Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je?

+52
Lenthe
tienie31
kajaka88
Parisienne
Merai
Esperanza
Bacio
Bliss
vlinder-2011
Arwyn
Atelier Madame
Krullebol
Poubelle
luenca
Pompoen
JustMeDaan
Caribbeanlover
Rouge
Joli86
Raindrop
Caroow
applestar
Happinaz
minoessepoes
bolus26
Flippin' Bitch
Blond
Polly
Evalynn
Twellie
Mamsie
Lady Starstruck
Highway
Teddyaapje
_Nina
Lady4
loura
Liz
Jasmine
vlinder-19
Flower_L
PrimaBella
Bazinga
Jeanette
Curious
Carra
Silver
Kowalski
Monte
Bruintje Beer
Coco
Rush
56 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je? Empty N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 2:54

Ik zag een leuk topic voorbij komen in de mamapijler, met een vraag die ik ook hier wel wil stellen.

Welke schoonheidsfoutjes hebben jullie? Met schoonheidsfoutjes bedoel ik kleine dingen, die echt bij jou horen.

Ik heb een 'heksenkring' in mijn decolleté, rechterborst. Een klein kringetje van moedervlekjes. Ook heb ik een vouw in mijn rechteroor zitten (bovenin). En de nagels op mijn kleine tenen zijn echt mini.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je? Empty Re: N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je?

Bericht  Rush do 5 jul 2012 - 3:01

Ik heb op mijn buik een lichtbruine vlek met donkere vlekjes erin, een soort gekke moedervlek dus.

En maar 3 verstandskiezen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je? Empty Re: N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je?

Bericht  Coco do 5 jul 2012 - 3:10

Een moedervlekje op mijn lip.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Bruintje Beer do 5 jul 2012 - 3:20

Mijn bovenkaak is niet volgroeit waardoor mijn boventanden heel erg naar voren staan(visbekkie)Heel veel beugels gehad maar niet geholpen alleen een operatie helpt.
Flaporen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 3:21

- Vlekkerige huid
- Rare neus
- Inhammen
- Rare kleine tenen
- Lange kromme vingers
- De spiertjes in mijn pinken zijn te kort, daarom eigenlijk altijd gebogen

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 3:26

scheve tenen (en ik vind het verschrikkelijk)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 3:30

Spleet tussen de boventanden

Ik had flaporen, maar ben op mijn 8e hier aan geopereerd

Een overbeet, en dat vind ik echt lelijk, maar het is iets wat echt in de familie zit.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 3:45

(Licht)bruine pigmentvlek op mijn onderarm

Gast
Gast

Bericht  Monte do 5 jul 2012 - 3:46

- twee bruine pigmentvlekjes op mijn arm(aan de onderkant)
- grove poriën
- overbeet
- moedervlek met kring eromheen net boven mijn oor(vlakbij slaap)
- klein kaal plekje op het midden van mijn hoofd(zo'n 1-2 cm)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 3:54

Twee moedervlekken op mijn wang. En nog van die kleintjes ook nog niet.

Edit; Ik heb slechts twee grote teennagels. De rest is zo klein, dat het amper zichtbaar is. Op de twee grote teennagels heb ik een extra laag (soort van tweede teennagel). Ik vijl hem altijd bij. Anders lijken het net schimmelnagels. N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je? 394967

Laatst aangepast door Maura op do 5 jul 2012 - 3:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 3:55

Ik heb heel veel moedervlekjes, ben net een krentenbroodje. Zelfs tussen mijn vingers zitten ze!

Ik heb rare grote tenen die heel groot zijn, schelen een maat met de rest van mijn tenen. Ze hebben ook een dubbele teennagel.

Mijn pinken zijn extreem krom.

Een van mijn tepels is raar, lijkt niet helemaal af ofzo. Denk dat ik daar ook geen borstvoeding mee kan geven ooit.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski do 5 jul 2012 - 3:58

Ik heb jubeltenen en een dichtgeplakt oor N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je? 394967

Oo en een monobrauw, maar die is nu netjes bijgewerkt N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je? 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Silver do 5 jul 2012 - 4:16

Mijn oorlellen zitten aan mijn oren vast. Ik heb geen oorlel zeg maar. Voor de rest zou ik het niet weten. Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Carra do 5 jul 2012 - 5:21

Ik had een zesde vinger aan mijn linkerhand. Maar die hebben ze er af gehaald. Nu zit er nog een klein bobbeltje.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Curious do 5 jul 2012 - 5:47

couperose/roodheid bij mn neus
overbeet
Mijn linkervoet is een halve maat groter dan de rechter --> sowieso heb ik een mannen-schoenmaat!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 5:50

Ik heb een vader vlek! (Geen idee hoe het in het echt heet eigenlijk haha, maar ik heb veel moedervlekken en deze is groter en heel licht van kleur, en vond ik vroeger iets wat ik van mijn vader heb gehad).

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 5 jul 2012 - 5:56

- Pigmentvlek op mijn bovenarm.
- Een kleine moedervlek op mijn borst.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bazinga do 5 jul 2012 - 6:07

Ik heb pigment vlekken op m'n buik en borst; boven zitten witte vlekjes en op mn buik zitten donkere vlekjes, allemaal even groot, da's wel vreemd.

Oh en heb een stomme dopachtige wipneus..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 6:11

Pippa schreef:Ik heb een vader vlek! (Geen idee hoe het in het echt heet eigenlijk haha, maar ik heb veel moedervlekken en deze is groter en heel licht van kleur, en vond ik vroeger iets wat ik van mijn vader heb gehad).

Pigmentvlek? Dat zit ook echt in de huid, er niet bovenop zeg maar. Mijn zoontje heeft er ook 1.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 6:26

Een kale plek op mijn hoofd. En mijn middelste tenen zijn langer dan mijn wijstenen haha.

Gast
Gast

Bericht  PrimaBella do 5 jul 2012 - 6:58

- Een gekke bobbel op mijn neus. (Alsof hij ooit gebroken is geweest?!)
- Op mijn wijsvinger een soort pigmentvlek met in het midden van de vlek een moedervlek.
- Op iedere borst een rood moedervlekje. En deze plekjes zitten precies symmetrisch en net zo dat ze boven een strapless topje uit komen.. N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je? 394967

- En telt een kuiltje in de kin ook?
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Flower_L do 5 jul 2012 - 7:20

Ene buikhelft is licht, andere donkerder...pigment loopt op rug in elkaar over. Buik is echt precies op helft. Ik zon ook vaak na tijdje met handdoekbop 1 helft buik.

Halux valgus tenen

Stomme neus

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  vlinder-19 do 5 jul 2012 - 7:26

Ik ben scheel.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Jasmine do 5 jul 2012 - 7:27

- Veel moedervlekken
- Veel cafe au lait vlekken (koffie met melk-kleurige pigmentvlekken). De grootste is zo'n 6 cm bij 6 cm.

- Een groot litteken op mijn bovenbeen na een operatie. Deze is heel slordig afgewerkt.

O ja, een een plek in mijn decolleté waar geen pigment meer zit. Vooral zomers valt deze op, dan is het echt zo'n witte stip.

Laatst aangepast door Jasmine op do 5 jul 2012 - 7:28; in totaal 1 keer bewerkt
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Liz do 5 jul 2012 - 7:27

Haartjes op mijn decollete en tussen mijn borsten. Hatelijk en geerfd van mijn moeder (dankje mam!). En ik heb kuiltjes in mijn schouders.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: