Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

k'ben er weer!

5 plaatsers

Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty k'ben er weer!

Bericht  mirrie di 10 apr 2012 - 1:03

hoi hoi terug van weggeweest. heb weer zin om mee te lezen en schrijven.

kennen jullie me nog nog nog nog ..... Rolling Eyes

hier alles lekker,

ik ga vanmiddag weer met n.ina naar de instrumentmaker. ze krijgt weer een spalk aan haar linkerbeen/voet. we zijn er een paar weken geleden achter gekomen dat ze een spastische kuit en hamstring heeft en daarom moeite haar voet in de normale stand te houden. ze ontziet dit been daarom ook wat en nu krijgt ze een beenlengte verschil. vandaar de spalk. ze heeft waarschijnlijk net na de geboorte een klein infarctje gehad en dat heeft een litteken op haar motorisch onderdeel in de hersenen gegeven. ze doet alles prima alleen dat lopen blijft een issue. nu willen ze haar langere tijd met spalk laten lopen zodat ze later als ze 'groot' is zo goed mogelijk kan lopen.

t.ygo gaat z'n gangetje. net 5 geworden en word al een hele vent. toen ik hem net op school ophaalde had hij een hele grote schram over z'n gezicht. tegen een tak aan gelopen..... voordat hij naar school ging had hij nooit wat, je houd je hart vast haha...

ik werk alweer bijna 2 jaar bij een kdv hier om de hoek en heb het prima naar m'n zin.

vik vorig jaar van werkgever gewisseld en dat is ook veel beter geworden. niet meer in een familiebedrijf en voelt zich nu veel mee gewardeerd.

hoe is het met pritt, truestar, mamsie, knets, rataplan(al even gesproken hier) mamavan2 (ook al even gesproken) kruimel ....????
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 1:21

Welkom terug! (Weet geloof ik wel wie je bent.. M.E. toch op fb? Zag het wel eens bij truestar)

truestar is niet heel actief eventjes, druk druk met dr 2 doerakkies, maar met allebei gaat het goed! Misschien reageert ze nog wel hoor, maar dan weet je het alvast Wink ze is beter te bereiken via fb dan via het forum volgens mij ..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  mirrie di 10 apr 2012 - 1:23

nee parel ik denk dat je iemand anders voor je hebt. ik heb truestar niet op fb. en mijn initialen zijn m.s dus ben wel benieuwd wie je dan bedoeld. ik heb op het oude forum wel veel mee geschreven en gelezen. op het nieuwe forum eigenlijk meer mee gelezen.
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 1:31

Ik heb je volgens mij pas bij N. gezien op de verjaardag van L.
Je gaat ook met LMC om toch?
Of heb ik nu totaaaaal de verkeerde voor me?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  mirrie di 10 apr 2012 - 1:33

huh? nee ik ga naar mijn weten niet met lmc om. hahaha .....

op het oude forum heette ik jammie.
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 1:35

Oooooh nee. Dan ben jij het niet :P
Bedenk me nu ook ineens dat haar kindjes totaal anders heten hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 1:35

Oh! Dan weet ik het wel!
ik heb het over Mirrepir .. ofzo!
Je bent toch ook nog 'gewoon' Jam geweest?


truestar is bevallen in februari van een zoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  mirrie di 10 apr 2012 - 1:37

ja jam26 is het lang geweest. haha we hebben em. inderdaad was er ook een mirrepir. ik zat in het moedertopic met mamsie, knets, truestar, pritt ed.

zag inderdaad dat truestar zwanger was. wat leuk een dochter en nu een zoon erbij.
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 1:45

Parel schreef:Oh! Dan weet ik het wel!
ik heb het over Mirrepir .. ofzo!
Je bent toch ook nog 'gewoon' Jam geweest?


truestar is bevallen in februari van een zoon.

Hahaha ik dus ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  Lindsya di 10 apr 2012 - 3:35

Leuk dat je terug ben. Ik herken je nog wel, we zaten samen in een topic. Ik heb ook zoontje van 5 jaar misschien herinner je mij nog. Vind T.ygo het leuk op de school. Ga je dochter na de peuterschool of dat nog niet?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 3:47

Hey leuk dat je er weer bent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  SarahKey di 10 apr 2012 - 3:57

Ja ik ken je nog, leuk dat je er weer bent!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  Annie24 di 10 apr 2012 - 6:49

Welkom terug!

Misschien een rare vraag, maar zijn jullie in de familie bekend met de spierziekte HMSN?
Anders kan je misschien even googelen, dit n.a.v. wat ik lees over je dochtertje.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 7:01

Ik ken je ook nog wel. Heb nu een andere naam. Leuk dat je er weer bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  mirrie wo 11 apr 2012 - 2:18

he annie n.ina heeft een infarctje gehad in de hersenen. vandaar de spierafwijking. het is geen spierziekte. maar bedankt voor het meedenken.

lindsya ja ken je nog wel. t.ygo heeft het prima naar z'n zin op school en nina gaat 1 dag per week mee naar het kdv waar ik werk dus geen psz. hoe is het bij jullie?

mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 11 apr 2012 - 2:57

——


Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op za 20 okt 2018 - 23:23; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 3:26

JAAA IK weet ook wie je bent :-) haha

leuk dat je weer terug bent!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 3:33

Hee wat leuk!
Ik lees hier nog wel af en toe mee, maar post niet vaak meer...

Wat vervelend van N.ina zeg! Hoe gaat dat later dan? Zal ze ooit wel helemaal goed gaan lopen?
Fijn dat T.ygo het naar z'n zin heeft op school!

Met R.ick gaat het erg goed. Doet het goed op school en gaat er graag naartoe. Hij kan echt heel goed tekenen en bouwen en doet dat dan ook erg vaak!

Met I.sabelle gaat het ook goed, al zitten we nu al in de peuterpuberteit vrees ik...
Ze slaapt ook weer erg slecht helaas... Haar ontwikkeling gaat op dit moment heel hard, daar zal het ook wel mee te maken hebben.

Verder werk ik ook nog bij dezelfde werkgever, als vestigingshoofd inmiddels. Leuk, maar op dit moment erg druk!



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  Annie24 wo 11 apr 2012 - 3:36

mirrie schreef:he annie n.ina heeft een infarctje gehad in de hersenen. vandaar de spierafwijking. het is geen spierziekte. maar bedankt voor het meedenken.

Ow, daar had ik overheen gelezen Embarassed

Wel heel veel succes met wat haar te wachten staat de komende periode. Tegenwoordig is er veel mogelijk bij de instrumentenmaker smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  mirrie wo 11 apr 2012 - 6:41

[quote="Kamperseboekenwurm"]
mirrie schreef:he annie n.ina heeft een infarctje gehad in de hersenen. vandaar de spierafwijking. het is geen spierziekte. maar bedankt voor het meedenken.
Ben wel benieuwd of er dan over spasme of cerale parese is gesproken dan. Ik herken namelijk dit wat vlak na of tijdens mijn eigen geboorte is gebeurd.

[/quote]

na een mri scan is duidelijk geworden dat n.ina precies een klein litteken heeft in de rechter hersenhelft motoriek die de linkse kant van motoriek aanstuurt. ze heeft wat ze bij het revalidatiecentrum zeiden een spastische kuit en hamstring. wat is cerale parese dan? dat heb ik ook horen vallen volgens mij....
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  mirrie wo 11 apr 2012 - 6:42

BeeGee schreef:JAAA IK weet ook wie je bent :-) haha

leuk dat je weer terug bent!!

liefs

ik wist dat ik iemand van het oude clubje vergat. hoe is het met je? inmiddels mama van 3? wat leuk zeg!
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  mirrie wo 11 apr 2012 - 6:48

Pritt schreef:Hee wat leuk!
Ik lees hier nog wel af en toe mee, maar post niet vaak meer...

Wat vervelend van N.ina zeg! Hoe gaat dat later dan? Zal ze ooit wel helemaal goed gaan lopen?
Fijn dat T.ygo het naar z'n zin heeft op school!

Met R.ick gaat het erg goed. Doet het goed op school en gaat er graag naartoe. Hij kan echt heel goed tekenen en bouwen en doet dat dan ook erg vaak!

Met I.sabelle gaat het ook goed, al zitten we nu al in de peuterpuberteit vrees ik...
Ze slaapt ook weer erg slecht helaas... Haar ontwikkeling gaat op dit moment heel hard, daar zal het ook wel mee te maken hebben.

Verder werk ik ook nog bij dezelfde werkgever, als vestigingshoofd inmiddels. Leuk, maar op dit moment erg druk!



he pritt, lang niet gesproken. wat leuk dat je vh bent geworden. lijkt me wel pittig of niet? hoeveel dagen per week werk je? ik werk de ma en do bij een kdv hier om de hoek en heb het prima naar m'n zin. allemaal zo super te combineren met de kids. doe alles op het fietsje (als het niet regent, haha ben lui)

fijn dat het met je kids goed gaat. en peuterpuberteit succes...... zitten we hier ook al een beste tijd in.

wbt n.ina, als deze spalk zijn werk doet dan zal ze straks op latere leeftijd prima kunnen lopen. ze kan er nu ook prima mee lopen zonder spalk maar omdat ze haar beentje ontziet groeit deze niet goed mee en een beenlengteverschil is niet fijn. dan gaat ze dus zeker slechter lopen. ben heel benieuwd welke kant dit op gaat. wel balen dat we weer lopen te hanessen met schoenen. gister sandaaltjes gekocht want daar kan die spalk makkelijk in. maar morgen gaat ze naar het kdv en dan zijn die sandalen niet handig in de zandbak, dus nu krijgt ze nike's van t.ygo aan. niet modieus maar moet wat. eerst maar eens kijken of dit wat wordt. als haar kuitspier nl te kort blijkt en de spalk zijn werk niet goed kan doen zal ze misschien even in het gips moeten en dan kan ze helemaal geen schoen aan dus wil niet teveel gaan aanschaffen want het kost al genoeg pffff.....
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k'ben er weer!  Empty Re: k'ben er weer!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum