Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

+2
Blond
Atelier Madame
6 plaatsers

Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 22:07

Maar mijn ervaring is dat ik dan 2 maanden ga en dan voor niks betaal Neutral maar ik moet echt afvallen en iets aan sport gaan doen! want zo is echt slecht voor me.

Ik kan een voordeel abonnementje nemen waarbij ik 9,95 per maand betaal en elke dag van 7 tot 5 kan sporten.

Ik moet echt iets aan sport gaan doen en heb nu wel de werk diensten waarbij ik zeker per week in de ochtend 2 a 3 keer tijd heb omdat ik later moet beginnen met werk. Voorheen moest ik vaak uit mijn werk en daar had ik dan geen zin meer in.

Maar ik twijfel heel erg omdat ik alleen moet gaan en omdat ik al 3 keer een abonnement heb gehad bij deze sportschool (bij andere al 7) maar uiteindelijk toch nooit ga en alleen een sponser ben.

Aan de ene kant wil ik dus heel graag aan de andere kant durf ik niet zo goed confused voel me ook altijd een beetje ongemakkelijk alleen maar met iemand gaan heeft geen zin dan wordt ik zo moe van dat afspreken telkens en ben ik de vrijheid kwijt om te gaan.

Wat zouden jullie doen?

groetjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Atelier Madame zo 1 jul 2012 - 22:10

Is er niemand met wie je kunt gaan sporten? Als je dan een afspraak maakt om samen te gaan ben je misschien sneller gemotiveerd om wel te gaan?

En kun je geen groepslessen doen? Mijn ervaring is dat je dan veel gemotiveerder bent dan alleen rondjes te maken over het fitnesscircuit.

En je zou ook kunnen nadenken over een andere sport, fitness moet wel bij je passen namelijk.

Los daarvan vind ik 10 euro per maand echt weinig dus zou je best lid kunnen worden. Ik betaal 40 euro :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 22:10

Heb je niet de mogelijkheid om met iemand samen te gaan? Wellicht hier via het forum?
Zelf was ik ook zoals jij nu beschrijft, maar inmiddels ben ik alweer bijna 3 jaar lid van een sportschool en ik ga nog steeds. De ene periode wat vaker dan de andere periode, maar wekelijks kom ik er toch wel. Scheelt ook dat ik eerst samen met een vriendinnen ging en nu met mijn zusje vaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 22:12

In het verleden ging ik telkens met iemand samen zoals met mijn man. Met mijn man samen gaan heeft echt geen zin want dan praten we elkaar geen zin aan en gaan we uiteindelijk niet. Very Happy

Mijn zusje komt 9 van de 10 keer te laat opdagen daar heb ik geen zin in en andere mensen hebben dan vaak smoesjes dat ze niet kunnen of pas om een bepaalde tijd.

Denk dat ik de meeste motivatie alleen heb omdat ik dan als ik laat moet beginnen op mijn werk om 8 uur daar naartoe kan gaan voor een uurtje zonder rekening te houden met anderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 22:14

En baal door het 25 euro aan inschrijfgeld die ik al zo vaak heb betaalt.

Ik wil gewoon graag afvallen en ook meer gaan bewegen.

Hardlopen heb ik ook al vaak geprobeerd en hartstikke leuk maar elke keer ga ik dan niet meer hetzelfde als met sporten omdat ik dan samen met mijn man ging en uit het werk als we eigenlijk moe waren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Blond zo 1 jul 2012 - 23:23

Wat bij mij goed werkt is dat ik een vaste avond ga sporten & dat ik een groepsles doe.

Ik vind fitnessen echt dodelijk saai. Overigens vind ik samen met iemand gaan ook nooit zo'n succes, de ander haakt dan af, en dan haak ik ook sneller af.

Ik ben trouwens ook totaal niet sportief, ik vind het niet leuk, maar sinds half december ga ik wel trouw wekelijks naar de sportschool. Je hoeft ook niet meteen 3x per week te gaan, begin bij 1x per week.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  kajaka88 zo 1 jul 2012 - 23:53

Sporten alleen helpt niet om af te vallen. Een vast eetpatroon is natuurlijk belangrijk en daarnaast een aantal keren gewoon lopen helpt ook om af te vallen. Ook ik moest afvallen, dit is me ook gelukt maar ik ben niet naar een sportschool geweest. Ik at gezonder en liep 3 keer in de week een rondje van 5 km.



Als je bij voorbaat al weet dat je niet gaat, probeer dan eerst te bewegen zonder er geld voor te betalen, dus door te gaan lopen oid.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 8:26

Chance schreef:Wat bij mij goed werkt is dat ik een vaste avond ga sporten & dat ik een groepsles doe.

Ik vind fitnessen echt dodelijk saai. Overigens vind ik samen met iemand gaan ook nooit zo'n succes, de ander haakt dan af, en dan haak ik ook sneller af.

Ik ben trouwens ook totaal niet sportief, ik vind het niet leuk, maar sinds half december ga ik wel trouw wekelijks naar de sportschool. Je hoeft ook niet meteen 3x per week te gaan, begin bij 1x per week.

Dit zou mijn verhaal kunnen zijn. Ik heb nooit zin om te gaan, maar heb echt mezelf aangeleerd een vaste avond te gaan. Even over de 'geen zin' heen en als het dan achter de rug is, of zelfs als ik er ben, dan ben ik blij dat ik ben gegaan en voelt het goed.

Kan je bij je sportschool niet een proefles van een groepsles meedoen? Om te kijken wat je daarvan vindt? Daar ben je ook nooit alleen, en je bent niet alleen bezig met die apparaten. En je hebt vaste tijden daarvoor in de week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 21:38

hoi hoi,

Een groepsles zit er niet in want ik wil dan een paar keer in de week in de ochtend om 8 uur gaan voor mijn werk zodat ik niet meer in de avond hoef want dan weet ik zeker dat ik niet meer ga.

Een proefles heb ik niet nodig want ik weet hoe het is en gaat smile

s'avonds wandelen heeft helemaal geen nut bij mij want naar mijn werk heb ik daar geen zin meer in en daar heb ik geen motivatie voor.

Iemand die mee gaat heb ik helaas niet dus ik ga dan alleen. Voel me een beetje raar alleen of valt dat allemaal wel mee?

Ik twijfel echt steeds meer en steeds meer naar een ja. De sportschool is niet bijzonder maar wel goedkoop..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Jeanette ma 2 jul 2012 - 22:22

Heeeeeel herkenbaar! laughcry

Ik ben ook erg lang sponsor geweest. Nu zit ik weleens te twijfelen, maar ik vind fitness zo saai. Vriendin van me wilt allemaal dat ik mee ga, maar zie het nu alweer gebeuren dat ik een aantal keren ga en dat het weer niks wordt..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Shisha ma 2 jul 2012 - 22:27

Herkenbaar. Ik heb periodes dat ik heel actief ben en trouw 2-3x per week ga en dan zakt de motivatie af en kan ik zo weer weken niet gaan. Heel slecht eigenlijk en zonde van het geld natuurlijk. Maar ik vind fitness zelf ook echt saai na een tijdje.
Groepslessen vind ik zelf veel leuker maar ik heb dan weer het nadeel dat ik onregelmatig werk en best veel avonddiensten heb. Dus ik hou het maar bij fitness.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 22:32

Het enige wat mij tegenhoudt is dat je er weer een jaar aan vast zit en als ik dan niet meer ga kan ik niet voor het jaar om is opzeggen. Maar aan de andere kant een voordeel abonnement is maar 9.95 per maand maar toch sonde van het geld. Normaal heb ik zoiets van ja gewoon gaan maar ik weet hoe het in het verleden ging bij mij Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  SuperGrover ma 2 jul 2012 - 23:13

Ik zou het niet doen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 23:15

Ik zou het ook niet doen. En als je toch wilt sporten, ga dan gewoon hardlopen met Start to run. Ben je geen geld kwijt als je toch weer afhaakt en heb je toch ''gezelschap''/begeleiding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Blond di 3 jul 2012 - 0:15

Als ik jou zo lees, zou ik het ook niet doen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 0:48

Je twijfelt naar mijn idee te veel, ik denk dat het niks gaat worden. Je ziet er nu al zoveel nadelen van, terwijl dat helemaal niet hoeft eigenlijk.

Je moet alleen, maar je bent (bijna) nooit alleen op de sportschool. Ik sport ook alleen, maar er zijn altijd genoeg andere mensen. Wel mensen die ik niet ken, maar iedere keer als ik er ben heb ik wel aanspraak.

Succes met je keuze, je moet het helemaal zelf weten natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 0:54

Ik zou als ik jou was gewoon met jezelf afspreken om 4x per week na het avondeten een rondje te lopen. (niet perse hardlopen maar gewoon beetje doorstappen). Dat doet al zoveel met je gevoel (ook hoe je naar sporten/beweging zal gaan kijken).

Ik vind het heerlijk om 's avonds na het eten een stukje te lopen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool.. Empty Re: Twijfel om weer te gaan sporten bij de sportschool..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum