Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je?

+52
Lenthe
tienie31
kajaka88
Parisienne
Merai
Esperanza
Bacio
Bliss
vlinder-2011
Arwyn
Atelier Madame
Krullebol
Poubelle
luenca
Pompoen
JustMeDaan
Caribbeanlover
Rouge
Joli86
Raindrop
Caroow
applestar
Happinaz
minoessepoes
bolus26
Flippin' Bitch
Blond
Polly
Evalynn
Twellie
Mamsie
Lady Starstruck
Highway
Teddyaapje
_Nina
Lady4
loura
Liz
Jasmine
vlinder-19
Flower_L
PrimaBella
Bazinga
Jeanette
Curious
Carra
Silver
Kowalski
Monte
Bruintje Beer
Coco
Rush
56 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je?

Bericht  loura do 5 jul 2012 - 7:33

Ik heb lange tenen.. Letterlijk Wink

ik heb een pleetje tussen mijn twee voortanden
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Welke schoonheidsfoutjes heb je?

Bericht  Lady4 do 5 jul 2012 - 9:44

Volgens mij heb ik geen schoonheidsfoutjes. Kan zo even niets bedenken in ieder geval..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Nina do 5 jul 2012 - 9:50

- Ik heb een vlekje op mijn slaap net onder m'n haargrens, schijnt een geboortevlekje te zijn ofzo.
- Ik heb een op de huid liggende moedervlek in mijn hals, frappant: mijn oma heeft exact hetzelfde, alleen aan de andere kant.
- En ik heb rare tenen. Mijn tweede teen aan beide voeten is een heel stuk korter dan m'n grote teen, terwijl die bij de meeste mensen ongeveer even lang of juist langer is. Vroeger vond ik dat raar en lelijk, nu vind ik het wel wat schattigs hebben. Maar alleen als ik nagellak op heb, haha.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Teddyaapje do 5 jul 2012 - 10:22

* ik heb scheve tenen

* een wipneus

* rossig haar maar ergens op mn achterhoofd is een plekje, ter grote van een kwartje (kennen jullie ze nog:D ) en daar is mijn haar zwart

* ik heb aan elke kant van mijn navel een moedervlek, ze zitten precies ter hoogte van mn navel en beide een cm er van af (evenwijdig dus)...helaas is er eentje na de zwangerschap een beetje afgezakt...ik vond t best wat hebben...nu is er geen redden meer aan Cry

* er heeft iemand opgemerkt dat ik een gekke tragus heb (dat dingetje bij je oor waar je op drukt als je je oren dichtdrukt), bij de meeste is het 1 uitstekseltje, bij mij zit er een golfje in het midden waardoor ik er 2 heb.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 10:31

Lady4 schreef:Volgens mij heb ik geen schoonheidsfoutjes. Kan zo even niets bedenken in ieder geval..

Ik ook niet volgens mij. Ik heb wel hele slechte ogen. Maargoed dat is niet zichtbaar voor een ander

Gast
Gast

Bericht  Highway do 5 jul 2012 - 10:33

kuiltjes boven mijn billen, scheve armen en een vrij recht gebit met 1 scheve ondertand (staat een kwartslag gedraaid).
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Lady Starstruck do 5 jul 2012 - 10:35

Tris schreef:Ik heb pigment vlekken op m'n buik en borst; boven zitten witte vlekjes en op mn buik zitten donkere vlekjes, allemaal even groot, da's wel vreemd.

Oh en heb een stomme dopachtige wipneus..

+1 van mijn vader geërfd laughcry

En acne al is dat nu een stuk minder. Maar eerder zat het vreselijk tussen mijn borsten.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Mamsie do 5 jul 2012 - 10:40

Ik heb een klein litteken in mijn gezicht. Verder kan ik niks bedenken eigenlijk. Oohja wacht ik heb aan de achterkant van 1 enkel een bult zitten. Dat is gekomen door dat mijn gips te strak zat toen mijn enkel was gebroken. Daardoor is mijn ene voet nu echt groter dan de andere.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Twellie do 5 jul 2012 - 10:52

- Ik heb nog een groot deel van mijn melkgebit, alleen de voorste acht tanden / kiezen boven en onder heb ik al gewisseld.

- Acne als ik geen pil slik met anti-androgenen.

- Paar moedervlekken, maar die vind ik eigenlijk wel mooi.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Bazinga do 5 jul 2012 - 10:57

Lady Starstruck schreef:
Tris schreef:Ik heb pigment vlekken op m'n buik en borst; boven zitten witte vlekjes en op mn buik zitten donkere vlekjes, allemaal even groot, da's wel vreemd.

En acne al is dat nu een stuk minder. Maar eerder zat het vreselijk tussen mijn borsten.

Mijne komt van m'n overgrootoma Very Happy Dat vond ik wel grappig. Ik was op een dag zwaar gefrustreerd door die stomme neus, omdat ik de enige leek te zijn in de familie. Dus m'n moeder stelde voor om in 't fotoboek te kijken naar oude familieleden en toevallig hebben we ook maar één foto van mijn overgrootoma; de trouwfoto! En ja hoor, daar is m'n neus Wink Maakt 't wel een beetje goed!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Evalynn do 5 jul 2012 - 11:22

- Een litteken in mijn wenkbrauw, waardoor ik deze niet durf te epileren (hij zit precies op de plek waar je wél haar wil hebben zegmaar, en daar omheen zit dus wel haar, op de plaats waar je het normaal weg zou halen...).

- Hele zwakke tanden. Ik poets twee of drie keer op een dag, kijk uit met zoete en zure dingen, maar toch heb ik iedere keer standaard gaatjes bij de tandarts...

- Een moedervlekje in mijn 'private' area.

- Een litteken op mijn knie :(
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Polly do 5 jul 2012 - 11:29

- Een paar zomersproeten, en alléén op mijn rechterschouder (?)
- Een duim die extreem flexibel is
- Een plek op mijn been die niet bruin wordt
- Geen echte nagel op mijn kleine teen
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Blond do 5 jul 2012 - 18:53

Onwijs veel moedervlekken op mijn benen. En ik heb nauwelijks pigment in mijn huid, waardoor ik niet bruin kan worden. En een litteken van een blindedarm operatie, maar die is nauwelijks zichtbaar, die hebben ze mooi 'afgewerkt' (noem je dat zo bij littekens?).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Flippin' Bitch do 5 jul 2012 - 20:45

- Een puntje aan mijn rechteroor (zo'n elfenoor), ik heb sowieso kleine oren.
- Een pigmentvlek onder mijn borst.
- Ik ben geboren met 1 langer ooglid. Ben ik 2x aan geopereerd, maar nog steeds heb ik een 'normaal' europees ooglid en een die meer aziatisch lijkt.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Rush do 5 jul 2012 - 20:47

Liz schreef:Haartjes op mijn decollete en tussen mijn borsten. Hatelijk en geerfd van mijn moeder (dankje mam!). En ik heb kuiltjes in mijn schouders.
Donshaartjes of echte haren?

Donshaartjes heeft toch iedereen? Alleen valt dat niet altijd op.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  bolus26 do 5 jul 2012 - 20:55

rare kleine teentjes en een grote pigmetvlek op mijn kuit (die ik voreger vol trots mn schoonheidsvlek noemde;) )
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lady Starstruck do 5 jul 2012 - 21:35

Tris schreef:
Lady Starstruck schreef:

Mijne komt van m'n overgrootoma Very Happy Dat vond ik wel grappig. Ik was op een dag zwaar gefrustreerd door die stomme neus, omdat ik de enige leek te zijn in de familie. Dus m'n moeder stelde voor om in 't fotoboek te kijken naar oude familieleden en toevallig hebben we ook maar één foto van mijn overgrootoma; de trouwfoto! En ja hoor, daar is m'n neus Wink Maakt 't wel een beetje goed!

Haha dat is wel grappig het blijft toch in de familie dan! Ik heb een echte familie neus. Mijn oma heeft ook dezelfde neus als mij mijn vader had ook dezelfde neus, en mijn zus ook. Behalve mijn broer niet. We hebben dus sterke neus genen Laughing Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 21:36

Mijn ene oor is groter dan het andere laughcry ik heb dus 1 kleiner oortje waar ik ook minder goed mee hoor. Mijn vriend vindt het schattig haha.
Oh en een kuiltje in mijn kin.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes do 5 jul 2012 - 21:43

In mijn nek loopt mijn haar grens niet als een mooie lijn maar er is een hele hap uit, die huid voelt ook zachter als de rest van mijn huid, daar zitten ook geen donshaartjes of wat dan ook.

En mijn grote teennagel groeit gespleten, dus alsof het twee nagels zijn die tegen elkaar aan geplakt zijn, is ook al vanaf baby af aan zo.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Rush do 5 jul 2012 - 21:51

Een kuiltje in je kin is toch geen foutje? :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Happinaz do 5 jul 2012 - 21:56

-Ik heb een pigmentvlek op mijn voorhoofd

- Ik heb een vouw in mijn rechter oor, aan de bovenkant. Daar zit ook geen kraakbeen in, je kunt hem zo dubbelklappen.

-Mijn kleine teentjes zijn zo klein dat er 1 pieplein klontje nagel op zit
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Bazinga do 5 jul 2012 - 22:02

Happinaz schreef:

- Ik heb een vouw in mijn rechter oor, aan de bovenkant. Daar zit ook geen kraakbeen in, je kunt hem zo dubbelklappen.

Ik las een vrouw! Dat zou pas een schoonheidsfoutje zijn..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Happinaz do 5 jul 2012 - 22:06

Tris schreef:
Happinaz schreef:

Ik las een vrouw! Dat zou pas een schoonheidsfoutje zijn..

lol!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  applestar vr 6 jul 2012 - 5:59

Een moedervlek om mijn linkerbil, hahaha. Ter grote van een 5 cent muntje!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Caroow vr 6 jul 2012 - 6:06

Ik ben geboren met een verkeerd stuk huid op mijn onderbeen. Toen ik acht was is dit heel diep weggesneden en is er een dun stuk van mijn bovenbeen op geplakt, twee grote littekens dus, maar ik vind ze niet heel erg of opvallend.

Verder heb ik nog een moedervlek op mijn rechterbeen en op mijn rechterwang een kleintje.

Edit: en ik heb hele kleine pinkjes.

Laatst aangepast door Caroow op vr 6 jul 2012 - 6:19; in totaal 1 keer bewerkt
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: