Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen band met kleinkinderen

+5
PapillonRose
Supertalentje
Filoria
Susan
studiebol
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Geen band met kleinkinderen

Bericht  studiebol wo 4 jul 2012 - 4:42

toch weg gehaald ivm privacy!

Bedankt voor alle antwoorden.


Laatst aangepast door studiebol op wo 4 jul 2012 - 17:53; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Susan wo 4 jul 2012 - 4:47

Ik zou eruit opmaken dat hij zelf geen behoefte heeft om een band op te bouwen. Heel pijnlijk en naar om te horen, maar goed, je weet nu wel dat je in dat opzicht niks hoeft te verwachten, en ook niet hoeft te investeren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 6:14

Eens met Susan. Heel erg jammer en pijnlijk, maar als hij écht geen band met jullie kinderen wil, dan kan je hem niet dwingen natuurlijk....ik kan me wel voorstellen dat je het erg kwetsend vindt hoor, maar ik zou er verder geen energie meer in proberen te steken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Filoria wo 4 jul 2012 - 6:44

Ik zou niet allerlei conclusies verbinden aan die ene opmerking. Je zegt toch zelf ook wel eens iets raars waar je later op terug moet komen? En wie weet ziet je schoonmoeder het wel anders.

Grootouders moeten vaak ook wennen. Mijn moeder zei na Tomas' geboorte dat ze geen 'oma' genoemd wil worden en dat ze nooooit achter de kinderwagen zou lopen. En wat deed ze een paar maanden later... Rolling Eyes

Maar ik snap ook wel weer dat als je al die incidenten bij elkaar optelt, dat je geen goed gevoel hebt bij de relatie die je schoonouders met jouw gezin willen opbouwen. Lastig hoor.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 6:50

Filoria schreef:Ik zou niet allerlei conclusies verbinden aan die ene opmerking. Je zegt toch zelf ook wel eens iets raars waar je later op terug moet komen? En wie weet ziet je schoonmoeder het wel anders.

Grootouders moeten vaak ook wennen. Mijn moeder zei na Tomas' geboorte dat ze geen 'oma' genoemd wil worden en dat ze nooooit achter de kinderwagen zou lopen. En wat deed ze een paar maanden later... Rolling Eyes

Maar ik snap ook wel weer dat als je al die incidenten bij elkaar optelt, dat je geen goed gevoel hebt bij de relatie die je schoonouders met jouw gezin willen opbouwen. Lastig hoor.

Ik vind 'eens iets raars zeggen' en deze opmerking van een opa nogal een verschil hoor.

Erg lastig studiebol. Hier een soortgelijke situatie. Wij hebben nu besloten dat er dan maar geen contact is. Het is een keuze van een volwassen man. Zij weten niet wat ze missen. We zullen altijd open staan om contact te herstellen als het wel in goede, normale omgangsvormen kan. Maar voor nu even niet. Is het dan nu aan jou om met de dames te leuren bij ze tot ze wél een band willen? Lijkt mij niet! Dus misschien gewoon even zo laten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Supertalentje wo 4 jul 2012 - 6:58

Ja, jeetje, wel een nare opmerking. Kun je erop terugkomen en vragen waarom hij denkt dat die band er nooit zal komen? Blijkbaar heeft hij wel de moeite genomen om anderhalf/twee uur te rijden en langs te komen (al waren jullie er niet). Misschien denkt hij dat het met de afstand te maken heeft, omdat de band met jullie niet goed is of omdat hij misschien van mening is dat jullie hem buiten sluiten? (door niet te laten oppassen bijv omdat hij jouw ouders trof?).

Maar misschien was het gewoon een constatering; de band is niet goed, jullie wonen ver weg en ik geloof nooit dat je 6 keer per week belt en vraagt of ze willen oppassen of dat zij je de oren van je kop zeuren om je meiden te zien.

Persoonlijk vind ik de band met opa's en oma's wel belangrijk, waarschijnlijk omdat ik die niet heb en de verhalen van mijn man "bij opa en oma" zo leuk vind.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Susan wo 4 jul 2012 - 7:01

Nicci schreef:

Ik vind 'eens iets raars zeggen' en deze opmerking van een opa nogal een verschil hoor.


Eens. Zo kun je alles wel wegrelativeren en afzwakken onder het mom van 'iedereen maakt wel eens een malle opmerking'. Ik zou zo'n opmerking dus wel heel serieus nemen en voor mij zou het mijn beeld van mijn - in dit geval - schoonvader én het contact ook echt wel beïnvloeden. Mocht hij er ooit op terugkomen, dan zien we wel weer verder, maar die bal ligt dan dus wel honderd procent bij hem.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 7:03

Susan schreef:
Nicci schreef:

Ik vind 'eens iets raars zeggen' en deze opmerking van een opa nogal een verschil hoor.


Eens. Zo kun je alles wel wegrelativeren en afzwakken onder het mom van 'iedereen maakt wel eens een malle opmerking'. Ik zou zo'n opmerking dus wel heel serieus nemen en voor mij zou het mijn beeld van mijn - in dit geval - schoonvader én het contact ook echt wel beïnvloeden. Mocht hij er ooit op terugkomen, dan zien we wel weer verder, maar die bal ligt dan dus wel honderd procent bij hem.
Ook eens. Ik zou zo'n opmerking ook ontzettend serieus nemen, het is niet niets wat hij zegt...het gaat wel om de kinderen, zijn kleinkinderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Filoria wo 4 jul 2012 - 7:08

Susan, het valt me echt op hoe vaak ik het wel met jou eens ben als jij iets zegt, maar dat je het bijna nooit eens bent met wat ik zeg Very Happy Zo typisch is dat!


Natuurlijk is die opmerking van opa niet 'zomaar iets raars', maar ik bedoel te zeggen dat mensen niet altijd 100% menen wat ze zeggen. Ik ben zelf ook iemand van het 'eerst doen, dan denken' en zeg wel eens dingen waarvan ik later denk: waar slóég dat op?!

Het valt me hier vaker op dat als forummers een anekdote over een kennis of familielid plaatsen, dat er dan reacties komen waarin allerlei conclusies worden getrokken uit die ene anekdote. Maar hoeveel weten we nou helemaal over de situatie, de geschiedenis, de andere kant van het verhaal etc? Meteen concluderen dat er maar geen energie meer moet worden gestopt in de relatie vind ik botter dan zeggen dat opa de opmerking misschien niet zo bedoelde.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Filoria wo 4 jul 2012 - 7:09

Mijn moeder heeft dus ook over mijn zoon gezegd dat hij haar nooit oma zou mogen noemen, dat ze niet wilde oppassen en dat ze de kinderwagen niet wilde duwen. Dat ging ook over haar kleinkind. Had ik meteen nooit meer bij haar langs moeten gaan met Tomas?

Ik ben blij dat ik het wel heb gedaan, want ze is helemaal bijgedraaid. En nu heeft ze een fijne band met Tomas smile
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Susan wo 4 jul 2012 - 7:11

Nou, het is natuurlijk niet het eerste wat ik lees over de schoonouders van studiebol, dus het is niet echt gebaseerd op een anekdote - dit vind ik overigens nogal een eufemisme, maar goed.

En nee, ik zou er dan inderdaad geen energie meer in steken als mijn schoonouders zoiets zouden zeggen. Als ze langs willen komen kunnen ze een afspraak maken, dan zorg ik voor koffie, thee en een gebakje, als ze ons uitnodigen dan gaan we langs, als ze een keer samen iets willen ondernemen dan is dat ook prima, maar verder dan dat zou het voor mij niet meer hoeven gaan en ik zou zelf ook niet veel initiatief meer nemen. Op die manier wordt er geen enkele deur dichtgegooid, als ze contact willen dan kan dat, maar het zou niet meer van mij uit gaan. Ik zie niet echt in wat daar zo bot aan is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Susan wo 4 jul 2012 - 7:12

Filoria schreef:Mijn moeder heeft dus ook over mijn zoon gezegd dat hij haar nooit oma zou mogen noemen, dat ze niet wilde oppassen en dat ze de kinderwagen niet wilde duwen. Dat ging ook over haar kleinkind. Had ik meteen nooit meer bij haar langs moeten gaan met Tomas?

Ik ben blij dat ik het wel heb gedaan, want ze is helemaal bijgedraaid. En nu heeft ze een fijne band met Tomas Geen band met kleinkinderen 561177

Dát zegt toch niemand? Jij drijft de dingen meteen weer zo op de spits.

Die opa heeft een bepaald beeld gecreëerd van zijn opa-rol, ik zou handelen naar dat beeld en de bal bij hem laten liggen, als hij dat beeld recht wil zetten en daarmee ook een andere manier van contact wil initiëren dan is dat aan hem.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  studiebol wo 4 jul 2012 - 7:13

weg.


Laatst aangepast door studiebol op wo 4 jul 2012 - 17:53; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  PapillonRose wo 4 jul 2012 - 7:16

Ik ben het ook helemaal eens met Susan. Wel kan het zijn dat ik deels door mijn eigen ervaringen geneigd ben het meteen zo op te vatten. Hier is er namelijk ook amper contact tussen A. en de vader van mijn ex. Omdat ik de kwaadste niet ben heb ik er alles aan gedaan voor haar om contact te onderhouden met haar opa, maar die man werkt niet mee.. Hij heeft haar een keer gezien toen ze 9 maanden was (en dat deed hij voor zijn zoon, niet omdat hij zo'n zin had zijn kleinkind te zien) en met haar verjaardag (ook alleen om z'n zoon te plezieren heeft hij gezegd). Na alle moeite die ik erin heb gestoken is het voor mij nu klaar, hij heeft alle gelegenheid gehad en laat het toch afweten. Hij heeft ook aangegeven niet op een band met haar te zitten wachten.

Ik zou die opmerking van jouw schoonvader hierdoor ook negatief opvatten. Ik zou zeggen, probeer voor je kinderen open te staan voor contact met ze, maar als ze het zelf laten afweten dan is het jammer voor hen. Ze weten niet wat ze missen!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Filoria wo 4 jul 2012 - 7:29

Oké ik ben natuurlijk een beetje advocaat van de duivel aan het spelen, terwijl ik de situatie niet goed ken. Had ik niet moeten doen.

Maar ik vind het wel jammer dat geen van de meiden die reageert (bedoel niet jou hoor Studiebol) het lijkt te bekijken van uit de kant van opa & oma. Ik begrijp uit alle verhalen dat Studiebol en man hartstikke hun best doen om de relatie goed te houden, en het lijkt erop dat de schoonouders van Studiebol dat minder doen. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze het pure kwaad zelve zijn. Zij moeten toch ook een reden hebben om zich zo te gedragen?

En Susan, ik word er wel een beetje moe van dat je zelden iets uit mijn teksten oppikt waar je je wél in kunt vinden. Zo van: 'dit en dat zeg je niet zo handig, maar ik begrijp wat je daar en daarmee bedoelt'. Ik weet eigenlijk niet of je dat bij andere meiden wel doet, maar het komt een beetje vervelend op mij over. Zeg ik echt nooit wat zinnigs in jouw ogen, of laat je het achterwege om het aan te geven als je het ergens wel mee eens bent?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  PapillonRose wo 4 jul 2012 - 7:33

Filoria: Ook al zou ik de opmerking negatief opvatten, ik denk niet meteen dat de schoonouders van studiebol het kwaad zelve zijn. En ze zullen er heus wel hun redenen voor hebben om zich zo te gedragen. Alleen in mijn ogen is geen reden goed genoeg om je zo op te stellen tegenover je kleinkinderen. Maar het zal inderdaad wel wat genuanceerder liggen dan je geneigd bent te denken, dat is vaak zo. Al kan ik het dan nog steeds niet begrijpen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  studiebol wo 4 jul 2012 - 7:35

[quote="Filoria"]Maar ik vind het wel jammer dat geen van de meiden die reageert (bedoel niet jou hoor Studiebol) het lijkt te bekijken van uit de kant van opa & oma. Ik begrijp uit alle verhalen dat Studiebol en man hartstikke hun best doen om de relatie goed te houden, en het lijkt erop dat de schoonouders van Studiebol dat minder doen. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze het pure kwaad zelve zijn. Zij moeten toch ook een reden hebben om zich zo te gedragen?

[quote]

weg


Laatst aangepast door studiebol op wo 4 jul 2012 - 17:54; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Susan wo 4 jul 2012 - 7:36

Volgens mij ben ik het niet nooit met jou eens. Ik kan er slecht tegen als mensen advocaat van de duivel spelen, misschien ligt het daar aan. Ik hoef niet áltijd maar begrip te hebben voor de andere kant en ik word er heel kriegelig van als anderen wel menen dat dat wel moet. Daar sta ik dus gewoon op een andere manier in, soms zijn er gewoon dingen die in mijn ogen niet verzacht of gerelativeerd kunnen worden - wat overigens dus niet wil zeggen dat die dingen niet op een later moment genuanceerd of veranderd kunnen worden. Het wil overigens uiteraard ook niet zeggen dat ik nóóit iets van andermans kant begrijp. Maar die zienswijze dat je je áltijd maar moet proberen te verplaatsen in de visie van de ander, daar kan ik niks mee.

Dat heeft helemaal niks met jou te maken, want zeker in dit soort discussies reageer ik niet speciaal gericht op de persoon. Het is dan puur een bepaalde reactie waar ik niks mee kan (of juist wel).


Laatst aangepast door Susan op wo 4 jul 2012 - 7:37; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Supertalentje wo 4 jul 2012 - 7:36

Filoria schreef:Oké ik ben natuurlijk een beetje advocaat van de duivel aan het spelen, terwijl ik de situatie niet goed ken. Had ik niet moeten doen.

Maar ik vind het wel jammer dat geen van de meiden die reageert (bedoel niet jou hoor Studiebol of Sup? Wink) het lijkt te bekijken van uit de kant van opa & oma. Ik begrijp uit alle verhalen dat Studiebol en man hartstikke hun best doen om de relatie goed te houden, en het lijkt erop dat de schoonouders van Studiebol dat minder doen. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze het pure kwaad zelve zijn. Zij moeten toch ook een reden hebben om zich zo te gedragen?

Reden of niet, het is natuurlijk niet leuk als zoiets gezegd wordt. En zoiets plaats je natuurlijk wel in context (als je deze mensen beschouwd als je eigen ouders zal je deze opmerking anders opvatten dan dat je ze liever ziet gaan dan komen).

Ik denk studiebol dat je voor jezelf moet afwegen of je wil dat de meiden een band opbouwen met zijn ouders. Wil je dat wel, dan zou ik je persoonlijke band met hen opzij zetten, intiatief nemen en de (misschien wel te verwachten) teleurstelling op de koop toenemen. Wil je het niet (je schrijft dat ze lelijke dingen zeggen over de meiden of waar de meiden bij zijn) dan zou ik ook geen initiatief nemen en het op zn beloop laten.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  studiebol wo 4 jul 2012 - 7:45

Maar supertalentje, vind je het contact onderhouden dan mijn taak? Het zijn mijn vriend zijn ouders.... ergens vind ik het zijn taak.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  rapa nui wo 4 jul 2012 - 7:47

Misschien denkt je schoonvader/denken je schoonouders op dit moment wel echt dat het door die lange afstand moeilijk is of onmogelijk is om een goede band met een kleinkind op te bouwen. En niet dat ze dit ook niet willen. Maar meer dat ze denken dat het niet kan en dat ze het daar ook wel moeilijk mee hebben (al tonen ze dat misschien niet of op een vreemde manier naar jou/jullie toe). En geen idee waar jouw ouders wonen maar dat je schoonvader het juist op zo'n moment noemt omdat jouw ouders er dan spontaan wel zijn en misschien juist vaak/vaker bij jullie over de vloer komen en dat het hem dan juist weer opvalt dat zij dat niet doen/kunnen en dat hem dat wat steekt. En voor jouw ouders is het naar hem toe ook wel wat gemakkelijk zeggen dat het bij jullie oma ook wel goed kwam ondanks de afstand. Ik kan me voorstellen dat je schoonvader iets heeft van: eerst zien en dan geloven vooral als zo'n opmerking van mensen komen die duidelijk meer contact hebben met zijn kleinkind dan hijzelf.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  hellowkitty wo 4 jul 2012 - 7:49

Supertalentje schreef:

Ik denk studiebol dat je voor jezelf moet afwegen of je wil dat de meiden een band opbouwen met zijn ouders. Wil je dat wel, dan zou ik je persoonlijke band met hen opzij zetten, intiatief nemen en de (misschien wel te verwachten) teleurstelling op de koop toenemen. Wil je het niet (je schrijft dat ze lelijke dingen zeggen over de meiden of waar de meiden bij zijn) dan zou ik ook geen initiatief nemen en het op zn beloop laten.

+1
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Filoria wo 4 jul 2012 - 7:50

Susan schreef:Dat heeft helemaal niks met jou te maken, want zeker in dit soort discussies reageer ik niet speciaal gericht op de persoon. Het is dan puur een bepaalde reactie waar ik niks mee kan (of juist wel).
Dat is in elk geval geruststellend. Ik begon echt te denken dat je iets tegen me hebt. En ik heb er dan weer een hekel aan als ik het gevoel heb dat mensen tegen me zijn. Volgens mij heb jij een stuk minder last van conflictvermijdend gedrag dan ik. Vind ik stoer van je. Aan de andere kant ben ik er wel blij mee dat ik altijd interesse heb in de beweegredenen van mensen. Dat is soms best handig.

@Studiebol: sorry voor de topicvervuiling. Over je situatie weet ik even niet meer zoveel te zeggen... Ik zou altijd nog meer willen weten over hun kant van het verhaal: waarom gedragen ze zich zo, waarom zeggen ze dat soort dingen, wat zouden zij nou het liefste van jullie willen, en begrijpen ze waarom jullie dat niet kunnen doen etc. etc. Maar ik lees ook wel in jouw verhaal dat je er een beetje moe van bent om geduld met ze te hebben. Dat je het zat bent begrijp ik heel goed. Hoe staat je vriend er nu in?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  studiebol wo 4 jul 2012 - 7:50

rapa nui schreef:Misschien denkt je schoonvader/denken je schoonouders op dit moment wel echt dat het door die lange afstand moeilijk is of onmogelijk is om een goede band met een kleinkind op te bouwen. En niet dat ze dit ook niet willen. Maar meer dat ze denken dat het niet kan en dat ze het daar ook wel moeilijk mee hebben (al tonen ze dat misschien niet of op een vreemde manier naar jou/jullie toe). En geen idee waar jouw ouders wonen maar dat je schoonvader het juist op zo'n moment noemt omdat jouw ouders er dan spontaan wel zijn en misschien juist vaak/vaker bij jullie over de vloer komen en dat het hem dan juist weer opvalt dat zij dat niet doen/kunnen en dat hem dat wat steekt. En voor jouw ouders is het naar hem toe ook wel wat gemakkelijk zeggen dat het bij jullie oma ook wel goed kwam ondanks de afstand. Ik kan me voorstellen dat je schoonvader iets heeft van: eerst zien en dan geloven vooral als zo'n opmerking van mensen komen die duidelijk meer contact hebben met zijn kleinkind dan hijzelf.

Maar dat laatste is toch echt zijn eigen keuze geweest!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  studiebol wo 4 jul 2012 - 7:55

weg.


Laatst aangepast door studiebol op wo 4 jul 2012 - 17:54; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen band met kleinkinderen Empty Re: Geen band met kleinkinderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum