Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bruiloft kleding tips gevraagd...UPDATE

+8
Arwyn
minoessepoes
Lenster
Blond
Krullebol
vlinder-2011
Lenthe
Teddyaapje
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

bruiloft kleding tips gevraagd...UPDATE - Pagina 2 Empty Re: bruiloft kleding tips gevraagd...UPDATE

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 9:07

Als je alleen avondgast bent, vind ik het prima kunnen met een gekleurde skinny! Voor daggast zou ik iets netter gaan, bijvoorbeeld een pastel/grijze tint.

En dat andere jurkje van Zalando I love you

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

bruiloft kleding tips gevraagd...UPDATE - Pagina 2 Empty Re: bruiloft kleding tips gevraagd...UPDATE

Bericht  Toet do 5 jul 2012 - 11:16

Die jurk uit je OP vind ik echt afschuwelijk, ik moest even dubbel checken of het om een jurk voor volwassenen ging i.p.v. van de kinderafdeling. Maargoed, ieder zijn stijl natuurlijk, die jurk/tuniek die je daarna plaatst vind ik dan echt veel mooier!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Teddyaapje di 10 jul 2012 - 3:24

Ik heb vandaag de zalando bestelling binnengekregen maar t was allemaal niks! Ik heb ook zo'n lomp figuur dat t allemaal maar raar gaat zitten.

Bij de vero moda ben ik gelukkig wel gedeeltelijk geslaagd, moet alleen nog op zoek naar een broek of rok en evt naar schoenen..evt. omdat ik nog wel bruin/beige ballerina's heb die ik aan kan maar loop met zoiets liever op een kleine hak, dan ben ik al wat vrouwelijker.

Ohja, ik heb trouwens dit gekocht bij VM:

Een blazer die heeel veel lijkt op deze maar in het donker grijs: http://nl.bestseller.com/vero-moda/tailoring/KIWIBLAZER2012/10085891,nl_NL,pd.html?dwvar_10085891_colorPattern=10085891_BLACK&forceScope=

Verder nog een roze-achtige top (die goed kleurde met mn haren en huidstint) met 3/4 mouwen vaan heel dun, doorzichtig stof (met een zelfde kleur hempje eronder). Met knoopjes aan de voorkant, kant aan de achterkant (alleen bij de schouders, niet helemaal) en een strakke band onderaan (rest van het truitje is losvallend). Ik kan er helaas geen plaatje van vinden.

En daarbij nog een vrolijke zomerse sjaal met bloemen print.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: