Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel uur werken jullie als moeder?

+49
Clapperdie
Darius
ProudMom
Filoria
Purpleflower
Sophiee
Fearie
studiebol
chipa
Urban Naked
snoezel
*Lookie*
Snoes
Mida4you
liesje
kwak
Niene
Thunder
Amber-
Floor
-Ieniemienie-
Flip Fluitketel
Sanne
moepie
Ayla
bolus26
Theezakje13
Muppetje
Theeleut
SarahKey
SparklingEyes
Liadan
Twellie
Supertalentje
Puggle
Bloem86
Lilypie
Slakje
Happydobby
Dille
Printje
Bruintje Beer
Linda
Pien
Annie24
Dora
vlinder-19
Flower_L
MamaCa
53 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Twellie ma 2 jul 2012 - 11:41

@ Luce: praat je in de verleden tijd over je studie of lees ik het verkeerd?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Liadan ma 2 jul 2012 - 17:51

Toen de oudste geboren was ging ik 27 uur werken (in drie dagen). Na het zwangerschapsverlof van de jongste heb ik 9 uur in de week ouderschapsverlof opgenomen en nu werk ik dus 18 uur in de week (nu in de vakantieperiode vaak iets meer). Ik heb nog tot maart ouderschapsverlof van de jongste en dan ga ik dat van de oudste er nog achteraan plakken en hoef ik tot september 2014 maar 18 uur in de week te werken (heerlijk!).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 18:01

Toen mijn zoontje geboren is ben ik 20 uur per week gaan werken, na de geboorte van onze dochter (nu 3 mnd) heb ik er voor gekozen om voorlopig thuis te blijven en heb ik mijn contract om laten zetten naar 0 uren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 18:08

ik werk drie dagen, uren wisselen een beetje, maar dat zit tussen de 24 en 27 uur per week in. Mijn man werkt fulltime.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  SparklingEyes ma 2 jul 2012 - 18:26

Ikwerk nu zo'n 23 uur .. Ben nu aan het bedenken of ik 4 dagen wil gaan werken...
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  SarahKey ma 2 jul 2012 - 18:38

10 uur in de schoolweken en 18-24 uur in de schoolvakanties.

(en met studiedagen hele dagen zoals gisteren, soms hebben we nog extra vergaderingen op andere dagen, soms een avond een vergadering/ouderavond/zomerfeesten/sinterklaasfeest etc. Dus werk vaak nog meer uren per week)
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Theeleut ma 2 jul 2012 - 18:44

Toen de 1e geboren werd ben 20 uur gaan werken. Nu de 2e er bij gekomen is werk ik niet meer.
Ik was voor de zwangerschap werkzoekend, toen ik zwanger werd hebben we besloten niet meer verder te zoeken.

Petje af voor jullie die 30+ uur werken en sommige zelfs icm een studie.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Muppetje ma 2 jul 2012 - 18:54

Ik werk nu nog 39 uur, ga straks 24 uur werken, heerlijk, kijk er enorm naar uit, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Theezakje13 ma 2 jul 2012 - 18:59

voordat K er was werkte ik 28 uur per werk.
Na mijn zwangerschapsverlof ben ik 20 uur gaan.werken.
Ik werk in de zorg, dus ook weekenden. Als ik het weekend vrij ben werk ik 16 uur per week en als ik het weekend moet werken werk k 24 uur.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 19:01

Voorheen werkt ik gemiddeld 20-21uur per week, denk dat dit na de ZW ook wel zo zal blijven, tenzij ik een andere branche terecht kom (detailhandel) dan zou ik bijv iets meer moeten gaan werken ivm inkomsten, dit zal dan 24uur worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  bolus26 ma 2 jul 2012 - 19:04

Ik werk nu 34uur op school en wisselende uren voor mn eigen bedrijfje. Straks als ons kindje geboren is ga ik 22 uur op school werken waarvan ik eerst 6 uur ouderschapsverlof op neem. Bedrijfje blijft ongeveer hetzelfde
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Ayla ma 2 jul 2012 - 19:12

Ik werk 17 uur p.w. 3 dagen vanaf half 3 tot half 8 en 2 dagen van 5 tot half 8.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  moepie ma 2 jul 2012 - 19:37

Ik werk 2 dagen, 16 uur per week.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Sanne ma 2 jul 2012 - 19:37

Ik begin maandag weer met werken en ga 36 uur werken (4 x 9). Hoe het bevalt, weet ik nog niet.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Flip Fluitketel ma 2 jul 2012 - 19:40

24u p.w. maar omdat ik onregelmatig werk, kan ik de ene week 4/5 dgn werken(dit is als ik het weekend moet werken) en de andere dan 2/3 dgn werken. Ik vind 24u precies genoeg.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  -Ieniemienie- ma 2 jul 2012 - 19:42

Ik werk 20u per week (2 om 3 dagen) op een kdv en bevalt super.
Kinderen gaan 2 dagen mee, en die ene dag in de twee weken past mijn moeder op.

Mijn man werkt 60u per week in 6dgn van 1u snachts tot 11u smorgens.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 19:55

Ik werk 2,5 dag in het basisonderwijs, mijn kinderen gaan dan naar mijn ouders en het kdv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Floor ma 2 jul 2012 - 19:56

Ik werk momenteel tussen de 30-42 uur per week, het wisselt een beetje. Onze zoon is al die uren ook bij mij. Mijn man werkt zo'n 50-55 uur per week, meestal een 45 op kantoor en de overige thuis.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Amber- ma 2 jul 2012 - 20:23

Ik werk nu 32 uur per week en ga na mijn verlof 20 uur per week werken!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Thunder ma 2 jul 2012 - 20:39

Ik werk 16 uur per week, elke woensdag en vrijdag. Als het erg druk is werk ik nog wel eens een dag extra.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Niene ma 2 jul 2012 - 20:45

Momenteel werk ik zo'n 35 uur per week en om de 2 weken een weekend en dan een extra vrije dag per week,daar komt nog los 1x per maand een paar studie dagen bij. Bevalt prima,alleen nog zoekende naar een fijn ritme thuis. Ik ben alleenstaande moeder dus na het werk komt alles op mij neer.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  kwak ma 2 jul 2012 - 21:01

per 1 augustus ga ik 24 uur per week werken.
3 ochtenden, 1 avond en om het weekend. Ik werk in de zorg dus ik ben heel blij met mijn vaste dagen!

als de baby er is zit ik te denken om dan een poosje ouderschapsverlof op te nemen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 21:16

Ik ga 20 uur werken (voorheen vaak meer dan 40) en mijn man gaat van 40 uur naar 32. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen, zowel financieel als qua verdeling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  liesje ma 2 jul 2012 - 21:16

ik werk sinds 1 juli dit jaar 20 uur in de zorg onregelmatige diensten en dat bevalt me prima werkte voorheen 24 en vond dit te zwaar. huishouden + 2 kindjes vond ik te pittig.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Mida4you ma 2 jul 2012 - 21:21

Ik werk 20 uur, verdeeld over 4 dagen ( waar ik overigens niet blij mee ben en er niks op in te brengen heb ) Mijn man werkt rond de 40 uur.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken jullie als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken jullie als moeder?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum