Nachtcafé 2011
+15
Suus
ijsjemeisje
Jeanette
Inge
ButterflyEffect
dolfijntje24
JD
Roze Roos
Qiara
Sjaantje
Lynn_
Jordana
bluppie
Toet
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Smikkell schreef:(bij gebrek aan een kots smile)June schreef:June Qiara
June Toetje
June Reva (waar ligt ze eigenlijk ergens?!)
June Smikkell
Je jaagt me toch niet weg Ik vind gewoon iedereen heel lief!
Gast- Gast
June schreef:June Qiara
June Toetje
June Reva (waar ligt ze eigenlijk ergens?!)
June Smikkell
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:En onderwijskunde?
? Die staat er net in.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:En onderwijskunde?
Dat vond ik ook leuk. Als ik verder was gegaan met mijn vorige studie, had ik uiteindelijk de master Onderwijskunde gedaan denk ik. En dan was ik minister van Onderwijs geworden en had ik alles weer eventjes recht gezet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:kan iemand mij vertellen waarom ik bang ben voor de HA?
Die zijn ook eng.
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:kan iemand mij vertellen waarom ik bang ben voor de HA?
De huisarts misschien? Moet je er wel eerst naartoe. Verder ben je niet bang voor de huisarts, maar voor de wachtkamer.
Reva: hé you're back!
Gast- Gast
Ze gaat alleen maar lief naar me luisteren en me slaappillen geven (die kun je ook in je aderen spuiten btw)toetje_ schreef:Smikkell schreef:kan iemand mij vertellen waarom ik bang ben voor de HA?
Die zijn ook eng.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ze gaat alleen maar lief naar me luisteren en me slaappillen geven (die kun je ook in je aderen spuiten btw)toetje_ schreef:Smikkell schreef:kan iemand mij vertellen waarom ik bang ben voor de HA?
Die zijn ook eng.
En waarom zou je dat ook alweer willen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ze gaat alleen maar lief naar me luisteren en me slaappillen geven (die kun je ook in je aderen spuiten btw)toetje_ schreef:Smikkell schreef:kan iemand mij vertellen waarom ik bang ben voor de HA?
Die zijn ook eng.
Dan hoef je nergens bang voor te zijn.
Toet- Lady Post-a-lot
En na een half uurtje mag ik weer terug mijn bed in,.Smikkell schreef:Ik mag met 4 uur dus niet klagenReva schreef:Bah, kutwekker over 2.5u
Gast- Gast
Ik wil trouwens ook ooit bij de brandweer.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Ik wil trouwens ook ooit bij de brandweer.
Waarom ? Als je dat leuk lijkt?
Qiara- Ratel
Als ik dat zeg krijg ik ze zeker niet.June schreef:Smikkell schreef:Ze gaat alleen maar lief naar me luisteren en me slaappillen geven (die kun je ook in je aderen spuiten btw)toetje_ schreef:Smikkell schreef:kan iemand mij vertellen waarom ik bang ben voor de HA?
Die zijn ook eng.
Gast- Gast
Ritalin is ook populair om te spuiten of te snuiven.. Dus waarom geen slaapmiddel?
Gast- Gast
Ok, ik moet gaan slapen, NU! Welterusten!
Sterkte bij de HA morgen Smik!
Qiara- Ratel
Qiara schreef:toetje_ schreef:Ik wil trouwens ook ooit bij de brandweer.
Jaa, dat lijkt me echt super. Ik realiseer me wel dat het niet heel realistisch is..
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Als ik dat zeg krijg ik ze zeker niet.June schreef:Smikkell schreef:Ze gaat alleen maar lief naar me luisteren en me slaappillen geven (die kun je ook in je aderen spuiten btw)toetje_ schreef:Smikkell schreef:kan iemand mij vertellen waarom ik bang ben voor de HA?
Die zijn ook eng.
Ik schrijf ze toch niet voor?
Gast- Gast
Qiara schreef:Ok, ik moet gaan slapen, NU! Welterusten!
Slaap lekker!
Neee trouwens wacht!! Ik moet nog iets vragen!!
Gast- Gast
toetje_ schreef:Qiara schreef:toetje_ schreef:Ik wil trouwens ook ooit bij de brandweer.
Jaa, dat lijkt me echt super. Ik realiseer me wel dat het niet heel realistisch is..
Hmmm, misschien wel, je moet denk ik wel best sterk zijn en het is toch eigenlijk best wel een mannenberoep? Dan ga ik het wel een beetje begrijpen. Zijn er wel vrouwen die dat doen?
Qiara- Ratel
Ik ga ook zo, truste Smikkell, succes bij de huisarts! Mail je me even hoe het ging?
Qiara: je reageert soms heel actief in het Nachtcafé en soms heel weinig, maar wel gedurende een lange tijd. Ik vraag me dan altijd af of je dan wel alles leest. Of vind je dat een stomme vraag?
Qiara: je reageert soms heel actief in het Nachtcafé en soms heel weinig, maar wel gedurende een lange tijd. Ik vraag me dan altijd af of je dan wel alles leest. Of vind je dat een stomme vraag?
Gast- Gast
Het valt me opeens op dat er hier naast me 3 ontbijtbordjes op de rand van de bank staan en vanochtend heb ik hier niet ontbeten. Waarom breng ik die niet naar de keuken, maar zet ik er elke ochtend gewoon eentje naast. Ik ben deze week ook al op een cracker met jam gaan zitten en daarom zitten nu alle hoezen van de kussen van de bank in de was.. en die hangen nu alweer een paar dagen aan het rekje. Ondertussen hebben de losse kussen van de bank, zonder hoes, ervoor gezorgd dat het hier net een pluimvee bedrijft lijkt.
Laatst aangepast door Smikkell op zo 23 jan 2011 - 15:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: