Uiterlijk vs comfort
+10
*Lookie*
Limburg85
Parel
Filoria
lente
Bluestar
Floor
Tania
PapillonRose
Aimee
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Uiterlijk vs comfort
Ik vind sandalen echt heel erg lelijk, maar ik vind het voor Luuk wel heel erg zielig om hem daarom de hele zomer met sokken+sneakers te laten lopen. Nu had ik het er met een collega over, en die zei dat ik het beste sandalen kon kopen met een 'neus', omdat die kleintjes toch nog wel eens vallen en dan hun teentjes over de grond schrapen en dus stuk gaan. Dan wordt het dus zoiets:
Ik vind die toch nog net wel iets lelijker dan gewone sandale, maar als het voor Luuk veel prettiger is dan overweeg ik wel om het te kopen.
Hoe belangrijk vinden jullie het dat de kleren/schoenen die je kind draagt jouw smaak is? Zouden jullie zulke sandalen kopen omdat het beter is, ook al vind je ze niet mooi? En ook andersom, zou je schoenen/kleren(zoals bijvoorbeeld allstars ) kopen die niet 'goed' zijn voor je kindje, maar omdat jij ze leuk vind?
Ik vind die toch nog net wel iets lelijker dan gewone sandale, maar als het voor Luuk veel prettiger is dan overweeg ik wel om het te kopen.
Hoe belangrijk vinden jullie het dat de kleren/schoenen die je kind draagt jouw smaak is? Zouden jullie zulke sandalen kopen omdat het beter is, ook al vind je ze niet mooi? En ook andersom, zou je schoenen/kleren(zoals bijvoorbeeld allstars ) kopen die niet 'goed' zijn voor je kindje, maar omdat jij ze leuk vind?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Uiterlijk vs comfort
Tot nu toe is het steeds wel gelukt comfort en uiterlijk te combineren. Met name wat schoenen betreft moeten ze van mij wel echt goed zijn. Stel dat ik geen hele leuke kan vinden, dan maar iets minder leuk maar wel goed. Gelukkig nog niet gehad trouwens.
En iets wat mooi is maar niet goed voor de voetjes koop ik nog niet, vind goede schoenen te belangrijk bij voetjes in de groei.
En iets wat mooi is maar niet goed voor de voetjes koop ik nog niet, vind goede schoenen te belangrijk bij voetjes in de groei.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Meestal vind ik wel iets wat goed is en wat ik ook nog wel mooi vind. Maar als dat niet zo zou zijn zou ik toch voor hetgene kiezen wat het beste is in plaats van het mooiste.
Overigens viel mijn zoontje vorig jaar nog regelmatig omdat hij toen pas net liep maar zijn teentjes zijn nooit opengegaan ondanks zijn sandalen.
Overigens viel mijn zoontje vorig jaar nog regelmatig omdat hij toen pas net liep maar zijn teentjes zijn nooit opengegaan ondanks zijn sandalen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik koop spullen omdat 'ze goed voor hem zijn'. Maar ik vind zo'n dichte neus sandaal niet beter dan 1 met open neus dus daar zou ik niet naar kijken.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Oh echt wel, een flinke schuiver over de grond en er is niets van die teentjes over, of stoten tegen de stoeprand of iets dergelijks, brrrFloor schreef:Ik koop spullen omdat 'ze goed voor hem zijn'. Maar ik vind zo'n dichte neus sandaal niet beter dan 1 met open neus dus daar zou ik niet naar kijken.
Ik vind comfort en veiligheid veel belangrijker dan uiterlijk, ik snap sowieso de 'wat draagt mijn kind vandaag' topics nooit, het is een kind, geen paspop...
Dus ik vind ten eerste die dichte neus niet lelijker, sandalen zijn al lelijk, maar ik zou ze evengoed kopen.
Gast- Gast
Dat snap ik artemis, maar ik vind het nu voor onze zoon niet belangrijk, als hij groter is veranderd dat wellicht.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Oh dat word hier ook nog wat.... ik hou ook echt niet van sandalen... Maar wat je zegt, met die warmte kan ik hem moeilijk op schoenen laten lopen.
Ik gok dat zoiets word;
Ik gok dat zoiets word;
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Artemis schreef: ik snap sowieso de 'wat draagt mijn kind vandaag' topics nooit, het is een kind, geen paspop...
Maar een kindje heeft sowieso kleding aan, en als je het mooi vind, waarom dan geen foto maken (en evt. plaatsen)? Ik zie daar het probleem niet van in, vind het juist leuk om andere kindjes te zien .
M. draagt nog geen schoenen, maar tegen die tijd ga ik voor goede verantwoorde schoenen. Maar zoek wel even verder of ik in die categorie ook leuke naar onze smaak kan vinden, of anders iets wat 'acceptabel' is .
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ga puur voor comfort. Kindervoetjes in de groei hebben goede schoenen nodig die steun bieden. Zou ook nooit kinderschoenen via internet kopen, je moet ze toch passen?! Ik zie in de schoenenwinkel altijd zo veel verschil tussen hoe hij op het ene paar loopt en hoe het op het andere paar gaat. Ookal is de maat hetzelfde. Maar misschien heeft mijn zoon moeilijke voeten?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Al zullen er zat mensen zijn die me niet geloven, gok ik zo, wij gaan wel zeker eerder voor iets wat goed zit, dan iets wat mooi is. We gaan gewoon passen, en kijken, en ik zoek net zo lang totdat ik iets vindt wat naar ons beider gading is haha
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Comfort.
De oudste 2 hebben beide erg smalle voeten. Ik wou voor deze zomer sneakers, eindelijk leuke en verantwoorde gevonden voor hun smalle voeten maar je zag duidelijk dat ze op andere schoenen toch beter liepen, dan toch voor comfort gegaan, ze hebben nog jonge voeten en lopen de hele dag ipv voor uiterlijk.
De oudste 2 hebben beide erg smalle voeten. Ik wou voor deze zomer sneakers, eindelijk leuke en verantwoorde gevonden voor hun smalle voeten maar je zag duidelijk dat ze op andere schoenen toch beter liepen, dan toch voor comfort gegaan, ze hebben nog jonge voeten en lopen de hele dag ipv voor uiterlijk.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Hoewel ik comfort en 'mooi' het liefst combineer, kies ik als het moet toch voor comfort/draagbaarheid. Maar meestal is het goed te combineren. Zo hadden wij een bruiloft waar mijn zoontje bruidsjonker was. Ik heb gekozen voor een net broekje wat toch van fijne, zachte stof was, met een blousje en daarover een colbertje van joggingsstof. Het stond netjes en was gewoon van fijn zittende stofjes. Met schoenen vind ik het nog belangrijker dat ze vooral goed zitten.
Het 'Vandaag draagt mijn kind'- topic heb ik geopend, vooral omdat het leuk is om te zien hoe iedereen kleding combineert. Ze moeten toch wat aan, en dan is het toch leuk om een leuke outfit samen te stellen? Juist leuk als dat ook nog een fijn zittende combi is, des te inspirerender.
Het 'Vandaag draagt mijn kind'- topic heb ik geopend, vooral omdat het leuk is om te zien hoe iedereen kleding combineert. Ze moeten toch wat aan, en dan is het toch leuk om een leuke outfit samen te stellen? Juist leuk als dat ook nog een fijn zittende combi is, des te inspirerender.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Comfort, mij boeit merkkleding sowieso helemaal niets. Ik wil dat ze er leuk uitzien maar heb liever dat het fijn zit voor ze.
Ik vind sandalen en alles wat erop lijkt vreselijk lelijk. Ik koop liever gymjes voor hem dan sandalen, echt te lelijk hahaha ik vind open schoenen zelf ook vreselijk voor mezelf dus dat speelt ook mee. Ik vind tenen vies.
Ik vind sandalen en alles wat erop lijkt vreselijk lelijk. Ik koop liever gymjes voor hem dan sandalen, echt te lelijk hahaha ik vind open schoenen zelf ook vreselijk voor mezelf dus dat speelt ook mee. Ik vind tenen vies.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Als ik maar uit twee setjes kleren of schoenen kan kiezen waarvan het ene lekker zit en het andere mooi staat dan kies ik wel voor comfort, maar gelukkig bestaan er genoeg kleding en schoenen die lekker zitten en leuk staan. Allebei dus.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hier wordt mooi en comfort ook gecombineerd. Ik vind het belangrijk dat dochter op goede schoenen loopt.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik ben even gaan kijken wat voor sandalen er zijn voor jongens, wat een lelijke dingen zeg. Alleen Replay heeft nog een beetje leuke, maar dat zijn vast niet heel goed voor de voetjes.
Ik denk dat ik in dit geval mooi en goed voor de voeten maar moet afwisselen. Gelukkig is bij andere dingen meestal wel iets te vinden wat er leuk uit ziet en toch lekker zit.
Ik denk dat ik in dit geval mooi en goed voor de voeten maar moet afwisselen. Gelukkig is bij andere dingen meestal wel iets te vinden wat er leuk uit ziet en toch lekker zit.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» friso comfort klaarmaken
» Comfort food en emo shoppen.
» Ervaring met friso comfort?
» Overstappen nutrilon omneo comfort 1 naar....?
» Wie weet waar dit wordt verkocht (bama silky comfort)?
» Comfort food en emo shoppen.
» Ervaring met friso comfort?
» Overstappen nutrilon omneo comfort 1 naar....?
» Wie weet waar dit wordt verkocht (bama silky comfort)?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: