Lichamelijke klachten/ongemakken?
+34
Toet
marjoleinnn
Esperanza
Lejow
_Nina
Burn
SnowWhite
TukTuk
Hoochie
sanne-84
Tania
SarahKey
Benthe
Feline
Tyrael
Angela_1986
MissD
Jeanette
Arwyn
Kowalski
Silver
Mamsie
Blond
nijntje4
Sterre
Snack a Jack
Lenster
SuperGrover
Stuiterbal
Lady4
Marin
Parisienne
Bliss
Sarah1985
38 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Lichamelijke klachten/ongemakken?
Tijdens mijn zwangerschap en na mijn bevalling nog steeds last van bekkenklachten, met name als ik een hele dag bezig ben geweeest.
Restless legg syndroom; enorm veel last van rusteloze benen, begint al vroeg in de avond en in de loop van de ochtend word het minder. 's Nachts kan ik er vaak niet door slapen. Heb er pramipexol (middel dat bij rls en parkinson gegeven word) voor en dat werkt super. Iedere avond een uur voor ik ga slapen een tabletje en dan heb ik er in ieder geval minder last van, helemaal over gaat het helaas niet.
Restless legg syndroom; enorm veel last van rusteloze benen, begint al vroeg in de avond en in de loop van de ochtend word het minder. 's Nachts kan ik er vaak niet door slapen. Heb er pramipexol (middel dat bij rls en parkinson gegeven word) voor en dat werkt super. Iedere avond een uur voor ik ga slapen een tabletje en dan heb ik er in ieder geval minder last van, helemaal over gaat het helaas niet.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ik heb twee vormen van reuma; het hy.permobil.iteitssyndroo.m (H.MS) en fy.bromyal.gie.
Door de H.MS verschuiven mijn gewrichten heel erg. Gelukkig schieten ze, meestal, niet uit de kom maar ook als ze binnen de kom verschuiven zorgt dat voor pijnklachten. Omdat mijn banden dus niet goed werken en daardoor de gewrichten niet op hun plaats kunnen houden proberen mijn spieren dat over te nemen. Dat is hun 'taak' eigenlijk niet en zij werken dus dubbel waardoor ik continue een hoge spierspanning heb en spierpijn. Het gevoel van een ontspannen lichaam hebben ken ik niet...
Door de H.MS zitten mijn bekken heel vaak verkeerd, er zit vaak een verschil van 'n aantal cm tussen m'n bekken. Hierdoor gaan andere ruggenwervels ook verkeerd staan en krijg ik dus lage rugpijn, pijn in m'n nek en schouders en blaas.
Door de fyb.ro heb ik vaak last van pijnlijke, stramme gewrichten. Ook spierpijn hoort hierbij. Langere tijd in dezelfde houding zijn (of dat nou staan, liggen of zitten is) is niet fijn, dat moet ik mezelf als het ware 'ontvouwen' als ik wil veranderen van houding.
Ik zit vaak onder de blauwe plekken, dat schijnt ook van de fy.bro te komen. En sowieso voelt mijn hele lijf als 'n blauwe plek wanneer er (zachte) druk op uitgeoefend wordt.
Ik heb minder energie, dit is een symptoom van zowel H.MS als fybr.omyalgi.e. Als ik wakker word dan heb ik meestal het idee dat ik niet echt uitgerust bent. Ook dat kan door beide komen. En ik word regelmatig wakker met een overstrekt gewricht. Opstaan is sowieso lastig omdat m'n spieren stijf en m'n gewrichten dan stram zijn. Als ik een tijdje op ben dan zakt het iets af. Het weer is ook erg van invloed.
Hoe ik daar mee omga? Tja... daar ben ik nog een beetje zoekende naar en krijg ik binnenkort hopelijk hulp voor. Pijnstillers neem ik liever niet maar zonder is het soms niet te doen dus dan toch maar 'n pijnstiller.
Ik heb al wel wat geleerd, plan m'n activiteiten beter en bouw ook heel bewust rust in. Grenzen aangeven gaat steeds beter.
Ik heb ook een lage bloeddruk. Daar heb ik niet zo heel vaak last meer van, maar met dit weer merk ik het wel een beetje. Dan neem ik wat extra zout en let op met opstaan.
Door de H.MS verschuiven mijn gewrichten heel erg. Gelukkig schieten ze, meestal, niet uit de kom maar ook als ze binnen de kom verschuiven zorgt dat voor pijnklachten. Omdat mijn banden dus niet goed werken en daardoor de gewrichten niet op hun plaats kunnen houden proberen mijn spieren dat over te nemen. Dat is hun 'taak' eigenlijk niet en zij werken dus dubbel waardoor ik continue een hoge spierspanning heb en spierpijn. Het gevoel van een ontspannen lichaam hebben ken ik niet...
Door de H.MS zitten mijn bekken heel vaak verkeerd, er zit vaak een verschil van 'n aantal cm tussen m'n bekken. Hierdoor gaan andere ruggenwervels ook verkeerd staan en krijg ik dus lage rugpijn, pijn in m'n nek en schouders en blaas.
Door de fyb.ro heb ik vaak last van pijnlijke, stramme gewrichten. Ook spierpijn hoort hierbij. Langere tijd in dezelfde houding zijn (of dat nou staan, liggen of zitten is) is niet fijn, dat moet ik mezelf als het ware 'ontvouwen' als ik wil veranderen van houding.
Ik zit vaak onder de blauwe plekken, dat schijnt ook van de fy.bro te komen. En sowieso voelt mijn hele lijf als 'n blauwe plek wanneer er (zachte) druk op uitgeoefend wordt.
Ik heb minder energie, dit is een symptoom van zowel H.MS als fybr.omyalgi.e. Als ik wakker word dan heb ik meestal het idee dat ik niet echt uitgerust bent. Ook dat kan door beide komen. En ik word regelmatig wakker met een overstrekt gewricht. Opstaan is sowieso lastig omdat m'n spieren stijf en m'n gewrichten dan stram zijn. Als ik een tijdje op ben dan zakt het iets af. Het weer is ook erg van invloed.
Hoe ik daar mee omga? Tja... daar ben ik nog een beetje zoekende naar en krijg ik binnenkort hopelijk hulp voor. Pijnstillers neem ik liever niet maar zonder is het soms niet te doen dus dan toch maar 'n pijnstiller.
Ik heb al wel wat geleerd, plan m'n activiteiten beter en bouw ook heel bewust rust in. Grenzen aangeven gaat steeds beter.
Ik heb ook een lage bloeddruk. Daar heb ik niet zo heel vaak last meer van, maar met dit weer merk ik het wel een beetje. Dan neem ik wat extra zout en let op met opstaan.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Hoge rug-, schouder- en nekklachten + spanningshoofdpijn door (overbelaste) monnikskapspier. Heb hier niet altijd even veel last van, maar wel als ik bijvoorbeeld heel veel stress heb of een tijdje niet goed op mijn houding heb gelet (dus veel met opgetrokken schouders of scheef zitten en veel achter de computer zitten) of een zware tas de hele dag heb meegezeuld (zou eigenlijk een rugzak aan moeten schaffen, maar dat vind ik zó'n lompe en onpraktische dingen).
Laat het als ik er echt heel veel last van heb los masseren, tijgerbalsem of tantum erop. En ik heb een infraroodlamp, wat best goed werkt. En natuurlijk op mijn houding proberen te letten en oefeningen doen dat de schouder niet vast gaat zitten.
Laat het als ik er echt heel veel last van heb los masseren, tijgerbalsem of tantum erop. En ik heb een infraroodlamp, wat best goed werkt. En natuurlijk op mijn houding proberen te letten en oefeningen doen dat de schouder niet vast gaat zitten.
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie schreef:Ik heb een longinfarct gehad 3 jaar geleden waardoor ongeveer de (onderste) helft van mijn linkerlong is afgestorven/bestaat uit littekenweefsel. Ik ben na dit infarct (veroorzaakt door een embolie) qua energiepeil niet meer de oude. Ik heb daarnaast ook nog astma, waardoor ik erg slechte dagen heb qua energie doordat ik het zo benauwd heb. Tot slot heb ik door het lange onbehandeld doorlopen met het infarct (verkeerde diagnose) een verkeerde voorkeurshouding ontwikkeld (naar links gebogen om te pijn te omzeilen, ruggegraat en ribbenkast is hierdoor scheef komen te staan)waardoor ik last heb van een intercostaal neuralgie, dat is zenuwpijn op de plek waar het infarct heeft gezeten.
Astma lijkt me echt heel erg naar. Had er nooit zo bij stil gestaan tot m'n laatste ziekenhuisopname. Toen heb ik 3 dagen aan het zuurstof gelegen omdat er vocht achter m'n longen zat (ze dachten ook aan een embolie, gelukkig verkeerd gedacht). Vond 't zo naar dat ik na elk woord wat ik sprak naar lucht moest happen. Astma wordt volgens mij enorm onderschat!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik heb een scheve rug en daardoor ook veel rug en nekklachten. Gelukkig gaat het sinds ik (gericht) aan het sporten ben, hier veel beter mee. Ook heb ik veel maag- en darmklachten. Ik heb eens een maagzweer gehad en mijn maag blijft erg gevoelig voor stress. En mijn darmen zijn ook altijd al vervelend geweest, veel buikpijn, obstipatie etc. Daarnaast heb ik huidproblemen, met exceem en acne. Maar dat hangt ook weer samen met de darm/maagklachten. Maar dat was het wel geloof ik
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik heb astma. Is prima mee te leven. Vond het als kind vervelender. Met sporten werd ik benauwd, als we iets gingen doen werd ik benauwd door de spanning. Tijdens de zwangerschap 1 week benauwd geweest en voor de rest geen last van gehad Nu na de bevalling wel weer en vooral als het buiten ook benauwd weer is.
SarahKey schreef:Ik heb astma. Is prima mee te leven. Vond het als kind vervelender. Met sporten werd ik benauwd, als we iets gingen doen werd ik benauwd door de spanning. Tijdens de zwangerschap 1 week benauwd geweest en voor de rest geen last van gehad Nu na de bevalling wel weer en vooral als het buiten ook benauwd weer is.
Het is maar net hoe erg je astma is natuurlijk. Ik heb het ook maar bij mij is er ook prima mee te leven. Mijn moeder heeft het ook maar dan veel erger. Die is vorig jaar bijna gestikt tijdens een astma aanval toen ze ziek was. Zij heeft er in het dagelijks leven ook heel veel last van en dan wordt je in sommige dingen wel echt beperkt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een zwakke rug en nek. Rug valt mee, merk ik alleen met het werken. Nek is in bepaalde houdingen, die ik dan ook ontzie. Erg balen (fatsoenlijk in de zon lezen kan bijv niet, of buikspieroefeningen zonder handen in de nek) maar so be it. Ik denk dan al aan de ongemakken in nn familie, en bedenk dat ik me dan gekukkig mag prijzen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Bliss schreef:Ja, ik heb best veel lichamelijke klachten. Ten eerste een spastische darm die regelmatig opspeelt, is weinig aan te doen. Verder in t verleden veel nekklachten gehad, daarvoor manuele therapie gehad en ik heb altijd snel rugpijn. Heb steunzolen en dat gaat wat beter nu. De laatste maanden heb ik veel last van mn knieën, vooral de rechter kraakt bij elke stap die ik zet op een trap! (iemand hier ervaring mee??) Ga hiervoor binnenkort maar eens naar de fysio.
Heb je dat gekregen nadat je steunzolen bent gaan dragen? Als dat zo is zou je ze eens na kunnen laten kijken. Het zou kunnen zijn dat iets teveel gecorrigeerd wordt, ik heb dit ook gehad, maar dan met liesklachten.
Lichamelijk zit ik niet helemaal goed in elkaar. Ik heb een lymfangioom, CMD, lastige darmen, rug- en nekklachten en verminderde spierkracht in linkerarm door een zenuwbeschadiging. Hoe ga ik ermee om? Nou eigenlijk door gewoon door te gaan met heel af en toe een baaluurtje.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Chronische nek en rugklachten, als gevolg van een ongeval. Daarnaast regelmatig, (soms dagelijks) hoofdpijn.
Ook regelmatig last van mijn knieën en voeten, kan niet te lang lopen.
Verder heb ik meerdere cystes diepgelegen in mijn polsgewricht waardoor ik op mijn ene hand niet meer volledig kan steunen, maar operatief verwijderen durf ik niet aan, angst dat er zenuwen of spieren geraakt worden en als mijn hand (tijdelijk) niet goed functioneert dan kan ik mijn opleiding wel stopzetten.
Ook regelmatig last van mijn knieën en voeten, kan niet te lang lopen.
Verder heb ik meerdere cystes diepgelegen in mijn polsgewricht waardoor ik op mijn ene hand niet meer volledig kan steunen, maar operatief verwijderen durf ik niet aan, angst dat er zenuwen of spieren geraakt worden en als mijn hand (tijdelijk) niet goed functioneert dan kan ik mijn opleiding wel stopzetten.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Helaas wel. Ik heb CU (Colitis Ulcerosa) en slik hiervoor iedere dag 3 pillen (even googlen als je niet weet wat CU is). Wanneer ik deze niet slik kan ik niet normaal functioneren. Hierbij komen ook gewrichtsklachten (hoort ook deels bij CU), die zijn snel overbelast/overstrekt, bijv. vingerkootjes die blijven hangen waardoor ik mijn vingers niet kan buigen of recht kan krijgen.
Flinke vitamine D tekort waardoor ik vermoeidheidsklachten heb.
Verder heb ik een voedselallergie. Wanneer ik producten eet waar ik allergisch voor ben kan ik in een anafylactische shock raken en dood gaan.
Flinke vitamine D tekort waardoor ik vermoeidheidsklachten heb.
Verder heb ik een voedselallergie. Wanneer ik producten eet waar ik allergisch voor ben kan ik in een anafylactische shock raken en dood gaan.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben eigenlijk nooit ziek. De griep ken ik bijvoorbeeld niet. Maar ik heb wel vaak last van hoofdpijn. Van mijn vader overgenomen.
Ik heb ook wel eens last van verstopping of juist het tegenovergestelde. Maar daar valt prima mee te leven.
Ik heb ook wel eens last van verstopping of juist het tegenovergestelde. Maar daar valt prima mee te leven.
Gast- Gast
Hoochie schreef:Bliss schreef:Ja, ik heb best veel lichamelijke klachten. Ten eerste een spastische darm die regelmatig opspeelt, is weinig aan te doen. Verder in t verleden veel nekklachten gehad, daarvoor manuele therapie gehad en ik heb altijd snel rugpijn. Heb steunzolen en dat gaat wat beter nu. De laatste maanden heb ik veel last van mn knieën, vooral de rechter kraakt bij elke stap die ik zet op een trap! (iemand hier ervaring mee??) Ga hiervoor binnenkort maar eens naar de fysio.
Heb je dat gekregen nadat je steunzolen bent gaan dragen? Als dat zo is zou je ze eens na kunnen laten kijken. Het zou kunnen zijn dat iets teveel gecorrigeerd wordt, ik heb dit ook gehad, maar dan met liesklachten.
Nee, de steunzolen heb ik al een maand of tien volgens mij en dit met mn knieën is iets van de laatste twee maanden ongeveer. Ik ga gauw een fysiotherapeut zoeken en daar een bezoekje aan brengen, want het is behoorlijk vervelend!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb last van m'n knie, m'n knieschijf is er 2x naast geschoten. 't Gaat weer een tijdje goed, maar na een dagje veel lopen is m'n knie gelijk pijnlijk. Ook zit er een spastische spier in, die op elk moment van de dag kan trillen, tot het pijn doet.
En ook ik ben vaak moe en niet fit. De echte reden weet ik niet.
Als ik moe ben of last van m'n knie heb neem ik een beetje extra rust.
En ook ik ben vaak moe en niet fit. De echte reden weet ik niet.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik heb astma, chronische bijholteontsteking, een kattenallergie, hooikoorts en de laatste tijd door een verkeerde manier van tillen gauw last van m'n rug, dan denk ik weer 'ohja, opletten..'. Met het meeste kan ik goed leven, eigenlijk vind ik de hooikoorts nog het vervelendst. Ik krijg daardoor verschrikkelijk last van m'n ogen. Sowieso kan ik bijna niet zonder zonnebril in de zomer de deur uit, maar of dat gevolg van de hooikoorts is weet ik niet. Krijg bij het minste of geringste licht al de neiging te knijpen met m'n ogen, doet pijn.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Burn schreef:Ik heb last van m'n knie, m'n knieschijf is er 2x naast geschoten. 't Gaat weer een tijdje goed, maar na een dagje veel lopen is m'n knie gelijk pijnlijk. Ook zit er een spastische spier in, die op elk moment van de dag kan trillen, tot het pijn doet. Ow dat klinkt herkenbaar! Weten ze waardoor het komt?
Zijn het niet je pezen en banden waardoor je knie ernaast schiet? Ik heb dit ook 2 keer gehad, wel een hele tijd geleden maar wat is dat pijnlijk zeg. Soms heel soms schiet mijn knie ook even op slot. Ik moet mijn bovenbenen ook goed trainen anders krijg ik weer last. Balen zeg voor je. Knieklachten zijn echt niet leuk! En ook ik ben vaak moe en niet fit. De echte reden weet ik niet.
Gast- Gast
Ik ben met spuug en ijzerdraad in elkaar gezet.
Heb tig keer per jaar last van bijholte/voorhoofdholte ontsteking, luchtweginfecties, keelontsteking.
Mijn gewrichten zijn hypermobiel waardoor ze te ver doorbuigen en het pijn gaat doen als ik lang loop/zit/sta. Gelukkig blijven ze (op mijn kaken en vingers na) wel gewoon in de kom zitten.
Ik heb hele gevoelige darmen, vaak kramp in maag/darmen.
Mijn lichaam zit vaak onder de vreemde plekken die onwijs jeuken, op mn armen, op mijn been, na allerlei onderzoeken en dokters die geen idee hebben wat het is hebben ze het maar op eczeem gegooid.
Heb tig keer per jaar last van bijholte/voorhoofdholte ontsteking, luchtweginfecties, keelontsteking.
Mijn gewrichten zijn hypermobiel waardoor ze te ver doorbuigen en het pijn gaat doen als ik lang loop/zit/sta. Gelukkig blijven ze (op mijn kaken en vingers na) wel gewoon in de kom zitten.
Ik heb hele gevoelige darmen, vaak kramp in maag/darmen.
Mijn lichaam zit vaak onder de vreemde plekken die onwijs jeuken, op mn armen, op mijn been, na allerlei onderzoeken en dokters die geen idee hebben wat het is hebben ze het maar op eczeem gegooid.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb last van vermoeidheidsklachten, hoofdpijn, darmen, nek en schouders en m'n armen en benen doen vaak zeer.
Als het echt niet anders kan ga ik slapen of neem ik een paracetamol. Verder doe ik zoveel mogelijk. Wel zorg ik ervoor dat ik niet teveel plan, want dan wordt het alleen maar erger.
Als het echt niet anders kan ga ik slapen of neem ik een paracetamol. Verder doe ik zoveel mogelijk. Wel zorg ik ervoor dat ik niet teveel plan, want dan wordt het alleen maar erger.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb Crohn.
Behoorlijk vaak last van hoofdpijn wat weer van mijn gevoelige rug en nek afkomt.
Mijn HB is altijd te laag waardoor ik vrijwel elke dag moe ben.
Ook heb ik extreme jeuk. Alleen op mijn benen heb ik al 47 kleine littekens van het krabben.
Ze weten nog niet waar het van komt.
Sinds een paar weken heb ik een raar gevoel in mijn duim en mijn been.
Afgelopen vrijdag ben ik geprikt op suiker, schildklier, nieren, vitamines, lyme, pfeiffer en nog een paar dingen meer.
Ben erg benieuwd wat er uit komt.
Alles bij elkaar heb ik er elke dag wel last van maar ik ga gewoon door.
Als het lukt ga ik weleens `s middags eventjes liggen maar dit komt zelden voor.
Behoorlijk vaak last van hoofdpijn wat weer van mijn gevoelige rug en nek afkomt.
Mijn HB is altijd te laag waardoor ik vrijwel elke dag moe ben.
Ook heb ik extreme jeuk. Alleen op mijn benen heb ik al 47 kleine littekens van het krabben.
Ze weten nog niet waar het van komt.
Sinds een paar weken heb ik een raar gevoel in mijn duim en mijn been.
Afgelopen vrijdag ben ik geprikt op suiker, schildklier, nieren, vitamines, lyme, pfeiffer en nog een paar dingen meer.
Ben erg benieuwd wat er uit komt.
Alles bij elkaar heb ik er elke dag wel last van maar ik ga gewoon door.
Als het lukt ga ik weleens `s middags eventjes liggen maar dit komt zelden voor.
Gast- Gast
Het kraakbeen in mijn enkel is beschadigd waardoor ik dagelijks erge pijn aan mijn enkel heb. Dit is wel vervelend.
Ook heb ik de ziekte van Crohn maar hier gaat het nu gelukkig wel wat beter mee nadat ik een operatie gehad heb en medicijen hiervoor slik.
Ook heb ik de ziekte van Crohn maar hier gaat het nu gelukkig wel wat beter mee nadat ik een operatie gehad heb en medicijen hiervoor slik.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Behalve mijn chronisch onstoken ogen niet bijzonder veel.
Volgens mij heb ik wel snel last van bepaalde spieren, maar ik weet niet hoe dat bij anderen is. Nu heb ik alweer weken last van de spier in mijn bovenbeen, na het voetballen, een avondje stappen of als ik veel heb gelopen. De volgende ochtend is dat wel weer over.
En ik heb een knieblessure gehad (meniscus) waar ik soms nog last van heb.
Volgens mij heb ik wel snel last van bepaalde spieren, maar ik weet niet hoe dat bij anderen is. Nu heb ik alweer weken last van de spier in mijn bovenbeen, na het voetballen, een avondje stappen of als ik veel heb gelopen. De volgende ochtend is dat wel weer over.
En ik heb een knieblessure gehad (meniscus) waar ik soms nog last van heb.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
De laatste tijd best wat klachten doordat ik zware medicatie slik. Enorm droge lippen en huid, heel overgevoelig voor de zon en slecht tegen de warmte kunnen. Ook ben ik net zo'n bejaarde, als ik in een bepaalde houding heb gezeten en ik kom omhoog zijn mijn enkels zo stijf dat ik eerst moet 'warmlopen' voor ik fatsoenlijk rechtop kan staan.
Gelukkig weet ik dat ik over 8 maanden met de medicijnen kan stoppen, en dat het dan weer over gaat.
Verder regelmatig last van mijn darmen, maar dit is niet hinderlijk. De keren dat ik er wel echt last van heb is misschien 2/3x per maand een dagje.
Volgens mij verder geen problemen/klachten hier.
Gelukkig weet ik dat ik over 8 maanden met de medicijnen kan stoppen, en dat het dan weer over gaat.
Verder regelmatig last van mijn darmen, maar dit is niet hinderlijk. De keren dat ik er wel echt last van heb is misschien 2/3x per maand een dagje.
Volgens mij verder geen problemen/klachten hier.
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb dit ook, maar je kunt je banden trainen die je knieschijf op zn plek moeten houden. Ik ben nadat mn knieschijf voor de tweede keer eruit schoot begonnen met sporten 2x per week. Eerst samen met een fysio en nu alweer een jaar zelf. Hij heeft me oefeningen geleerd en daardoor gaat t echt beter! (ik kon eerst mn been niet meer strekken een aantal weken, zo ben ik bij een fysio terecht gekomen)Dropdraakje schreef:Burn schreef:Ik heb last van m'n knie, m'n knieschijf is er 2x naast geschoten. 't Gaat weer een tijdje goed, maar na een dagje veel lopen is m'n knie gelijk pijnlijk. Ook zit er een spastische spier in, die op elk moment van de dag kan trillen, tot het pijn doet. Ow dat klinkt herkenbaar! Weten ze waardoor het komt?
Zijn het niet je pezen en banden waardoor je knie ernaast schiet? Ik heb dit ook 2 keer gehad, wel een hele tijd geleden maar wat is dat pijnlijk zeg. Soms heel soms schiet mijn knie ook even op slot. Ik moet mijn bovenbenen ook goed trainen anders krijg ik weer last. Balen zeg voor je. Knieklachten zijn echt niet leuk! En ook ik ben vaak moe en niet fit. De echte reden weet ik niet.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik heb prikkelbare darmsyndroom en weet welke twee dingen ik vrij heftig op reageer. Ben het jog steeds uit aan het zoeken ik vermoed namelijk ook dat ik reageer op vlees dat ik daar ook niet lekker op reageer.
Verder heb ik een elleboog/pols blessure waar mijn Fysio en ik niet helemaal uitkomen waar het vandaan komt en wat het is. Maar dat gaat aardig goed.
Daarnaast ook patellofemorale klachten. Komt er op neer dat ik moet blijven trainen omdat anders mijn knieschijf niet goed spoort. En van het sporten heb ik redelijk zwakke enkels over gehouden. Waar ik eens in de zoveel tijd doorheen ga en dan er last van heb.
Verder heb ik een elleboog/pols blessure waar mijn Fysio en ik niet helemaal uitkomen waar het vandaan komt en wat het is. Maar dat gaat aardig goed.
Daarnaast ook patellofemorale klachten. Komt er op neer dat ik moet blijven trainen omdat anders mijn knieschijf niet goed spoort. En van het sporten heb ik redelijk zwakke enkels over gehouden. Waar ik eens in de zoveel tijd doorheen ga en dan er last van heb.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
ik heb een erge vorm van huisstofmijtallergie en parfum allergie vaak oorpijn en door de parfumallergie benauwd en tranende/brandende ogen als ik bij mensen in de buurt ben die dat dragen, of met schoonmaakmiddelen bezig zijn
dolfijn1982- Fluisteraar
- Aantal berichten : 94
Punten : 94
Registratiedatum : 15-02-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» stress - lichamelijke klachten
» Rare lichamelijke reacties
» Lichamelijke klachten na baarkruk bevalling?
» Lichamelijke klachten voor zwangerschap....verdwenen tijdens
» Meer lichamelijke pijn door het weer?
» Rare lichamelijke reacties
» Lichamelijke klachten na baarkruk bevalling?
» Lichamelijke klachten voor zwangerschap....verdwenen tijdens
» Meer lichamelijke pijn door het weer?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: