Nachtcafé 2011
+15
Suus
ijsjemeisje
Jeanette
Inge
ButterflyEffect
dolfijntje24
JD
Roze Roos
Qiara
Sjaantje
Lynn_
Jordana
bluppie
Toet
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Qiara schreef:
Hmmm, misschien wel, je moet denk ik wel best sterk zijn en het is toch eigenlijk best wel een mannenberoep? Dan ga ik het wel een beetje begrijpen. Zijn er wel vrouwen die dat doen?
Jaa daarom, en niet alleen lichamelijk maar ook mentaal. Bij een auto ongeluk moet je als brandweer soms een dood lichaam uit een auto zien te krijgen.
Er zijn wel vrouwen die het doen ja. Hier in het dorp (corps bestaat uit 15 personen.) zit ook één vrouw.
Dat doe je dan wel parttime hè, gemiddeld 1 keer per week hier in het dorp. Soms veel vaker, soms 3 weken niet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh, je bedoelt dat ik op een gegeven moment heel actief post en op andere momenten minder, terwijl ik wel online ben? Dat komt omdat ik over sommige onderwerpen meer kan meepraten dan over andere. Geen domme vraag.
Ik probeer zoveel mogelijk te lezen, soms mis ik wel dingen. Probeer ook eigenlijk wel terug te lezen...
Ik probeer zoveel mogelijk te lezen, soms mis ik wel dingen. Probeer ook eigenlijk wel terug te lezen...
Laatst aangepast door Qiara op zo 23 jan 2011 - 15:21; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Haha, ik heb wel gelachen om je omschrijving. Dat weet ik niet, waarom jij dat niet doet? Ik dacht trouwens dat jij zei dat je huis nog nooit zo schoon was geweest ?
Gast- Gast
Qiara schreef:Oh, je bedoelt dat ik op een gegeven moment heel actief post en op andere momenten minder, terwijl ik wel online ben? Dat komt omdat ik over sommige onderwerpen meer kan meepraten dan over andere. Geen domme vraag.
Aah oké. Ja, ik heb hetzelfde, maar ik klets gewoon overal doorheen. Maar goed.. dat is ook mijn taak als kletskop natuurlijk..
Gast- Gast
Dat was de eerste week dat ik thuis zat.. Toen ik wat afwezig werd, en ging schilderen, is dat ergens mis gegaan. Ik ben blij dat mijn huisarts toch niet op huisbezoek komt.June schreef:Haha, ik heb wel gelachen om je omschrijving. Dat weet ik niet, waarom jij dat niet doet? Ik dacht trouwens dat jij zei dat je huis nog nooit zo schoon was geweest ?
Laatst aangepast door Smikkell op zo 23 jan 2011 - 15:23; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Dit word voorlopig nog niet slapen voor mij.
Ik kom er net achter dat m'n favoriete jeugdfilm helemaal te bekijken is via youtube
Ik kom er net achter dat m'n favoriete jeugdfilm helemaal te bekijken is via youtube
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Dat was de eerste wee dat ik thuis zat.. toen ik was afwezig werd, en ging schilderen is dat ergens mis gegaan. Ik ben blij dat mijn huisarts toch niet op huisbezoek komt.June schreef:Haha, ik heb wel gelachen om je omschrijving. Dat weet ik niet, waarom jij dat niet doet? Ik dacht trouwens dat jij zei dat je huis nog nooit zo schoon was geweest ?
Haha, dat kan ik me ergens voorstellen, aan de andere kant: het maakt wel de noodzaak duidelijk!
Toet: wat is je lievelingsfilm?
Gast- Gast
toetje_ schreef:Qiara schreef:
Hmmm, misschien wel, je moet denk ik wel best sterk zijn en het is toch eigenlijk best wel een mannenberoep? Dan ga ik het wel een beetje begrijpen. Zijn er wel vrouwen die dat doen?
Jaa daarom, en niet alleen lichamelijk maar ook mentaal. Bij een auto ongeluk moet je als brandweer soms een dood lichaam uit een auto zien te krijgen.
Er zijn wel vrouwen die het doen ja. Hier in het dorp (corps bestaat uit 15 personen.) zit ook één vrouw.
Dat doe je dan wel parttime hè, gemiddeld 1 keer per week hier in het dorp. Soms veel vaker, soms 3 weken niet.
Ja, dat is waar. Het is natuurlijk mentaal ook best zwaar. Het is wel goed om realistisch te zijn.
Qiara- Ratel
Morgen ga ik poetsen, en ik moet twee belangrijke telefoontjes doen en drie belangrijke rekeningen betalen!!!!! ow, en de woningbouw bellen...
Gast- Gast
De boefjes!
Toet- Lady Post-a-lot
Oh ik kan die film echt dromen, briljant!
Toet- Lady Post-a-lot
9:45, toetje bij de brandweer hahah
Toet- Lady Post-a-lot
Slaap lekker allemaal! NU GA IK ECHT!
Qiara- Ratel
Haha . Oooh, deze boefjes.. ik dacht de echte! Dit is nagesynchroniseerd en in kleur, ik keek altijd de zwart-witte!
Gast- Gast
Qiara schreef:Slaap lekker allemaal! NU GA IK ECHT!
Bedankt nog voor je tijd en antwoord! Slaap lekker!
Gast- Gast
June schreef:Haha . Oooh, deze boefjes.. ik dacht de echte! Dit is nagesynchroniseerd en in kleur, ik keek altijd de zwart-witte!
Jaa daar kwam ik 10 jaar later ook achter. Maar deze vind ik super leuk!
Moet jij zo ook niet een keer slapen? Wat zijn je plannen voor morgen?
Toet- Lady Post-a-lot
Zit al met een tandenborstel in mijn mond . Lenzen zijn al uit, ga inderdaad zo slapen. Mijn plannen WAREN om heel vroeg op te staan.. Nu denk ik om tien uur en dan studeren tot tien in de UB.
Gast- Gast
Oké, ik ga ook naar bed nu. Slaap lekker!
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Oké, ik ga ook naar bed nu. Slaap lekker!
Ik ook! Tanden zijn schoon, pyjama is aan!
Slaap lekker!
Gast- Gast
June en Q, jullie namen lijken op elkaar. Dat moest ik nog even kwijt. Nu ga ik weer proberen te slapen...
Gast- Gast
goedenacht zou ik maar zeggen dan
ik kan niet meer slapen. Mijn vriend komt vandaag weer terug. Hij moest voor zijn werk naar de andere kant van de wereld. Ik heb er al nachten nare dromen van. Ik word er gek van. En ik kan het ook niet omzetten naar positief. Dit is echt de eerste keer dat hij dit doet en dat ik alleen thuis ben (we wonen samen).
Ik moest het even kwijt.
ik kan niet meer slapen. Mijn vriend komt vandaag weer terug. Hij moest voor zijn werk naar de andere kant van de wereld. Ik heb er al nachten nare dromen van. Ik word er gek van. En ik kan het ook niet omzetten naar positief. Dit is echt de eerste keer dat hij dit doet en dat ik alleen thuis ben (we wonen samen).
Ik moest het even kwijt.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
jeej ik mag weer officieel op het forum!
slaap lekker iedereen trouwens!
ik ga zwaar failen morgen dat wel
edit: ik bedoel vandaag
slaap lekker iedereen trouwens!
ik ga zwaar failen morgen dat wel
edit: ik bedoel vandaag
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Be, wat ga je doen?
Dolfijn, hoe lang was hij weg? Wel fijn voor je dat hij weer snel terug is..
Dolfijn, hoe lang was hij weg? Wel fijn voor je dat hij weer snel terug is..
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: