Nachtcafé 2011
+15
Suus
ijsjemeisje
Jeanette
Inge
ButterflyEffect
dolfijntje24
JD
Roze Roos
Qiara
Sjaantje
Lynn_
Jordana
bluppie
Toet
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Smikkell schreef:Be, wat ga je doen?
Dolfijn, hoe lang was hij weg? Wel fijn voor je dat hij weer snel terug is..
Hij was bijna een week weg. Vanaf woensdag. Ik had wel vriendinnen over de vloer, maar dan toch mis ik hem en heb ik van die stomme dromen. Dan maak ik mezelf helemaal gek.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Het is dat ik geen gangkast heb, anders leek mijn huis erg op dat van Reva! Ik kom er net achter dat ik niet alleen in bed lig. Ik vind hier ook mijn jas, schone was en beddengoed. Kleerhangers, deurhanger, twee sjawls, trui, telefoonlader, pincet, boek, twee vesten en een appel. Ja, serieus, een appel. Zucht, en maar klagen dat ik niet kan slapen..
Morgen ga ik opruimen..[right]
Laatst aangepast door Smikkell op zo 23 jan 2011 - 16:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat vervelend. Ik kan het me niet voorstellen. Een week is ook niet zo lang. Maar dat maakt niet dat JIJ hem niet minder mist. Hoeveel uur nog?
Gast- Gast
Haha. Nou ja, als je trek hebt. Je hebt wel alles bij de hand
dolfijntje24- Prater
Smikkell schreef:Wat vervelend. Ik kan het me niet voorstellen. Een week is ook niet zo lang. Maar dat maakt niet dat JIJ hem niet minder mist. Hoeveel uur nog?
Wat kan je je niet voorstellen?
Nee, wat dat betreft ben ik een watje. Eigenlijk zou het best vaker mogen, daar word ik ook hard van. Want zelfs al zijn er vriendinnen, mis ik hem.
dolfijntje24- Prater
Ik kan me niet voorstellen dat je iemand binnen een week al mist, en het niet fijn is ook een weekje alleen thuis te zijn en juist tijd te hebben voor vriendinnen..
Gast- Gast
Ja, dat hoor ik wel meer. Maar ja het is ook wennen. En dit weekend was ik ook uitgerekend ziek dus ik had me er iets anders bij voorgesteld.
dolfijntje24- Prater
Heerlijk om 20 minuten voor de wekker in slaap te vallen. Ik ben er vandoor.. x
Gast- Gast
Hmm.. mijn huissleutels lagen er ook. Dat had ik liever vanacht al gezien.. natuurlijk zocht ik als laatst in mijn bed, zucht.Smikkell schreef:Het is dat ik geen gangkast heb, anders leek mijn huis erg op dat van Reva! Ik kom er net achter dat ik niet alleen in bed lig. Ik vind hier ook mijn jas, schone was en beddengoed. Kleerhangers, deurhanger, twee sjawls, trui, telefoonlader, pincet, boek, twee vesten en een appel. Ja, serieus, een appel. Zucht, en maar klagen dat ik niet kan slapen..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hmm.. mijn huissleutels lagen er ook. Dat had ik liever vanacht al gezien.. natuurlijk zocht ik als laatst in mijn bed, zucht.Smikkell schreef:Het is dat ik geen gangkast heb, anders leek mijn huis erg op dat van Reva! Ik kom er net achter dat ik niet alleen in bed lig. Ik vind hier ook mijn jas, schone was en beddengoed. Kleerhangers, deurhanger, twee sjawls, trui, telefoonlader, pincet, boek, twee vesten en een appel. Ja, serieus, een appel. Zucht, en maar klagen dat ik niet kan slapen..
Pfff. Mijn huis is eng netjes. Ik kon zelfs gewoon tegen iemand zeggem die gisteravond onverwacht belde 'ja hoor, over een kwartier langskomen is prima'.
Gast- Gast
Aii.. een kwartier? Ik denk dat ik ergens volgende week wel weer mensen zou kunnen ontvangen, als ik een beetje doorwerk. Het lijkt net of hier een kip geslacht is. Vleesch du bois is er niets bij En dat alleen maar omdat ik mijn kussenhoezen van de losse kussen heb gewassen..
Heb je nog een beetje geslapen, die 2,5 uur?
Heb je nog een beetje geslapen, die 2,5 uur?
Gast- Gast
Ah smikkell, was je weer de hele nacht op!
Ik had een belangrijk tentamen en heb zowaar een kansje om het te halen! Had ik echt niet gedacht! Als ik dit haal, heb ik mn bachelor
Ik had een belangrijk tentamen en heb zowaar een kansje om het te halen! Had ik echt niet gedacht! Als ik dit haal, heb ik mn bachelor
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Dat lijkt alleen maar zo..ButterflyEffect schreef:Ah smikkell, was je weer de hele nacht op!
Gast- Gast
goedenavond
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Gast- Gast
Ik had me voorgenomen het nachtcafé niet te halen vanavond, FAIL.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ga op bed! Morgen ook weer vroeg.. Gisteren lag ik ook om deze tijd en dat is me prima bevallen..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Welkom allemaal..
Wat krijg ik nou? Ik heb mijn studentenkaart laten zien!
Gast- Gast
toetje_ schreef:Ik had me voorgenomen het nachtcafé niet te halen vanavond, FAIL.
Verrassend.
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: