Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

friso comfort klaarmaken

4 plaatsers

Ga naar beneden

friso comfort klaarmaken Empty friso comfort klaarmaken

Bericht  Monnie ma 2 jul 2012 - 0:42

Ik wil vanaf vandaag gedeeltelijk gaan overstappen op friso comfort, omdat mijn dochter erg onrustig is door waarschijnlijk krampjes en reflux. Ik wil het eerst gaan mengen met de voeding die ik nu gebruik. Maar nu zie ik op het pak dat je deze anders klaar moet maken. Met gekookt water namelijk. Is dit echt nodig? Ik gebruik nu gewoon warm kraanwater namelijk. Er zijn hier vast wel mama's met ervaring.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

friso comfort klaarmaken Empty Re: friso comfort klaarmaken

Bericht  Jazzlyn ma 2 jul 2012 - 0:46

Ik gebruik een andere reflux voeding en daar gebruik ik of gekookt water voor of bronwater.

Niet te warm, niet te koud ivm met klonters.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

friso comfort klaarmaken Empty Re: friso comfort klaarmaken

Bericht  Wennes ma 2 jul 2012 - 0:56

Onze zoon reageerde ook altijd heel erg met krampjes op kraanwater tot ik overging op gekookt water, toen ging het beter.

Volgens mij staat er op het pak dat je het aan moet maken met kokend water of niet? Je zou dan 80cc kokend water kunnen pakken, hier de schepjes in op laten lossen en dan 100cc koud water erbij doen. Volgens mij is de fles dan op de juiste temperatuur, maar moet je zelf even uitproberen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

friso comfort klaarmaken Empty Re: friso comfort klaarmaken

Bericht  PapillonRose ma 2 jul 2012 - 3:44

Ik heb het maanden gebruikt voor A. en heb toen een hele handige tip gekregen van de kinderarts! De voeding klaarmaken met ongeveer de helft gekookt (nog heet!) water, daar de voeding dus in oplossen. Dat moet vanwege de samenstelling van de voeding, weet niet meer precies waarom. En als het dan is opgelost dit aanvullen met koud (kraan)water. Dan is je voeding op de juiste temperatuur. In het begin alleen even zoeken naar de juiste verhouding heet en koud water, en als je die gevonden hebt gaat het daarna een stuk makkelijker. Om alles met kokend water te doen is inderdaad geen doen, want dan moet je veel te lang wachten tot de voeding geschikt is om op te drinken.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

friso comfort klaarmaken Empty Re: friso comfort klaarmaken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum