Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Broek op bruiloft? >> Update, totaal outfit foto :)

+31
Phileine
Pompoen
Rose
Bliss
mickey
Bisq
mzcharlotte
Sylvana
Petteflet
Atelier Madame
Balloon
Taeda
Arwyn
Poubelle
Parel
Lynn_
Mees
KOL
Caroow
Ibbeltje
luisa
Fortissimo
Sam
Floor
Auxo
Printje
Maple
Manderijn
SoGood
Pien
TukTuk
35 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Broek op bruiloft? >> Update, totaal outfit foto :) Empty Broek op bruiloft? >> Update, totaal outfit foto :)

Bericht  TukTuk di 23 jul 2013 - 7:29

Kan dat? Ik heb 3 augustus een bruiloft van een studiegenote en heb eigenlijk sowieso geen budget om iets nieuws te kopen. En het liefst draag ik ook geen jurkje of rok vanwege mijn gewicht. Zou een broek kunnen? Ik heb deze linnen broek nog nieuw in mijn kast liggen, maar kan totaal niet inschatten of dat kan op een bruiloft..

Broek op bruiloft? >> Update, totaal outfit foto :) 959121

Laatst aangepast door TukTuk op vr 2 aug 2013 - 7:09; in totaal 2 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broek op bruiloft? >> Update, totaal outfit foto :) Empty Re: Broek op bruiloft? >> Update, totaal outfit foto :)

Bericht  Pien di 23 jul 2013 - 7:31

IK vind het zo op het plaatje net een pyama broek lijken....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Broek op bruiloft? >> Update, totaal outfit foto :) Empty Re: Broek op bruiloft? >> Update, totaal outfit foto :)

Bericht  SoGood di 23 jul 2013 - 7:32

Ik vind het ook echt te casual eerlijk gezegd.... Als je zou zeggen dat het een sportbroek is geloof ik het ook.

Laatst aangepast door SoGood op di 23 jul 2013 - 7:32; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Manderijn di 23 jul 2013 - 7:32

Ik heb vorig jaar een broek gedragen op een bruiloft van een vriend/vriendin van ons. Ik ben beslist geen jurken type, en was dan ook de enige die een broek aan had. Ik ben door het winnen van een spel met het paar op de foto gekomen, en zoals de bruid mooi zei 'als jij geen broek aan had gehad was jij jezelf niet geweest'
Ik vind het dus wel kunnen, linnen zou ik niet snel voor kiezen, kreukt zo snel.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  TukTuk di 23 jul 2013 - 7:32

Pien schreef:IK vind het zo op het plaatje net een pyama broek lijken....

Dat kan smile In het echt ziet het er iig niet uit als een pyjama broek
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk di 23 jul 2013 - 7:40

Maar wat voor broek zou wel kunnen dan? En een maxi dress, zou dat kunnen?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 23 jul 2013 - 7:42

Ik vind dat een nette pantalon prima kan. Een spijkerbroek mogen ze op mijn bruiloft trouwens ook aan hoor. Maar jouw broek vind ik te casual. Het lijkt meer op een lekkere huisbroek. Ikzelf zou dat geen probleem vinden op mijn bruiloft maar ik weet niet hoe 'jouw' bruiloftspaar daar over zal denken.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 23 jul 2013 - 7:45

Carrie schreef:Ik vind dat een nette pantalon prima kan. Een spijkerbroek mogen ze op mijn bruiloft trouwens ook aan hoor. Maar jouw broek vind ik te casual. Het lijkt meer op een lekkere huisbroek. Ikzelf zou dat geen probleem vinden op mijn bruiloft maar ik weet niet hoe 'jouw' bruiloftspaar daar over zal denken.

Bedankt voor de tip smile Dan ga ik voor een pantalon, daar heb ik er nog wel een paar in mijn kast van liggen. Hopelijk wordt het niet te warm dan :P Alleen dan nog opzoek naar een mooi shirtje voor er op.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Maple di 23 jul 2013 - 7:46

Ik zou inderdaad een pantalon doen, niet de broek van de foto. Door de boord en de manier hoe de stof onder de boord 'hangt' vind ik het een joggingbroek en totaal niet geschikt voor een bruiloft. De kleur is wel leuk, maar dan in pantalon of leuke skinny, laatste ook afhankelijk van hoe het bruidspaar zelf is.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  TukTuk di 23 jul 2013 - 7:50

Maple schreef:Ik zou inderdaad een pantalon doen, niet de broek van de foto. Door de boord en de manier hoe de stof onder de boord 'hangt'  vind ik het een joggingbroek en totaal niet geschikt voor een bruiloft. De kleur is wel leuk, maar dan in pantalon of leuke skinny, laatste ook afhankelijk van hoe het bruidspaar zelf is.

Maar daar zie je toch niks van zodra er een shirtje overheen hangt? :P

Een skinny is overigens ook geen optie met mijn olifanten poten smile 
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood di 23 jul 2013 - 7:51

Ja, een nette pantalon kan best hoor. Niks mis mee toch. Ik zou ook iets aantrekken waar jij jezelf fijn in voelt.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk di 23 jul 2013 - 7:52

SoGood schreef:Ja, een nette pantalon kan best hoor. Niks mis mee toch. Ik zou ook iets aantrekken waar jij jezelf fijn in voelt.

Ja ik had daar eigenlijk helemaal niet aan gedacht dat dat ook nog een optie zou zijn Exclamation Thanks!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Printje di 23 jul 2013 - 7:54

Ja hoor vind ik wel. Wij houden helemaal niet van die etiquette en hebben mensen gezet dat ze gewoon aan moeten trekken wat ze fijn vinden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Maple di 23 jul 2013 - 7:55

TukTuk schreef:
Maple schreef:Ik zou inderdaad een pantalon doen, niet de broek van de foto. Door de boord en de manier hoe de stof onder de boord 'hangt'  vind ik het een joggingbroek en totaal niet geschikt voor een bruiloft. De kleur is wel leuk, maar dan in pantalon of leuke skinny, laatste ook afhankelijk van hoe het bruidspaar zelf is.

was maar een idee, ik vind gekleurde skinny's zó leuk, maar mij staan ze ook echt niet.

En die broek die je plaatste, als het daadwerkelijk een joggingbroek is dan zie je dat ook aan de manier hoe hij om je benen valt. Ik begrijp uit je verhaal dat je een maatje meer hebt, maar het is zo zonde als je alleen maar speciale, vormeloze dikkemensenkleren zou dragen. Ook met we maatje meer kun je er zó leuk uit zien! Gewoon die pantalon kopen dus Wink
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  Auxo di 23 jul 2013 - 7:57

Ik vind altijd dat je gewoon moet aantrekken wat je fijn vindt. Maar ik ben daar totaal niet moeilijk in en mensen waar ik van naar bruiloften mag ook niet. 
Heb zo ook een bruiloft, heb omdat het zo warm is een jurkje aan, maar anders was het ook een broek met een leuk topje geworden.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541

Bericht  SoGood di 23 jul 2013 - 7:58

Eens, en ik vind dat veel jurkjes ook echt wel kunnen als je wat voller bent hoor!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Floor di 23 jul 2013 - 8:08

Ik vind een broek prima kunnen. Ik draag altijd broeken op bruiloften (heb pas 1x een jurkje op een bruiloft aan gehad en daar kreeg ik dan ook direct opmerkingen over 'jij in een jurk?!?')
of de broek op het plaatje kan weet ik niet, dat hangt af van hoe het er verder uit ziet als je het aan hebt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Maple di 23 jul 2013 - 8:10

Misschien kun je eens een foto plaatsen van hoe hij valt als je hem aan hebt, in een leuke combi? Ik ben nu namelijk wel benieuwd hoe hij valt.
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  Sam di 23 jul 2013 - 8:12

Maple schreef:Misschien kun je eens een foto plaatsen van hoe hij valt als je hem aan hebt, in een leuke combi? Ik ben nu namelijk wel benieuwd hoe hij valt.

Ik ook. Vaak is het aan nl veel leuker.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Gast di 23 jul 2013 - 8:19

SoGood schreef:Eens, en ik vind dat veel jurkjes ook echt wel kunnen als je wat voller bent hoor!
Oja, dat sowieso!

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 23 jul 2013 - 8:20

Maple schreef:
TukTuk schreef:

was maar een idee, ik vind gekleurde skinny's zó leuk, maar mij staan ze ook echt niet.

En die broek die je plaatste, als het daadwerkelijk een joggingbroek is dan zie je dat ook aan de manier hoe hij om je benen valt. Ik begrijp uit je verhaal dat je een maatje meer hebt, maar het is zo zonde als je alleen maar speciale, vormeloze dikkemensenkleren zou dragen. Ook met we maatje meer kun je er zó leuk uit zien! Gewoon die pantalon kopen dus Wink

Maar het is geen joggingbroek dus :P En dat leuk uitzien, tja anderen misschien maar mij lukt t niet :P Sowieso geen budget voor, dus dat beperkt de keuze ook enorm. En een goed passende broek vinden is bijvoorbeeld echt een hel en mission impossible, heb korte dikke benen, dikke kuiten dus moet altijd al losser rond de kuiten zitten. En als ik dan eindelijk een broek vind die over mijn bovenbenen en heupen heen gaat, zit hij veels te los in de taille.
En gun het mezelf ook niet hoor, heb toch het gevoel dat er niks van te maken is :P Shirtjes zijn ook lastig, heb dus een grotere maat, maar hele kleine cupmaat. De meeste shirtjes in mijn maat, zijn ook gemaakt op grotere borsten en dat staat dan dus heel raar met een cup A Rolling Eyes 
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk di 23 jul 2013 - 8:23

Carrie schreef:
SoGood schreef:Eens, en ik vind dat veel jurkjes ook echt wel kunnen als je wat voller bent hoor!
Oja, dat sowieso!

Ja maar ik heb dus hele dikke kuiten en korte benen, dus dat ziet er niet uit, en mijn bovenbenen schuren dan heel erg tegen elkaar, zou dan wel zo'n corrigerend broekje aan kunnen doen om dat te voorkomen, maarja.

Ik heb net geprobeerd een foto te maken met mijn telefoon, maar de kwaliteit is niet echt goed. Zal morgen eens opnieuw proberen met goed daglicht, en dan vragen of mijn vriend een foto wilt maken smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Fortissimo di 23 jul 2013 - 8:59

Kijk anders eens bij de sale van de Wehkamp nu! Genoeg leuke dingen, en allemaal voor leuke prijsjes! Veel van Miss Etam enzo.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gast di 23 jul 2013 - 9:02

Maar dan weet je nog steeds niet hoe het valt, als je via internet besteld, dus dat zou ik afraden als je niet echt je maat weet. Je hebt nu zo enorm veel sale overal, dat ik zeker weet dat je voor een enorm klein budget mooie dingen zult vinden! De Wibra heeft zelfs enorm leuke jurken die voor een bruiloft kunnen, met elke maat, en die zijn nu €3,50 - €10,00.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 23 jul 2013 - 9:06

Pippa schreef:Maar dan weet je nog steeds niet hoe het valt, als je via internet besteld, dus dat zou ik afraden als je niet echt je maat weet. Je hebt nu zo enorm veel sale overal, dat ik zeker weet dat je voor een enorm klein budget mooie dingen zult vinden! De Wibra heeft zelfs enorm leuke jurken die voor een bruiloft kunnen, met elke maat, en die zijn nu €3,50 - €10,00.

Ga alleen geen tijd meer hebben om te shoppen, ben morgen weg, begin donderdag met fulltime vakantiebaan, aankomende zaterdag vrijgezellenfeest en de week er na zaterdag is de bruiloft al.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: