Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trots

+11
Caroow
Ibbeltje
Mees
Snoes
Jeanette
FireButterfly
Pompoen
Kowalski
Suus
Dennenappel
Burn
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Trots - Pagina 2 Empty Re: Trots

Bericht  Ibbeltje di 3 jul 2012 - 17:24

Wat super Youandi!! Mag je zeker trots op zijn.

Ik heb even niks om trots op te zijn. Nou ja bedoel het niet negatief hahah maar heb niks bijzonders gedaan of zo.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 18:10

Goed gedaan Youandi,, echt respect! afro

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 18:47

Dennenappel , wat goed van je!
Youandi, wauw! Dat is nog eens een workout. En dat voor zo'n goed doel. Petje af!

Mag ik ook trots zijn op een ander? Dan is dat mijn man. Na jarenlang aankloten op zijn werk heeft hij er eindelijk voor gekozen om te gaan studeren. Ondanks dat het best een niveauverschil is (van mbo niveau naar universiteit) weet ik zeker dat hij dat aan kan. Hij is nooit door zijn ouders gemotiveerd om iets voor school te doen en dat had hij vroeger echt nodig. Met als resultaat dat hij van het vwo naar de mavo is gegaan en lang leve de lol. Nu baalt hij al jaren, maar heeft alsnog de beslissing gemaakt om het te doen! Dat wordt dan studeren naast een fulltime baan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 18:48

FireButterfly schreef:IK ben trots op mezelf omdat ik mijn behandeling aan het afronden ben. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik het ga redden.

Ondanks dat ik deze behandeling al vaker gedaan heb, heb ik er nu echt het vertrouwen in. Ik wil gewoon nooit meer last hebben van het probleem.

:cheering: cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 18:49

тыквашка schreef:Wauw goed hoor Youandi!

Ik ben trots op mezelf omdat ik gisteren samen met een koorgenootje een lied heb gezonden op de 'bonte avond'/talentenjacht van mijn koor. Ik ben extra trots omdat ik het toch maar weer gedaan heb ondanks het feit dat de zenuwen me elke keer dat ik dat soort dingen doe bijna opvreten. Ik heb er een paar weken slecht van geslapen, de laatste nachten bijna niet. Ik heb me niet laten weerhouden en ik heb het gewoon gedaan en het ging niet slecht, we kregen zelfs een speciale vermelding voor originaliteit.
Ja trots!

cheers cheers

Gast
Gast

Bericht  Kowalski di 3 jul 2012 - 19:18

Luce schreef:Dennenappel , wat goed van je!
Youandi, wauw! Dat is nog eens een workout. En dat voor zo'n goed doel. Petje af!

Mag ik ook trots zijn op een ander? Dan is dat mijn man. Na jarenlang aankloten op zijn werk heeft hij er eindelijk voor gekozen om te gaan studeren. Ondanks dat het best een niveauverschil is (van mbo niveau naar universiteit) weet ik zeker dat hij dat aan kan. Hij is nooit door zijn ouders gemotiveerd om iets voor school te doen en dat had hij vroeger echt nodig. Met als resultaat dat hij van het vwo naar de mavo is gegaan en lang leve de lol. Nu baalt hij al jaren, maar heeft alsnog de beslissing gemaakt om het te doen! Dat wordt dan studeren naast een fulltime baan.

Jep Trots - Pagina 2 3079029344 Jij mag trots zijn op je man! Terecht! Trots - Pagina 2 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Caroow di 3 jul 2012 - 22:06

Echt super goed van je, ik ben ook trots op jou! Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Blond di 3 jul 2012 - 22:23

Goed hoor Youandi! Ik hoop voor je dat je wel een fietsbroekje aanhad Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Takkie di 3 jul 2012 - 23:12

Wat knap, Youandi! Daar mag je zeker trots op zijn!
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Evalynn di 3 jul 2012 - 23:51

Goed gedaan Youandi!

Waar ben ik trots op...
Ik ben trots op mijn opleiding, dat ik alles zonder al te veel moeite te moeten doen haal en dat het werk me gewoon ligt. Dat ik gemotiveerd ben om iets te doen en samenvattingen maak en huiswerk maak (dat heb ik vroeger op de middelbare school nóóit gedaan, ik kwam overal onderuit). Dat ik het leuk vind om in mijn studieboeken te neuzen, dat ik mensen kan overtuigen dat ik goed ben in mijn werk. Dat mensen schrikken als ze mij zien (een kleine pruts die 16 lijkt), maar wanneer ik aan het werk ben en vertel wat ik allemaal al heb gedaan en doe (dat willen ze altijd weten als je klein bent en jong lijkt), zijn ze altijd gelijk gerustgesteld en vinden ze het gezellig en leuk als ik er weer ben.
Ook ben ik trots op dat ik mijn opleiding helemaal zelf betaal evenals mijn zorgkosten en dat soort andere kosten (auto, lenzen, schoolboeken, kleding etc.), die meiden van mijn leeftijd die nog thuis wonen, vaak van hun pappie en mammie krijgen.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 6:50

Haha, ik had wel een echte fietsbroek aan ja. Geen zadelpijn, ook geen spierpijn. Ja, ik voel het ietsjes in mijn schenen vandaag, maar dat stelt weinig voor.

Luce, wat spannend voor je man én voor jou! Dat is een hele stap, maar zéker weten vast een heel goede Very Happy

Lissa, daar mag je ook trots op zijn. Dat het je allemaal zo goed lukt, dat is absoluut knap. Je lijkt me een doorzetter!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 6:51

тыквашка schreef:Wauw goed hoor Youandi!

Ik ben trots op mezelf omdat ik gisteren samen met een koorgenootje een lied heb gezonden op de 'bonte avond'/talentenjacht van mijn koor. Ik ben extra trots omdat ik het toch maar weer gedaan heb ondanks het feit dat de zenuwen me elke keer dat ik dat soort dingen doe bijna opvreten. Ik heb er een paar weken slecht van geslapen, de laatste nachten bijna niet. Ik heb me niet laten weerhouden en ik heb het gewoon gedaan en het ging niet slecht, we kregen zelfs een speciale vermelding voor originaliteit.
Ja trots!

Stoer Pompoen! Lijkt me doodeng.. :O en een echt hoge drempel. Maar you did it!!! cheers

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale wo 4 jul 2012 - 6:54

Knap zeg, Youandi!

Ik ben trots op mijn vriend, dat hij na 4 jaar voltijd studie is afgestudeerd smile Waarvan het laatste jaar afstuderen/onderzoek/scriptie naast zijn 32-urige baan.
Net als Luce is hij van huis uit nooit gemotiveerd, basisschool doorlopen was al pittig, hij is timmerman geworden. Op z'n 29e toch nog aan een HBO-studie begonnen en nu is het diploma in the pocket Yes
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 6:54

FireButterfly schreef:IK ben trots op mezelf omdat ik mijn behandeling aan het afronden ben. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik het ga redden.

Ondanks dat ik deze behandeling al vaker gedaan heb, heb ik er nu echt het vertrouwen in. Ik wil gewoon nooit meer last hebben van het probleem.

Ik hoop echt voor je dat het nu klaar is. Ik ben ook trots op jou! Trots - Pagina 2 699888

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 6:56

Wauw Aziraphale, dat is een behoorlijke prestatie!! Wat voor studie heeft hij gedaan?

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale wo 4 jul 2012 - 6:57

Youandi schreef:Wauw Aziraphale, dat is een behoorlijke prestatie!! Wat voor studie heeft hij gedaan?

C.ommunicatiesystemen in Groningen smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 7:11

Kijk eens aan, dat is ook niet niks, na een periode van werken en daarvoor een wat lager niveau. Echt knap! Trots - Pagina 2 281626781

Gast
Gast

Bericht  FireButterfly wo 4 jul 2012 - 7:50

Youandi schreef:

Ik hoop echt voor je dat het nu klaar is. Ik ben ook trots op jou! Trots - Pagina 2 699888

Ik ben nog steeds bezig met afronden en ik ben nog steeds voor de volle 100% gemotiveerd.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud