Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes

+38
ProudMom
Dora
Monnie
Teddyaapje
Clapperdie
holaagirl
Kat1980
PapillonRose
Annie24
Liadan
*Troela*
MissD
moepie
Supertalentje
Purpleflower
Aagje!
Linda
Happydobby
SarahKey
koNijntje
PiP
Limburg85
Thunder
Theeleut
Dille
Bloem86
Pussycat
Tania
Lenthe
Juutjepetuutje
Coco
Parisienne
Bruintje Beer
Filoria
Star007
Laced
loesje
Flower_L
42 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes - Pagina 3 Empty Re: schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes

Bericht  Annie24 do 5 jul 2012 - 6:57

Y. heeft kalknageltjes op zijn kleine teentjes en helaas lijkt het er op dat de nageltjes van de teentjes daarnaast ook aangetast zijn. Knippen is niet te doen, dus nu vijlen we ze smile

In zijn rechter oortje heeft hij een dubbele oorschelp, maar nu zijn oortjes groter worden, valt dat minder op.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes - Pagina 3 Empty Re: schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes

Bericht  PapillonRose do 5 jul 2012 - 7:03

A. heeft een bijoortje. Dat is overigens geen extra oortje (wat mensen soms denken :P )), maar meer een soort vetbultje/klein uitsteekseltje bij een van haar oortjes. Maak er weleens de grap over dat we 'm zilver gaan verven later, omdat hij de plek heeft waar normaal een traguspiercing gezet wordt (die ik zelf heb). Ik wil er overigens niet echt iets aan laten doen, het kan geen kwaad en is echt niet storend. Alleen als ze ooit zelf aangeeft er iets mee te willen, dan zal ik achter haar staan.

Oja, en ze heeft een spleetje tussen haar voortanden. Dit kan nog wegtrekken heb ik gehoord, want haar gebit is nog net niet helemaal compleet. En zo niet, dan heeft ze een spleetje. Vind ook dit niet storend, vind het wel een beetje schattig zelfs. Mocht ze het bij haar blijvende gebit ook hebben, dan zien we wel verder wat er gebeurt.

En over moedervlekken, hier begon dat al heel vroeg. Bij haar billetjes de eerste, dacht in eerste instantie dat het een beetje poep was, tot het dus echt niet weg te poetsen was. Inmiddels heeft ze nog een paar moedervlekken. Ik heb er zelf helaas ontzettend veel, als ze daarin op mij lijkt dan heeft ze er nog heel wat te gaan.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Theeleut do 5 jul 2012 - 7:03

Hier hadden beide kinderen met een maand of 5 hun eerste moedervlek, toevallig bij allebei op hun bil. Ook herkenbaar van dat weg willen poetsen, dat probeerde ik dus ook Laughing
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Kat1980 do 5 jul 2012 - 7:41

J had een ooievaarsbeet bij de geboorte en zo'n rode vlek op zijn been. De ooievaarsbeet is nu helemaal weg en die rode vlek is heel licht geworden en nog maar amper zichtbaar.

T heeft een klein spleetje tussen zijn voortanden.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 8:11

Mijn zoon heeft een dimpel. Dat is het enige wat ik me kan bedenken.

Gast
Gast

Bericht  holaagirl do 5 jul 2012 - 8:13

Één oortje is iets groter dan de andere!

Ik vind het zooooo grappig om te lezen allemaal! Embarassed
Zo zie je maar; niemand is perfect!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Clapperdie do 5 jul 2012 - 8:33

T.ies heeft een ooievaarsbeet op zijn voorhoofd. Het trekt al weg. Alleen als hij boos is en hard huilt dan wordt dat ding knalpaars!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Teddyaapje do 5 jul 2012 - 8:53

T. heeft alles waarvan we hoopten dat hij het niet zou hebben (als hij maar niet jouw ogen krijgt, als hij maar niet jouw haarkleur krijgt enz...ik heb het uiteraard niet over ziektes oid) maar ik kan eigenlijk even niks bedenken wat niet aan hem 'klopt'. Maar er schiet me vast nog wel iets te binnen...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Monnie do 5 jul 2012 - 9:04

Mijn zoon heeft 2 rare grote teennagels, die groeien echt scheef, heel lastig te knippen ook.
En mijn dochter heeft een ooievaarsbeet in haar nek. En ik bedenk me nu ter plekke, dat zij ws ook al een moedervlekje heeft in haar knieholte. Probeer het steeds weg te poetsen, maar dat lukte al niet Very Happy

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Dora do 5 jul 2012 - 9:06

A. heeft de zogeheten mongolenvlek, deze is wel bijna weg/niet goed te zien.

M. heeft op haar rompje rode vlekjes, waarschijnlijk heeft ze met haar armpje tijdens de bevalling een beetje klem op haar romp gezeten. Als ze dan in d'r badje lag legde ze haar armpje precies op die vlekjes. Soort van bloeduitstortingtjes. Er hebben diverse kinderartsen naar gekeken, maar niemand die heet weet.
Wij zien het niet meer, alleen in het zwembad wanneer je meer kindjes ziet dan wel.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  ProudMom do 5 jul 2012 - 9:17

Happydobby schreef:M had een ooievaarsbeet, is inmiddels weg.
en een mongolenvlek op zijn stuit maar dat is normaal bij een kindje waarvan 1 van de ouders getint is.

B. heeft/had ook een ooievaarsbeet, in z'n nek. Weet eigenlijk niet of 'ie er nog zit, er zit zo'n dikke bos haar overheen. Laughing Ook heeft hij een mongolenvlek (blauwe vlek) op z'n billen. 1 grote die heel licht is, en bijna niet te zien. En 3 wat donkerdere kleine vlekjes/stipjes.

Verder heeft hij 2 kruinen, en hij heeft door een ongelukje een deukje in z'n wang, waarvan iedereen altijd denkt dat het een kuiltje is. (Het zit ook precies op die plek, en ziet er net zo uit als een kuiltje, maar is 't dus niet. Wink) Ik ben blij dat het zo mooi is bijgetrokken, want nadat het net gebeurd was (en de eerste weken erna) was zijn wang helemaal opgezwollen, blauw, en dat deukje viel helemaal naar binnen. Nu zie je het gelukkig alleen nog maar wanneer hij lacht, waardoor het dus op een - heel schattig - kuiltje lijkt. schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes - Pagina 3 561177

Oohja, hij heeft aan de achterkant van z'n bovenbeen een wit, en daaronder, bruin pigmentvlekje.

That's it! Laughing
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Bericht  Purpleflower do 5 jul 2012 - 9:43

E. had ook een aangeboren hartafwijking, deze was toen ze 8 maanden was voor bijna 99 % goedgegroeit.
( kan dat het vanzelf goed zou groeien was 33%) Dus heeft ons meisje goed gedaan Very Happy
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  _Jet do 5 jul 2012 - 9:45

Ik kan zo snel even niks bedenken. Ik zal morgen eens even goed kijken Wink
Of telt groot zijn voor je leeftijd ook mee?! schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes - Pagina 3 2474380249
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 10:22

S. heeft bij 1 oortje en klein kartelrandje van een cm en zijn grote teen nageltjes groeien omhoog. Dat laatste komt wel goed volgens het CB. Ook groeien zijn voetjes verkeerd en hij heeft daar nu speciale zooltjes voor in zijn schoentjes

Verder heeft hij een litteken op zijn neusje en een kleintje op zijn voorhoofd. Hij is toen gevallen en beide wondjes zijn toen geplakt

Gast
Gast

Bericht  Twellie do 5 jul 2012 - 10:31

Mijn oudste heeft een hele grote aardbeivlek gehad op haar been, die is nu (zo goed als) weg.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  -Ieniemienie- do 5 jul 2012 - 18:09

M werd geboren met flinke ooievaarsbeten. Een op haar achterhoofd, een boven haar oogje en de welbekenden V op haar voorhoofd. Achterhoofd door haar niet meer zichtbaar door haar haren. Oogje is goed teruggetrokken. Alleen haar voorhoofd zie je soms nog. Als ze boos is of als ze wat bleken is in de winter. Ook heeft ze vanaf een week of 4 een moedervlek op haar buik.

T heeft een flinke onderkin Very Happy
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 18:48

Mijn zoontje heeft een derde tepel. Het was mij helemaal nog nooit opgevallen tot ze het op het cb vertelden overigens...

Gast
Gast

Bericht  SarahKey do 5 jul 2012 - 19:10

ProudMom schreef:
Happydobby schreef:M had een ooievaarsbeet, is inmiddels weg.
en een mongolenvlek op zijn stuit maar dat is normaal bij een kindje waarvan 1 van de ouders getint is.

B. heeft/had ook een ooievaarsbeet, in z'n nek. Weet eigenlijk niet of 'ie er nog zit, er zit zo'n dikke bos haar overheen. Laughing Ook heeft hij een mongolenvlek (blauwe vlek) op z'n billen. 1 grote die heel licht is, en bijna niet te zien. En 3 wat donkerdere kleine vlekjes/stipjes.

De eerste keer dat ik zo'n vlek zag, als staigiair, dacht ik dat het desbetreffende kindje mishandeld werd schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes - Pagina 3 878948377 OF gewoon heel raar gevallen. Tot een van de collega's vertelde dat dat heel normaal is. Weer wat geleerd toen haha.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Jazzlyn do 5 jul 2012 - 19:23

Oudste had 4 aardbeienvlekjes , nu nog maar 2 die al heel ver weg zijn. En een navelbreuk & Hypospadie.

Jongste heeft 2 mini aardbeienvlekjes (speldenkopje grote) en een navelbreuk.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: