Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes

+38
ProudMom
Dora
Monnie
Teddyaapje
Clapperdie
holaagirl
Kat1980
PapillonRose
Annie24
Liadan
*Troela*
MissD
moepie
Supertalentje
Purpleflower
Aagje!
Linda
Happydobby
SarahKey
koNijntje
PiP
Limburg85
Thunder
Theeleut
Dille
Bloem86
Pussycat
Tania
Lenthe
Juutjepetuutje
Coco
Parisienne
Bruintje Beer
Filoria
Star007
Laced
loesje
Flower_L
42 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes Empty schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes

Bericht  Flower_L do 5 jul 2012 - 2:13

En dan doel ik op kleine vlekjes, littekens etc.
L heeft een rode vlek op zijn knie sinds geboorte, en scheve bilnaad Cool oja, en nu al inhammen...familiekwaaltje smile

Jullie kindjes ?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes Empty Re: schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes

Bericht  loesje do 5 jul 2012 - 2:16

a heeft iets inhammen en een klein spleetje bij zijn lip
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes Empty Re: schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 2:16

L. heeft een ooievaarsbeet boven haar linkeroog.
Nu is hij al een eind weggevaagd, maar als ze boos is dan wordt ie weer roder.
Hoop ook dat hij later tevoorschijn komt als ze tegen ons liegt, lijkt me makkelijk Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 2:18

Mijn zoontje heeft een stukje wild vlees bij zijn tepel zitten en mist een tand onder.
Dochter kan ik zo even niet wat bedenken..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 2:19

Inhammen ?? schoonheids'foutjes' bij jullie kindjes 878948377

Gast
Gast

Bericht  Laced do 5 jul 2012 - 2:19

Mijn zoontje heeft een bijoor.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Star007 do 5 jul 2012 - 2:19

Een flapoortje, aardbeienvlek op haar buik, raar teentje,die iets onder haar andere teen zit
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Filoria do 5 jul 2012 - 2:21

Een kuiltje in zijn neus, putjes in zijn billen en een litteken op zijn voorhoofd. Een beetje in de vorm van een bliksemschicht. En nee, dat is geen grap!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Bruintje Beer do 5 jul 2012 - 2:21

Mijn dochter heeft op haar buik tot aan haar rug een grote pigmentvlek. Die je vooral zit als ze in de zon is geweest en lekker bruin is. En ze heeft een tweelingtand bovenin.
Zoontje heeft de flappies van mama Sad
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Parisienne do 5 jul 2012 - 2:24

N. heeft een aardige spleet tussen haar twee voortanden (boven). Oh, en een beetje flapoortjes Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Coco do 5 jul 2012 - 2:25

Mijn dochter heeft een klein spleetje tussen haar voortanden. Beiden hebben ze mongolenvlekjes op hun stuitje, mijn zoontje erger dan mijn dochtertje.

Laatst aangepast door Nois op do 5 jul 2012 - 2:28; in totaal 1 keer bewerkt
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Filoria do 5 jul 2012 - 2:25

Oja flapoortjes! Heeft Tomas ook! We laten zijn haar er lekker overheen hangen. Lang haar staat hem sowieso wel.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria do 5 jul 2012 - 2:26

Nois schreef:Beiden hebben ze mongolenvlekjes op een hun
scratch
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 2:28

Parel schreef:L. heeft een ooievaarsbeet boven haar linkeroog.
Nu is hij al een eind weggevaagd, maar als ze boos is dan wordt ie weer roder.
Hoop ook dat hij later tevoorschijn komt als ze tegen ons liegt, lijkt me makkelijk Laughing

Ik heb een ader op mijn voorhoofd die opzwelt wanneer ik boos/gespannen ben. Dit heb ik al sinds ik klein was, mijn broers/zus konden me er aardig mee op de kast krijgen ('Ja, ja, daar komt ie al, ben je nu boos?' Evil or Very Mad )

Gast
Gast

Bericht  Juutjepetuutje do 5 jul 2012 - 2:29

mijn zoon heeft een 'hapje' uit zijn oor. (maar volgens mijn oma was hij ondanks dat evengoed nog wel lief Laughing
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 2:31

Als je naar de curve kijkt hebben ze een te groot hoofd, maar vind het zo niet opvallend. De jongste heeft een aantal aardbei vlekjes, 1 boven zijn bilnaad, en een paar kleintjes op zijn buik.
Verder hebben ze op het moment veel blauwe plekjes.

Gast
Gast

Bericht  Lenthe do 5 jul 2012 - 2:31

Zouden jullie iets aan die schoonheidsfoutjes willen doen? Mijn collega heeft een zoon met echt ontzettende flaporen! Ik zou daar wel wat aan laten doen, geen idee op welke leeftijd ik dat zou laten doen, maar wel als hij nog best jong is. Die jongen krijgt daar anders denk ik echt wel opmerkingen over
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Tania do 5 jul 2012 - 2:32

J. heeft een beetje rare teennageltjes die ook altijd ingroeien. M. heeft een aardbeienvlek op haar rechter bovenarm.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 2:33

Hun neusjes vind ik tot nu toe niet raar, maar grote kans dat ze dat wel worden. Zowel hun vader als ik hebben een lelijk exemplaar.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat do 5 jul 2012 - 2:33

Ik kan niks verzinnen Embarassed
Nu denk ik niet dat mijn dochter perfect is ofzo. Maar ze heeft geen moedervlekken/littekens ofzo iets.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Coco do 5 jul 2012 - 2:35

Filoria schreef:
Nois schreef:Beiden hebben ze mongolenvlekjes op een hun
scratch

Was hun stuit vergeten Very Happy
Zijn blauwe plekken.

Mijn zoontje heeft trouwens op zijn rechter onderarm en op zijn onderbuik witte (moeder)vlekken.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 2:39

Flapoortjes! Ja dat heeft L. ook wel! En ze heeft idd een raar kleine teennageltje..

Gast
Gast

Bericht  Bloem86 do 5 jul 2012 - 2:43

Bij mijn oudste kan ik zo even niets verzinnen! Embarassed Wel heeft ze een moedervlekje op haar schaamlip. Die kreeg ze al best vroeg en ben toen ik t nog niet door had, een keer flink aan het poetsen geweest! Wink

Mijn jongste heeft één 'raar' oortje. Boven in zit als het ware een kronkel in het kraakbeen!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  Dille do 5 jul 2012 - 2:44

Mijn zoontje heeft elfenoortjes. Geen flaporen, maar dat de bovenkant meer van zn hoofd af staat dan de rest (niet naar voren maar recht opzij). Oh, en zijn kleine teennagels zijn sinds zn geboorte al superlelijk, het lijken wel kalknagels. Mijn dochter is puntgaaf Wink
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Bericht  Theeleut do 5 jul 2012 - 2:48

Mijn dochter heeft niks en mijn zoon heeft een pigmentvlek op zijn slaap die je pas ziet als hij iets bruiner wordt van de zon. Het is een lichte vlek, eerst dacht ik dat hij daar vies was, maar dat is dus niet zo Laughing
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: