Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een probleem van wereldformaat.

+14
studiebol
Inge
Sweety
TNMN
Toet
Gray
Guus
NoorA
Serena
Blond
minoessepoes
Ella
Heavenly
Snoopy
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 3 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 5:54

Twellie schreef:Jeetje wat een toestand! Ik zou mijn kaarten voor Take That in de prullenbak gooien en een maandje eerder lekker naar Iron Maiden gaan.
Heb ik al een keer gezien Very Happy Normaal ben ik niet zo'n fan van Take That en aanverwante genre's, maar omdat het jeugdsentiment is vind ik het wel erg leuk. Meestal ga ik naar metalconcerten Very Happy Dit is weer eens iets anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 3 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 5:58

Scheelt dat ik wel zitplaatsen heb voor Take That, omdat ik met 1 hoogzwangere en 1 pas bevallen (hoogstens een week of 4) vriendin ga, dus echt moe zal ik er niet van worden.

Take That vragen om mee te lopen is wel een goede optie lol!

Bea heeft ook nog niet gereageerd, duidelijk d'r prioriteiten niet echt op een rijtje.

Mijn haar is goed gelukt, maar wát een drama was dat. Ik ben 3,5 uur (DRIEENEENHALFUUR!) in de kapsalon geweest, van half 1 tot 4! Ze hebben er idd highlights in gedaan omdat ik graag mijn haar uiteindelijk lichter wil, maar het werd steeds niet goed, en uiteindelijk is het wel mooi geworden, ik zal even een keer een foto plaatsen. Maar ik was het behoorlijk zat Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 3 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 5:58

Ik zeg DOEN! Je wilt het beide, je bent heus wel wat gewend qua kort slapen met jouw kleintjes & als je goed hebt getraind voor die vierdaagse is dat natuurlijk peanuts Wink Haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 3 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 5:58

3.5... jeetje! Ik ben heel benieuwd wat het geworden is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 3 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 5:59

Waar is het concert? Ik zou daar een hotel boeken, in die stad, en daar overnachten zodat je wel een goede nachtrust hebt. Die concerten zijn toch vaak rond 11 uur afgelopen, kun je fijn verder dromen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 3 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Bliss ma 24 jan 2011 - 6:04

Misschien word je niet eens ingeloot voor de Vierdaagse... Probleem opgelost Wink
En anders zou ik idd vlak voor het einde weggaan en snel naar Nijmegen rijden. Paar uurtjes slapen en de rest van de dag op Red Bull leven ofzo.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 3 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 6:05

Zusje van Bert schreef:Waar is het concert? Ik zou daar een hotel boeken, in die stad, en daar overnachten zodat je wel een goede nachtrust hebt. Die concerten zijn toch vaak rond 11 uur afgelopen, kun je fijn verder dromen.

Maar dan moet je wel heel vroeg op om richting Nijmegen te gaan, dat kost ook (veel) energie...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 3 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 6:55

Wat kun je vaker doen?
De 4-daagse lopen of Take That met z'n vijven zien optreden? Ik zou het wel weten, maar ik ben dan ook helemaal niet sportief Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 3 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 6:59

Lilith, show eens een foto van je haar!
Dat takethat gedoe komt wel :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 3 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Cato ma 24 jan 2011 - 8:01

mwahh ik zo gewoon naar nijmegen rijden en de eerste dag lopen je mag op de 40 volgens mij tot half 7 starten.. de eerste dag moet wel lukken lijkt mij ( 13 x gelopen zonder trainen), en dan die dinsdag gewoon lekker optijd naar bed want voor de andere dagen heb je slaap toch echt wel nodig ...
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 3 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 11:44

Twellie schreef:Jeetje wat een toestand! Ik zou mijn kaarten voor Take That in de prullenbak gooien en een maandje eerder lekker naar Iron Maiden gaan.

cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 3 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 20:38

Ik zou uberhaubt niet naar Take That gaan Wink
En de 4 daagse zou ik ook niet lopen.

Maar als ik jou was zou ik gewoon beide doen en dan maar brak(ker) eindigen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 3 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum