Eigen haar invlechten poging 1...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eigen haar invlechten poging 1...
... Ja, ik zit dus een beetje in de knoop anonderen, waar een soort noodoplossing zit. Het is een vlecht/knot/vrotje waarbij alle drie de strengen bij elkaar gegooid zijn met een elastiek er overheen in de hoop dat het op een vlecht lijkt.
Ik had overigens nog nooit iemand anders ingevlochten, alleen zojuist mijn zusje om het te proberen en vervolgens mezelf. Maar damn, wat is dat moeilijk!
Iemand die me uit kan leggen hoe je het laatste gedeelte doet? Dus het 'gewone' vlechtje? Want mijn armen komen gewoon te kort ofzo! In ieder geval, ik ga een soort van omhoog vlechten, de lucht in. Als iemand snapt wat ik bedoel. Waardoor het een hele ronde slordige lelijke vlecht wordt. Hoe kan ik dat gewoon naar beneden doen? Want mijn armen en vingers snappen het niet meer.
Voor de duidelijkheid, het gedeelte dat je niet kunt zien is nóg 5 cm minstens.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Re: Eigen haar invlechten poging 1...
Ik vind dat lastig uitleggen..! Ik kan het bij mezelf best goed eigenlijk. Op een gegeven moment is het niet zo handig omdat je armen dan omhoog zitten en je "op z'n kop" aan het vlechten bent zeg maar. (Snap je het nog..?)
Kun je misschien een tutorial zoeken op YouTube? Vind ik altijd handig.
Kun je misschien een tutorial zoeken op YouTube? Vind ik altijd handig.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ja precies, dat is het probleem! Omdat ik dus op z'n kop moet vlechten ga ik het de verkeerde kant op doen en optillen of zoiets. En ik krijg het maar niet voor elkaar, zelf niet met youtubefilmpjes haha! Dit is het verste wat ik tot nu toe ben gekomen...
Evalynn- Prater
Hoofd naar 1 kant draaien zodat je niet aan de achterkant maar aan de zijkant aan het vlechten bent.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Gaat je vlecht daar niet scheef van hangen?Minx schreef:Hoofd naar 1 kant draaien zodat je niet aan de achterkant maar aan de zijkant aan het vlechten bent.
Evalynn- Prater
Lissa schreef:Gaat je vlecht daar niet scheef van hangen?Minx schreef:Hoofd naar 1 kant draaien zodat je niet aan de achterkant maar aan de zijkant aan het vlechten bent.
Zo doe ik het ook! Kon het alleen niet verwoorden
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Als de bovenkant gewoon goed recht gevlochten is niet.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Bij mij iig niet. Want in principe blijf je gewoon recht vlechten alleen doordat je je hoofd draait kun je er wat beter bij. Blijf ook zo lang mogelijk aan de achterkant vlechten en dan pas draai ik mijn hoofd. Dan zit de basis al goed en kun je naar beneden blijven vlechten.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik hou mijn hoofd gewoon hele tijd recht en dan gaat het goed!
Maar het is en blijft oefenen.
Maar het is en blijft oefenen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wow ik vind dit al knap. Heb het ook geprobeerd maar lukt voor geen meter, krijg er halfgare armen van en buiten dat staat het me niet eens haha. Ben je er inmiddels al beter in geworden?
Gast- Gast
Het gaat al iets beter, alleen het stukje overgang tussen invlecht en gewone vlecht krijg ik niet zo mooi strak, maar ook dat gaat langzaam vooruit!
Evalynn- Prater
En wat bij mij ook heel veel scheelt is vlechten als mijn haar nat is dan heb je meer grip.
Minx- Lady Post-a-lot
Dat doe ik ook bij mezelf.Minx schreef:En wat bij mij ook heel veel scheelt is vlechten als mijn haar nat is dan heb je meer grip.
En steeds goed aantrekken, zodat het onder waar je gewone vlecht begint ook netjes strak zit. Hoewel een losse invlecht met een losse gewone vlecht ook heel leuk kan zijn.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» M'n eigen haar scheren?
» Lang haar of kort haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» Ik doe nog eens een poging! Meet!
» 2e poging: meeting dordrecht
» Lang haar of kort haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» Ik doe nog eens een poging! Meet!
» 2e poging: meeting dordrecht
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: