Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog meer advies voor bruiloft gevraagd

+2
silly-one
Pussycat
6 plaatsers

Ga naar beneden

Nog meer advies voor bruiloft gevraagd Empty Nog meer advies voor bruiloft gevraagd

Bericht  Pussycat do 5 mei 2011 - 9:46

Er zijn al verschillende topics geweest voor kledingadvies op een bruiloft.
Maar wat ik nodig heb is haar advies Wink

Mijn haar draag ik meestal los, omdat het lekker simpel is en nog mooi staat ook.
Maar nu zou ik het wel een keer anders willen. Bijvoorbeeld door het iets op te steken ofzo.
Maar ik weet echt niet hoe dat moet Laughing
Dus wie heeft er advies voor mij? Hoe ik zelf simpel mijn haar kan opsteken?

Ik heb heel erg steil en glad haar.
Verder is het blond en komt het tot mijn onderrug ongeveer.
Ow en ik heb een pony nee niet in de wei
Die ik trouwens gewoon recht naar beneden draag, maar ook wel eens opzij net waar ik zin in heb.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer advies voor bruiloft gevraagd Empty Re: Nog meer advies voor bruiloft gevraagd

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 9:47

Foto erbij is wel makkelijker smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer advies voor bruiloft gevraagd Empty Re: Nog meer advies voor bruiloft gevraagd

Bericht  Pussycat do 5 mei 2011 - 9:54

oeh daar vraag je wat haha ik heb wel een duidelijke foto van de achterkant... :P
weet ook niet of ik wel een foto durf te plaatsen Embarassed wegens herkenning...
zal d'r eventjes over nadenken...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer advies voor bruiloft gevraagd Empty Re: Nog meer advies voor bruiloft gevraagd

Bericht  silly-one do 5 mei 2011 - 10:08

Ik weet dat mijn zussen een proefkapsel hebben genomen bij hun bruiloft. Bij een hele goede kapper ( waar wel al jaren komen) hebben ze het laten opsteken, zodat ze konden zien hoe het staat en wat ze wilde en ondanks dat ze normaal nooit hun haren opgestoken hadden, stond het nu heel super. Beide hadden ze steil blond haar.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer advies voor bruiloft gevraagd Empty Re: Nog meer advies voor bruiloft gevraagd

Bericht  Puk do 5 mei 2011 - 20:27

Ik heb ook binnenkort een bruiloft en ik heb een bob, dus ik doe alleen een bloemetje in mijn haar, maar een vriendin van me laat het opsteken bij de kapper, is niet eens zo heel duur!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer advies voor bruiloft gevraagd Empty Re: Nog meer advies voor bruiloft gevraagd

Bericht  Ugly Betty do 5 mei 2011 - 20:33

Puk schreef:Ik heb ook binnenkort een bruiloft en ik heb een bob, dus ik doe alleen een bloemetje in mijn haar, maar een vriendin van me laat het opsteken bij de kapper, is niet eens zo heel duur!

Nou dat verschlt heel erg per kapper! M'n vriendin was laatst € 50,- kwijt, vind ik wel veel.

Misschien kan je krullen maken met een carmen set? en dan losjes opsteken met een bloem erin of knipjes?
Er staan ook veel voorbeelden op internet met stap voor stap filmpjes, of misschien op youtube?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer advies voor bruiloft gevraagd Empty Re: Nog meer advies voor bruiloft gevraagd

Bericht  Melis_je do 5 mei 2011 - 21:15

Op youtube kan je zoeken op 'updo' en dan krijg je heel makkelijke instructiefilmpjes. Als je haar te glad is om op te steken, kan je het een keer met alleen shampoo, zonder cremespoeling wassen. Daar wordt het stug van en dan blijft het veel beter zitten, pakt mousse/spray ook beter.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer advies voor bruiloft gevraagd Empty Re: Nog meer advies voor bruiloft gevraagd

Bericht  Silver vr 6 mei 2011 - 7:25

Ik kan een nieuw topic maken, maar deze ook gebruiken, mits pussycat dat erg vind.
Ik heb sinds kort een veel korter kapsel, ik droeg het altijd in een staart, nu hebben wij ook een bruiloft volgende maand, en wil ik eens wat anders... Ik heb de updo's op youtube geprobeerd... Maar mijn haar is te dun, en te glad dus dat lukte niet echt.... Zijn er misschien nog adviezen? of tips wat leuk kan zijn?
Mijn creativiteit met haar komt niet verder dan een staart of een klem :P
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer advies voor bruiloft gevraagd Empty Re: Nog meer advies voor bruiloft gevraagd

Bericht  Pussycat vr 6 mei 2011 - 8:29

Geen probleem hoor FryskeFlinter daar is dit topic voor Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer advies voor bruiloft gevraagd Empty Re: Nog meer advies voor bruiloft gevraagd

Bericht  Silver vr 6 mei 2011 - 19:27

*
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer advies voor bruiloft gevraagd Empty Re: Nog meer advies voor bruiloft gevraagd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum