Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hand, voet en mondziekte...

2 plaatsers

Ga naar beneden

hand, voet en mondziekte... Empty hand, voet en mondziekte...

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 10:33

... ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vrees dat onze T. het heeft opgelopen. Sinds 3 dagen gaat eten steeds minder. Hij wil wel, maar kan niet. Bij de eerste hap begint hij heel hard te huilen. Neutrale smaken zoals vanillevla lukt wel om te geven. Sinds vandaag heeft hij allemaal rode puntjes rond zijn mond. Ik mag niet in zijn mond kijken, maar voor zover ik kan zien heeft hij toch ook wat op zijn tong zitten. Ook heeft hij behoorlijke bulten van doorkomende hoektanden en kiezen in zijn mond zitten (en hij kwijlt enorm). Daarnaast heeft hij af en toe koorts.

Morgen gaan we zowiezo de dokter met een bezoekje vereren... maar ik vroeg me af of iemand hiermee ervaring heeft. Het kunnen natuurlijk ook zijn tandjes zijn, maar aangezien hij ook zijn speen niet meer wil.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

hand, voet en mondziekte... Empty Re: hand, voet en mondziekte...

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 10:38

Mijn dochter heeft het gehad maar die had witte spruwachtige aanslag in haar mond, soort aften. Rode bultjes had zij niet! Ook had zij een witte aanslag over haar tong en die had ik ook dus had ik het ws ook maar milder, ik had er niet zo'n last van.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 10:42

Het zijn geen rode bultjes in zijn mond maar inderdaad een soort wit (spruwachtige) uitslag.

Het arme mannetje wordt steeds huilend wakker... en ik heb hem zojuist maar een zetpil gegegeven, misschien dat het wat verlichting geeft.

Hoe lang heeft het geduurd voordat jouw dochter er vanaf was?

Gast
Gast

Bericht  keverke26 di 21 feb 2012 - 11:36

Mijn dochter had een soort dikke rode puisten in haar mond met een geel kopje, en een paar dagen erna kreeg ze op haar duim allemaal blaasjes.. ze kunnen er niets tegen doen. Alleen uitzieken.. tis wel besmettelijk maar bij mijn dochter was het na een week over.

keverke26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11

Bericht  keverke26 di 21 feb 2012 - 11:36

Mijn dochter had een soort dikke rode puisten in haar mond met een geel kopje, en een paar dagen erna kreeg ze op haar duim allemaal blaasjes.. ze kunnen er niets tegen doen. Alleen uitzieken.. tis wel besmettelijk maar bij mijn dochter was het na een week over.

keverke26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 19:40

Ik heb geen idee meer eerlijk gezegd. Een paar dagen denk ik.

Gast
Gast

Bericht  frolic wo 22 feb 2012 - 0:59

Dat heeft hier een maand of wat geleden geheerst .. erg leuk is het hand, voet en mondziekte... 394967 het is trouwens een "netter" woord voor mkz ( je weet wel mond en klauw zeer ) maar dan de menselijke variant!

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 1:44

Vanmorgen bij de dokter geweest, en zij heeft hem helemaal nagekeken. Het is niet de HVM ziekte, maar echt zijn tandjes. De blaasjes rond zijn mondje komt door het vele kwijlen... en het niet willen eten (maar het wel willen) komt volgens haar ook door zijn tandjes. Moet vanzelf dus weer goed komen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: