Lowlands 2012
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lowlands 2012
Heb ik het gemist, of is er nog geen Llow topic?
Zijn er nog Lowlanders hier?
Dit word mijn laatste keer dus ik ben van plan alle camera's mee te nemen die ik in mn tas kan krijgen en ze vol te schieten met foto's.
Waar gaan jullie voor?
Gast- Gast
Re: Lowlands 2012
Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest en vond het helemaal fantastisch! Dit jaar weet ik het nog niet zeker, de weersvoorspelling is vooral bepalend. Ik heb in ieder geval nog geen kaarten, maar die heb ik vorig jaar ookmlast minute nog gekocht.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben erbij! Vorig jaar was, net als voor lady4 (we hebben elkaar ook nog gemeet ) mijn eerste keer maar ik heb de smaak te pakken!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Merai schreef:Ik ben erbij! Vorig jaar was, net als voor lady4 (we hebben elkaar ook nog gemeet ) mijn eerste keer maar ik heb de smaak te pakken!
Jaah, dat was leuk!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik heb m'n kaartjes vanavond verkocht. Ik vind de line-up wederom teleurstellend en kan wel leukere dingen bedenken voor die €370 (+ alle kosten die je daar nog maakt qua eten/drinken etc.). Misschien gaan we ipv LL een stedentrip maken naar Berlijn en anders zetten we het op de spaar voor onze bruiloft
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Ik heb m'n kaartjes vanavond verkocht. Ik vind de line-up wederom teleurstellend en kan wel leukere dingen bedenken voor die €370 (+ alle kosten die je daar nog maakt qua eten/drinken etc.). Misschien gaan we ipv LL een stedentrip maken naar Berlijn en anders zetten we het op de spaar voor onze bruiloft
Hahaha ik dus ook ook vandaag verkocht. Niemand was te porren dit jaar en de line up haalde me ook niet over om me aan te sluiten bij iemand. Vandaag de knoop door gehakt, pijnlijk maar voor deze line up heb ik geen spijt...
Ik wil graag naar New York, of naar Sziget volgend jaar. Ligt een beetje aan wanneer Sziget volgend jaar valt.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: