winter 2012/2013 mama's!
+31
Pussycat
Jelin
LDJ
Roos
Dikkie Dik
Amber-
Coco
Lejow
Highway
Happydobby
Paper Crown
Mama Titty
Eva1985
Travelgurly
Mysterious
Ella
Bimbam
Bruintje Beer
Juutjepetuutje
Weegschaal
Pinkel
Limburg85
NoName88
Muppetje
Elmo
bolus26
Snoes
Flip Fluitketel
Printje
Flower_L
kwak
35 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Highway, leuk dat jullie een meisje krijgen!
Mama Titty, fijn dat bij jullie ook weer alles goed was!
Mama Titty, fijn dat bij jullie ook weer alles goed was!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Jongen:
Kwak
Mama Tity
Juutjepuutje
Meisje:
Highway
Printje
Bolus
Verrassing/geheim:
Flip Fluitketel
Snoes
Flowerl
Kwak
Mama Tity
Juutjepuutje
Meisje:
Highway
Printje
Bolus
Verrassing/geheim:
Flip Fluitketel
Snoes
Flowerl
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Jongen:
Kwak
Mama Tity
Juutjepuutje
Meisje:
Highway
Printje
Bolus
Verrassing/geheim:
Flip Fluitketel
Snoes
Flowerl
Pinkel
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Mama Titty: fijn dat alles goed was!
Highway: wat leuk een meisje.... lekker rose gaan shoppen ;-)
jetje: nou ik ga ook maar een zwangerschaps zwemmen vlgs mij is het wel wat. Ben je alleen geweest?
Bolus: wat een lastige situatie. Neem je tijd om na te denken!
Flip Fluitketel: kwak heeft al geschreven wat er in de blije doos zit. Het is niet heel bijzonder maar er zitten zeker wel dingen in waar je wat aan hebt
Highway: wat leuk een meisje.... lekker rose gaan shoppen ;-)
jetje: nou ik ga ook maar een zwangerschaps zwemmen vlgs mij is het wel wat. Ben je alleen geweest?
Bolus: wat een lastige situatie. Neem je tijd om na te denken!
Flip Fluitketel: kwak heeft al geschreven wat er in de blije doos zit. Het is niet heel bijzonder maar er zitten zeker wel dingen in waar je wat aan hebt
Laatst aangepast door Ella op wo 29 aug 2012 - 20:05; in totaal 1 keer bewerkt
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Jongen
Kwak
Mama Tity
Juutjepuutje
Meisje:
Highway
Printje
Bolus
Verrassing/geheim:
Flip Fluitketel
Snoes
Flowerl
Pinkel
Ella
Kwak
Mama Tity
Juutjepuutje
Meisje:
Highway
Printje
Bolus
Verrassing/geheim:
Flip Fluitketel
Snoes
Flowerl
Pinkel
Ella
Ella- Ratel
Jeetje meiden, jullie zitten allemaal al rond de 20 weken nu! Super zeg!
En allemaal goede echo's zo te lezen? Goed bezig
En allemaal goede echo's zo te lezen? Goed bezig
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ella schreef:Jongen
Kwak
Mama Tity
Juutjepuutje
Paper crown
Meisje:
Highway
Printje
Bolus
Verrassing/geheim:
Flip Fluitketel
Snoes
Flowerl
Pinkel
Ella
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Jongens zijn leuk
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@ highway.. Leuk een meisje!!
@ Mama titty.. Fijn dat alles goed was!!
@ Bolus.. Lastige situatie met je vader..
Zo dochter is weer op school. Gisteravond weer gewerkt. Merk wel dat het steeds vermoeiendet wordt. Toch maar nadenken over andere werktijden, maar durf niet zo goed.
@ Mama titty.. Fijn dat alles goed was!!
@ Bolus.. Lastige situatie met je vader..
Zo dochter is weer op school. Gisteravond weer gewerkt. Merk wel dat het steeds vermoeiendet wordt. Toch maar nadenken over andere werktijden, maar durf niet zo goed.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Het gaat vooralsnog redelijk gelijk op .
Ik zal straks het lijstje nog eens updaten.
Snoes- Lady Post-a-lot
Naam | Leeftijden | Kindje | Uitgerekende datum | Geslacht | Bijzonderheden |
LDJ | 22/26 | 1e | 2 november | Verrassing | |
Snoes | 24/26 | 1e | 5 december | Geheim | Erfelijke spierziekte |
Limburg85 | 25/31 | 2e/3e | 16 december | Jongen | |
Bolus | 26/26 | 1e | 18 december | Meisje | |
Bimbam | 25/28 | 1e | 24 december | Willen we weten | |
NoName88 | 23/24 | 1e | 27 december | Verrassing | |
Flower_L | 27/29 | 2e | 30 december | Verrassing | |
Jetje | 29/32 | 2e | 31 december | Geheim | ZH-bevalling ivm eerdere ks |
Pinkel | 32/36 | 1e | 7 januari | Verrassing | |
Flip Fluitketel | 30/38 | 2e | 8 januari | Geheim | |
Juutjepetuutje | 27/30 | 2e | 8 januari | Jongen | |
Ella | 28/29 | 1e | 13 januari | Verrassing | |
Kwak | 24/24 | 2e | 14 januari | Jongen | |
Printje | 28/34 | 2e | 17 januari | Meisje | |
Travelgurly | 27/26 | 1e | 19 januari | Meisje | |
Mama Titty | 26/33 | 3e | 19 januari | Jongen | |
Dolcis_ | 25/25 | 2e | 11 februari | ?? | |
Roos | 26/28 | 2e | 13 februari | Willen we weten | |
Dikkie Dik | 30/36 | 1e | 17 februari | Willen we weten | |
Jelin | 26/30 | 2e | 11 maart | Willen we weten | ZH-bevalling ivm KS dochter |
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Het gaat vooralsnog redelijk gelijk op .
Ik ben benieuwd hoe het straks is als iedereen bevallen is
Ella- Ratel
Ja inderdaad, er zijn er natuurlijk ook nog een aantal (waaronder ik) die het voor zich houden en sommigen voor wie het een verrassing is.
Snoes- Lady Post-a-lot
Bolus lastig, ik heb ook in zo een situatie gezeten.
Had 2 of 3 jr geen contact mee, kwam hem tegen toen 1e 3 maanden was toen deed hij net alsof hij me niet kon terwijl 1e kleinkind in wagen lag.
Daarna had ik initiatief genomen en na veel moeite hebben we naat contact gehad.
Maar toonde geen interesse in mijn 2e zwangerschap en sprak uit dat hij liever jongen wilde ipv meid.
Toen hij niet op de verjaardag van l. Kwam en precies jaar na bevalling wel Bij r. Maar weer niet op doop van r. Barste Bij mij de bom.
Heb gezegt dat hij geen opa is op deze manier en om verdere frustratie te voorkomen beter is te stoppen.
Hij stuurt wel netjes ieder jaar met verjaardag en sint cadeaubon van 50 euro en kaart van opa en oma breda.
Ik stuur dan weer foto s per mail wat ze hebben gekregen , maar zullen nooit meer elkaar spreken of zien.
Volg Je gevoel! En houd Je anders scherp.
Had 2 of 3 jr geen contact mee, kwam hem tegen toen 1e 3 maanden was toen deed hij net alsof hij me niet kon terwijl 1e kleinkind in wagen lag.
Daarna had ik initiatief genomen en na veel moeite hebben we naat contact gehad.
Maar toonde geen interesse in mijn 2e zwangerschap en sprak uit dat hij liever jongen wilde ipv meid.
Toen hij niet op de verjaardag van l. Kwam en precies jaar na bevalling wel Bij r. Maar weer niet op doop van r. Barste Bij mij de bom.
Heb gezegt dat hij geen opa is op deze manier en om verdere frustratie te voorkomen beter is te stoppen.
Hij stuurt wel netjes ieder jaar met verjaardag en sint cadeaubon van 50 euro en kaart van opa en oma breda.
Ik stuur dan weer foto s per mail wat ze hebben gekregen , maar zullen nooit meer elkaar spreken of zien.
Volg Je gevoel! En houd Je anders scherp.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
hey meiden,
wij zijn vanmiddag naar het AMC geweest voor een 2e 20 weken echo, wat een hele onderneming, bijna 1.5 uur rijden (en terug) in de spits. maar... gelukkig is alles helemaal in orde!! we kregen echt een hele uitgebreide echo en het was ook allemaal erg duidelijk! alles zag er goed uit!
toch wel opgelucht, ondanks dat ik me niet echt zorgen maakte!
wij zijn vanmiddag naar het AMC geweest voor een 2e 20 weken echo, wat een hele onderneming, bijna 1.5 uur rijden (en terug) in de spits. maar... gelukkig is alles helemaal in orde!! we kregen echt een hele uitgebreide echo en het was ook allemaal erg duidelijk! alles zag er goed uit!
toch wel opgelucht, ondanks dat ik me niet echt zorgen maakte!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Wat fijn Juutje! Hele opluchting.
Mama Titty- Fluisteraar
Wat fijn Juutje!!
Snoes- Lady Post-a-lot
Fijn juutje!
Gister al wat punten opgeschreven wat ik belangrijk vind mbt bevalling. Zijn jullie daar al mee bezig geweest?
Gister al wat punten opgeschreven wat ik belangrijk vind mbt bevalling. Zijn jullie daar al mee bezig geweest?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Fijn juutje!
Madam titty,bedankt voor je reactie!s dus precies waar ik bang voor ben,dat het even goed zal gaan en dan weer die afwijzing en dat gedoe van weer de knoop door moeten hakken.ik.heb besloten van t weekend terug te mailen,ff laten bezinken!
Madam titty,bedankt voor je reactie!s dus precies waar ik bang voor ben,dat het even goed zal gaan en dan weer die afwijzing en dat gedoe van weer de knoop door moeten hakken.ik.heb besloten van t weekend terug te mailen,ff laten bezinken!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Flower_L schreef:Fijn juutje!
Al wel over nagefacht maar vind t lastig,zeker omdat het de 1e is! Wil.wel graag in t ziekenhuis bevallen. Jij al ideeen/tips
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
fijn juutje! een hele geruststelling lijkt me!
bevalplan: wel overnagedacht, nog niet op geschreven. Wil het de volgende keer even met de VK overleggen wat kan en wat niet. misschien wat vroeg maar dan is het klaar
baby is hier al echt vanaf half 5 alleen maar aan het schoppen en doen! hoop dat als hij geboren word iets rustiger word
bevalplan: wel overnagedacht, nog niet op geschreven. Wil het de volgende keer even met de VK overleggen wat kan en wat niet. misschien wat vroeg maar dan is het klaar
baby is hier al echt vanaf half 5 alleen maar aan het schoppen en doen! hoop dat als hij geboren word iets rustiger word
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Flower heb er nog niet heel erg over nagedacht, maar Bij de 1e en tweede wilde ik absoluut geen spiegel aan de onderkant. Ook wil ik de weeen zoveel mogelijk in bad opvangen, aangezien ik 2x flinke rug weeen had. Ook wil ik nu eerst rustig genieten met ons drietjes en daarna onze kinderen als 1e erbij. Ook wat langer wachten met bellen dat hij geboren is.
Bij L. Belde ik letterlijk 2min na bevalling omdat hij om 21.32u geboren was en mijn ouders nog bijna 2u moest rijden.
Toen ze vroegen hoe zwaar en hoe lang wist ik dat niet.
Bij r. Hadden we er half uur langer gewacht ,zij kwam om 21.38u .
Mijn ma moest vanuit frankrijk komen.
De eerste die er was , was mijn zus met l. 's ochtends.
Bolus inderdaad niet overhaast doen en er goed over na denken.
Gisteren gestofzuigt en gedweild, was al ruim 2 weken niet gedaan.
Maar vanacht weer flink buik en rugpijn.
Hopelijk ziet manlief in dat hij toch echt 3x per week stofzuiger pakt .
Bij L. Belde ik letterlijk 2min na bevalling omdat hij om 21.32u geboren was en mijn ouders nog bijna 2u moest rijden.
Toen ze vroegen hoe zwaar en hoe lang wist ik dat niet.
Bij r. Hadden we er half uur langer gewacht ,zij kwam om 21.38u .
Mijn ma moest vanuit frankrijk komen.
De eerste die er was , was mijn zus met l. 's ochtends.
Bolus inderdaad niet overhaast doen en er goed over na denken.
Gisteren gestofzuigt en gedweild, was al ruim 2 weken niet gedaan.
Maar vanacht weer flink buik en rugpijn.
Hopelijk ziet manlief in dat hij toch echt 3x per week stofzuiger pakt .
Mama Titty- Fluisteraar
Mama Titty, is het geen oplossing om voor een paar uurtjes per week huishoudelijke hulp te laten komen?
Snoes- Lady Post-a-lot
Jeetje Bolus wat heftig... Ik heb er geen ervaring mee, maar volg je gevoel meid!
Haha kwak slim plan om zo'n nijntje truitje aan te doen
Ella: ik ben inderdaad alleen gegaan, maak me dan altijd van te voren zo druk, maar er waren er nog drie voor het eerst en uiteindelijk was het erg gezellig!
Juutjepetuutje: wat fijn dat alles goed was.
Flower: ja ik heb wel het een en ander opgeschreven, ook toen voor het gesprek met de gynaecoloog. Maar alles wat ik had opgeschreven, noemde de gyn zelf ook al zonder dat ik erover hoefde te beginnen. echt een heel fijn idee!
Wij zijn gisteren met Jesper naar het circus Renz geweest. Wat een groot feest was dat zeg!! Ventje was helemaal uitgeteld toen we thuiskwamen En het eerste dat hij vanmorgen zei was: ik heb gedroomd over de trampoline man. Zo schattig!!
Verder niet zo heel veel nieuws. De beeb schopt lekker regelmatig en 11 sept heb ik (pas ) weer controle. Mijn bloeddruk is ook wat gestegen volgens mij want ik ben niet meer zo duizelig. Waarschijnlijk ook wel logisch gezien al het gedoe op mijn werk, maar ja aan de andere kant is dat dus ook niet echt een goede actie...
Haha kwak slim plan om zo'n nijntje truitje aan te doen
Ella: ik ben inderdaad alleen gegaan, maak me dan altijd van te voren zo druk, maar er waren er nog drie voor het eerst en uiteindelijk was het erg gezellig!
Juutjepetuutje: wat fijn dat alles goed was.
Flower: ja ik heb wel het een en ander opgeschreven, ook toen voor het gesprek met de gynaecoloog. Maar alles wat ik had opgeschreven, noemde de gyn zelf ook al zonder dat ik erover hoefde te beginnen. echt een heel fijn idee!
Wij zijn gisteren met Jesper naar het circus Renz geweest. Wat een groot feest was dat zeg!! Ventje was helemaal uitgeteld toen we thuiskwamen En het eerste dat hij vanmorgen zei was: ik heb gedroomd over de trampoline man. Zo schattig!!
Verder niet zo heel veel nieuws. De beeb schopt lekker regelmatig en 11 sept heb ik (pas ) weer controle. Mijn bloeddruk is ook wat gestegen volgens mij want ik ben niet meer zo duizelig. Waarschijnlijk ook wel logisch gezien al het gedoe op mijn werk, maar ja aan de andere kant is dat dus ook niet echt een goede actie...
Gast- Gast
@ Juutjepetuutje.. Fijn dat alles goed was.
@ Bolus.. Jouw verhaal is heftig. Ik zou ook je hart volgen.
@ Flower.. Nee nog geen bevalplan opgeschreven. Ik heb al een gesprek met de gyn gehad over mijn vorige bevalling. Daar kwam uit dat ze zelf ook nog niet konden bepalen of dit weer een ks gaat worden of een normale bevalling. Daarin heb ik ook nog inspraak natuurlijk. Ligt aan het gewicht van de baby en de ligging. Dus ik krijg met 32 en 36 weken een groei echo om te kijken wat deze baby gaat doet. Tot die tijd wil ik het laten rusten. Al heb ik natuurlijk wel een voorkeur, maar of dat haalbaar is weet ik niet. Dus ik wacht af. Ik weet wel dat ik geen volledige bevalling wil mee maken en daarna alsnog een ks. Maar was echt wel blij met het gesprek. Nu weet ik waar ik aan toe ben en dat bij mijn dochter het echt een combinatie van factoren was dat het een ks is geworden. Had er allang vrede mee. Maar toen kwam ook nog aan het ligt dat ik zoveel bloed was verloren en dat was ik eigenlijk alweer een beetje vergeten.
@ Jetje.. Leuk dat J.esper het naar zijn zin heeft gehad bij Circus Renz.
Nou gisteren echt een verschrikkelijke dag gehad op het werk. Ging echt niet goed. Mijn buik deed erg zeer. Dus had aangegeven dat ik graag op een plek wilde staan waar je kunt zitten indien nodig. Maar dat ging want er moest daar perse iemand anders staan. Heb toen gezegd prima, maar als het niet gaat dan wil ik daar graag naar toe. Het was enorm druk en het laatste uur voor sluitingstijd kom ik uiteindelijk alleen te staan achter de kassa. De rij bleef maar groeien en heb toen om hulp gevraagd. Er kwam niemand en toen heb ik de moed opgegeven. Heb geroepen dat er nu iemand moest komen en ben toen zelf weg gegaan. Ik had zoveel last van mijn buik en hormonen. Toen ff paar minuten time out genomen. Echt niet leuk. Ik wil alles wel doen, maar er zijn dagen dat het gewoon niet lekker gaat. Tot nu toe heeft iedereen daar rekening mee gehouden, maar gisteren niet. En wat ik het ergste vind, is dat diegene die de leiding had zelf een zoon heeft en dus weet hoe ellendig je je kunt voelen. Andere leidinggevende vragen telkens hoe het gaat en wat ik graag wil doen en dat had ik dan totaal niet verwacht.
Ow ja en had gisteren een beetje bloedverlies. Dus was erg onzeker. Gelukkig is het nu opgehouden. Maandag moet ik toch naar de vk. Kan ik het gelijk aankaarten.
@ Bolus.. Jouw verhaal is heftig. Ik zou ook je hart volgen.
@ Flower.. Nee nog geen bevalplan opgeschreven. Ik heb al een gesprek met de gyn gehad over mijn vorige bevalling. Daar kwam uit dat ze zelf ook nog niet konden bepalen of dit weer een ks gaat worden of een normale bevalling. Daarin heb ik ook nog inspraak natuurlijk. Ligt aan het gewicht van de baby en de ligging. Dus ik krijg met 32 en 36 weken een groei echo om te kijken wat deze baby gaat doet. Tot die tijd wil ik het laten rusten. Al heb ik natuurlijk wel een voorkeur, maar of dat haalbaar is weet ik niet. Dus ik wacht af. Ik weet wel dat ik geen volledige bevalling wil mee maken en daarna alsnog een ks. Maar was echt wel blij met het gesprek. Nu weet ik waar ik aan toe ben en dat bij mijn dochter het echt een combinatie van factoren was dat het een ks is geworden. Had er allang vrede mee. Maar toen kwam ook nog aan het ligt dat ik zoveel bloed was verloren en dat was ik eigenlijk alweer een beetje vergeten.
@ Jetje.. Leuk dat J.esper het naar zijn zin heeft gehad bij Circus Renz.
Nou gisteren echt een verschrikkelijke dag gehad op het werk. Ging echt niet goed. Mijn buik deed erg zeer. Dus had aangegeven dat ik graag op een plek wilde staan waar je kunt zitten indien nodig. Maar dat ging want er moest daar perse iemand anders staan. Heb toen gezegd prima, maar als het niet gaat dan wil ik daar graag naar toe. Het was enorm druk en het laatste uur voor sluitingstijd kom ik uiteindelijk alleen te staan achter de kassa. De rij bleef maar groeien en heb toen om hulp gevraagd. Er kwam niemand en toen heb ik de moed opgegeven. Heb geroepen dat er nu iemand moest komen en ben toen zelf weg gegaan. Ik had zoveel last van mijn buik en hormonen. Toen ff paar minuten time out genomen. Echt niet leuk. Ik wil alles wel doen, maar er zijn dagen dat het gewoon niet lekker gaat. Tot nu toe heeft iedereen daar rekening mee gehouden, maar gisteren niet. En wat ik het ergste vind, is dat diegene die de leiding had zelf een zoon heeft en dus weet hoe ellendig je je kunt voelen. Andere leidinggevende vragen telkens hoe het gaat en wat ik graag wil doen en dat had ik dan totaal niet verwacht.
Ow ja en had gisteren een beetje bloedverlies. Dus was erg onzeker. Gelukkig is het nu opgehouden. Maandag moet ik toch naar de vk. Kan ik het gelijk aankaarten.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic
» Winter 2013 / 2014 moeders