Dat heb ik weer
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dat heb ik weer
Gisteren waren we aan het sneeuw schuiven en kreeg ik (hoe kan het ook anders met die kou) koude handen.
Handschoenen lagen in de auto, dus deur open, handschoenen pakken en deur weer dicht. Wil ik me omdraaien lukt het niet.
Kijk ik weer terug, blijk ik mijn vinger tussen de deur van de auto te hebben. Dus deur weer open, dikke deuk in mijn vinger, heel vreemd gezicht.
Gelukkig voelde ik door de kou er helemaal niets van. Maar toch gelijk even naar de huisarts toe. Gevoel kwam natuurlijk wel weer terug en dat was niet fijn, het was aan het bonzen en doen.
Nu zit ik met een dikke ingepakte vinger thuis en heb ik waarschijnlijk het bovenste kootje gebroken of verbrijzeld.
Iemand anders nog wat leuks beleefd
Handschoenen lagen in de auto, dus deur open, handschoenen pakken en deur weer dicht. Wil ik me omdraaien lukt het niet.
Kijk ik weer terug, blijk ik mijn vinger tussen de deur van de auto te hebben. Dus deur weer open, dikke deuk in mijn vinger, heel vreemd gezicht.
Gelukkig voelde ik door de kou er helemaal niets van. Maar toch gelijk even naar de huisarts toe. Gevoel kwam natuurlijk wel weer terug en dat was niet fijn, het was aan het bonzen en doen.
Nu zit ik met een dikke ingepakte vinger thuis en heb ik waarschijnlijk het bovenste kootje gebroken of verbrijzeld.
Iemand anders nog wat leuks beleefd
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dat heb ik weer
Pff het zit jullie ook niet mee he de laatste tijd, qua ongelukjes!
Beterschap!
Beterschap!
Gast- Gast
Ohh dat doet ZOOO zeer... Ik heb het 3 jaar geleden gehad en ik kan me niets herinneren wat meer zeer heeft gedaan dan dat (al voelde ik het moment dat ik tussen de deur kwam wel, omdat ik warme handen had hehehe).
Sterkte!!! Hoe staat je nagel ervoor?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hey allemaal
dat heb ik ook een x gehad, alleen was het toen mijn dikke teen, had er helemaal geen gevoel meer in door de kou, gevallen door de sneeuw, dikke teen maar ik voelde niets
dag erna was alles helemaal bont en blauw en deed t toch wel pijn, bleek dat mijn teen gebroken was
das echt raar he als je op dat moment wel iets ziet maar niets voelt...
dat heb ik ook een x gehad, alleen was het toen mijn dikke teen, had er helemaal geen gevoel meer in door de kou, gevallen door de sneeuw, dikke teen maar ik voelde niets
dag erna was alles helemaal bont en blauw en deed t toch wel pijn, bleek dat mijn teen gebroken was
das echt raar he als je op dat moment wel iets ziet maar niets voelt...
sushigirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 26
Registratiedatum : 20-12-10
Lejow schreef:Ohh dat doet ZOOO zeer... Ik heb het 3 jaar geleden gehad en ik kan me niets herinneren wat meer zeer heeft gedaan dan dat (al voelde ik het moment dat ik tussen de deur kwam wel, omdat ik warme handen had hehehe).
Mijn nagel is erg pijnlijk, maar valt me qua kleur heel erg mee, dacht dat die vandaag wel pimpelpaars zou zijn.
Hij is wel iets blauwer, maar meer niet
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Auw Sterkte ermee! Ijs erop doen ofzo?
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» Het weer
» Wat een weer!
» Dat heb ik weer...
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» Het weer
» Wat een weer!
» Dat heb ik weer...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: