Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gel en uv lamp voor gelnagels?

Ga naar beneden

Gel en uv lamp voor gelnagels? Empty Gel en uv lamp voor gelnagels?

Bericht  Mida4you wo 18 mei 2011 - 19:32

Hallo, smile

Ik weet dat er eerder zo'n soort topic is geweest maar ik heb een vraag voor de mensen die verstand hebben van kunstnagels. Is het ook mogelijk dat ik zelf gel en en uv lamp aanschaf en zelf een laagje gel over mijn nagels aanbreng? Of is dat geen verstandig idee. Het gaat dan gewoon om doorzichtige gel, zodat mijn nagels sterker worden en de nagellak langer blijft zitten? Maar dan zit ik natuurlijk weer met de volgende vraag van hoe kun je dit makkelijk opvullen.. alles eraf vijlen o.i.d.?? Ik heb geen idee of dit wel verstandig is, daarom deze vraag smile

( want ik ben veel bezig met nail art en dan kan ik het er na 2 dagen weer af halen omdat het er langzaam af bladert, en dat vindt ik zo zonde )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Gel en uv lamp voor gelnagels? Empty Re: Gel en uv lamp voor gelnagels?

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 19:50

Ja, dat kan allemaal smile

Je kan de gel dan aan de uitgroei kant 'vlak' vijlen met je nagel en de rest een beetje bijvijlen en dan een nieuw laagje erop doen smile..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gel en uv lamp voor gelnagels? Empty Re: Gel en uv lamp voor gelnagels?

Bericht  Mida4you wo 18 mei 2011 - 19:53

_Donnaa schreef:Ja, dat kan allemaal smile

Je kan de gel dan aan de uitgroei kant 'vlak' vijlen met je nagel en de rest een beetje bijvijlen en dan een nieuw laagje erop doen smile..

En dan zie je verder niet dat het opgevuld is aan de uitgroei kant? En als ik de rest dan ook bij vijl dan wordt natuurlijk alles dof. Moet ik daar dan ook eerst nog iets aan doen? smile

Ik denk dat het voor mij misschien toch niet een goede idee is aangezien ik meestal een kleur nagellak op mijn nagels aanbreng en daarover nog weer nail art. Dat houdt dus in dat ik elke keer de hele gellaag eraf moet halen. Ja het zijn heel veel vragen maar ik wil gewoon graag zekerheid hebben voordat ik iets ga bestellen (A)
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Gel en uv lamp voor gelnagels? Empty Re: Gel en uv lamp voor gelnagels?

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 20:01

Nee dat zie je niet, anders zou het niet zo moeten Wink

Maar je gaat gel over je nagellak/nailart aanbrengen? Ik denk niet dat dat goed werkt, aangezien de gel dan niet goed aan je nagel kan hechten..

Dan kan je beter (hoe dom het ook klinkt) een goede topcoat halen, want ik zit nu al 5 dagen met dezelfde nagellak op m`n vingers, dankzij topcoat..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gel en uv lamp voor gelnagels? Empty Re: Gel en uv lamp voor gelnagels?

Bericht  Mida4you wo 18 mei 2011 - 20:04

_Donnaa schreef:Nee dat zie je niet, anders zou het niet zo moeten Wink

Maar je gaat gel over je nagellak/nailart aanbrengen? Ik denk niet dat dat goed werkt, aangezien de gel dan niet goed aan je nagel kan hechten..

Dan kan je beter (hoe dom het ook klinkt) een goede topcoat halen, want ik zit nu al 5 dagen met dezelfde nagellak op m`n vingers, dankzij topcoat..

Welke topcoat heb je dan? Ik heb al zoveel verschillende geprobeerd maar na 2 dagen kan ik mijn nagellak er weer af halen omdat het er dan gewoon niet meer netjes uitziet.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Gel en uv lamp voor gelnagels? Empty Re: Gel en uv lamp voor gelnagels?

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 20:11

Ik heb nu een topcoat van Essence, heel goedkoop dus.

Ultra Quick Dry topcoat ofzo. Doorzichtig flesje met een glanzend blauw-groene opdruk..

Gel en uv lamp voor gelnagels? Ess_QuickDryTopcoat_06

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gel en uv lamp voor gelnagels? Empty Re: Gel en uv lamp voor gelnagels?

Bericht  Mida4you wo 18 mei 2011 - 20:17

_Donnaa schreef:Ik heb nu een topcoat van Essence, heel goedkoop dus.

Ultra Quick Dry topcoat ofzo. Doorzichtig flesje met een glanzend blauw-groene opdruk..

Gel en uv lamp voor gelnagels? Ess_QuickDryTopcoat_06

Oh haha dat is toevallig. Die gebruik ik nu ook al een hele poos maar de nagellak aan de voorkant van mijn nagels die 'slijten' zeg maar snel. Dat je al heel snel een randje ziet van mijn eigen nagel. ( als je begrijpt wat ik bedoel )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Gel en uv lamp voor gelnagels? Empty Re: Gel en uv lamp voor gelnagels?

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 20:27

Ja ik snap wat je bedoeld, lak je die rand wel mee dan? Maargoed, die rand slijt sowieso het snelst, helaas..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gel en uv lamp voor gelnagels? Empty Re: Gel en uv lamp voor gelnagels?

Bericht  Mida4you wo 18 mei 2011 - 20:38

Ja, die rand lak ik goed mee smile Nouja ik heb wat ideeën en ik zal even kijken wat ik ga doen Wink Dank je
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Gel en uv lamp voor gelnagels? Empty Re: Gel en uv lamp voor gelnagels?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum