Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijdag bruiloft - haartips gevraagd

+6
Toet
Mermaid
Ella
Bubbelicious
SparklingEyes
Mizz_S
10 plaatsers

Ga naar beneden

Vrijdag bruiloft - haartips gevraagd Empty Vrijdag bruiloft - haartips gevraagd

Bericht  Mizz_S zo 15 apr 2012 - 23:56

Ik heb vrijdag een bruiloft, en ik weet echt niet wat ik met mn haar moet doen! Ik wil het het liefst opsteken, maar hoe dan? Iemand tips?
Even praktisch, ik heb lang haar (zeker 10/15 cm voorbij mn behabandje) en een soort slag (geen echte krullen maar ook niet stijl dus...). Ik heb geen pony/lok of iets dergelijks. Ik heb geen krultang, wel een fohn en een stijltang. Accesoires en speldjes enzo heb ik meer dan genoeg. En, ik ben niet echt handig in dit soort dingen....
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijdag bruiloft - haartips gevraagd Empty Re: Vrijdag bruiloft - haartips gevraagd

Bericht  SparklingEyes zo 15 apr 2012 - 23:58

Mizz_S schreef:Ik heb vrijdag een bruiloft, en ik weet echt niet wat ik met mn haar moet doen! Ik wil het het liefst opsteken, maar hoe dan? Iemand tips?
Even praktisch, ik heb lang haar (zeker 10/15 cm voorbij mn behabandje) en een soort slag (geen echte krullen maar ook niet stijl dus...). Ik heb geen pony/lok of iets dergelijks. Ik heb geen krultang, wel een fohn en een stijltang. Accesoires en speldjes enzo heb ik meer dan genoeg. En, ik ben niet echt handig in dit soort dingen....

Ik heb vrijdag ook een bruiloft Wink 20 april is een gewilde dag geloof ik! Ik kan vrijwel niks met mijn haar, ben ook volop aan het denken hoe ik mijn haar ga doen vrijdag smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Vrijdag bruiloft - haartips gevraagd Empty Re: Vrijdag bruiloft - haartips gevraagd

Bericht  Bubbelicious zo 15 apr 2012 - 23:59

Wat ik vaak doe als ik iets officieels heb is een lange staart maken en dan beetje in het midden, halverwege je hoofd. En dan neem je steeds een plukje uit je staart en die bind je vast aan je hoofd zeg maar :P Dat zet je vast met een leuk speldje. Dit doe je met alle plukjes rondom, zodat je op het eind je elastiekje niet meer ziet van je staart. En dan heb je een mooie, nonchalante knot.

Lastig uit te leggen, merk ik smile
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mizz_S ma 16 apr 2012 - 0:00

Bubbelicious: ik snap wel wat je bedoelt! Maar dat werkt niet echt met mijn haar, daar is het te lang voor... (of ik doe het verkeerd nerd )
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bubbelicious ma 16 apr 2012 - 0:04

Oh jammer. bij mij lukt het wel (met een hoop haarlak smile) maar je moet zo'n streng wel een beetje om je vinger wikkelen dat je zeg maar een soort van krul krijgt. Ik heb ook net zo lang haar als jij. Maar het zal ook met dik/dun haar te maken hebben.
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mizz_S ma 16 apr 2012 - 0:07

Oh, ik denk dat ik het toch verkeerd begrepen heb dan, want ik krijg er nu ineens een ander beeld bij! Misschien wel de moeite waard om in gedachten te houden.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ella ma 16 apr 2012 - 0:11

Mizz_S schreef:Ik heb vrijdag een bruiloft, en ik weet echt niet wat ik met mn haar moet doen! Ik wil het het liefst opsteken, maar hoe dan? Iemand tips?

Ik zou dan naar de kapper gaan om het daar op te laten steken.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mermaid ma 16 apr 2012 - 0:16

Ik doe het vaak aan beide kanten van mijn hoofd invlechten. Maar dan alleen steeds vanaf de bovenkant een pluk toevoegen zeg maar en het uiteindelijk 1 lange vlecht maken of een staart en die weer in een knotje draaien en vastzetten met speldjes. Ik heb t van een filmpje ik ga zoeken of ik het nog kan vinden.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Toet ma 16 apr 2012 - 0:18

Wat gebeurd er als je haar nat is, je er schuim in kneed en daarna met je hoofd voorover je haar föhn, gaat het dan meer krullen? Hoe meer krullen je hebt, hoe mooier je het op kan steken vaak.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Mermaid ma 16 apr 2012 - 0:26

Ik bedoelde zoiets; https://www.youtube.com/watch?v=sPHEzUr5bWQ
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Mizz_S ma 16 apr 2012 - 0:30

Toet schreef:Wat gebeurd er als je haar nat is, je er schuim in kneed en daarna met je hoofd voorover je haar föhn, gaat het dan meer krullen? Hoe meer krullen je hebt, hoe mooier je het op kan steken vaak.

Geen idee, dat doe ik echt nooit! Maar ik denk idd wel dat ik dan meer krullen krijg ja.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mizz_S ma 16 apr 2012 - 0:33

Lizardje schreef:Ik bedoelde zoiets; https://www.youtube.com/watch?v=sPHEzUr5bWQ

Ziet er mooi uit hoor, maar dat kan ik echt niet! Ik kan heel slecht vlechten. En ik heb ook best wel fijn/dun haar dus zo mooi wordt het echt nooit bij mij.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Penélope ma 16 apr 2012 - 0:35

Toevallig heb ik ook vrijdag een bruiloft. Ik twijfel ook wat ik met mijn haar zou doen omdat ik ook niet veel tijd heb.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mizz_S ma 16 apr 2012 - 9:33

Anderen nog tips?Very Happy
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Curious di 17 apr 2012 - 2:29

https://www.youtube.com/watch?v=lWsOqVPoRZ8

Je kunt ook hele mooie krullen krijgen met de stijltang!

Zie dit filmpje!

Overigens staan op youtube heel veel tutorials voor mooie haarideeen. Zoals o.a. vlechtjes, opsteken etc. Even zoeken, maar vaak is t simpeler als je denkt!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 4:44

Dit is heel makkelijk om te maken en ziet er heel leuk uit:
Vrijdag bruiloft - haartips gevraagd Jan-liza-smit-trouw-fotos-2011-1

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S di 17 apr 2012 - 5:44

Yasmin: mooi plaatje, maar ik wil mn haar liever niet los dragen vrijdag. Misschien wel leuk om een ander keertje te proberen.

Curious: ik heb dus juist geen krultang (zie openingspost).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ibbeltje di 17 apr 2012 - 6:20

https://www.youtube.com/watch?list=PL19B0F7E3E78A26A8&annotation_id=annotation_225920&src_vid=Kk-0tTYJxrs&v=xwpoyhUq3m8&feature=iv
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 6:23

https://www.youtube.com/watch?v=Wtqe_S7hckw&feature=relmfu

Gast
Gast

Bericht  Highway di 17 apr 2012 - 6:31

Hoge knot met een grote donut!
https://www.youtube.com/watch?v=u1sdRx_hP08
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Curious di 17 apr 2012 - 7:03

Mizz_S schreef:Yasmin: mooi plaatje, maar ik wil mn haar liever niet los dragen vrijdag. Misschien wel leuk om een ander keertje te proberen.

Curious: ik heb dus juist geen krultang (zie openingspost).

Ja dat las ik,maar je had wel een stijltang toch? En in het filmpje is te zien hoe je krullen maakt met de stijltang!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Mizz_S di 17 apr 2012 - 22:13

Oh, ok, ik had het filmpje nog niet gekeken! Bedankt voor de tip!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ibbeltje wo 18 apr 2012 - 2:00

Ik moet ook nog voor volgende week vrijdag wat leuks bedenken. Vrijdag ben ik vrij en ik denk dat ik dan dingen ga proberen of zo. Baal dat ik geen krultang heb of zo.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: