Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+31
Pussycat
Jelin
LDJ
Roos
Dikkie Dik
Amber-
Coco
Lejow
Highway
Happydobby
Paper Crown
Mama Titty
Eva1985
Travelgurly
Mysterious
Ella
Bimbam
Bruintje Beer
Juutjepetuutje
Weegschaal
Pinkel
Limburg85
NoName88
Muppetje
Elmo
bolus26
Snoes
Flip Fluitketel
Printje
Flower_L
kwak
35 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 34 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Jelin vr 7 sep 2012 - 22:21

@ Snoes.. Fijn dat alles goed is met de baby. Balen dat je geen borstvoeding mag geven. Ik hoop dat jr het een plaatsje kan geven.

@ Pinkel.. Fijn dat je de baby gevoeld hebt.

Hier gisteren een slechte dag gehad op het werk. Erg veel pijn aan mijn buik en heup gehad. Gelukkig wel rustig aan kunnen doen op het werk. Nu lijkt het wel beter te gaan.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  bolus26 vr 7 sep 2012 - 22:58

@ snoes wat balen meid! echt heel jammer voor je omdat je het zo graag wilde. Kan me voorstellen dat je even moet omschakelen.

@ jelin fijn dat het na wat mindere dagen weer de goede kant lijkt op te gaan.

hier niet zo n beste start, zere rug en benen en net mn vader weer gemaild dus ff potje gebruld. heb aangegeven dat ik echt eerst wil weten wat hij van me wil voor ik met hem in gesprek ga en mijn redenen daarvoor. ben benieuwd..

nu zo lekker douchen en naar mn mama´s verjaardag dus dat nare gevoel is dan wel weer een eind over denk ik.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Travelgurly za 8 sep 2012 - 1:48

Oh balen dat je geen brostvoeding mag geven. Je zal inderdaad even moet omschakelen. lastig als je zo graag dat wilde. Probeer de andere pluspunten ervan te zien....en focus je daar op.

@Pinkel: super dat je je baby gevoeld heb. Ik zit afentoe echt acher mijn buro te glimlachen als de kleine druk is en ik het voel. i love it!

@Ella : zo 10uur geslapen! Dat heeft je goed gedaan hahaha. Lukt mij totaal niet, snacht 2-3 keer uit bed om te plassen.

@bolus; ooohjee balen dat met je vader. zeker omdat je toch emotioneel van wordt. probeer er snel duidelijkheid in te krijgen. Is het beste voor jou en je kindje. Veel plezier bij je moeder!

Misschien een leuke aanrader: boxkledenenzo (via facebook like ) Ik heb een ledikantlaken laten maken met de stof die ik mooi en leuk vond. En vind het ook niet uur bij haar. (ledikantlaken 14,95 / wieglaken 11,95)
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  bolus26 za 8 sep 2012 - 1:56

leuke link travelgurly! ik wil alles zelf gaan maken maar mocht ik t niet afkrijgn kan ik altijd nog wat bestellen daar!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Travelgurly za 8 sep 2012 - 2:14

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 34 2012-09-06083954</A>En deze heb ik gemaakt voor aan de luiertas.

@ bolus: ja leuk als je heet zelf kan maken juist! zo crea ben ik niet....althans ik kan niet naaien.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Bericht  Parel za 8 sep 2012 - 3:23

[quote="Travelgurly"]winter 2012/2013 mama's! - Pagina 34 2012-09-06083954En deze heb ik gemaakt voor aan de luiertas.

@ bolus: ja leuk als je heet zelf kan maken juist! zo crea ben ik niet....althans ik kan niet naaien.[/quote]

Laughing flauw, ikweethet!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Travelgurly za 8 sep 2012 - 6:03

[quote="Parel"]
Travelgurly schreef:winter 2012/2013 mama's! - Pagina 34 2012-09-06083954</A>En deze heb ik gemaakt voor aan de luiertas.

@ bolus: ja leuk als je heet zelf kan maken juist! zo crea ben ik niet....althans ik kan niet naaien.[/quote]

Laughing flauw, ikweethet!

hahahaha i know. ik was het aan het type en dacht hmmm kan ik dat nog anders neerzetten. Laughing
ik dacht dat begrijoen jullie wel....aangezien ik al zwanger ben geworden. oo de natuurlijke manier hahaha.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 7:09

Hi meiden,

Ik heb wel bijgelezen, maar even geen energie om te reageren. Ik ben zo moe de laatste dagen. Heb bijna nergens energie voor en heb zo'n kort lontje. Ik erger me kapot aan mezelf, laat staan hoe dat voor manlief is...

Vanavond is hij een avondje stappen dus ik denk dat ik zo maar lekker mijn bedje in ga...

Snoes: ben erg blij dat je echo goed was!! Wel heel balen dat bv je afgeraden wordt...

Gast
Gast

Bericht  Ella zo 9 sep 2012 - 21:43

Snoes: Fijn dat de echo goed was. Ik heb je topic gezien. Ik kan me je gevoel echt voorstellen. Ik hoop dat je het wat los kan laten.

Bolus: he vervelend zeg die situatie met je vader. Heb je voor jezelf al duidelijk wat je wil/verwacht?

Travelgurly: Leuk zeg

Parel: leuke profielfoto zeg!

Jetje: he wat vervelend dat je je zo voelde. Gaat het nu weer beter?

Hier heeft mijn buik een groeispurt gemaakt zeg. Ook qua gewicht Embarassed maar ja hoort erbij he. kamertje is het weekend behangen dus dat is ook weer klaar.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Roos ma 10 sep 2012 - 7:03

Ik kom me eventjes melden... Sorry dat ik zo weinig reageer, maar hou alles wel bij hoor!!
Moet zeggen dat ik de afgelopen weken zoveel zwaarder vind als de eerste 15/16. Ben zoooo moe, komt waarschijnlijk door de lage bloeddruk en omdat ik ook gewoon slecht slaap. Daarnaast ben ik bang dat ik bekkenklachten heb. Even een rondje dorp en meteen last van onderrug en stuitje. Ook op het werk met zitten. Iemand nog een goede tip?
We zijn bezig met het nieuwe kamertje van l.ucas. Van de week behang gevonden, vrijdag komt mijn vader behangen en dan zaterdag de Ikea leeg kopen hahaha.
Ow en hebben jullie dat ook, dat je jezelf even niet meer herkent. Die hormonen nemen af en toe een flinke loop met me. Bah, en dan ook die stomme kilo's nog Cry
Maar voor de rest gaan het gelukkig goed Very Happy Ben zo nieuwsgierig naar het geslacht, nog een paar weekjes geduld.

@bolus, wat een vervelende situatie met je vader.

@TG, leuke link!

@ella, ik ben wel nieuwsgierig naar jullie kamer. Krijgen we een foto te zien?

Hoe is het met de rest?

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  bolus26 ma 10 sep 2012 - 9:14

@roos zou een verwijzung naar bekkentherapeut vragen. Die oefeningen helpen mij de dag wel door en t wat stabiel te houden.

@all had een.leuk weekend vanaf zaterdag en voel me nu weer stukken beter gelukkig!
Leuk dat iedrreen met de kamertjes bezig is!wij zijn nu ook een heel eind!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 18:10

Ella: ben je (voor je gevoel) veel aangekomen nu dan? Ben ook wel benieuwd naar je kamertje!

Roos: jij ook al zo moe. En wat vervelend van je bekken.

Ik voel me gelukkig wel weer iets beter, heb weer wat meer energie. Gisteren de kubusjes geschilderd die ik op het kamertje wil hangen. Vanavond nog een keer en daarna het stof erachter vastmaken.

Vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor controle. Ben benieuwd...

Gast
Gast

Bericht  bolus26 ma 10 sep 2012 - 18:56

Succes straks jetje!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Travelgurly ma 10 sep 2012 - 21:38

suc6 Jetje in het ziekenhuis!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Bericht  Ella ma 10 sep 2012 - 23:56

Roos: He wat vervelend dat je je zo voelt. Als je denkt dat je bekkenklachten hebt zou ik naar een fysio gaan. En proberen zo min mogelijk trap te lopen. Dat helpt bij mij enorm. Qua hormomen heb ik niet zo veel last, ben alleen een zeef en dat herken ik echt niet van mezelf. Ik zal tzt een foto plaatsten van het kamertje.

Jetje: heb me gewogen en qua gewicht valt het uiteindelijk nog wel mee. Ben nu totaal vlgs mij 3.5 kilo aangekomen. Maar voel me gewoon ineens zo zwaar en dik. Succes vanmiddag!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 11 sep 2012 - 1:00

Goedemiddag dames,

@ Jetje.. Succes in het ziekenhuis vanmiddag..

@ Roos.. Balen dat je zoveel last hebt van je bekken. Ik zou ook om verwijzing vragen van een fysio.

Volgens mij hangt het echt in de lucht het moe zijn. Hier ook erg moe. Hier is eindelijk na 2 maanden onze tuinmuur herstelt. Deze was doorgescheurd omdat er een auto tegen aan was gereden. Niet echt ideaal.

Ga zo op zoek naar de jongens- en meisjesnaam. Hopelijk vind ik hem snel. Al zou de meisjesnaam wel wat moeilijker zijn.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 5:41

Ella: op zich is 3,5 kilo heel netjes! Maar ik snap je gevoel wel hoor.

Jelin: en nog leuke namen gevonden?

Weer helemaal goedgekeurd. Goed gesprek gehad met deze gynaecoloog. Het lucht wel op dat ik mijn 'angsten' kwijt kan. Ze kunnen er niks aan doen, maar ze leggen het allemaal wel heel rustig en duidelijk uit en dat scheelt al een hoop!!

Ennnnnnn vandaag over 7 weken heb ik gewoon al verlof winter 2012/2013 mama's! - Pagina 34 281626781

Gast
Gast

Bericht  Dikkie Dik di 11 sep 2012 - 5:56

Oooo ik reageer echt te weinig hier. Heb gewoon echt geen tijd of eigenlijk geen puf meer daarvoor na een lange dag werken. Het valt toch wel een beetje tegen, fulltime voor de klas staan en zwanger zijn.

Ik zag wel echt een ontzettend leuke sleutelhanger voorbij komen.

@travelgurly Leuk joh! Ik heb ze zelf ook een keer gemaakt maar dan voor mijn vrijgezellenfeestje. Nou ben echt niet creabea maar die sleutelhanger was goed te doen.

@Bolus lastige situatie met je pa. Ik zou je geen echt advies kunnen geven. Doe waar je je goed bij voelt. Dat is denk ik het belangrijkste, jij en baby.

Hier gaat alles goed hoor. Afgelopen donderdag voor het eerst het hartje gehoord, zo mooi net een treintje. Het kindje lag dicht tegen mijn slagader aan omdat dat blijkbaar een vertrouwd geluid is, wel grappig om zo je eigen hartslag er doorheen te horen.

Begin eindelijk een buikje te krijgen, maar ben dan ook nog maar 1 kilo aangekomen. Was niets te weinig volgens de VK, ze vond het alleen maar beter dan hoeft het er ook niet af na de zwangerschap, mijn bloeddruk was ook weer netjes.

3 oktober 20 weken echo. Vind het zo spannend, is toch wel een belangrijke echo. Ik hoop ook dat ze dan het geslacht kunnen zien, want dat willen we wel erg graag weten. Heb zelf geen voorgevoel. Mijn man wil dat het een jongen is Wink en mijn ouders denken ook dat het een jongen is (mijn vader vanwege de krachtige hartslag, mijn moeder omdat ik geen pukkels heb..wat een logica) hopelijk weten we het 3 oktober.

Ik denk trouwens ook dat ik de baby af en toe voel. Lief gevoel...kleine plopjes, of gekriebel. Het hoefde nog niet van de VK meestal rond de 24 weken en met 28 weken moet je het kindje elke dag voelen. Alles wat je daarvoor voelt is mooi meegenomen.

Ik lees echt trouw mee meiden, maar ik ben soms echt te moe om te reageren...
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Ella di 11 sep 2012 - 6:18

Dikkie dik: bijzonder he het hartje horen. Als ik het bij de controle hoor wordt ik er nog steeds een beetje emo van. Vind het zooo bijzonder.
Bolus: nog namen gevonden?
Jetje: fijn dat het goed was. En dat je je angsten heb kunnen bespreken. Lekker dat je over 7 weken al verlof hebt
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 11 sep 2012 - 6:35

Travelgurly, ik probeer nu inderdaad maar de positieve kanten van flesvoeding te bekijken (en de nadelen van borstvoeding die ik niet heb). Ik hoop dat de over een paar jaar er weer wat meer bekend is over mijn ziekte en mijn medicatie, zodat ik hopelijk bij een tweede wel borstvoeding mag geven.

Ella, ben je zoveel aangekomen? Of vind je het zelf gewoon teveel? Ik heb me vanmorgen nog gewogen, ben nu in totaal 3,5 kg aangekomen. Oh, ik lees het al, maar 3,5 kg is nog steeds erg netjes hoor!

Roos, hebben jullie een voorgevoel wat het wordt? Ik heb overigens ook best veel last van mijn rug. Ik heb als tip gekregen om niet met mijn benen over elkaar te gaan zitten en mijn rug altijd ondersteuning te geven (dus tegen de rugleuning te zitten). Ik merk dat ik dat uit mezelf dus niet doe, en dat ik nog veel te vaak met mijn benen over elkaar ga zitten. Maar als ik er echt de hele dag op let, gaat het wel iets beter.

Bolus, heb je nog wat gehoord van je vader?

Jelin, succes met namen vinden! Hebben jij en je man wel dezelfde smaak qua namen?

Jetje, fijn dat je weer helemaal goedgekeurd bent! Very Happy Leuk zeg, dan stoppen wij ongeveer tegelijkertijd met werken. Ik werk 31 oktober mijn laatste dag, heb dan 4 weken vakantie en dan gaat mijn verlof in.

Dikkie Dik, inderdaad zeg, wat een logica. Een jongetje omdat je geen pukkels hebt Laughing 24 weken is wel héél laat om je baby te gaan voelen hoor. Ik hoor meestal zeggen dat je het vanaf 24 weken dagelijks moet voelen.

All, ik heb vrijdag trouwens ook nog een doorverwijzing gekregen voor de kinesist ivm mijn rugklachten. Ga er deze week maar eens voor bellen. Ik zit nu ziek thuis, en dan merk ik toch wel dat de rugpijn er echt komt door het werken. Nu ik de hele dag thuisben, heb ik bijna geen last van mijn rug. Al ben ik toch liever niet ziek haha smile.

Mijn vriend is nu alvast de verwarming e.d. op de babykamer aan het schilderen. Zaterdag gaan mijn vriend en mijn schoonmoeder het kamertje behangen en dan kunnen we eindelijk de meubeltjes in elkaar zetten. Gisteren is ook de kinderwagen geleverd, dus beetje bij beetje komt alles hier ook in orde.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  bolus26 di 11 sep 2012 - 7:21

Ella schreef:
Dikkie dik: bijzonder he het hartje horen. Als ik het bij de controle hoor wordt ik er nog steeds een beetje emo van. Vind het zooo bijzonder.
Bolus: nog namen gevonden?
Jetje: fijn dat het goed was. En dat je je angsten heb kunnen bespreken. Lekker dat je over 7 weken al verlof hebt

@ ella dat was Jelin, ik heb wel al 3 namen die ik leuk vind en mijn man ook (wonder boven wonder) maar we zijn er nog niet uit welke de leukste is!Ik krijg ook steeds vochtige ogen bij t horen van t hartjewinter 2012/2013 mama's! - Pagina 34 561177

@ snoes goed van je dat je het positief probeert te bekijken! flesvoeding heeft ook heel veel voordelen! wel balen van ej rug trouwens.

@ dikkiedik ,knap hoor dat je fulltime voor de klas staat,was ook mijn streven maar ik ben geminderd ivm fysiek mankementen,Ik had me ook nooit gerealiseerd dat t fysiek best inspannend werk is.

heb van mn pa een mail teruggehad maar het blijft een beetje lastig,hij legt de ´schuld´erg buiten zichzelf en vooral bij mn moeder en mn man,wat niet reeel is. Wel was hij erg begripvol en geschrokken over t feit dat ik er de afgelopen jaren zo n last van heb gehad,had tie zich niet gerealiseerd. Ik voel me wel sterk en kan het goed aan allemaal. Wel ben ik soms verdrietig maar daar is de situatie ook naar.(vind ik) Ik kan het gelukkig goed loslaten en laat zn mail nu weer even bezinken voor ik reageer. Ik vind het echt heel lief dat jullie er steeds naar vragen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Ella di 11 sep 2012 - 8:03

Snoes: 3.5 kilo is nog steeds netjes ik weet het. Maar ben gewoon bang dat ik ineens uitschiet. Het hoort erbij aankomen maar heb er wel een beetje moeite mee merk ik. Ik heb nog nooit gehoord van een kinesist. Is dat ook een soort therapeut? Leuk zeg bijna de meubeltjes in elkaar gaan zetten! Ik kijk er ook naar uit.

Bolus: sorry je hebt gelijk haal even de namen door elkaar:oops: Hebben jullie allebei wel een naam die op beide van jullie lijstje staan of dat niet? Hier zijn we ook nog druk bezig met een jongsnaam, die blijft lastig. Lastig zeg de situatie met je vader. Sterkte met een keus maken.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 di 11 sep 2012 - 8:54

We vinden er 3 allebei leuk dus dat scheelt!pfff maar lastig is t wel he!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 11 sep 2012 - 9:36

Bolus: Vind je het niet vervelend dat je vader de schuld naast zich neerlegt, maar het wel allemaal op je moeder en je man probeert te steken? Vooral dat laatste zou ik echt niet kunnen waarderen denk ik, maar anderzijds kan ik me wel voorstellen dat je zoiets hebt van: Het is wel mijn vader. Lastig hoor!

Ella: Een kinesist is denk ik hetzelfde als een fysiotherapeut bij jullie.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  bolus26 di 11 sep 2012 - 9:44

Ja heel vervelend!maar dit is al meerdere jaren zo dus het verbaasd me niet meer.het sterkt me juist in het gevoel dat ik de afgelopen jaren" goed" gehandeld heb. Ik ga hem hem sowieso op aanspreken maar dat doe ik niet voor t eerst Wink ik vind t wel jammer aangezien het hier steeds op stuk loopt maar dst is dan maar zo, hier ga ik hem nooit gelijk in geven,gewoon omdat het niet zo is!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: