Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke ski jas?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Welke ski jas? Empty Welke ski jas?

Bericht  SuzieQ wo 12 dec 2012 - 5:40

Ik zit even te zoeken op Zalando en heb er 2 gevonden die wel leuk zijn, binnen budget en waar mijn maat nog van op voorraad is. Maar welke? De Luhta jas (de grijze) is er alleen nog in maat 36, wellicht iets te groot voor mij. En voor beide jassen geldt dat er geen  sneeuwvangers in zitten, die ik vooral in de mouwen toch wel erg fijn vind (misschien zelf er in te maken?). Welke vinden jullie leuk en met welke broek erbij? Ik dacht aan een witte, voor beide jassen.

Welke ski jas? Z

Welke ski jas? Images?q=tbn:ANd9GcSlMiTW2thZ9GyucLSmKMdqizCP0psJMP1rQUNQzyBD1zJkuCyo

 

 

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke ski jas? Empty Re: Welke ski jas?

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 6:02

De Luhta die ken ik, die verkopen wij (Intersport) en is echy 10 keer niks om mee te skieeen. Veel te dun. O'Neill, Columbia, Peak Performance zijn allen goede merken. Ik heb een Peak, echt een top ding maar daar is de prijs dan ook naar. Ik zou voor een O'Neill kijken.

En anders kun je het hier nog vragen;) heb net een hele clinic over winter en skijassen gehad.

Oh brunotti is ook een prima merk trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke ski jas? Empty Re: Welke ski jas?

Bericht  Bimbam wo 12 dec 2012 - 6:11

Ik heb een Brunotti, die is heerlijk warm en heeft sneeuwvangers, wat ik toch wel belangrijk vind.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke ski jas? Empty Re: Welke ski jas?

Bericht  SuzieQ vr 14 dec 2012 - 5:56

Ik heb er een gevonden, hij is van O'neill. Wit, met een (afneembare) capuchon met bontrandje en mooi getailleerd en vrij strak. Ik vond het toch wel heel belangrijk dat er sneeuwvangers in zaten dus die heb ik nu weer. Ik heb er een donker legergroene broek bij, ook een mooi model, strak aan de bovenbenen en uitlopend vanaf de knie (en hij past bij mijn oude jas, is van de collectie van vorig jaar, zit ook de legergroene kleur in en stofje van de sneeuwvangers in de broek onderaan is het zelfde als het stofje in de capuchon en sneeuwvangers van mijn jas).

Ik heb het gekocht bij het outlet in roermond, bij elkaar 185 euro dus ik ben helemaal blij smile

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke ski jas? Empty Re: Welke ski jas?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum