Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een probleem van wereldformaat.

+14
studiebol
Inge
Sweety
TNMN
Toet
Gray
Guus
NoorA
Serena
Blond
minoessepoes
Ella
Heavenly
Snoopy
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:57

_Chance schreef:Eindelijk zie ik een foto van je Lilith!
Ik vind dit een leuk kapsel:
Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 HALF%20LONG%2013

Leuk kapsel, maar ik denk niet echt geschikt voor mijn bolle hoofd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  minoessepoes zo 23 jan 2011 - 23:57

Lilith schreef:
minoessepoes schreef:Voor een vrouw is het minimum 40 km, wil je een medaille krijgen. Dan begin je tussen 5.15 uur en 6.15 uur als ik het goed heb!
Dat lijkt me aardig kloppen. En ik ga met de auto naar A'dam. Dus ik zou dan van A'dam naar Nijmegen moeten, waarschijnlijk na 12 uur. (voordat je in de auto zit..)

Het is toch wel een uurtje rijden naar Nijmegen, als alles mee zit. Ik weet niet of je al een slaapplaats hebt in Nijmegen, maar dat is vaak ook een heel probleem, veel mensen slapen dus ook in de omliggende dorpen en dan heb je dus ook nog reistijd om bij de start te komen. Je kan er dus vanuit gaan dat je rond een uur of 4 op moet staan en dat je niet voor 1 uur in bed ligt. Kort nachtje dus, maar het ligt er ook aan of je tegen weinig slaap kan?

Wat betreft je haar, geen idee! Ik vind het wel prima zo, zou het niet veel korter knippen (in zo'n lekker pittig kort kapsel Mad ), misschien iets meer een lok?
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Snoopy zo 23 jan 2011 - 23:58

Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? Je ziet er trouwens anders uit als verwacht. Maar geen idee wat ik verwachtte trouwens.

Ik zou je haar in grove lagen laten knippen, dus dat de bovenkant een flink stuk (ooghoogte) korter is dan de onderkant (schouderlengte).
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:59

Ik kan goed zonder slaap, heb een slaapplaats in het centrum van Nijmegen (al is dat nog niet 100% zeker). Maar zonder slaap en dan 40 km lopen en dat dan 4 dagen lang, ik weet niet of dat gaat lukken.

En een lekker kort kapsel zit er niet in Very Happy Ik ben veel te blij dat het weer een stuk langer is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 0:00

Ik ben 27, Snoopy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Snoopy ma 24 jan 2011 - 0:03

Nou dan vind ik je er jonger uitzien dan je bent!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  NoorA ma 24 jan 2011 - 0:07

Ik zou gewoon denken; ik ga toch al naar de klote.. dus dan maar goed naar de klote.
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 0:09

Snoopy schreef:Nou dan vind ik je er jonger uitzien dan je bent!
Whaha, dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd Very Happy Ik word altijd minstens 4 jaar ouder geschat dan ik ben smile Maar bedankt hoor.

Noora, dat was mijn eerste reactie ook, maar of dat haalbaar is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 0:14

Lilith schreef:
_Chance schreef:Eindelijk zie ik een foto van je Lilith!
Ik vind dit een leuk kapsel:
Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 HALF%20LONG%2013

Leuk kapsel, maar ik denk niet echt geschikt voor mijn bolle hoofd smile

Jawel joh!
Maar dan zou ik t voor wat langer houden en achter wat korter.
Stoer kapsel voor stoere vrouw!
Wel je eigen kleur houden zou ik doen! Of miss wat donkerder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Guus ma 24 jan 2011 - 0:18

gewoon de CPC gaan lopen ipv de vierdaagse! is in maart dus je planning probleem opgelost, is veeeel minder ver lopen en je bent nog veel sneller klaar ook! ik zie alleen maar voordelen Wink

wat je haar betreft, ik zou er misschien wat higlights in koper oid (zie je haarkleur hier niet zo goed) in grove lagen en een stuk eraf! lekker fris en *oh was het maar alvast lente* fruitig
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  NoorA ma 24 jan 2011 - 0:21

Tja, of het haalbaar is weet je natuurlijk nooit. En dat groepje hé.. Take That treden die vaker op of is het een soort laatste kans concert? Als het dat laatste is dan kan je de vierdaagse ook een jaar later doen natuurlijk..
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 0:40

Gewoon alleen de vierdaagse doen! Ik weet wel een goede bestemming voor het take that kaartje! angel

Maar even serieus: ik zou beide gewoon doen. Zorgen dat je van te voren goed uitgerust bent en sowieso een goede conditie hebt, dan moet dat wel goed komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gray ma 24 jan 2011 - 0:59

ik heb niet alle reactie gelezen, maar geeft take that meerdere concerten? misschien zou je je kaartje kunnen verpatsen op marktplaats en op zoek naar een nieuwe datum? Klinkt ook were te makkelijk nu ik het terug lees. Vast geen optie.
Als ik moest kiezen zou ik nara Nijmegen gaan!!!!!!. Ik was vroeger ook fan van take that maar de vierdaagse rules!!
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Toet ma 24 jan 2011 - 1:23

Ik zou ook beide doen. Maandag de hele dag op bed liggen en niks doen, 's avonds naar thakethat, zorgen dat je na het programma meteen weg bent (dan duurt het nog niet zo lang dan wanneer je met de rest van de menigte naar buiten gaat.)
Een keer een kort nachtje kan je we hebben toch? En de rest van de vierdaagse zorg je weer dat je voldoende slaapt. smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  TNMN ma 24 jan 2011 - 1:49

Of je vraagt Take That of ze met je meelopen de volgende dag, al zingende. Hoef je ook niet naar hun concert? Hoe cool, de Take That fanfare!

Ik zou beide doen denk ik, ook al wordt het lopen die dag heel zwaar. Is dat het enige concert wat TT geeft in NL of zijn er datums daarvoor? Dan kun je misschien je kaartje omwisselen via marktplaats ofzo?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Sweety ma 24 jan 2011 - 1:56

Heeft Bea al gereageerd Lilith? En wat TNMN zeg je kan ook vragen of ze met je meelopen. Probleem opgelost natuurlijk! Very Happy ( en serieus: ik zou wel naar beide gaan. Iemand zei dat er een persoon later mocht beginnen is dat misschien een oplossing? )

Wel jammer dat ik een foto van je heb gemist.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:12

Jeetje wat een toestand! Ik zou mijn kaarten voor Take That in de prullenbak gooien en een maandje eerder lekker naar Iron Maiden gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:15

Ik zou een stand in regelen voor die eerste dag lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:22

Ik zou een stand-in regelen voor het concert van Take That...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:24

Lilith schreef:

En een lekker kort kapsel zit er niet in Very Happy
Klinkt net zoals een pittig kort kapsel... Dat moet je echt niet willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Inge ma 24 jan 2011 - 2:30

TNMN schreef:Of je vraagt Take That of ze met je meelopen de volgende dag, al zingende. Hoef je ook niet naar hun concert? Hoe cool, de Take That fanfare!
Dat wilde ik ook als voorstel doen :p

Zowel concert en daarna 4 daagse is denk bijna geen doen :o
Sowieso bij het concert zal je veel staan en van staan krijg je toch vaak en zere en moeie (huh dat is geen woord volgens mij?) voeten
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 3:01

Ik zou het wel combineren. Door al die energie om je heen bij de Vierdaagse blijf je toch wel wakker en als je maar goed getraind hebt, dan lukken die kilometers ook wel. Als je dan zorgt dat je de eerste avond gewoon op tijd in je bed ligt, dan komt dat vast goed. Mocht je uiteindelijk geen slaapplek blijken te hebben, dan stuur me maar een PM, ik heb hier genoeg connecties Cool.

Er zijn best veel lopers die tijdens de Vierdaagse de stad nog induiken en dan pas om één uur in hun bed liggen, dan moet jou dat ook lukken! Ik heb er alle vertrouwen in. Bij gebrek aan energie: zet Take That aan op je mp3-speler en je krijgt weer het gevoel van de avond ervoor.

Geen probleem dus. Fijn ook voor Bea, die heeft het al zo druk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  studiebol ma 24 jan 2011 - 5:23

Heb niet alles goed gelezen, maar geeft Take That niet nog een concert? Dat je op marktplaats de kaartjes probeert te ruilen ofzo?

En anders zou ik er gewoon voor gaan, je er bij neerleggen dat je die eerste nacht weinig slaap hebt, proberen het weekend daarvoor genoeg te slapen! En op dinsdag gewoon gaan lopen en er maar het beste van maken!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Eris ma 24 jan 2011 - 5:27

Je zou eventueel wat eerder bij het concert weg kunnen gaan, zodat je weg bent voor de hele bups staat te dringen bij de uitgang. Lig je tenminste iets eerder in bed. Gaat je vast wel lukken.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Winegum ma 24 jan 2011 - 5:51

Ik denk niet dat je echt een optie hebt he? Je wil heel graag naar dat concert, maar je wil ook de vierdaagse lopen. Ik zou het zelf niet trekken denk ik, beiden, maar net als wat de rest hier zegt, als je maandag goed uitrust scheelt het al veel! Ook als je al veel getraind hebt scheelt het een stuk. Je bent dan toch wat meer gewend eraan.

Zelf zou ik dan alleen wel zorgen dat je de overige nachten goed kunt slapen, en niet teveel andere dingen gaat doen, dat zou je nog wel op kunnen breken. En ohja, zorgen dat je tijdens het concert goede sokken en schoenen aan hebt! Zodat je geen blaren e.d. krijgt. Dat moet je ook niet willen hebben.

Ik vind het stoer dat je gaat lopen! Als ik dan al terug ben van vakantie wil ik wel weer bij mijn ouders kijken, oh wat mis ik dat Very Happy

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een probleem van wereldformaat. - Pagina 2 Empty Re: Een probleem van wereldformaat.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum