Alleen autorijden
+12
Parisienne
Chocolate Cookie
Serena
Jezzie
Arwyn
Blond
Toet
M-G
Rovine
Zwerver
Lejow
Linnie1985
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Alleen autorijden
Zoals jullie weten ben ik donderdag voor mijn rijbewijs geslaagd.
Morgen ga ik mijn rijbewijs ophalen en dan wil ik eigenlijk geljk gaan oefenen in het alleen rijden (ja het mag van mijn vriend).
Hoe was het voor jullie, dat jullie voor het eerst alleen gingen rijden?
Ik moet toegeven ik vind het wel een beetje eng, maja ooit moet het een keer en ik heb zoiets van dan kan ik het beter zo snel mogelijk doen. Toch?
Morgen ga ik mijn rijbewijs ophalen en dan wil ik eigenlijk geljk gaan oefenen in het alleen rijden (ja het mag van mijn vriend).
Hoe was het voor jullie, dat jullie voor het eerst alleen gingen rijden?
Ik moet toegeven ik vind het wel een beetje eng, maja ooit moet het een keer en ik heb zoiets van dan kan ik het beter zo snel mogelijk doen. Toch?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Alleen autorijden
Toen ik in de buurt van mijn huis kwam zat ik te wachten tot de instructeur zou zeggen waar ik heen moest.
Ik hoorde geen 'links' en reed dus vrij verbaasd mijn straat voorbij.. Tot ik naast me keek en besefte dat ik alleen in de auto zat en nu zelf mocht beslissen waar ik links en rechts ging hahahaha
Ik hoorde geen 'links' en reed dus vrij verbaasd mijn straat voorbij.. Tot ik naast me keek en besefte dat ik alleen in de auto zat en nu zelf mocht beslissen waar ik links en rechts ging hahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik voelde mij ontzettend stoer! Maar erna besefte ik dat het niks voorstelde. Er ging bij mij een hele last van mijn schouders en reed meteen lekker ontspannen!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zat er zo van te genieten dat ik steeds zat te klooien met de radio, waardoor ik eigenlijk niet zo meer op de weg lette.
Ben toen ook verdwaald (was bij mijn ouders) en raakte op een gegeven moment wel een beetje in paniek omdat ik door drukke dorpscentra enzo heen moest (waar het markt was enzo), kende ook de hele route niet.
Op bekend terrein ging het stukken beter, raakte alleen vrij snel moe, na een uurtje ongeveer, omdat ik het niet gewend was.
Ben toen ook verdwaald (was bij mijn ouders) en raakte op een gegeven moment wel een beetje in paniek omdat ik door drukke dorpscentra enzo heen moest (waar het markt was enzo), kende ook de hele route niet.
Op bekend terrein ging het stukken beter, raakte alleen vrij snel moe, na een uurtje ongeveer, omdat ik het niet gewend was.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
De eerste keer alleen was in de vorige auto van mijn vriend (een echt oldtimer), na een paar meter rijden reed er politie achter me, dus ik helemaal in de stress. Gauw rechtsaf geslagen, en toen was ik van ze af :p Klinkt wel erg stom dit!
Gast- Gast
haha, ik zal het morgen wel zien hoe of wat, misschien sta ik wel 3 kwartier op de parkeerplaats of ik wel durf LOL
Linnie1985- Kletskop
Zo had ik een vriendin die na het behalen van haar rijbewijs iedere keer 'ohneee politieeeee' uitriep om vervolgens helemaal in de stress te rakenM1918 schreef:De eerste keer alleen was in de vorige auto van mijn vriend (een echt oldtimer), na een paar meter rijden reed er politie achter me, dus ik helemaal in de stress. Gauw rechtsaf geslagen, en toen was ik van ze af :p Klinkt wel erg stom dit!
Gast- Gast
De eerste keer alleen rijden, was in de auto van mijn ouders. Mijn moeder is eerst een kwartiertje meegeweest, gewoon om even te wennen aan de auto met iemand naast me. Toen heb ik haar weer bij huis afgezet en heb zelf nog een half uurtje rondgereden bij ons in de buurt. Eng vond ik het niet. Ik vond het juist ontzettend cool om eindelijk eens alleen te rijden en ben dan ook vrijwel direct de 100 km weg op gereden (snelweg ligt hier helaas niet direct in de buurt)
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Hmm, ik weet het niet eens meer. Heeft nie veel indruk gemaakt dus.
Als ik politie tegen kom krijg ik ook een beetje stress, slaat nergens op natuurlijk.
Als ik politie tegen kom krijg ik ook een beetje stress, slaat nergens op natuurlijk.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Mistery-Girl schreef:De eerste keer alleen rijden, was in de auto van mijn ouders. Mijn moeder is eerst een kwartiertje meegeweest, gewoon om even te wennen aan de auto met iemand naast me. Toen heb ik haar weer bij huis afgezet en heb zelf nog een half uurtje rondgereden bij ons in de buurt. Eng vond ik het niet. Ik vond het juist ontzettend cool om eindelijk eens alleen te rijden en ben dan ook vrijwel direct de 100 km weg op gereden (snelweg ligt hier helaas niet direct in de buurt)
wij hebben hier in de buurt wel een 100km weg, maar dat is een 1-baansweg met zo'n groene streep.
Off Topic: Jouw onderschrift, ik gebruikte dat altijd als nickname (nu is het carpe-noctum)
Linnie1985- Kletskop
De eerste paar meter vond ik het nog wel spannend maar het went zo ongelooflijk snel! Natuurlijk, het is even wennen dat er niemand meer naast je zit die eventuele fouten op kan vangen, maar met genoeg vertrouwen in jezelf is alleen rijden erg leuk!
Gast- Gast
Ik vond het doodeng en reed al meteen een 1 richtingsverkeerd straat in , met als gevolg veel boze mensen hahahah , maargoed, daar ging het veeeeeeel beter
Gast- Gast
Ik schiet ook nog altijd in de stress als ik politie zie! haha, maar ik ben ook altijd bang gemaakt ermee! Als ik op mijn brommertje rij en en rijdt politie heb ik er ook last van
Zwerver- Ratel
Ik moest die avond weg met de auto, en heb eerst een rondje dorp gereden. Ging prima. Niks bijzonders eigenlijk
Gast- Gast
Ik vond het heel eng de eerste keer. Ik had een week mijn rijbewijs en had alleen nog maar gereden terwijl mijn vader naast me zat. En ik liet het kreng steeds afslaan bij stoplichten. Maar eigenlijk ging het prima, en toen liet ik hem ook niet steeds afslaan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pff, volgens mij vond ik de eerste keer alleen rijden niet echt eng.. Ik vond het wel spannend, maar toen ik eenmaal de straat uit was, vond ik het wel weer prima. Tijdens rijles liet ik hem ook al regelmatig afslaan, dus dat was ik wel gewend, haha.
Verder vind ik autorijden overigens helemaal niet leuk en doe ik het dus eigenlijk ook nooit.
Verder vind ik autorijden overigens helemaal niet leuk en doe ik het dus eigenlijk ook nooit.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik vond het vooral zo gek dat er niemand meer naast me zat die zei welke kant ik op moest enzo!
De eerste keer dat ik de snelweg op ging vond ik wel een beetje eng, maar dat had ik een keer geoefend met mijn vader ernaast, het is toch ineens een andere auto waar je in rijdt!
De eerste keer dat ik de snelweg op ging vond ik wel een beetje eng, maar dat had ik een keer geoefend met mijn vader ernaast, het is toch ineens een andere auto waar je in rijdt!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Arwyn schreef:Pff, volgens mij vond ik de eerste keer alleen rijden niet echt eng.. Ik vond het wel spannend, maar toen ik eenmaal de straat uit was, vond ik het wel weer prima. Tijdens rijles liet ik hem ook al regelmatig afslaan, dus dat was ik wel gewend, haha.
volgens mij heb ik precies hetzelfde.
Daarbij komt dat ik zelf geen auto heb, eentje huren echt belachelijk duur is als je nog geen 25 bent en de auto die ik van mn ouders wel is mag lenen, ik eerst 2 uur moet reizen... Tja dan ga ik ook niet snel rijden.. maja
Het is wel leuk om je rijbewijs te hebben hoor! veel plezier vandaag alleen in de auto!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
ik denk dat de auto bij mij ook af gaat slaan. Ik heb gelest in een diesel en mn vriend heeft benzine...
Maja kwestie van wennen
Maja kwestie van wennen
Linnie1985- Kletskop
Ik vond het stoer en eng tegelijk haha! Maar nu is het wel n gewoonte. Bijna een slechte, ik pak soms te makkelijk mijn auto, terwijl ik het makkelijk fietsen kan
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik vond het spannend maar tegelijkertijd ook super vet! Eindelijk mocht ik rijden zonder instructeur naast me, wat voelde dat goed. Mijn eerste ritje was trouwens naar de McDrive
Gast- Gast
Sow, ik heb hem! Mooi roze pasje zeg haha.
Haha wij hebben geen mac donalds op het eiland, dus dan zou ik helemaal naar rotterdam moeten.
Oke, ik zit zwaar te twijfelen of ik nu gelijk al de eerste dag dat ik mijn rijbewijs heb alleen te gaan rijden... :S
Haha wij hebben geen mac donalds op het eiland, dus dan zou ik helemaal naar rotterdam moeten.
Oke, ik zit zwaar te twijfelen of ik nu gelijk al de eerste dag dat ik mijn rijbewijs heb alleen te gaan rijden... :S
Linnie1985- Kletskop
Ik zou het gewoon lekker doen! Je hebt niet voor niks je rijbewijs, dus dat gaat je echt wel lukken Het is wel spannend, maar weet bijna zeker dat zodra je aan het rijden bent je daar van af bent.
Gast- Gast
Ik zou ook meteen gaan rijden!
Zwerver- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Is dit alleen bij Hi?
» Kat alleen?
» Angst autorijden