Heb ik weer
+18
Floor
Sanne
Lejow
silly-one
Merai
Ayla
Marin
Susan
PiP
Teddyaapje
Thunder
Mamsie
Pussycat
RYW
vlinder-19
bolus26
Theeleut
Paper Crown
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Heb ik weer
Pff jemig wat een pech weer, het zit jullie ook echt niet mee. Gelukkig rustig genieten van de zwangerschap is er zo niet bij. Hoop dat het tweede en derde termijn beter verloopt, want die rust verdien je echt!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik begrijp het, maar het is wel onhandig. Ze kunnen in zo'n ziekenhuis toch ook makkelijk even je bloed onderzoeken?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Bloedprikken was hier ook pas rond de 10-12 weken.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Susan schreef:Ik begrijp het, maar het is wel onhandig. Ze kunnen in zo'n ziekenhuis toch ook makkelijk even je bloed onderzoeken?
Ja, hadden ze wel kunnen doen, maar daar zou ik zelf niet veel mee opschieten denk ik aangezien ik toch naar een eigen verloskundige ging. Geeft niet, zal wel loslopen allemaal. Ik maak me er maar niet zo druk om, dit kan namelijk iedereen krijgen en vaak zijn het milde dingen. Als kind wat geel ziet bij de geboorte en hij moet onder de lampen, dan is dat zo. En de andere hele heftige dingen die kunnen gebeuren, tja dat zie ik dan wel weer.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
#Rataplan schreef:Bloedprikken was hier ook pas rond de 10-12 weken.
Ja want ik bedenk me net, je gaat toch ook vaak pas rond 10/12 weken naar een verlos?
Paper Crown schreef:
Ja want ik bedenk me net, je gaat toch ook vaak pas rond 10/12 weken naar een verlos?
Bij mijn eerste verloskundige had je een bloedprikspreekuur, dat was twee keer in de week en daar kon je naartoe vanaf het moment dat je je had aangemeld, dus ook al (ruim) voor de eerste controle. Ik had daar ook al vrij vroeg een termijnecho, eerste controle was inderdaad wel pas met 10 weken.
Bij mijn tweede verloskundige had ik al heel vroeg een intake, volgens mij met een week of 6/7, en toen ook meteen bloedprikken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Paper Crown schreef:
Bij mijn eerste verloskundige had je een bloedprikspreekuur, dat was twee keer in de week en daar kon je naartoe vanaf het moment dat je je had aangemeld, dus ook al (ruim) voor de eerste controle. Ik had daar ook al vrij vroeg een termijnecho, eerste controle was inderdaad wel pas met 10 weken.
Bij mijn tweede verloskundige had ik al heel vroeg een intake, volgens mij met een week of 6/7, en toen ook meteen bloedprikken.
O, zo! Ok. Nou ja ik heb nog tijd zat, pas na 30 weken kan 't bloed van kind met moeders bloed in aanraking komen maar dat is ook maar bij 3,5% van alle vrouwen.
Paper Crown schreef:Susan schreef:Paper Crown schreef:
O, zo! Ok. Nou ja ik heb nog tijd zat, pas na 30 weken kan 't bloed van kind met moeders bloed in aanraking komen maar dat is ook maar bij 3,5% van alle vrouwen.
Lekker relaxed ben je PC. Hoop dat het allemaal mee valt.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ayla schreef:Paper Crown schreef:Susan schreef:Paper Crown schreef:
Lekker relaxed ben je PC. Hoop dat het allemaal mee valt.
Nee ben eigenlijk niet zo relaxed maar weet je de eerste 14 weken waren loodzwaar, ben er nu klaar mee. Wil nu genieten van mijn zwangerschap.
Het zit jullie echt niet mee he.. Ik hoop dat het allemaal meevalt, zorg goed voor jezelf!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Storm in een glas water. Wat ze in mijn bloed hebben gevonden is gewoon anti D. die ik in mijn bilspier heb gekregen na de vlokkentest.
Geen irregulaire anitistoffen dus geen enge dingen.
Geen irregulaire anitistoffen dus geen enge dingen.
Laatst aangepast door Paper Crown op do 12 jul 2012 - 3:01; in totaal 1 keer bewerkt
Super, en nu gaan genieten dan maar!
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Wat fijn!!!
Ook weer achter de rug!
Ook weer achter de rug!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jaa wat fijn zeg!!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Whaha wat een mutsen toch ook.. ze laten je wel schrikken elke keer..
Hopelijk kan je vanaf nu zorgeloos genieten!
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Whaha wat een mutsen toch ook.. ze laten je wel schrikken elke keer..
Ja hadden ze even over het hoofd gezien. Het blijven mensen natuurlijk maar ik had wel even paniek!
Hè gelukkig!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Oh pffieuw!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat een opluchting zeg! Gelukkig dat het toch goed is.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wat fijn dat het toch geen rare enge dingen zijn! Genieten nu!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Nou gelukkig!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
En nu genieten!!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ah, wat fijn! Lekker genieten nu
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat fijn PC dat alles goed blijkt te zijn. Dan kun je nu eindelijk gaan genieten, eindelijk je zwangerschap op een positieve manier beleven. Ik ben blij voor je!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is dit nou weer..
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» Wat een weer!
» k'ben er weer!
» Het weer
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» Wat een weer!
» k'ben er weer!
» Het weer
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: