Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel uur werken jullie als moeder?

+49
Clapperdie
Darius
ProudMom
Filoria
Purpleflower
Sophiee
Fearie
studiebol
chipa
Urban Naked
snoezel
*Lookie*
Snoes
Mida4you
liesje
kwak
Niene
Thunder
Amber-
Floor
-Ieniemienie-
Flip Fluitketel
Sanne
moepie
Ayla
bolus26
Theezakje13
Muppetje
Theeleut
SarahKey
SparklingEyes
Liadan
Twellie
Supertalentje
Puggle
Bloem86
Lilypie
Slakje
Happydobby
Dille
Printje
Bruintje Beer
Linda
Pien
Annie24
Dora
vlinder-19
Flower_L
MamaCa
53 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Snoes ma 2 jul 2012 - 21:29

Ik werk nu 40u/week en na mijn bevallingsverlof ga ik 20u/week werken. De ene week 2 dagen en de andere week 3 dagen.

Mijn vriend werkt nu gemiddeld 60u/week. Na de geboorte gaat hij wellicht gewoon minder overuren maken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Snoes ma 2 jul 2012 - 21:30

Slakje schreef:
Supertalentje schreef:Waarom denk je dat iedereen, als het half kan, zijn kindje naar Belgie brengt? Wink Maargoed, hier hebben we belastingteruggaaf, heb je dat in Belgie ook?

Wij hebben inkomensgebondenprijs. Ik moet het minimum betalen. Dus ik denk dat dat wel hetzelfde is. Hoe komt het dat het bij jullie zo duur is?
Maar als jij 40u of meer per week werkt, hoe komt het dat je dan het minimum moet betalen?

Ik weet nog niet wat wij per dag gaan moeten betalen, maar ik denk eerder tegen de 20-25 euro (tegen het maximum).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  *Lookie* ma 2 jul 2012 - 22:29

Na mijn verlof werkte ik 16-20 uur per week. Inmiddels werk ik al een maand niet meer, heb wel een oproepcontract maar ben nog niet opgeroepen...
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 22:31

Ik werk 24 uur per week (3 dagen), meer dan genoeg voor mij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  MamaCa di 3 jul 2012 - 1:01

wow wat een reacties, en wat werken sommige veel uur! pfff respect hoor, ik vind 20u al best veel met 2 kids. Komt wel bij dat ik ook bereikbare diensten draai. Ik ga het een paar maandjes uitproberen, ik kan het wel laten na rekenen maar dat is uiteindelijk toch altijd verschillend aangezien wij onregelmatigheidstoeslag krijgen in de avonduren. Heb verder eigenlijk geen oppas nodig, ja de opa's en oma's maximaal 1 dag per week. En 1 ochtend v.s.o.

bedankt!
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  snoezel di 3 jul 2012 - 1:15

24 uur/week. Ik zou het liefst een dag minder gaan werken, maar ja, financieel gezien niet mogelijk als we ook nog leuke dingen willen kunnen doen enzo...
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 3:50

De ene week 14u en en de andere week 21u.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Slakje di 3 jul 2012 - 4:34

Snoes schreef:
Slakje schreef:
Supertalentje schreef:Waarom denk je dat iedereen, als het half kan, zijn kindje naar Belgie brengt? Wink Maargoed, hier hebben we belastingteruggaaf, heb je dat in Belgie ook?

Wij hebben inkomensgebondenprijs. Ik moet het minimum betalen. Dus ik denk dat dat wel hetzelfde is. Hoe komt het dat het bij jullie zo duur is?
Maar als jij 40u of meer per week werkt, hoe komt het dat je dan het minimum moet betalen?

Ik weet nog niet wat wij per dag gaan moeten betalen, maar ik denk eerder tegen de 20-25 euro (tegen het maximum).
omdat ik heel erg weinig verdien. Daarom werk ik ool zoveel. Mijn vriend studeert nog, allez.hij gaat.vanaf september werken, dan zullen we.wel het max.moeten.betalen
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Urban Naked di 3 jul 2012 - 5:47

Ik zit nu nog in m'n verlof maar ga na de zomervakantie weer starten in het onderwijs. Ik werkte hiervoor 3,5 dagen en mijn vriend werkt 32-40 uur. Dat blijven we ook zo doen en onze zoon gaat 3 dagen naar de kdv vanaf eind augustus.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  chipa di 3 jul 2012 - 6:55

Eerst werkte ik 32 uur. Sinds maart 4x9, maar dat is echt te veel door de reistijd van een uur enkele reis. Vanaf aug ga ik weer 32 uur werken.
7:00-15:30
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  studiebol di 3 jul 2012 - 7:06

Sinds ik aan het werk ben na mijn verlof werk ik 24 uur in drie dagen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Fearie di 3 jul 2012 - 7:07

Ik werk 32 uur.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Sophiee di 3 jul 2012 - 7:20

Ik ga 24 uur onregelmatig werken en ben heel erg benieuwd hoe dat me gaat bevallen smile!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Purpleflower di 3 jul 2012 - 8:50

Ik werkte 18 uur.
Na de geboorte van E. ben ik 10 uur gaan werken(2x5 uur)

Mijn man werk 6 dagen in de week.

Dus alles doe ik... wil en kan ook echt niet meer werken zolang hij zo veel werkt

en kwa kosten.. E. gaat naar een gast uder. heb van de week uitgerekend wat we over 2011 kwijt waren.
Ze gaat ongeveer 13 uur per week naar de gastouder, na terug gave van de belastingdiest betalen we €60 euro per maand zelf


Laatst aangepast door Purpleflower op di 3 jul 2012 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Filoria di 3 jul 2012 - 8:53

24 uur. En ik vind dat ook al best pittig, dus het ligt zeker niet aan jou!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Twellie di 3 jul 2012 - 10:27

Ik vraag me af wat de mensen die bijvoorbeeld tien of vijftien uur per week werken voor een werk doen? Ben even nieuwsgierig in wat voor een baan je dat aantal uren kunt maken.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Linda di 3 jul 2012 - 10:34

Tuinstoel schreef:Ik vraag me af wat de mensen die bijvoorbeeld tien of vijftien uur per week werken voor een werk doen? Ben even nieuwsgierig in wat voor een baan je dat aantal uren kunt maken.

Ja, ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik zou mijn werk niet kunnen doen met zo weinig uur.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  SarahKey di 3 jul 2012 - 19:13

Linda schreef:
Tuinstoel schreef:Ik vraag me af wat de mensen die bijvoorbeeld tien of vijftien uur per week werken voor een werk doen? Ben even nieuwsgierig in wat voor een baan je dat aantal uren kunt maken.

Ja, ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik zou mijn werk niet kunnen doen met zo weinig uur.



Buiten schoolse opvang. Ik kan juist weer geen hele dagen werken normaal gesproken, ja in vakanties als de scholen dicht zijn.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Thunder di 3 jul 2012 - 19:24

Ik ben bloemist.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  ProudMom di 3 jul 2012 - 20:28

Ik werk 21 uur (en zit één dag, van 08.30 tot 17.00 uur, op school).
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Purpleflower di 3 jul 2012 - 21:35

Ik was toen ik 18 uur in de weer werkte bloemiste.

Nu ik 10 uur werk, ben ik administratief medewerkster
Doe van alles, boodschappen, post openen, kantoor artikelen bestellen, post verzenden, wat administratieve klusjes enz..
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 0:52

Ik werk 3 dagen van 8 uur. 24 uur per week dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 1:44

Ik werk als manager van 2 kinderdagverblijven. Ik heb een contract van 24 uur, maar ik werk vrijwel altijd meer uren (gemiddeld tussen de 28 en 32 uur, met uitschieters naar 36 uur). De overuren die ik maak neem ik nu vaak tijdens studiedagen en in schoolvakanties op, maar ik zit er aan te denken om mijn contract te laten verhogen naar 28 uur op voorwaarde dat ik die 4 uur die ik extra ga werken thuis mag werken.

@De moeders die veel werken: hoe zit dat met jullie schuldgevoel naar jullie kind(eren) toe? Ik vind mijn werk ontzettend leuk, maar tijdens drukke periodes voel ik me ontzettend schuldig naar mijn kinderen toe. Dat vind ik wel eens lastig. Toen ik deze baan net had, vond ik het ook heel erg moeilijk om een grens te trekken en gewoon niet bereikbaar te zijn als ik vrij was. Nu heb ik de afspraak gemaakt dat ik in noodgevallen bereikbaar ben en dat ze me op vrije dagen mogen bellen tussen half 2 en 2 uur 's middags. Dat werkt, al merk ik dan dat ik daarna toch weer met werk bezig ben...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Darius wo 4 jul 2012 - 1:58

Pritt: welke opleiding heb je gedaan? Ben ff nieuwsgierig! Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 561177
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 2:11

SPW 4 en diverse cursussen.
Binnenkort ga ik starten met HBO kinderopvangmanagement op kosten van het bedrijf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum