voet mond ziekte. Jennah heeft het ook gehad maar nuet zo hevig. De huisarts zei dat er niets tegen te doen is, gewoon uitzieken. Tegen de pijn in de mond kun je een waterijsje geven. Beterschap voor je mannen!

Stom, dat bedoelde ik ook:lol: Had Jennah de uitslag ook op andere plekken ipv handpalmen en voetzolen?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 0:00

Je kunt er eventueel ook het zalfje opdoen wat je ook gebruikt bij het pijnlijk doorkomen van tandjes, chamodent. Er zijn ook andere merken en namen van. Je 'moet' dan wel even op de gebruiksaanwijzing kijken want sommige merken mogen niet op open plekjes. (ik heb het nu over de plekjes in de mondjes van je mannetjes).

Verder, wat Maia ook al zegt, laat ze maar ijsjes eten.... Desnoods maak je er zelf van diksap of nauwelijks aangelengd water, maar dat verzacht ontzettend...

Beterschap, ik vind het echt sneu, kan zo pijnlijk zijn...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 1:10

Mijn zoontjes hebben ook hand, voet en mondziekte gehad een paar weken geleden en bij mijn jongste zaten er zulke bultjes op zijn handjes en voetjes. Niet op zijn voetzolen en handpalmen, zoals je vaak ziet bij deze ziekte, maar op de bovenkant, en het trok helemaal door tot zijn polsen en enkels. Hij had er gelukkig niet zoveel last van, bij mijn oudste was zijn mond helemaal kapot, die heeft dagen niet kunnen eten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 7:32

Dank jullie wel! Hoewel J.anneman er het meest heftig uitziet, lijkt C.iske er het mest lastvan te hebben. Die heeft echt pijn in zijn mond en tong.
Bij de etos hadden ze niets dat hij mag hebben, als het maandag nog niet minder is, maar even lnaar de ha.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 8:25

Volgens mijn nichtje zijn het waterpokken. Ik wist niet dat je die ook in je mond kreeg maar schijnbaar wel.

Gast
Gast

Bericht  Printje za 7 jul 2012 - 9:15

Waterpokken kunnen idd ook in je mond komen, anders misschien maandag toch ff langs de huisarts zodat je weet wat het is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 9:17

Ja, we gaan maandag sowieso wel even langs de huisarts. Als het waterpokken zijn, vind ik niet wel handig om te weten dat ze niet gehad hebben.

Gast
Gast

Bericht  Printje za 7 jul 2012 - 9:20

Ja precies daarom zei ik het idd. Het heerst volgens mij wel enorm waterpokken, ik hoor het opeens enorm veel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: