Wat zouden jullie zeggen?
+11
Antibes
Jasmine
Snoes
Ibbeltje
Jeanette
bolus26
Happinaz
Char1
Star007
Blair
Caribbeanlover
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat zouden jullie zeggen?
Babydoll schreef:Ibbeltje schreef:Waarom zou je er wat van zeggen als het je ex werk is??
Om nog een trap na te geven zoals iemand al eerder zei, althans, daar lijkt het wel sterk op.
Maar een trap nageven heeft ook alleen zin als het bij de tegenpartij indruk maakt. Dat zal dit niet doen, ze zullen erom lachen en je zet jezelf alleen maar voor schut...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Babydoll schreef:Ibbeltje schreef:Waarom zou je er wat van zeggen als het je ex werk is??
Om nog een trap na te geven zoals iemand al eerder zei, althans, daar lijkt het wel sterk op.
Maar een trap nageven heeft ook alleen zin als het bij de tegenpartij indruk maakt. Dat zal dit niet doen, ze zullen erom lachen en je zet jezelf alleen maar voor schut...
Nee, maar goed, als het CBL oplucht. Ik zou ook gewoon mijn mond houden en er verder geen energie meer in steken, ik ben dan toch al weg bij het bedrijf.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Er nu nog iets van zeggen heeft geen zin. Je zet jezelf alleen maar voor l*l. Daarbij weet ik niet hoe je weggegaan bent, maar als jij je werk verder gewoon goed deed kun je het bedrijf misschien nog wel nodig hebben als referentie bij het zoeken naar een nieuwe baan. Dan zou ik ze nu zeker niet een natrap geven.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Caribbeanlover schreef:Maar ik vind best dat ik kan zeggen dat ze het al eerder wisten en dat ze het dus toen al hadden kunnen zeggen zodat ik toen al weg kon en nieuw werk zoeken.
Zo werkt het nou eenmaal bij bedrijven. Ze zeggen het zo laat mogelijk (en dat recht hebben ze ook, helaas). De reden daarvoor is dat ze willen voorkomen dat iemand zich ziek meld. Als ze 4 maanden van te voren al vertellen dat je contract niet verlengd wordt, en jij meld je ziek onder het mom van overspannen, moeten zij jou nog 4 maanden doorbetalen terwijl ze niks aan je hebben.
Daarom wachten ze vaak tot enkele dagen van te voren, of tot het moment dat je nog voldoende vakantiedagen hebt om op te nemen tot het einde van je contract. Er zijn ook bedrijven die jouw verplichten op dat moment je vakantie op te nemen ook.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Zoals alle andere al zeggen zou ik het ook niet zeggen.
Snap sowieso niet waarom je dat zou willen. Als zij niet meer met jou verder willen zou ik er geen eens meer tijd aan besteden en gewoon mijn spullen afleveren en weer weg gaan. Zonde van je tijd anders.
Verder vind ik het kinderachtig dat je wilt gaan klagen over jongens die wel mogen blijven, jij moet sowieso al weg dus waarom zou je willen dat andere mensen ook nog weg moeten? Ook het eerste zou ik niet aankaarten, misschien lucht het op maar wat verwacht je dat ze zeggen? Ja je hebt helemaal gelijk, kom maar weer terug?
Snap sowieso niet waarom je dat zou willen. Als zij niet meer met jou verder willen zou ik er geen eens meer tijd aan besteden en gewoon mijn spullen afleveren en weer weg gaan. Zonde van je tijd anders.
Verder vind ik het kinderachtig dat je wilt gaan klagen over jongens die wel mogen blijven, jij moet sowieso al weg dus waarom zou je willen dat andere mensen ook nog weg moeten? Ook het eerste zou ik niet aankaarten, misschien lucht het op maar wat verwacht je dat ze zeggen? Ja je hebt helemaal gelijk, kom maar weer terug?
Freshona- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 06-07-12
Ik heb wijselijk m'n mond dichtgehouden. Ik kwam het pasje en werkschoenen (waarvan hij niet zeker wist of ik die mocht houden) inleveren. Toen ik ze gaf ze hij al lachend ''ik weet niet wat ze ermee willen''. Ik had echt zoiets van ''wat lach je nou, voor mij valt er niks te lachen''.
Was echt niet fijn!
Was echt niet fijn!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Wat goed dat je, je toch stil hebt gehouden!
Ik snap heel goed dat er veel wraakgevoelens bovenkomen. Maar je hebt er op het eind helemaal niets van. Gewoon hopen dat je op een gegeven moment als laatste lacht. En je weet, ik heb het heel moeilijk gehad met mijn vertrek bij mijn oude werkgever en dat heb ik nog, maar ik heb al een aantal keren heel hard mogen lachen. Want het gaat daar helemaal niet goed en dat is niet door iets wat ik heb gezegd of gedaan.
Ik snap heel goed dat er veel wraakgevoelens bovenkomen. Maar je hebt er op het eind helemaal niets van. Gewoon hopen dat je op een gegeven moment als laatste lacht. En je weet, ik heb het heel moeilijk gehad met mijn vertrek bij mijn oude werkgever en dat heb ik nog, maar ik heb al een aantal keren heel hard mogen lachen. Want het gaat daar helemaal niet goed en dat is niet door iets wat ik heb gezegd of gedaan.
Gast- Gast
Net goed dat het niet zo goed gaat daar. Straks hebben ze nog spijt en gaan ze je missen.
Ik had sowieso geen zin om erheen te gaan omdat het mij ook nog eens geld kost. Diegene die mij had verteld dat het niet wordt verlengd had helemaal niks gezegd over dingen inleveren. Toen ik belde om te zeggen dat ik toch maar niet de maand afmaak heb ik dat zelf maar gevraagd, want anders zou hij misschien alsnog bellen en dan moest ik toch langs.
Ze kunnen de pot op!
Hij was in gesprek en dus moest ik even wachten. In die ruimte zat een jongen en een meid. Hij vroeg of ik wat wilde drinken, maar zei niet dat ik kon gaan zitten. Ik ben zo iemand die dat zelf niet gauw zal doen, maar omdat ze niet wisten hoe lang het ging duren vroeg ik toch maar of ik even mocht zitten.............beetje apart dus.
Ik al meerdere keren gevraagd of een van hun hem niet even kon roepen aangezien ik alleen maar 2 dingen kwam inleveren en dat duurde toch niet lang. Daar gingen ze niet op in.
Die meid die ik nooit heb gesproken begon van alles te vragen. Waarom ik spullen kwam brengen? Waarom ik daar weg ga. Dus ik zei ''denk niet dat dat van toepassing is'' (zo van wat gaat jou dat aan).
Later zei ik welmet mijn OH ZO DOMME HARSENS ''ik moet weg laten we het daar maar op houden''.
Arghhh stomme ik! Zo vaak neem ik me voor om niks te zeggen als ik niemand een verklaring schuldig ben en dan toch vertel ik het.
Een keer noemde iemand onze hond dik en toen ging ik uit mezelf van alles uitleggen dat het zo leek vanwege zijn volle vacht.
Echt soms kan ik mezelf wel voor de kop slaan, want zulke dingen gaat niemand wat aan! Dat ze dat zeggen is al niet leuk. Ik kan dan zeggen dat het niet waar is dat hij dik is, niet regeageren of zeggen waar ze zich mee bemoeien, want dat is toch zo?!
Ik had sowieso geen zin om erheen te gaan omdat het mij ook nog eens geld kost. Diegene die mij had verteld dat het niet wordt verlengd had helemaal niks gezegd over dingen inleveren. Toen ik belde om te zeggen dat ik toch maar niet de maand afmaak heb ik dat zelf maar gevraagd, want anders zou hij misschien alsnog bellen en dan moest ik toch langs.
Ze kunnen de pot op!
Hij was in gesprek en dus moest ik even wachten. In die ruimte zat een jongen en een meid. Hij vroeg of ik wat wilde drinken, maar zei niet dat ik kon gaan zitten. Ik ben zo iemand die dat zelf niet gauw zal doen, maar omdat ze niet wisten hoe lang het ging duren vroeg ik toch maar of ik even mocht zitten.............beetje apart dus.
Ik al meerdere keren gevraagd of een van hun hem niet even kon roepen aangezien ik alleen maar 2 dingen kwam inleveren en dat duurde toch niet lang. Daar gingen ze niet op in.
Die meid die ik nooit heb gesproken begon van alles te vragen. Waarom ik spullen kwam brengen? Waarom ik daar weg ga. Dus ik zei ''denk niet dat dat van toepassing is'' (zo van wat gaat jou dat aan).
Later zei ik welmet mijn OH ZO DOMME HARSENS ''ik moet weg laten we het daar maar op houden''.
Arghhh stomme ik! Zo vaak neem ik me voor om niks te zeggen als ik niemand een verklaring schuldig ben en dan toch vertel ik het.
Een keer noemde iemand onze hond dik en toen ging ik uit mezelf van alles uitleggen dat het zo leek vanwege zijn volle vacht.
Echt soms kan ik mezelf wel voor de kop slaan, want zulke dingen gaat niemand wat aan! Dat ze dat zeggen is al niet leuk. Ik kan dan zeggen dat het niet waar is dat hij dik is, niet regeageren of zeggen waar ze zich mee bemoeien, want dat is toch zo?!
Caribbeanlover- Ratel
Als iemand jouw hond dik noemt, ook al is dit door de vacht, dan kun je twee dingen doen; Weglachen of vertellen dat het lijkt alsof hij dik is, maar het in werkelijkheid gewoon zijn vacht is. Jij weet wat de waarheid is en daar hoef je geen ander van te overtuigen.
Maar je hebt nu 'vakantie'? Gewoon rustig aan ander werk zoeken, want daar heb je nog even de tijd voor. En misschien even op vakantie?
Maar je hebt nu 'vakantie'? Gewoon rustig aan ander werk zoeken, want daar heb je nog even de tijd voor. En misschien even op vakantie?
Gast- Gast
CBL, waarom maak je het jezelf toch zo moeilijk, meis...
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Maura idd ik ben niemand een uitleg schuldig. We gaan idd nog op vakantie:cheers: .
Statler je hebt idd gelijk, maar ik ben gewoon boos en nog ook wel verdrietig.
Statler je hebt idd gelijk, maar ik ben gewoon boos en nog ook wel verdrietig.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zouden jullie hier iets van zeggen?
» nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag...
» Wat zeggen jullie als...
» wanneer gingen jullie kindjes papa zeggen?
» Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?
» nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag...
» Wat zeggen jullie als...
» wanneer gingen jullie kindjes papa zeggen?
» Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: