Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je?

+52
Lenthe
tienie31
kajaka88
Parisienne
Merai
Esperanza
Bacio
Bliss
vlinder-2011
Arwyn
Atelier Madame
Krullebol
Poubelle
luenca
Pompoen
JustMeDaan
Caribbeanlover
Rouge
Joli86
Raindrop
Caroow
applestar
Happinaz
minoessepoes
bolus26
Flippin' Bitch
Blond
Polly
Evalynn
Twellie
Mamsie
Lady Starstruck
Highway
Teddyaapje
_Nina
Lady4
loura
Liz
Jasmine
vlinder-19
Flower_L
PrimaBella
Bazinga
Jeanette
Curious
Carra
Silver
Kowalski
Monte
Bruintje Beer
Coco
Rush
56 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je?

Bericht  Raindrop vr 6 jul 2012 - 6:07

Ik heb in allebei mijn schouders een kuiltje. Mijn vader heeft het ook.
Een kleine moedervlek op mijn lip/tegen mijn lip aan.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je?

Bericht  Joli86 vr 6 jul 2012 - 6:14

Mijn rechtervoet is ruim een cm groter dan de linker..
Verder ben ik denk ik foutloos Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Rouge vr 6 jul 2012 - 6:16

Als moedervlekken schoonheidsfoutjes zijn ben ik 1 wandelende schoonheidsfout.

Ik heb een grote pigmentvlek op mijn bovenbeen en bil. En dus duizenden moedervlekken.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Caribbeanlover vr 6 jul 2012 - 8:28

Chipp schreef:Ik zag een leuk topic voorbij komen in de mamapijler, met een vraag die ik ook hier wel wil stellen.

Welke schoonheidsfoutjes hebben jullie? Met schoonheidsfoutjes bedoel ik kleine dingen, die echt bij jou horen.

Ik heb een 'heksenkring' in mijn decolleté, rechterborst. Een klein kringetje van moedervlekjes. Ook heb ik een vouw in mijn rechteroor zitten (bovenin). En de nagels op mijn kleine tenen zijn echt mini.

Wat een supermooie foto op je avatar. Waar is die gemaakt?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 8:52

Statler schreef:- Ik heb een vlekje op mijn slaap net onder m'n haargrens, schijnt een geboortevlekje te zijn ofzo.
- Ik heb een op de huid liggende moedervlek in mijn hals, frappant: mijn oma heeft exact hetzelfde, alleen aan de andere kant.
- En ik heb rare tenen. Mijn tweede teen aan beide voeten is een heel stuk korter dan m'n grote teen, terwijl die bij de meeste mensen ongeveer even lang of juist langer is. Vroeger vond ik dat raar en lelijk, nu vind ik het wel wat schattigs hebben. Maar alleen als ik nagellak op heb, haha.

Dat is toch juist normaal? Of ben ik nou gek? Ik dacht juist dat de het abnormaal was als de grote teen kleiner is. Het is niet voor niks je grote teen? Ik heb de teen er naast zelf ook een stuk kleiner, en zover ik weet heeft iedereen die ik ken dat. Of heb jij echt extreem verschil?

Gast
Gast

Bericht  JustMeDaan vr 6 jul 2012 - 9:08

Nou mijn 2e tenen zijn echt een stukkie langer dan mijn grote teen.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 9:12

Ik heb even op plaatjes gegoogled, en idd, schijnbaar is dat normaal....:O Ik ben dus ook abnormaal.N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je? - Pagina 3 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 9:34

Ik heb HONDERDEN moedervlekken. Overal.

En ik heb op mijn bovenbenen en billen striae.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 6 jul 2012 - 10:55

Ik vind het grappig dat mensen moedervlekken als schoonheidsfoutje noemen. Dan heb ik wel héél veel schoonheidsfoutjes!!!

Ik heb dus veel moedervlekken en ook sproeten op mijn schouders, armen en rug, krijg er steeds meer, niet alleen lichtbruine, maar ook witte en kleine rode vlekjes. Mijn oma is een en al vlekjes en mijn moeder zit ook onder de vlekjes dus zal het wel van hun hebben.
Verder heb ik al zo lang ik me kan herinneren een pigmentvlek aan de binnenkant van mijn bovenbeen. Hij loopt van lies tot knie maar is niet helemaal volgens mij, ik verbrand daar wel veel sneller.

Verder zijn mijn pink en mijn kleine teen volgens mij verhoudingsgewijs behoorlijk klein en ik kan 'trommelen' met mijn tenen.

Oh en ik had enorme overbeet, beet op mijn gehemelte, maar dat is met een hoop beugels gecorigeerd.

Oh ja en mijn nekhaar groeit stug omhoog, daardoor moet ik altijd erg opletten dat mijn kapper het niet te kort knipt want dan krijg ik een kippenkontje,
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  luenca vr 6 jul 2012 - 20:16

De zeven schoonheden zijn kleine uiterlijke kenmerken van het gezicht, die worden gezien als onderstrepingen van schoonheid van het gezicht zelf.
De zeven schoonheden zijn:
Lichte ogen met donker haar of donkere ogen met licht haar
Lange en gekrulde wimpers
Moedervlekje links of rechts boven de lip (ook wel schoonheidsvlekje genoemd)
Spleetje tussen de twee voorste tanden
Sproeten
Kuiltjes in de kin of de wangen
Amandelvormige ogen

ik neem aan dat deze hetzelfde zijn als waar het over gaat...
ik heb lichte ogen en donker haar
moedervlekken heb ik gehad, maar weg laten halen
spleetje in mn tanden heb ik ook, daarom nu een beugel
en ik heb kuiltjes in mn wangen als ik lach
:P
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Poubelle vr 6 jul 2012 - 21:34

Heb je de topictitel en de openingspost wel gelezen?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Krullebol vr 6 jul 2012 - 21:42

Ach, de 7 schoonheden, en schoonheidsfoutjes, lijkt op elkaar. Maar dat laatste vind ik toch fijner om te lezen omdat ik niet de enige ben met gekke tenen enzo Wink
Ik heb een lui oog, een moedervlek op mijn kin, de vingerkootjes van mijn vingers zijn scheef en ik heb een kuiltje in mijn wang.
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922

Bericht  Atelier Madame vr 6 jul 2012 - 21:50

Ik heb twee littekens in mijn nek van het weghalen van moedervlekken. Helaas zijn ze op een verkeerde manier weggehaald (branden ipv snijden) waardoor ze dus littekens hebben gegeven. Het lijken net twee vampierenbeten.. als mensen het vragen zeg ik ook altijd dat ik door een vampier gebeten ben Laughing

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Arwyn vr 6 jul 2012 - 22:09

Ik stik van de moedervlekken, haha, met als meest opvallende denk ik die rechts (voor kijkers links) boven mijn lip!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  vlinder-2011 vr 6 jul 2012 - 22:19

Vind mijn neus niet mooi en mijn vingers staan een beetje scheef. Vind mezelf niet altijd even mooi maar goed, niet meer onzeker als vroeger gelukkig.
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Poubelle vr 6 jul 2012 - 22:22

Ik heb ook heel veel moedervlekken en littekens van weggehaalde moedervlekken.
M'n neus staat scheef, die is gebroken geweest.
M'n grote teen is huge in vergelijking met m'n andere tenen. Weet niet of die gewoon klein zijn of m'n grote teen echt mega.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Bliss vr 6 jul 2012 - 22:32

Pixie schreef:Heb je de topictitel en de openingspost wel gelezen?

Haha idd, dit topic gaat toch heel ergens anders over eigenlijk.
Ik heb veel moedervlekken, had er ook heel veel in mn gezicht, maar daarvan heb ik het grootste deel weg laten halen. Ik walgde vroeger van mezelf om die reden en zit stukken beter in mn vel sinds ik ze weg heb laten halen.
Verder staan mn ondertanden scheef en heb ik een litteken op mn voorhoofd van de waterpokken.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  luenca za 7 jul 2012 - 1:54

ja pix heb m wel gelezen maar dan verkeerd begrepen denk smile
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 2:34

Ik heb dus ook echt honderden moedervlekjes, ik stoor me er niet aan, maar sommige mensen vinden het wel echt bizar hoeveel ik er heb. Grappig is wel dat ik 1 moedervlek precies hetzelfde heb als mijn zusje, en eentje precies hetzelfde als mijn moeder. Beiden in mijn gezicht.
Alleen op mijn buik heb ik een wat grotere, en die vind ik minder mooi. En op mijn rug heb ik echt zo'n krentje zitten, zo'n dikke. Die moet ik nog even laten weghalen, want die haal ik soms bijna open met het afdrogen.

Gast
Gast

Bericht  Bacio za 7 jul 2012 - 2:41

overbeet (niet meer heb een beugel gehad)
couperose in mn nek (niet meer heb ik weg laten halen)
enorme wenkbrauwen (niet meer, ik epileer al sinds mn 12e)
gekke grote moedervlek
tweede teen is langer als grote teen

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Esperanza za 7 jul 2012 - 8:04

-Couperose
-2 pigmentvlekken, op m'n arm en in m'n gezicht
-Scheve tenen
-Op m'n decolleté 2 rode vlekjes (net kleine moedervlekjes maar dan rood)
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Merai za 7 jul 2012 - 8:19

Ik heb heel veel haar, scheer zowat mijn hele lichaam. Daarnaast heb ik ook echt mini nageltjes op mijn (vooral kleine) tenen. Nagellak is daar echt geen optie, dan lijkt het alsof ik gewoon een druppeltje geknoeid heb smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Parisienne za 7 jul 2012 - 8:32

Ik heb sproeten in mijn gezicht en zie dit meer als een 'schoonheidsfoutje' dan een van de zeven schoonheden. Heb het altijd vreselijk gevonden, maar vind het nu stiekem wel leuk.

Verder heb ik niet echte schoonheidsfoutjes, behalve dan hier en daar wat moedervlekjes en pigmentvlekken (donker en licht), maar verder niet erg opvallen. Ik heb een overbeet gehad, dit is vroeger d.m.v. een beugel verholpen. Ook heb ik nog een lelijk litteken op de zijkant van mijn knie na een operatie. Hij is ruim een cm breed, zo'n 7 cm lang en je ziet alle gaatjes van waar het hechtdraad heeft gezeten nog zitten.. Rolling Eyes
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Arwyn za 7 jul 2012 - 21:05

_Leaf_ schreef:Ik heb dus ook echt honderden moedervlekjes, ik stoor me er niet aan, maar sommige mensen vinden het wel echt bizar hoeveel ik er heb. Grappig is wel dat ik 1 moedervlek precies hetzelfde heb als mijn zusje, en eentje precies hetzelfde als mijn moeder. Beiden in mijn gezicht.
Alleen op mijn buik heb ik een wat grotere, en die vind ik minder mooi. En op mijn rug heb ik echt zo'n krentje zitten, zo'n dikke. Die moet ik nog even laten weghalen, want die haal ik soms bijna open met het afdrogen.

Op mijn buik heb ik er ook 1, vlak boven mijn navel. Beetje zo'n bobbeltje, voel soms zo vreemd, haha.
Op mijn rug ook zo'n krentje, die wordt woensdag weggehaald!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  kajaka88 zo 8 jul 2012 - 0:40

Ik mis een oorlelletje aan 1 oor.. Het is niet heel duidelijk mensen zien het alleen als ik het ze vertel..
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: