Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+31
Pussycat
Jelin
LDJ
Roos
Dikkie Dik
Amber-
Coco
Lejow
Highway
Happydobby
Paper Crown
Mama Titty
Eva1985
Travelgurly
Mysterious
Ella
Bimbam
Bruintje Beer
Juutjepetuutje
Weegschaal
Pinkel
Limburg85
NoName88
Muppetje
Elmo
bolus26
Snoes
Flip Fluitketel
Printje
Flower_L
kwak
35 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 12 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak za 28 jul 2012 - 6:51

lekker geshopt Jetje? Heb je iets voor de baby gekocht?

mama Titty, leuk zeg een jochie! en nu los in het blauw?

vakantie mensen: waarom dicht bij huis op vakantie? "ksnap dat het is vanwege de kosten maar Groningen is toch net zo duur?

mijn buik is vandaag mooi rustig, komt waarschijnlijk door dat ik vandaag een verpleegroute had ipv een verzorgingsroute. Ik ga maandag direct mijn werk bellen dat ik geen verzorgingsroutes meer wil, dat trek ik dus blijkbaar al niet meer. "kwerk in de thuiszorg dus geen collega's die je evt snel kunnen helpen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Flower_L za 28 jul 2012 - 6:57

@ Ouderschapsverlof...ok, iets duidelijker! Ik denk dat ik het gewoon aan ga vragen, voor mezelf na zwangerschapsverlof nog een paar weekjes wellicht. Wil tijdens verlof sowieso solliciteren, dus wie weet is het ook niet meer nodig. Voor L. gebruik ik nu 4u per week zw.verlof.

@ Limburg: las in ander topic dat je familie niet/nauwelijks reageert op jullie echo? wat naar zeg...kan me goed voorstellen dat je er flink van baalt.

@ FF: wat groeit je buik al mooi zeg!

@ Jetje: fijn geshopt dus! Heb gister ook nog een jas gekocht voor L. bij Tuente, maat 104/110....hoop dat ie m volgend jaar past. Vind zo lastig, maar vond m zo leuk en kon m voor die prijs ook niet laten hangen. Heb overigens ook het eerste pakje gekocht, rood / wit dus dat is mooi neutraal lijkt me zo.

@ Mama Titty: leuk een jongen! Nu staat het 2jongens - 1 meisje in dit topic toch (zover we mogen weten natuurlijk van iedereen winter 2012/2013 mama's! - Pagina 12 561177)

@ Kwak: fijn dat je nu iig weet dat je buik rustiger is wanneer je in verpleging moet. Hopelijk kunnen ze je dan ook snel van de verzorging afhalen, is voor hun eigen bestwil toch?

zo, heb heerlijk genoten van mn broodje hamburger winter 2012/2013 mama's! - Pagina 12 561177 vriend is vanvond/vanacht weg dus heerlijk avondje alleen. ook weleens fijn. Morgenochtend haal ik hem op (bij schoonouders) en gaan we richting Callantsoog, nachtje hotel geboekt.

hebben vanochtend laminaat uitgezocht, en een kast voor op de kamer van L. Hebben besloten om de kamer van L. blauw te verven (althans, de twee muren die nu groen zijn) en dan grijs en wit verder...beetje stoere jongenskamer van maken dus.

Voor de babykamer had ik bij de Leenbakker een hartvormige letterbak gekocht, en wilde daar met behang leuk iets van maken...maar de bak is beschadigd helaas...dus die gaat vd week terug.

Fijne avond, ben kapot...buik is heel trekkerig, eigenlijk voor het eerst. Dus duik zo maar lekker de bank op.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Limburg85 za 28 jul 2012 - 7:30

Jetje dat is balen! Hadden jullie dichtbij geshopt?

Kwak wij hoeven geen standplaats geld/huur te betalen, geen tickets te kopen om het park op te mogen, deze hebben we namelijk al (waarvan 1 aan het begin van het seizoen gekocht (2 zitten bij mijn ouders in het pakket en 1 moeten we zelf kopen). Het scheelt ons dus heel veel geld, we zijn alleen geld kwijt aan boodschappen en leuke dingen.

Verstandig om maandag gelijk te bellen, zeker omdat je al zo snel verschil merkt.

Flower aanvragen + eventueel een simulatie kan je altijd aanvragen, je hoef het uiteindelijk niet te doen natuurlijk.
Klopt, mijn 2 broers en schoonzus hebben helemaal niet gereageerd. Terwijl bij mijn man iedereen incl. stiefbroers en zussen, ik snap het echt niet want hoeveel moeite is het?

Klinkt als een leuke kamer, R. heeft nu grijze muur met blauwe accessoires en op de nieuwe kamer heeft hij een blauwe muur met grijze accessoires en S. krijgt een kobalt blauwe muur met wit/grijs bed en wit/grijze kast.

Veel plezier morgen en rustig aan!

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pinkel za 28 jul 2012 - 7:44

Hallo meiden,

Hier weer eens een teken van mij!! Leuk hoor de meiden die een jongetje verwachten. Ik heb nog steeds het idee/gevoel dat wij een meisje krijgen! Sinds donderdag voel ik de kleine uk steeds regelmatiger, echt zo leuk om te voelen!! I love you I love you

En gelukkig is het weer inmiddels ook weer een beetje afgekoeld zeg, pff kan dat sinds in zwanger ben niet meer zo goed hebben. Afgelopen donderdag hebben we de babykamer en de box opgehaald, en ik ben er helemaal verliefd op, zo mooi is die! Nu nog een behangetje uitzoeken voor de babykamer, en dan verven en behangen, en dan kunnen de meubels op zijn plek gezet worden. We zijn dus lekker druk bezig hier.

Liefs, Pinkel
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Flower_L za 28 jul 2012 - 7:49

leuk pinkel! ben wel benieuwd naar alle babykamers tzt. hier in topic

heb vanmiddag dit behang gevonden, maar vriend is het er nog niet mee eens...

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 12 0_0

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Printje za 28 jul 2012 - 8:08

Ik kan het niet zo goed zien Flower, het lijken wel boomstammen ofzo?

Wij gaan alleen opnieuw behangen, afhankelijk van het geslacht welke kleur maar voor de rest verander ik niet zoveel, kleine dingetjes misschien maar verder niets.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Flower_L za 28 jul 2012 - 8:10

Yup, al denk ik dat het uiteindelijk toch gewoon houtbehang gaat worden. Iets rustiger en neutraler. Stel het is een meisje, dan kan ik die boomstammen over twee jaar weer van de muur trekken Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Printje za 28 jul 2012 - 8:15

hahaha ik vind het persoonlijk ook niet zo leuk voor een babykamer.

Bij een meisje wil ik dit:
winter 2012/2013 mama's! - Pagina 12 Cssd-56605190-mi

Bij een jongen:
winter 2012/2013 mama's! - Pagina 12 Ddggl-157324-mi

of

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 12 Cssd-56601112-mi
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Flower_L za 28 jul 2012 - 8:19

1 &3 vind ik t leukst!

Vriend wil ook echt babybehang, maar ik ben niet van de plaatjes etc.
niet op kleding, niet op de muur, niet op de gordijnen ... en ook niet op de huid overigens Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Mama Titty za 28 jul 2012 - 19:05

Print leuk behang! Mijn man houd niet van behang dus dat is balen.

Jetje o bizar dat maat zo kan verschillen. L. Heeft nog steeds 92 en soms 98.

Limburg de intentie is nog wel naar dat parOk te gaan, maar afhankelijk of werk dit goedkeurt.

Diegene die vroeg waarom vakantie zo dichtbij: we hadden eerst spanje en frankrijk geboekt en dat durfden we niet aan met mijn zwangerschap. Bij reisbureau konden we maar uit beperkt aanbod kiezen en dat zwembad zag er het leukste uit voor de kinderen.

Gisteren na 1,5 uur met helse pijn werken dat ik wazig zag van de pijn en bijna huilend achter de kassa zat heb ik handdoek in de ring gegooid. Heb heel dr pauze gehuild van de pijn. Toen heeft collega leidinggevende gehaald. Kreeg ze wel nog het 'lef' te vragen of ik maandag weer kwam proberen. Heb gezegt dat ik nog met verzuimreductie zou bellen maar kans groot is dat ik niet meer kan en mag werken.
Zal wel Bij werkbesprekingen aanwezig zijn maar niet zoals collega,

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Mama Titty za 28 jul 2012 - 19:07

Kraamhulp was die dag weggegaan en moest ze maar naar werkoverleg komen, ze lag er toch al tijd uit en kon ze cadeautje krijgen. Niemand van leiding is op kraamvisite geweest terwijl zij 3e leidinggevende is. Vond dat schandalig!

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 19:27

Kwak: wat fijn dat je nu een rustigere buik had!

Flower: leuk om zijn kamertje nu ook helemaal aan te pakken he. Balen dat die bak beschadigd is...

Limburg: bah wat naar dat ze niet echt reageren op de echo. Ik snap dat ook niet hoor.

Pinkel: leuk dat je je kleine al goed voelt bewegen.

Mama Titty: vervelend dat je zo'n pijn hebt zeg!

Pfff hier is de onzekerheid weer heerlijk toegeslagen. Ik voel heel af en toe de baby (denk ik), maar nog niet heel duidelijk. Meteen natuurlijk weer de angsten. J. voelde ik met 18 weken al een beetje en een tweede zou je toch eerder moeten voelen. Natuurlijk heb ik ook een nuchter stemmetje dat zegt dat ik me niet druk moet maken, genoeg redenen (grote buik, veel ruimte, placenta kan voor liggen), maar ik heb echt een hekel aan die onzekerheden...

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 za 28 jul 2012 - 19:32

Pinkel willen jullie weten wat het gaat worden? Leuk dat je de uk al voelt!

Flower ik zou voor het andere behang gaan, dat kan ook zowel goed bij een jongen als een meisje, persoonlijk zou ik dat andere makkelijker te combineren vinden. Ik wil ook nergens motiefjes op.

Printje het 1e behang is leuk! De 2e en 3e voor een jongen vind ik te zoetsappig.

Mama Titty wat erg dat het zo slecht gaat met je bekken :-(, heel verstandig dat je stop (ook al heb je geen andere keus). Is verzuimreductie soort arbodienst? Die zullen echt wel achter je staan en ziek = ziek.
Jetje vervelend die onzekerheid! Gelukkig heb je over 2 weken de 20 weken .

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Muppetje za 28 jul 2012 - 19:36

Jetje, NIET doen meis, je bent harstikke zwanger en het gaat helemaal goed met Huig zn vriendje/vriendinnetje. Is helemaal niet gek om t nu nog niet zo vaak te voelen. En anders voor de geruststelling n pretecho plannen, kan je meteen vragen wat t wordt Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  bolus26 za 28 jul 2012 - 19:38

ga vervelend dat het niet meer gaat, maar goed dat je stopt dan! je zal inderdaad wel moeten!

flower leuk hout behang!

jetje; ik heb er ook last van hoor ben bijna 20 weken voel de baby niet en heb best een beetje last van mn buik soms en natuurlijk mn banden.Maar goed het hoeft ook nig niet en heb een voorloggende placenta dus zo stel ik mezelf maar gerust.

@ all ik ben stiekem ook wel blij dat het wat minder warm is,ik was er donderdag gewoon ziek van want ik kan bijna niet meer zweten dus werd er echt koortsig van en spugen etc. Nu weer kiplekker! ook wij gaan komende week nog een paar dagen kamperen dus zal ff niet meer posten!

xx
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Mama Titty za 28 jul 2012 - 20:41

Bolus fijne vakantie!

Jetje herkenbaar die onzekerheid. Ik voel kleine ook nog niet. En misschien idd pret echo doen. Ben daardoor minder onzeker. Ze lieten Bij mij zelfs bloed doorstroom naar organen en navelstreng zien.

Limburg ja is soort arbo arts, wat ik begrepen had van collega zijn die van : proberen, proberen, proberen.
Maar de huisarts en bekken therapeut hebben zoiets van stoppen en verloskundige vond de manier waarop niet verstandig. Dus ja die kunnen ze bellen. Is niet dat ik met plezier nu vrij ben en constant stad in zou gaan.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  bolus26 za 28 jul 2012 - 20:46

ik heb wel een andere ervaring hoor met een arbo arts, toen ik overspannen was, die remde me jusit een beetje af.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pinkel za 28 jul 2012 - 22:59

@ Limburg:

Wij willen het geslacht van de baby niet weten. Vinden de verrassing bij de bevalling het leukste. En bovendien zou ik mijn mond toch niet kunnen houden als ik het wel zou weten, en dat vind ik dan ook weer jammer.

Tuurlijk plaats ik een foto als de babykamer helemaal af is, ben er veel te trots op!! Hahaha.

Vervelend Mama Titty dat werken niet meer gaat! Maar vooral aan jezelf en de kleine uk in je buik denken hoor!

Ik heb gister een Baby-bel gekocht en een knuffeltje met een geluidje erin *dat heet idd anders, maar kan er echt niet opkomen Embarassed * Was wel erg grappig gisteravond, wij hebben namelijk ook 2 kaketoes, en toen ik dat deuntje liet horen werden ze er helemaal rustig van! lol!

Zo en nu gaan we weer verder in de babykamer, anders blijf ik de hele middag hangen, en dat schiet niet op natuurlijk.

Fijne zondag dames!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  NoName88 zo 29 jul 2012 - 1:21

Zo, jullie hebben weer goed jullie best gedaan met schrijven! Eens kijken of ik nog op iedereen kan reageren... Zit met dit weer toch wel wat meer achter de pc dan als het zo warm is... En ik ben een nachtje weggeweest.

Spannend, kwak een nieuwe gastouder! Wel ideaal zo lekker dichtbij!

Ik heb ook soms bloedend tandvlees, maar volgens mij niet vaker dan voor mijn zwangerschap.

Ik heb gelukkig niet echt last gehad van de warmte, ging thuis in de tuin wel in de schadus zitten omdat ik het te heet vond. Ben donderdag en vrijdag naar Maastricht geweest met m'n zusje. In het hotel had ik wel een vreselijk rot-bed en daar was het wel heel warm.. Toen had ik er dus wel last van. Slecht geslapen helaas! Hoop toch echt dat we straks op Kos een beter bed hebben, anders weet niet hoe m'n rug (en de rest van m'n lichaam) aanvoelt na 2 weken Sad

He Mama Titty, wat frustrerend dat je toch aan die opleiding moet beginnen! Heeft toch ook weinig zin die 2 x zou ik zeggen?

Ella, leuk dat jullie samen de cursus doen! Dat heeft mijn man al duidelijk gezegd dat hij dat niet wil!

Limburg, echt een lijstje hebben we nog niet. Af en toe zit ik wel op internet te zoeken en dan roep ik het een en ander door het huis heen, maar heel serieus zijn we er nog niet mee bezig eerlijk gezegd Embarassed

Hmmm, irritant Jetje, geen reacties! Maar dat was inderdaad ook wat de vk zei, het is leuk om ook 'lotgenoten' te spreken. Maar ach, ik heb jullie toch :P

Zo, mooie buik al FF! En inderdaad Mama Titty, denk om jezelf!

Lastig Kwak, dat het werken niet meer wil! Maar ja, het is en blijft jouw lichaam en kind!

Nou, nou Mama Titty, het zit er al vroeg in bij die kerels smile

Bolus, fijne vakantie!

Ik weet inmiddels ook bijna zeker dat ik de kleine een aantal keren heb gevoeld! Vind het maar een raar gevoel...

Verder ben ik dus weg geweest met m'n zusje, de hele dat in die hitte door de stad slenteren was wel vermoeiend maar erg leuk!
Wij gaan denk ik van de week weer verder met de babykamer, moet eerst een beetje afkoelen, en vorige week was m'n man behoorlijk druk.
Ik zal zo eens even een buikfoto plaatsen in het andere topic.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 6:15

Bedankt voor jullie reacties meiden. Doet me wel weer goed. Het komt vast vanzelf en er komt ook vast een dag dat ik hoop even geen getrap in mijn buik te voelen van de pijn haha.

Vanmorgen hebben we de babykamer een beetje opgeruimd en heb ik de kinderwagen helemaal schoongemaakt. Ik wil ook het matrasje nog even schoonmaken, maar dat doe ik als ik zeker weet dat het de hele dag warm en zonnig is zodat hij goed kan drogen.

Haha Muppetje: waarschijnlijk krijg ik toch (deels) mijn zin en gaan we het wel weten voor onszelf. Toen ik zei dat we ook gordijnen en een lamp moesten uitzoeken zei hij: oh ja dan is het misschien toch wel handig als we het weten... winter 2012/2013 mama's! - Pagina 12 281626781

Veel plezier Bolus.

Pinkel: lekker opgeschoten in de babykamer?

NoName: leuk dat je de baby echt gevoeld hebt.

Gast
Gast

Bericht  Pinkel zo 29 jul 2012 - 6:24

Jetje schreef:Bedankt voor jullie reacties meiden. Doet me wel weer goed. Het komt vast vanzelf en er komt ook vast een dag dat ik hoop even geen getrap in mijn buik te voelen van de pijn haha.

Vanmorgen hebben we de babykamer een beetje opgeruimd en heb ik de kinderwagen helemaal schoongemaakt. Ik wil ook het matrasje nog even schoonmaken, maar dat doe ik als ik zeker weet dat het de hele dag warm en zonnig is zodat hij goed kan drogen.

Haha Muppetje: waarschijnlijk krijg ik toch (deels) mijn zin en gaan we het wel weten voor onszelf. Toen ik zei dat we ook gordijnen en een lamp moesten uitzoeken zei hij: oh ja dan is het misschien toch wel handig als we het weten... winter 2012/2013 mama's! - Pagina 12 281626781

Veel plezier Bolus.

Ja, de grove gaten en kieren zijn gedicht!!

Morgen gaat manlief de hele woonkamer schuren, zit nu van die grove stuczooi op, waar lekker veel stof enzo in blijft hangen. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 12 878948377 Dus vandaag gaat ook de hele woonkamer leeg. Inmiddels staan onze computers al op zolder, dus kan ik weer lekker internetten!! Morgenochtend moet ik eerst even op controle naar de internist en daarna meteen door naar mijn werk tot 14.00uur. Daarna rijd ik lekker naar een goede vriendin van mij waar ik ook blijf eten. Want het zal hier morgen 1 gigantische stofbende zijn!!

Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Muppetje zo 29 jul 2012 - 7:08

Jetje schreef:Bedankt voor jullie reacties meiden. Doet me wel weer goed. Het komt vast vanzelf en er komt ook vast een dag dat ik hoop even geen getrap in mijn buik te voelen van de pijn haha.

Veel plezier Bolus.

Maaaaar, dan moet je t toch maar vertellen, anders kunnen we nog niet winkelen... Ik zal niets verklappen Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Highway zo 29 jul 2012 - 11:25

Ik kom me hier ook voorzichtig eens melden! Ben inmiddels het tot12 weken topic ontgroeid en aangezien ik uitgerekend ben op 9 februari pas ik wel in dit topic geloof ik smile
Ik ben geen hele vaste schrijver maar vind het wel altijd leuk om iedereens updates te lezen en bij te blijven hoe het met iedereen gaat! Dus ik ga mijn best doen regelmatig mijn neus te laten zien!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Bimbam zo 29 jul 2012 - 18:34

Welkom Highway!

Hoe gaat het met je? Heb je veel last van kwaaltjes?
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Mama Titty zo 29 jul 2012 - 22:06

Highway Welkom!!! Heb je veel last van kwaaltjes of al kunnen genieten van de 12 weken grens?

O meiden ik ben zo ontzettend woest en verdrietig.
Om half 9 moest ik zo een ziek meldpunt bellen, lang leve grote bedrijven!
Werd ik teruggebeld omdat ik de juiste medewerker niet aan de lijn had.
Toen ik terug werd gebeld was het al gelijk zo van: wat zijn uw beperkingen? Ik alles omschrijven wat ook woensdag en zaterdag was gebeurd dat kassa werkzaamheden ondragelijk zijn, trolley werkzaamheden etc.
Was het zo van: u heeft nu last gehad bij 1,5 uur werken, als u nu 1 uur per dag gaat werken, zou dit wel werken?
Nou nee!!
Ik moest al van de therapeut geheel stoppen, ik heb op eigen initiatief gezegd ik wil met halve dagen proberen om te laten zien dat ik het toch wil, maar als ik maximaal 2 dagen per week 10 minuten per keer mag fietsen , ik bij alles wat ik doe door een hel ga van de pijn, dat ik nauwelijks meer mag trappen lopen, niks meer mag tillen, mijn eigen kinderen niet eens meer goed kan verzorgen dan durf ik het niet aan om dan voor 1 uur die hele martel gang te moeten doorlopen.
Dat snapte ze wel enigzins maar ze ging een verzoek afspraak indienen zodat ik door de bedrijfsarts gezien kan worden volgende week, moet vrijdag terug bellen of die toestemming er is gekomen en wanneer ik terecht kan.
Op dat moment belde me ook nog mijn filiaalmanager op de huistelefoon, omdat ik boven was, was ik te laat met opnemen.
Ik bel gelijk terug krijg ik me een tirade van hier tot tokio dat ik helemaal ontdaan was.
Ze had van mijn assistent filiaalmanager die zaterdag gewerkt had niet gehoord dat ik vandaag niet kwam en dat ik toch 50% ziek gemeld stond en dat ik gewoon moest komen.
Dus ik gezegd dat ik zaterdag na 1,5 uur huilend van de pijn heb moeten toegeven dat het gewoon echt niet meer gaat.
Zei zo: ik ben nu achter die zwangerschapsstoel aan het gaan en je kunt altijd aangepast werk doen al is het maar voor paar uur , anders ben je er toch wel heel lang uit.
Ik: weet niet of er verschil zit met die zwangerschapskruk of die wat bij de overige kassa's staat, maar na 1,5 uur ging ik door een hel van de pijn, ik mag nagenoeg niks meer in huis, mag maximaal maar 2x per week 10 minuten fietsen, dat ik het op deze manier niet vol ga houden en niet zie zitten om te kunnen komen en dat ik naar de bedrijfsarts moet.
Vond ze ook dat ik dit niet op een briefje had moeten schrijven voor haar maar persoonlijk had moeten langs komen of moeten bellen, had haar al ruim week niet gezien ivm verschillende roosters.
Ik ook zo dat het pas woensdag is ge escaleerd en dat ik vrijdags moest afwachten wat de therapeut zou zeggen, maar dat ik haar wel al op de hoogte wilde stellen dat het zo niet langer gaat. En dat donderdag paar van hoofdkantoor zouden komen, ik dus niet wist wanneer ik nou het beste kon bellen.
Toen ik vrijdag deed bellen was zij er blijkbaar niet en toen ik zaterdag ging proberen was ze ook vrij.
Dus nu afspraak gemaakt zaterdag te bellen wanneer ik bij de bedrijfsarts moet komen en dat ik toch maar paar uur zou moeten komen.
Ik zo: het is niet dat ik niet wil werken! Liefst had ik tot mijn 34e week doorgewerkt!!!! Maar op deze manier gaat het niet.
Ze wilde niet beweren dat ik niet wilde werken maar er is altijd wel aangepast werk te doen.

Heb maar gewoon afgesloten dat wat er ook bij bedrijfsarts besproken gaat worden ik al de intentie had om wekelijks even langs te komen om te kijken hoe het in het filiaal gaat en dat ik bij de werkbesprekingen gewoon aanwezig ben zodat ik wel mee blijf krijgen wat er in het filiaal gebeurt , maar dat ik wel even afhankelijk ben of mijn moeder me zou kunnen brengen naar de stad om even te praten en dat ik dan doe bellen voor een afspraak.
Dat vond ze een goed idee , maar ik voel me vooral in dit filiaal niet serieus genomen en maar zoiets van: je komt maar gewoon, ondanks je bekken klachten, zo erg zal het niet zijn!!

Het enige wat ik de afgelopen 20 minuten heb gedaan is gehuild en boos geweest en ik op dat moment ervan baal dat ik geen thuis mama ben of in mijn oude filiaal zou zitten dat er wel een beetje begrip zou zijn.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: